>
Ontvangen bedankjes 5023
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjieske schreef : Laten we de discussie toespitsen dan. Stel MVV mag volgens de KNVB tussen de 15% en de 40% van haar stadion vullen ivm Corona en kiest er zelf voor om voor die 15% te gaan. Dan doet zich dus de hypothetische situatie voor dat ik wel een wedstrijd zou kunnen bezoeken als 40% gevuld zou worden, maar nu niet omdat die keuze intern niet wordt gemaakt. Is het dan niet al te eenvoudig om te stellen dat ik de wedstrijden niet kan bezoeken in verband met Corona.
p.s. Ja het voeren van juridische discussies is gewoon leuk en ik snap best dat Corona bestaat, maar ik vind niet dat we onder het motto Corona alle regels aan den spreekwoordelijke laars hoeven te lappen....
Dit is een drogreden. Je kunt geen mensen buiten sluiten op basis van dit argument.MVVke schreef :
Dat is 'n drogreie. De kins gein lui goon boete slete op basis vaan dit argumint.
Es d'r mer e beperk aontal lui binne mage, en dat aontal lui dat binne maag, bove 't aontal verkochde sezoenskaarte oetkump, kinne ze beter per direc stoppe mèt 't aonbeje vaan sezoenskaarte. Zoe zien de lui die 'n sezoenskaarte höbbe aongesjaf verzekerd vaan 'n plaots.
Audiowaste schreef :
Dit is een drogreden. Je kunt geen mensen buiten sluiten op basis van dit argument.MVVke schreef :
Dat is 'n drogreie. De kins gein lui goon boete slete op basis vaan dit argumint.
Es d'r mer e beperk aontal lui binne mage, en dat aontal lui dat binne maag, bove 't aontal verkochde sezoenskaarte oetkump, kinne ze beter per direc stoppe mèt 't aonbeje vaan sezoenskaarte. Zoe zien de lui die 'n sezoenskaarte höbbe aongesjaf verzekerd vaan 'n plaots.
Stel er mogen 1500 mensen naar binnen, dan zouden mensen die normaal een seizoenskaart hebben worden buitengesloten.
Ga jij dat dan maar uitleggen aan de mensen waarom ze niet naar binnen mogen.
Maosbrögk schreef :
Sjieske schreef : Laten we de discussie toespitsen dan. Stel MVV mag volgens de KNVB tussen de 15% en de 40% van haar stadion vullen ivm Corona en kiest er zelf voor om voor die 15% te gaan. Dan doet zich dus de hypothetische situatie voor dat ik wel een wedstrijd zou kunnen bezoeken als 40% gevuld zou worden, maar nu niet omdat die keuze intern niet wordt gemaakt. Is het dan niet al te eenvoudig om te stellen dat ik de wedstrijden niet kan bezoeken in verband met Corona.
p.s. Ja het voeren van juridische discussies is gewoon leuk en ik snap best dat Corona bestaat, maar ik vind niet dat we onder het motto Corona alle regels aan den spreekwoordelijke laars hoeven te lappen....
Wie bepaalt die 15% of 40%? En op basis waarvan kiest welke partij voor welk percentage? Dat weet ik inderdaad niet.
Denk dat dit bepaald wordt in overleg met de driehoek die nu een vier of vijfhoek is geworden meen ik.
Dan zal er gekeken worden naar de faciliteiten van het stadion, looproutes ed en dan wordt bepaald of het 40% mag zijn of minder.
Het zou handig zijn als je bv via het uitvak naar binnen kan als je op Boschpoort vak D t/m F zit. En A t/m C via ingang bij Angelside. Zo kun je wat drukte wegnemen.
Maar ik gis nu. Neem aan dat MVV hier wel open en transparant over zal communiceren tzt
Roed en Wit 70 schreef : Kijk nu maar eens bij *oda-Eindhoven hoeveel mensen daar op de tribune bij elkaar zitten. 2100 in de buitenlucht moet bij ons toch ook lukken. Maar aangezien de burgemeester hier ook Penn-te-strake heet... Hopelijk idd goede en transparante communicatie, vooraf goed onderzoek wie samen kan zitten om te maximaliseren... Kromme is dat men zich in Maastricht ook totaal niet druk maakt om duizenden mensen overdag krioelend door elkaar heen in de binnenstad of de volle terrassen. Maar bij het voetbal men waarschijnlijk weer 't braafste jongetje van de klas wil gaan zijn. Afwachten.
Jacques schreef : Maar Houten, wat vind je dan bijvoorbeeld van Ajax en PSV die 85% van de capaciteit van het stadion aan seizoenskaarthouders hebben? Grote oplichters?