Seizoen 2020 - 2021

28 feb 2021 17:20 28 feb 2021 17:21 door Sjuulke.
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #331
Eerste Divisie hoopt in april weer publiek in stadions te hebben
Voor voetbalclubs uit de Keuken Kampioen Divisie is er veel aan gelegen dat de onderzoeksresultaten van de twee Fieldlab-wedstrijden positief uitvallen. Marc Boele, algemeen directeur van de Coöperatie Eerste Divisie (CED), hoopt dat het onderzoek de terugkeer van supporters in april mogelijk maakt.

Zou mooi zijn als er dan in de Geusselt weer wat publiek naar binnen mag, ook met de derby in het verschiet.

www.ad.nl/nederlands-voetbal/eerste-divi...-te-hebben~a82ff1c9/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2021 08:27
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #332
Alleen is het dan te hopen dat ook alle seizoenskaarthouders naar binnen mogen.
Moet er niet aan denken dat er dan (net als aan het begin van het seizoen) geloot gaat worden om wie wel/niet mag komen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2021 11:16
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #333

Sjappie schreef : Alleen is het dan te hopen dat ook alle seizoenskaarthouders naar binnen mogen.
Moet er niet aan denken dat er dan (net als aan het begin van het seizoen) geloot gaat worden om wie wel/niet mag komen...


Of erger nog, zoe'n verpliechde teste en/of vaccinatie. Daan zuuste miech dus ech noets mie in 't stadion es dit soort foute praktijke werkelekheid goon weure.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2021 12:05
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #334
Alsof MVV er iets aan kan doen als dit de regel is/wordt.
Maar dan alweer een extra plaats beschikbaar voor iemand anders....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2021 12:44
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 740
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #335
Je kon in de supporters enquete je mening over zaken als vaccinatiebewijs etc geven. Denk dat voetbalclubs hier niet aan willen, maar als je het opgelegd wordt. Voor diegene die het niet wil, moet er ook een alternatief zijn. Vwb toeschouwers aantallen lijkt me dat dit niet via een burgemeester zoals ons potloed moet lopen maar op basis van common sense icm stadioncapaciteit. Bij MVV zou 25-35% absoluut geen probleem moeten opleveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2021 14:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #336
Ik heb de proefwedstrijden in het geheel niet gevolgd dus excuus voor de waarschijnlijk overbodige vraag; maar mocht er bij die wedstrijden gejuicht en gezongen worden? Want bij die paar wedstrijden in het begin van het seizoen mocht dat niet met wat vreemde taferelen tot gevolg...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2021 15:06
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #337

Jacques schreef : Ik heb de proefwedstrijden in het geheel niet gevolgd dus excuus voor de waarschijnlijk overbodige vraag; maar mocht er bij die wedstrijden gejuicht en gezongen worden? Want bij die paar wedstrijden in het begin van het seizoen mocht dat niet met wat vreemde taferelen tot gevolg...


Je moest er wat voor over hebben om die wedstrijd te bezoeken. Verplichte test vooraf en achteraf inclusief een periode van quarantaine. Bezoekers kregen ook een tracker om.

Volgens mij is het publiek -net als bij de overige proefevenementen zoals een cabaretshow en een congres- opgedeeld in verschillende bubbels. Elke bubbel had zijn eigen regels en voorschriften- een bubbel bestaand uit bezoekers met mondkapje, een bubbel met bezoekers met alleen mondkapje tijdens het betreden en verlaten van het stadion en een bubbel zonder mondkapje. Er was nog per bubbel nog een aantal voorschriften. Zolang bezoekers zich hieraan hielden, werden ze juist aangemoedigd om zich te gedragen zoals ze dit van vóór corona gewend waren. Daarom was zingen en juichen ook toegestaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2021 17:54
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #338

Kotspoejer schreef : Alsof MVV er iets aan kan doen als dit de regel is/wordt.
Maar dan alweer een extra plaats beschikbaar voor iemand anders....


Zuuste m'ch dat zègke daan? 't Geit miech um 't ganse fenomeen vaan vrijheidsbeperking.

Die lèste zin is gewoen um te kotse, de deis d'ne naom ier aon. Ech fijn, die verbondenheid vaan supporters oonderein.. Ikke, ikke, ikke...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2021 18:17
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #339
Wat ik voorbij zag komen is dat die fieldlabs helemaal niet bedoeld zijn om op korte termijn weer publiek toe te laten.
Deze testwedstrijden zoals geweest zijn alleen maar bedoeld om ze in een latere fase te gebruiken en met de test uitslagen verder te gaan in het onderzoek.
Ik denk dat de voetbalbond te ver op de zaken vooruit loopt,correct me if i wrong....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2021 18:20
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #340

opadiehard schreef : Wat ik voorbij zag komen is dat die fieldlabs helemaal niet bedoeld zijn om op korte termijn weer publiek toe te laten.
Deze testwedstrijden zoals geweest zijn alleen maar bedoeld om ze in een latere fase te gebruiken en met de test uitslagen verder te gaan in het onderzoek.
Ik denk dat de voetbalbond te ver op de zaken vooruit loopt,correct me if i wrong....mvrgr Opa.


Klopt, al vind ik het goed dat er steeds meer tegengeluid komt. Als het aan het RIVM ligt zouden er pas weer versoepelingen komen als de helft van de horecaondernemers en voetbalclubs failliet zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2021 03:46
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #341
laat het ook maar aan de vvd over dan komen er nooit meer versoepelingen, rutten luistert alleen naar de Duitsers, ook al laat je je testen en je hebt niks wordt je positief getest

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2021 06:03
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #342

peeke schreef : laat het ook maar aan de vvd over dan komen er nooit meer versoepelingen, rutten luistert alleen naar de Duitsers, ook al laat je je testen en je hebt niks wordt je positief getest


Laten we dit soort complottheorieën hier aub achterwege laten. We zitten hier niet op een politiek forum, over twee weken mag je je stem uitbrengen. Wat je schrijft is trouwens ook pertinent onwaar. Nog geen week geleden zijn er toch echt versoepelingen doorgevoerd. Misschien niet de juiste of niet genoeg voor jou, maar de versoepelingen waren er.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2021 08:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #343

peeke schreef : laat het ook maar aan de vvd over dan komen er nooit meer versoepelingen, rutten luistert alleen naar de Duitsers, ook al laat je je testen en je hebt niks wordt je positief getest


Wij zijn hier in het gezin meermaals getest. Geen enkele keer positief. Ik beoordeel je stelling dus als "onwaar".

Fred Rutten is overigens momenteel werkeloos, was voor het laatst trainer bij Anderlecht. Wat hij met testen en corona te maken heeft, geen idee.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2021 10:00
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #344

Jacques schreef :

peeke schreef : laat het ook maar aan de vvd over dan komen er nooit meer versoepelingen, rutten luistert alleen naar de Duitsers, ook al laat je je testen en je hebt niks wordt je positief getest


Wij zijn hier in het gezin meermaals getest. Geen enkele keer positief. Ik beoordeel je stelling dus als "onwaar".

Fred Rutten is overigens momenteel werkeloos, was voor het laatst trainer bij Anderlecht. Wat hij met testen en corona te maken heeft, geen idee.


Mijn vrouw en ik zijn wel positief getest en dat hebben we ook gevoeld! Wij hebben ons zo beroerd gevoeld dat we snappen dat mensen hieraan overlijden! Mensen die het virus ontkennen, hebben of het virus niet gehad of geen klachten ervan ervaren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle, bokkesprongen, Burgundian043, M-MVV, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2021 10:06
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #345
Voor de duidelijkheid, ik ben zeker geen ontkenner en de woorden van Peeke zijn niet de mijne :) Ik sta hier een behoorlijk stuk genuanceerder in.
Maar goed dit is een lastig verhaal want er zijn weldegelijk raakvlakken tussen de maatregelen en de toekomst van MVV / de Eerste divisie, maar toch is het beter de discussie hier even bij te laten.

Iedereen hoopt dat we zsm weer naar het stadion mogen, dat zal duidelijk zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden