Seizoen 2020 - 2021

28 aug 2020 13:36
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #316

jovkle schreef :

Sjotelsplak schreef : Een aantal minuten na 12 het formulier ingevuld, klopt het dat in de bevestigingsmail geen enkele data staat van wat je hebt ingevuld?


Bij mij staan de ingevulde wedstrijden en data

Bij mij ook zie ik net. Door de opmaak van de mail valt de helft niet te lezen in eerste instantie. Zal wel aan mijn mailprogramma liggen...

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 19:58
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #317
Het interview met Kalezic op Fox liegt er niet om. De basis is niet goed, veel te weinig spelers.
Dat begint al weer lekker, spreekt veel vertrouwen uit pfff...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 13:59
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #318

ASR schreef : Het interview met Kalezic op Fox liegt er niet om. De basis is niet goed, veel te weinig spelers.
Dat begint al weer lekker, spreekt veel vertrouwen uit pfff...


Dat is en was toch bekend bij iedereen dus ook bij Kalezic. Dat is ook de uitdaging die hij is aangegaan bij MVV.

0-0 gisteren is een zeer mooi resultaat tegen een ploeg die veel verder is en waar veel meer geld is.

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 14:20
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #319
Wat ik mij afvraag waar is Eric Noor, waar zijn al die mooie plannen die we hoorden op de supportersavond ,ik hoor niks je had nu toch je selectie op peil moeten hebben en een vast basisteam op het veld moeten hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 18:20
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #320

dreekemvvke schreef : Wat ik mij afvraag waar is Eric Noor, waar zijn al die mooie plannen die we hoorden op de supportersavond ,ik hoor niks je had nu toch je selectie op peil moeten hebben en een vast basisteam op het veld moeten hebben.


Eric Noor = commercie
Ron Elsen = technisch gedeelte.

Noor heeft ook aangegeven zich totaal niet te willen bemoeien met het technisch gedeelte , dit is ook door hem gezegd op de supporters avond. Hij is nu 3 maanden bezig, persoonlijk vind ik iets te veel op de achtergrond. Maar goed, ik denk dat we na 6 maanden (december 2020) toch langzamerhand iets van succesjes, veranderingen moeten gaan zien. Hij heeft iig niet de makkelijkste commerciële periode ivm corona. En er moet echt een inhaalslag worden gemaakt TOV huidige sponsoren en die binnenboord te houden. Want corona is niet de enige reden dat bedrijven afwachtend zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 21:14
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #321
Hebben we trouwens al gegadigden voor als hoofdsponsor? Leuk shirt, maar je verwacht er toch een sponsor op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2020 09:18 01 sept 2020 09:19 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #322

Boete speul schreef : De shirts zijn echt prachtig dit seizoen.


Ik vind ze zeer zeker mooi, alleen zien ze zonder sponsor erop nogal kaal uit. En had toch wel verwacht dat MVV ondertussen een shirtsponsor had binnengehaald.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2020 09:55
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #323
Het uitshirt ziet er mooi uit. Inderdaad opvallend dat er (nog) geen hoofdsponsor is. Het zijn commercieel moeilijke tijden, dat begrijp ik wel. Maar wellicht is er met wat creativiteit toch iets mogelijk. Ik weet niet of er beperkingen zijn qua regels, maar zolang er geen commerciële partij is, kun je misschien een goed doel op het shirt zetten? Dat kan zelfs op lokaal niveau. Al is het maar voor een paar wedstrijden. Het kost je wat drukkosten, maar kweekt wel goodwill. Zodra je wél een commerciële partij hebt, kun je de ‘goede doelen-shirts’ nog laten veilen voor dat betreffende goede doel. Lijkt mij win-win.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2020 10:01 01 sept 2020 10:02 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #324
Goed idee dat hierboven genoemd wordt..
Eerder werd ook al de mogelijkheid genoemd om de shirts te bedrukken met duizenden supportersnamen, zoals seizoenskaarthouders en andere supporters die daarvoor een kleine vergoeding willen betalen. Eerder o.a. gezien bij de Spaanse club Alaves.
Maar wellicht heeft Noor al een sponsor op het oog; ik weet niet wat hij anders uitvoert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2020 01:00 02 sept 2020 01:00 door lMaastrichtl.
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #325
Timo Stavitski, is er Zaterdag niet bij. Speelt op 4 & 8 September interlands met Finland O21

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2020 21:56
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #326
Morgen is DE dag! Wie mag welke wedstrijd gaan?! Houd je mail morgen in de gaten! :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2020 23:02
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #327

lMaastrichtl schreef : Morgen is DE dag! Wie mag welke wedstrijd gaan?! Houd je mail morgen in de gaten! :P


Jao dat soort beriechte um nog get mier onderlinge irritatie op te wèkke zit 'ch ech op te wachte...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2020 23:06
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #328
Waar heb je het over?!? Ik waarschuw alleen maar tot de mensen hun mail morgen moeten checken, zodat ze weten welke wedstrijd ze mogen gaan!!!! Maak maar van een vlieg een olifant. Het is gewoon absurd ik lees al een jaar ofzo mee op dit forum en het is gewoon niet normaal hoe volwassen mannen ruzies maken en uitlokken hier. Ik zelf ben pas 19 en echt absurd om te zien hoe de “ volwassenen hier met elkaar omgaan “ man man man.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Frostie_999, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2020 23:10
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #329

lMaastrichtl schreef : Waar heb je het over?!? Ik waarschuw alleen maar tot de mensen hun mail morgen moeten checken, zodat ze weten welke wedstrijd ze mogen gaan!!!! Maak maar van een vlieg een olifant. Het is gewoon absurd ik lees al een jaar ofzo mee op dit forum en het is gewoon niet normaal hoe volwassen mannen ruzies maken en uitlokken hier. Ik zelf ben pas 19 en echt absurd om te zien hoe de “ volwassenen hier met elkaar omgaan “ man man man.


Ok allez daan mer. Die smileys d'r achter make 'n beriech al gans aanders qua interpretatie 't Had d'r ieder get vaan weg totste dao plezeer in höbs ofzoe. Zal dink iech wel 'n ginneratie dink zien daan...
De volgende gebruiker (s) zei dank u lMaastrichtl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 09:07
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #330
Deze optie zoals op de foto bij ajax, is wellicht een optie bij de volgende inventarisatie van Mvv mbt wedstrijden in Corona tijd. Ook een optie waarbij je per wedstrijd kan aangeven of je kan ja of nee, zou wel handig zijn.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.276 seconden