Transfergeruchten seizoen 2019/2020
02 sept 2019 15:30
Komopdieroeie
Gold Boarder
Onderwerp Auteur
De Bok vindt altijd wel een creatieve manier om ergens een negatieve draai aan te geven. Zét dee bokkepruuk es aof
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
02 sept 2019 15:35
02 sept 2019 15:42 door Schapendonk.
Audiowaste schreef :
bokkesprongen schreef : Helaas vind ik hem ook nog Arogant ,zijn ook geen goede eigenschappen voor een Ganse ....een echte Hollander uit de rand stad zal zich wel
moeten aanpassen met de jongens van de regio Maastricht -Luik .........
Want Brabanders, Uruguayanen, Turken, Duitsers en Luxemburgers hoeven zich niet aan te passen, maar alleen Hollanders uit de Randstad?
Ach het Veghel van Anthony van den Hurk gaat ook al richting Zuid-Holland dus ik denk dat hij best met hem gaat vinden.... En een beetje arrogantie kan MVV wel gebruiken. Daar heeft MVV vaak iets te weinig van. Ik bedoel daarmee: "kijk wij zijn de kampioen van dit seizoen". Die uitstraling heeft MVV al lang niet meer. En dat mag MVV best eens hebben. Omhoog kijken en uit die schulp. We zijn niet voor niks MVV 1902.
02 sept 2019 15:36
02 sept 2019 15:37 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
De bok is volgens mij familie van het beest uit het oosten... Deze 2 types zullen zelfs nog iets te klagen hebben als Messi gepresenteerd zou worden...
02 sept 2019 15:56
Messi! Niet goed in kopduels, weer een kleintje. Verdedigt maar matig terug. Heb je bij corners niets aan. Wint zelden een duel op kracht. Bovendien niet bekend met de kazematten en het heuvelland. Nee, op die Messi zitten we niet te wachten. Laat die maar lekker in Barcelona.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle, De Zwarte Vogel
02 sept 2019 16:40
Klopt, is geen ganse voor MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
02 sept 2019 16:50
mvv4ever
Platinum Boarder
Geloof me ik ben zelfs beter dan Goppel. Het enige wat hij kan is keihard rennen. Maar overzicht, goeie voorzet, conditie. Dit heeft hij allemaal niet. Na 1 sprint is hij altijd aan het hijgen. Hij komt echt te kort voor het profvoetbal. Ik vraag me uberhaupt af hoe hij het heeft gehaald.
Ik heb deze speler dit seizoen een paar keer in actie gezien, maar hij kan er dus helemaal niets van. Ik snap ook niet dat MVV hem wil huren want ook daar zie ik hem niet slagen.
Heeft alleen zijn snelheid mee, voor derest matige speler.
Dit is echt een knappe prestatie: een club vinden die Goppel wil huren!
Nu zelf nog ff een goede rechtsbuiten regelen: Pawel op links, nieuwe op rechts en hooi en die Marokaan ook aan MVV verhuren!
En toch nog ff een AM halen! Alleen op dode spelmomenten wordt het een lastig seizoen!
Wat ik zo lees overal, zijn ze alleen maar negatief. Op zijn snelheid na dan.
Maar we hebben vaker spelers gehad die nergens slaagden en bij MVV wel.
02 sept 2019 17:32
02 sept 2019 17:34 door Schapendonk.
Best gunstig dus, want zoveel zal de huur dan niet zijn. Kan alleen maar positief uitvallen voor de breedte met Vlijter. En de KK divisie blijft een niveau lager dus daar komt hij misschien beter tot zijn recht.
02 sept 2019 19:36
HIER!! schreef : Dat is nr 1.
Het blijft verder akelig stil. Geeft toch de indruk dat het in ieder geval last minute moet gebeuren, anders waren evt. andere spelers vanmiddag ook wel voorgesteld.
02 sept 2019 19:48
Boredass
Platinum Boarder
Belgske schreef :
HIER!! schreef : Dat is nr 1.
Het blijft verder akelig stil. Geeft toch de indruk dat het in ieder geval last minute moet gebeuren, anders waren evt. andere spelers vanmiddag ook wel voorgesteld.
Denk dat dit is kwa spelers die nu nog een club hebben.
02 sept 2019 20:12
mvvke4life
Platinum Boarder
Als ik terug denk naar de wens vd trainer en de mededeling van MVV zelf hebben we toch weer naast een aantal spelers gegrepen. Ik had ook minstens nog een speler verwacht. Dit is overigens geen kritiek want ik denk dat er best aardige spelers gehaald zijn dit seizoen. En ja transfervrije kunnen nog wel aansluiten. Al verwacht ik daar niet veel meer van.
02 sept 2019 21:59
02 sept 2019 22:02 door jeoff.
Was Pereira dan de 2de versterking die vandaag eigenlijk zou komen? (zie post trepke B ).
02 sept 2019 22:43
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Ben Salemans, Schapendonk, Jacques, Bieske, Belgske, opadiehard, Tuor, jovkle en2 andere mensen hebben ook bedankt..
02 sept 2019 22:45
Top! Toch nog leuk nieuws vanavond!
02 sept 2019 22:46
02 sept 2019 22:54 door Schapendonk.
Kijk, nu kan het gaan beginnen. Ik begin er zowaar een beetje in te geloven. Toch nog blij met mijn seizoenskaart nu....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
02 sept 2019 22:50
Hopppaa!!!! Wel nog even afwachten tot MVV het meld! Nu nog 1 van de testers erbij de komende week en we hebben een nette selectie
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden