Seizoen 2020 - 2021

02 mrt 2021 12:51
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #346
ik ben geen wappie dus geloof wel in het virus , maar als ik naar de huisarts ga met mijn migraine en een keel ontsteking wordt je al getest en dat is mijn ervaring hier in delfzijl dus werd ik positief verklaart

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2021 13:01 02 mrt 2021 13:03 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #347
En waarom ben je er dan van overtuigd dat je geen corona had? Want het is natuurlijk mogelijk om zowel migraine, keelontsteking als ook corona te hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2021 13:20
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #348
ik ben geboren met chronische migraine en cluster hoofdpijn als je dat al hebt hoor je al bij de groep van corona patenten, en dat vond ik al vreemd ik heb ook zware COPD dus ze tellen alles bij elkaar en je ben corona passend

maar ja zo ging het bij mij wilt niet zeggen tot het bij de andere mensen zo is he

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2021 13:27
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #349
maar ja genoeg over corona topic gaat over seizoen 2020 - 2021

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2021 21:02 02 mrt 2021 21:03 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 581
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #350

tuutsje schreef :

Jacques schreef :

peeke schreef : laat het ook maar aan de vvd over dan komen er nooit meer versoepelingen, rutten luistert alleen naar de Duitsers, ook al laat je je testen en je hebt niks wordt je positief getest


Wij zijn hier in het gezin meermaals getest. Geen enkele keer positief. Ik beoordeel je stelling dus als "onwaar".

Fred Rutten is overigens momenteel werkeloos, was voor het laatst trainer bij Anderlecht. Wat hij met testen en corona te maken heeft, geen idee.


Mijn vrouw en ik zijn wel positief getest en dat hebben we ook gevoeld! Wij hebben ons zo beroerd gevoeld dat we snappen dat mensen hieraan overlijden! Mensen die het virus ontkennen, hebben of het virus niet gehad of geen klachten ervan ervaren.


Tuutsje beetersjap, aoch veur dien vrow !

Diech bis erg nuudi oppe hartaofdeilingk vaan 't AZM ( spreek oet eige ervaaringk) :applaus:
Sjageneer diech ezzebleef neet aon al die äöfkes...veer weete wel beeter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2021 12:15
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #351
Op de eerste plaats vermeld ik ff dat ik wel geloof dat corona er is, en dat het geen complottheorie is etc etc. Ook geloof ik best dat er mensen aan sterven. Maar wat ik wel vind is dat veel dingen betrekkelijk zijn. Als men zegt dat de gemiddelde Nederlander 80 jaar wordt, wil dit niet zeggen dat dit voor jou of mij geldt. Dat is precies zo met corona. Als men zegt dat je van corona doodziek wordt, wilt dit niet zeggen dat dit voor jou en mij geldt. Ik heb namelijk 2 familieleden die ook corona hebben gehad. De een was wat verkouden, en de ander had geen reuk en/of smaak. En allebei begrijpen ze totaal NIET dat er mensen aan dood gaan. Dus zo zie je dat het betrekkelijk is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2021 14:26
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #352
Kunnen we svp stoppen met alle persoonlijke corona verhalen? Heel vervelend voor de mensen die het treft maar het heeft weinig met MVV te maken tenzij het direct betrekking heeft op beperkingen van stadionbezoek ivm deze pandemie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden