Seizoen 2020 - 2021

23 juli 2020 16:23
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #226
Vandaag heb ik, sinds het seizoen 2006-2007, weer een seizoenkaart besteld/gekocht bij deze mooie club, uit deze waanzinnige mooie stad :applaus:
Ik heb eerder van 2002-2003 tot 2006-2007 een seizoenkaart gehad, maar toen moest ik constant met de trein vanuit Leiden, waar ik nog steeds woon, naar Maastricht toe, en aangezien de eerste divisie wedstrijden toendertijd steevast op de vrijdagavond om 20.00 uur waren had ik constant veel stress of ik de laatste bus en de laatste trein (die altijd om 22.25 uur vertrok) nog wel zou halen. Ik ga nu in oktober afrijden en daarna heb ik dus eindelijk lekker een rijbewijs en me eigen vervoer en ben ik voorgoed van het OV af. :lol: ik kan dan met me eigen auto naar Maastricht toe en ik hoef ook na de wedstrijd me niet meer te haasten, ik kan zelfs nog wat drinken (geen wodka natuurlijk :lachen: ) dus dat wordt voor mij echt een verademing.
Ik merk wel dat het behoorlijk professioneel geworden is bij MVV sinds toen, en dat is alleen maar goed. Ik kan me de laatste wedstrijd, in maart 2006, nog goed herinneren thuis tegen VVV (0-0) en de rellen na de wedstrijd. :thumbsdown: tot het station aan toe werden er een hoop achterna gezeten door de harde kern. Ze konden bij mij horen dat ik geen Maastrichts accent had (ik heb er van 2001-2002 gewoond en de stad zit sindsdien diep in me hart) en dus dachten ze dat ik van Venlo kwam :dry: of ik dan wel een Venloos accent heb? vreemd. Maar goed dat was voor mij behoorlijk beangstigend en sindsdien ben ik niet meer bij MVV geweest. (ook omdat ik het gedoe met de laatste trein s'avonds beu was)
Nu speelt MVV op verschillende dagen en tijden, en is het niet meer steevast op vrijdagavond 20.00 uur dus dat is alleen maar leuk. Op een mooie zondagmorgen naar Maastricht rijden is ook leuker dan op een regenachtige vrijdagavond in het donker (zeker als ik straks me rijbewijs net heb)
Ik heb me eigen plekkie weer genomen: Boschpoort tribune vak D :thumbsup: eigen stoel, eigen stekkie, ook als ik niet kan (tot november sowieso niet) of een keer niet kom, is die stoel lekker van mij.
Ik weet niet de hoeveelste seizoenkaart koper ik ben momenteel (zag ergens 1900 verkochte kaarten, dus super :thumbsup: ) eerlijk gezegd maakt het me ook niet uit. Ik koop de kaart niet om de zoveelste klant/koper te zijn en iets te winnen, ik koop hem omdat MVV al 18 jaar mijn cluppie is, ik ontzettend loyaal en trouw ben van nature (is een Maagd/sterrenbeeld eigenschap) en ik na dik 14 jaar weer eens naar MVV van dichtbij wil kijken :)
Ik heb een 1902 seizoenkaart gekocht, waardoor ik MVV dus ook extra kan steunen (ik steun MVV al want ik ben ook lid van VZM) allemaal voor de goede zaak :thumbsup: Laten we hopen dat het een mooi seizoen wordt en dat we weer een keer ergens om de bovenste plekken zullen strijden (plek 5 t/m 8 lijkt me toch wel normaal of verwacht ik dan teveel? (perfectionisme en kritiek vallen ook onder mijn 'Maagd' eigenschappen :lachen: )
In ieder geval, om dit bericht af te ronden, ik ben super blij dat ik weer een seizoenkaart heb, en dus terug ben. Ik schrijf nooit veel op deze site, zo nu en dan enkel, maar ik lees wel vaak mee, want ik ben graag op de hoogte van onze mooie club. Cheers mensen op een mooi seizoen waarin we weer GRUUTS op MVV kunnen zijn :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Frank Salemans, Fabrice, Ben Salemans, serke, middenstip, johan, opadiehard, jovkle, Wil en3 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 11:01
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #227
Even een laatste vraag nog mbt de seizoenkaart; ik had gehoord/gelezen dat je seizoenkaart ook je betaalkaart is voor drank etc. te kopen klopt dit? En zo ja is dat een erg ingewikkeld systeem of kan je gewoon ergens simpel je kaart opladen en je drank afrekenen? Dit systeem is nieuw voor mij natuurlijk dit had je van 2003-2006/7 nog niet dus vandaar mijn vraag.
En klopt het dat je als 1902 scc houder de eerste paar drankjes gratis krijgt of korting daarop? Dat blijft dan toch wel het hele seizoen gewoon op je scc staan neem ik aan? (Ook als je de eerste paar maanden v/h seizoen nog niet kan komen) Grtz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 19:00
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #228
Opladen kan via een app, dus heel eenvoudig!

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 19:24 24 juli 2020 19:28 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #229
Gaat dat via de gewone MVV app (die heb ik al) of via een andere app en hoe heet die dan? En kan ik die app gewoon vinden en downloaden in de app store?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 19:30 24 juli 2020 19:31 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #230

Ekstertjj schreef : Is dat gewoon een MVV app of hoe die app ook heet? En kan ik die gewoon vinden in de app store?


Je moet de kaart aan de Knip app koppelen en dan kun je hem opladen. Staat in de app store!! Heel simpel!! Voor verdere uitleg en/of hulp helpen ze je wel bij de opwaardeerpunten in het stadion!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 19:52
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #231
Thanks Jo70 zodra ik weer naar MVV ga dan vraag ik het daar ook nog wel even :)
Meestal is het zo dat als je het 1x goed uitgelegd krijgt dan begrijp je het gelijk voor alle volgende keren. Grtz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 19:53
VZMVV
Verified
Verified
Berichten: 16
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #232
Hier vinden jullie alle info mbt de betaalkaart. Werkt inderdaad heel simpel:

www.veerzienmvv.nl/informatie-en-faqs-betaalkaart/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 15:46
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #233
Aan de ‘meelezers’ van MVV: Waarom is de seizoenkaartenteller op de website verdwenen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 15:53 25 juli 2020 15:54 door MVV_Mestreech.
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #234
Even een vraag mbt de seizoenskaart. Ik had vorig jaar een 1902 seizoenskaart en heb deze verlengd. Aangezien dat deze geldig is t/m 2023/2024 kan ik deze gewoon gebruiken. Echter moet ik hiervoor nog bij mvv langs met het pasje om iets te laten scannen of kan ik straks met mijn pasje gewoon automatisch weer binnen komen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 16:15
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #235

MVV_Mestreech schreef : Even een vraag mbt de seizoenskaart. Ik had vorig jaar een 1902 seizoenskaart en heb deze verlengd. Aangezien dat deze geldig is t/m 2023/2024 kan ik deze gewoon gebruiken. Echter moet ik hiervoor nog bij mvv langs met het pasje om iets te laten scannen of kan ik straks met mijn pasje gewoon automatisch weer binnen komen?


Es 't good is geit dat allemaol vaanzelf, hoofste niks veur te doen. Bron: Wouter vd Berkmortel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 19:07 25 juli 2020 19:08 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #236
Goeie vraag kotspoejer ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik zie die teller op mvv.nl ook niet meer staan en ik lees/zie ook nergens meer hoe hoog die nu is.
Zijn we al op of rond de 2000 kaarten mensen?!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 19:16 25 juli 2020 19:17 door HIER!!.
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #237
Die stagneert nu in deze periode!! Dat is ook logisch. Als we rond de 2000 zouden uitkomen in september is dat een top prestatie! Mede Dankzij de Angelsiteactie's
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2020 13:56 26 juli 2020 14:13 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #238
VZM heeft op Facebook een bericht gedeeld van een man genaamd Jef Thoma die waarschijnlijk via mvv.nl? (de link staat eronder) het exacte aantal verkochte seizoenkaarten weet en het schijnt dat we momenteel op 1875 verkochte seizoenkaarten zitten :D
(gerekend t/m afgelopen vrijdag 24 juli om 17.00 uur)
Dat zou echt heel mooi zijn, dan gaan we misschien zelfs de grens van 2.000 kaarten al ergens half augustus halen. Het is volgens mij al best een tijd geleden dat we zo snel al zo dicht op de 2.000 verkochte seizoenkaarten zaten. Super mensen :)

Het lukt me niet om het bericht hierheen te krijgen maar diegene die VZM ook volgt op Facebook kunnen het bericht zelf zien. Hieronder staat het bericht van die man die VZM heeft gedeeld:

OP VRIEDAG 24 JULI 17.00 OOR WAORE 1875 MVV-SK VERKOCH!!!!
KOUMENDE WEEK LÈSTE MEUGELEKHEID VEUR AONSJAF / KOUPE MVV SK. MÈT 40% KORTING!.
KOM MESTREECHTENERE EN BOETLUI OP NAO DE 2000 OP 31 JULI 17.00 OOR!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2020 16:00
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #239
Ik vermoed dat we niet heel veel meer SK's gaan verkopen dan dat dat er eind deze week op de teller staan.
De 'vaste' supporters hebben kaart nu wel verlengd of gekochtt. Wanneer de korting vedwijnt zie ik het aantal niet meer hard oplopen.
Misschien moet MVV overwegen de kortingsaktie te verlengen.

Overigens groot respect voor de Angelside die de ene na de andere SK-sponsor binnenhengelt. SJAPEAU!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2020 17:09 26 juli 2020 17:10 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #240
Precies, die aktie moet gewoon verlengd worden tm 28 augustus. Pik gewoon nog wat extra kaarten mee. De father to son sk actie loopt ook nog geweldig. 5 september begint de competitie pas thuis. Lijkt me sterk dat na 1 augustus iemand meer gaat betalen, dat worden losse kaart kopers.

Is het dan overigens tot nu toe al 1875 met nog een week te gaan of is het dan gezien de prijs "toch maar" 1875. (Of hierin de father son actie al in dit aantal zit, is ff de vraag) Gezien het aantal sk van ca 1800 vorig seizoen, zou dit nog omhoog moeten kunnen. Er zijn namelijk als je her en der leest wel wat nieuwe sk houders bijgekomen. SK houders die nog niet verlengd hebben, moeten persoonlijk gebeld worden komend week door Kalezic, Vrede, vd Akker, Schrooijen, Elsen, Noor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden