Transfergeruchten seizoen 2019/2020

29 aug 2019 08:47
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #646
Dit is die wedstrijd NAC - Twente nog geen 2 jaar geleden. NAC speelt veel beter dan Twente, maar Bertams weet de wedstrijd te verliezen voor zijn ploeg. Na zo’n wedstrijd zou ik overigens ook naar Denemarken zijn vertrokken:

5:15
11:30

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2019 08:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #647

Boe is dat feeske? schreef : Probeer hem eerst maar eens speelgerechtigd te krijgen voor zondag. Daar heb je voor tot morgen 12u.

De inkt kan dan wel droog zijn maar het betreft hier een internationale overschrijving dus je bent afhankelijk van de Deense bond... wordt krap.

Volgens mij kan hij tot zaterdagochtend 10:00 worden aangemeld bij de KNVB. Daarnaast denk ik dat hij al speelgerechtigd is, omdat MVV hem dan pas bekend maakt.

Ik ben (positief) verrast door deze transfer. Zoals aangegeven : jonge met ervaring, lengte, onder contract en Nederlands. Die filmpjes uit het verleden zeggen mij niet zoveel. Als we een spits halen die er gemiddeld per seizoen 30 inlegt, gaan we daar ook de gruwelijke missers van bekijken alleen maar?

Welkom, Nigel! Leuke vuurdoop zondag.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

29 aug 2019 09:01
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #648
Nou vooruit:

De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

29 aug 2019 09:18 29 aug 2019 09:19 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #649
Dit is niet eens zozeer als reactie tegen Hill28 (die post dit volgens mij vooral omdat het grappig is) maar voor wat meer achtergrond, waarom ben ik blij met Bertrams?

NAC pakte in seizoen 2017/2018 in de 16 wedstrijden met Bertrams in de goal 1,25 punt en kreeg 1,375 doelpunten tegen gemiddeld per wedstrijd. 15 andere wedstrijden stond Birighitti op doel. Toen pakte NAC 0,75 punt per wedstrijd en kreeg 1,67 doelpunten per wedstrijd tegen, gemiddeld.

Andries Noppert mocht ook nog drie wedstrijden keepen. Flauw om drie wedstrijden te pakken als beeld van een heel seizoen, maar toch: daarin pakte NAC gemiddeld 0,33 punten per wedstrijd. En kreeg gemiddeld 3,33 doelpunten per wedstrijd tegen.

Statistisch gezien was Bertrams dat seizoen ruimschoots de beste keeper van NAC. Die rode kaart was overigens ook de enige rode kaart die hij in zijn hele carrière gepakt heeft. Heeft in 93 wedstrijden precies twee (2) gele kaarten gehaald. Is kortom echt geen aggressieve kaartenpakker/kip zonder kop.

Vorig seizoen De Graafschap (competitie + play-offs):

Bertrams 1 punt per wedstrijd, 1,73 doelpunten per wedstrijd tegen - 15 wedstrijden gekeept.
Jurjus 0,95 en 1,91 - 22 wedstrijden
Etemadi 0,67 en 3,33 - 3 wedstrijden. (Wederom flauw, hier zit een 8-0 tegen Ajax tussen :lachen: )

Het verschil tussen Jurjus en Bertrams is niet zo groot, maar ook hier wint Bertrams het qua statistieken.

Statistieken zeggen zeker niet alles, maar Bertrams lijkt voor MVV een goede keeper. Qua leeftijd zit het ook nog eens goed, geen huurling. Ik ben positief! :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, bokkesprongen, Komopdieroeie

29 aug 2019 09:24
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #650
Positief verrast met deze transfer! Ook mooi dat niemand hier een gerucht over had. M.a.w.: alles blijft binnenskamers.
Lijkt me in ieder geval onze 1e keeper te worden. Prima, genoeg ervaring.
En die filmpjes...ach...van iedere topkeeper kun je een filmpje maken met fouten. Net zo goed dat je een prachtfilmpje kunt maken van een waardeloze keeper.
Deze heeft in ieder geval ervaring en een goede opleiding gehad bij PSV.
Lijkt me dat hij zondag al meteen in de basis zal staan.

En nu doorpakken MVV!

Ik ben blij te zien dat we buiten onze reguliere netwerk kijken. Op dat gebied lijken we dus te groeien! De wereld stopt ineens niet meer bij Genk/Luik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Komopdieroeie

29 aug 2019 09:43
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #651

Maosbrögk schreef : Positief verrast met deze transfer! Ook mooi dat niemand hier een gerucht over had. M.a.w.: alles blijft binnenskamers.

Waarschijnlijk toch ook precies de reden waarom het over het algemeen genomen rustig is geweest op het forum rondom de transfergeruchten. Voor de criticicasters is deze transfer ook wel het harde bewijs dat MVV wel degelijk hard aan het werk is achter de schermen. De mensen die al half juli roepen om ganse en kritiek hebben op kwarten en halve zijn nu wel opmerkelijk stil. Weinig verrassend.

Inderdaad doorpakken nu. Ik hoop nog steeds op Nissilä, ook al zijn we wel redelijk bezet op het middenveld. Ik weet niet of hij ook op de rechtsbuiten positie op de voeten kan? Volgens transfermarkt wel, maar goed, dat zegt niet zo veel. Op 10 was hij in elk geval uitstekend dus zie hem nog steeds graag komen. Dan nog een pure buitenspeler en een verdediger voor de basis (en wellicht nog één voor de breedte). Benieuwd wat de komende dagen nog gaan brengen. Verras me maar MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902

29 aug 2019 10:05
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #652
Dit is ook gewoon het probleem voor MVV, de transfermarkt werkt gewoon zo.
Zeker als je net als MVV niet de hoofdprijs kunt betalen.
Het kan net goed vallen of je zit er net naast op het laatste moment. En heb je dan een goed back-up plan?
Hopelijk valt de rest ook net goed voor MVV.

29 aug 2019 10:44 29 aug 2019 10:58 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #653
| Thibaut van Acker is een verdedigende middenvelder afkomstig van KSV Roeselare

| Kenny van der Weg is een linkervleugelverdediger afkomstig van Ross County

2 nieuwe proefspelers, beide op posities waar we op dit moment toch genoeg mannen voor hebben? Brengen wel beide veel ervaring maturiteit en kracht mee. Vooral van Acker lijkt mij een goede speler! (afgelopen 3 jaar stond hij gewoon in de basis en de jaren er voor speelde hij toch aardig veel wedstrijden jupiler league in Belgie)

29 aug 2019 10:48
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #654
Linker vleugel? Huh

Boe is dat feeske?

29 aug 2019 10:50
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #655
Wellicht dat men rekening houdt met een vertrek van Gunst?

29 aug 2019 10:55
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #656
Heeft Barcelona het geld soms al overgemaakt?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

29 aug 2019 11:16
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #657
Kenny van der Weg heeft 6 jaar bij Nac in de basis gestaan en was er Cultheld

Thiebaut van de Acker is een middenvelder met veel ervaring bij Roeselare en Cercle Brugge

Lijken mij Ganse evenals Bertrams onze keeper .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Komopdieroeie

29 aug 2019 11:18
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #658

bokkesprongen schreef : Kenny van der Weg heeft 6 jaar bij Nac in de basis gestaan en was er Cultheld

Thiebaut van de Acker is een middenvelder met veel ervaring bij Roeselare en Cercle Brugge

Lijken mij Ganse evenals Bertrams onze keeper .

En als Bok ze al ganse vindt... :-)

29 aug 2019 11:18
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #659
Wel enigzins typerend hoe Kenny op de foto geposeerd staat. Kom op MVV haha

29 aug 2019 11:39
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #660
Inderdaad TPC. Viel me ook gelijk op. Maar waarom een linksback? Heeft toch niet echt prioriteit. Of valt dit in de categorie buitenkansjes? Wellicht speelt er iets rondom Gunst. Dat kan natuurlijk ook. Kan vd Weg ook als linker centrale verdediger spelen? Dan zou het al weer iets logischer zijn.

Van Acker heeft ook al de nodige ervaring. Mooi! Kan een prima concurrent voor Nijs zijn lijkt me. Wellicht speelt hij hem zelfs uit de basis.

Eerst maar eens kijken wat de testperiode gaat opleveren.

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden