Vandaag heb ik, sinds het seizoen 2006-2007, weer een seizoenkaart besteld/gekocht bij deze mooie club, uit deze waanzinnige mooie stad
Ik heb eerder van 2002-2003 tot 2006-2007 een seizoenkaart gehad, maar toen moest ik constant met de trein vanuit Leiden, waar ik nog steeds woon, naar Maastricht toe, en aangezien de eerste divisie wedstrijden toendertijd steevast op de vrijdagavond om 20.00 uur waren had ik constant veel stress of ik de laatste bus en de laatste trein (die altijd om 22.25 uur vertrok) nog wel zou halen. Ik ga nu in oktober afrijden en daarna heb ik dus eindelijk lekker een rijbewijs en me eigen vervoer en ben ik voorgoed van het OV af.
ik kan dan met me eigen auto naar Maastricht toe en ik hoef ook na de wedstrijd me niet meer te haasten, ik kan zelfs nog wat drinken (geen wodka natuurlijk
) dus dat wordt voor mij echt een verademing.
Ik merk wel dat het behoorlijk professioneel geworden is bij MVV sinds toen, en dat is alleen maar goed. Ik kan me de laatste wedstrijd, in maart 2006, nog goed herinneren thuis tegen VVV (0-0) en de rellen na de wedstrijd.
tot het station aan toe werden er een hoop achterna gezeten door de harde kern. Ze konden bij mij horen dat ik geen Maastrichts accent had (ik heb er van 2001-2002 gewoond en de stad zit sindsdien diep in me hart) en dus dachten ze dat ik van Venlo kwam
of ik dan wel een Venloos accent heb? vreemd. Maar goed dat was voor mij behoorlijk beangstigend en sindsdien ben ik niet meer bij MVV geweest. (ook omdat ik het gedoe met de laatste trein s'avonds beu was)
Nu speelt MVV op verschillende dagen en tijden, en is het niet meer steevast op vrijdagavond 20.00 uur dus dat is alleen maar leuk. Op een mooie zondagmorgen naar Maastricht rijden is ook leuker dan op een regenachtige vrijdagavond in het donker (zeker als ik straks me rijbewijs net heb)
Ik heb me eigen plekkie weer genomen: Boschpoort tribune vak D
eigen stoel, eigen stekkie, ook als ik niet kan (tot november sowieso niet) of een keer niet kom, is die stoel lekker van mij.
Ik weet niet de hoeveelste seizoenkaart koper ik ben momenteel (zag ergens 1900 verkochte kaarten, dus super
) eerlijk gezegd maakt het me ook niet uit. Ik koop de kaart niet om de zoveelste klant/koper te zijn en iets te winnen, ik koop hem omdat MVV al 18 jaar mijn cluppie is, ik ontzettend loyaal en trouw ben van nature (is een Maagd/sterrenbeeld eigenschap) en ik na dik 14 jaar weer eens naar MVV van dichtbij wil kijken
Ik heb een 1902 seizoenkaart gekocht, waardoor ik MVV dus ook extra kan steunen (ik steun MVV al want ik ben ook lid van VZM) allemaal voor de goede zaak
Laten we hopen dat het een mooi seizoen wordt en dat we weer een keer ergens om de bovenste plekken zullen strijden (plek 5 t/m 8 lijkt me toch wel normaal of verwacht ik dan teveel? (perfectionisme en kritiek vallen ook onder mijn 'Maagd' eigenschappen
)
In ieder geval, om dit bericht af te ronden, ik ben super blij dat ik weer een seizoenkaart heb, en dus terug ben. Ik schrijf nooit veel op deze site, zo nu en dan enkel, maar ik lees wel vaak mee, want ik ben graag op de hoogte van onze mooie club. Cheers mensen op een mooi seizoen waarin we weer GRUUTS op MVV kunnen zijn