>
Ontvangen bedankjes 1517
In principe heeft MVV dat nog steeds want ze zijn bijna de helft goedkoper. Als MVV begin van het seizoen 3000 seizoenskaarten heeft verkocht liggen ze nog gewoon op schema. Het enige verschil, zijn meer zielen met een seizoenskaart, maar niet meer inkomsten. Die zijn dan hetzelfde. Enfin, ik denk dat MVV de 3000 nog wel haalt, maar veel meer zal het niet worden. En dan is dit wel slim gedaan, want het stadion zit toch nooit vol, en minder mensen willen een seizoenskaart voor het volle pond. Op deze manier heb je evenveel inkomsten als altijd met nog genoeg capiciteit voor de "losse kaarte mensen". Dit zou je ieder jaar kunnen doen in de eerste divisie!Sandro schreef : Vorig jaar waren er op 25 juni,
736 seizoenskaarten verkocht. !
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Frostie_999 schreef : Meer zielen met een seizoenkaart zou in principe ook meer omzet via de catering kunnen opleveren. Dus dat is dan wel een leuke bijkomstigheid. Als ze nou ook een beetje aan klantenbinding doen op het veld..... Heb je er volgens seizoen vast wel een aantal die verlengen. Ook niet verkeerd.
Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
bokkesprongen schreef : Ik ben benieuwd of het aantal sponsoren gedaald is of gelijk is gebleven ...heb je minder publiek bij de wedstrijden zakt het sponsor bedrag Van Veer Zien MVV ook onmiddellijk ...
opadiehard schreef : Ps leuk georganiseerde middag maar wat magere opkomst.