>
Ontvangen bedankjes 149
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Raar dat ik nog gen reacties gelezen heb omtrent het feit dat,,onze,, competitie hoofdzakelijk door de week afgewerkt gaat worden?
Ik weet ook wel dat het zeker de eerste helft van de competitie niet veel uit maakt omdat we toch zonder publiek gaan voetballen.
Maar stel dat het in 2021 wel gaat gebeuren(tweede helft van de comp) om met publiek te gaan voetballen en deze situatie blijft zo zijn wij het zo maar mee eens,of ga ik nu tekort door de bocht?
Vind ook geen tegenstribbeling bij de eerste divisie clubs omtrent dit plan!....gr opa.
Charmeur schreef : Ook verwacht ik toch snel een sponsorbijeenkomst en een supportersbijeenkomst, waar de plannen voor komende tijd in beeld worden gebracht en waar sponsoren en supporters vragen kunnen stellen.
M.V.V. 1902 schreef :
Charmeur schreef : Ook verwacht ik toch snel een sponsorbijeenkomst en een supportersbijeenkomst, waar de plannen voor komende tijd in beeld worden gebracht en waar sponsoren en supporters vragen kunnen stellen.
De vraag is alleen: hoe doe je dat in coronatijd? Je kunt nu geen grote groepen mensen bij elkaar zetten. Vanaf 1 juli zijn er binnen bijeenkomsten van 100 mensen toegestaan (of is dat inmiddels veranderd?). Is dat genoeg? Kun je die voldoende spreiden? Begrijp me niet verkeerd; ik ben ook benieuwd naar de plannen, maar ik denk dat dit sowieso praktische zaken zijn waar men tegen aan loopt.
Als alternatief geldt communicatie via digitale wegen, maar dat heeft niet mijn voorkeur. Dan is er minder ruimte voor (kritische) vragen.