>
Ontvangen bedankjes 2147
jeoff schreef : Voor MVV is nu zelfs nog niet helemaal duidelijk hoe veel mensen binnen kunnen, er worden allerlei scenarios bekeken. Hadden ze dan 2 maanden geleden de verkoop van seizoenkaarten stop moeten zetten omdat heel misschien niet iedereen naar binnen mag? Kom op zeg een beetje begrip voor de huidige situatie mag je toch wel verwachten, vooral nu de club hard geraakt wordt. Al helemaal gezien de disclaimer en de korting die gegeven is.
Ik snap er eerlijk gezegd helemaal niks van als mensen hier nu lastig over gaan doen! zal gelukkig ook de verre minderheid zijn.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dat van mij is geen drogreden maar gewoon erop wijzen dat je eigenlijk aan het discrimineren bent.MVVke schreef : 'n Drogreie parere mèt 'n drogreie, awwerwèts sneu vingerke wieze, bitsje kinderechteg. 't Is Gans sumpel in dit geval: Lui kinne al 'ne behuurleke tied 'n sezoenskaart aonsjaffe (nota bene mèt korting)en ze zien ouch al maonde bekind mèt 't gegeve tot neet ederein nao binne kint.
Este daan dus aonkums mèt 'n zin es ''mensen die normaal een seizoenskaart hebben'', raak dat kant noch wal.
Daan hadde ze mer ein mote bestèlle, zeker gezeen de onzekere situatie.
Audiowaste schreef :
Dat van mij is geen drogreden maar gewoon erop wijzen dat je eigenlijk aan het discrimineren bent.MVVke schreef : 'n Drogreie parere mèt 'n drogreie, awwerwèts sneu vingerke wieze, bitsje kinderechteg. 't Is Gans sumpel in dit geval: Lui kinne al 'ne behuurleke tied 'n sezoenskaart aonsjaffe (nota bene mèt korting)en ze zien ouch al maonde bekind mèt 't gegeve tot neet ederein nao binne kint.
Este daan dus aonkums mèt 'n zin es ''mensen die normaal een seizoenskaart hebben'', raak dat kant noch wal.
Daan hadde ze mer ein mote bestèlle, zeker gezeen de onzekere situatie.
Mensen kunnen om wat voor een reden geen tijd, geld, of andere reden hebben gehad om een seizoenskaart te kopen.
Als ze dan niet bij de eerste 1500 (ik noem maar wat) zitten, zouden ze niet naar wedstrijden mogen, dat is gewoon krom en unfair.
Gun anderen ook dat ze naar wedstrijden van MVV mogen, dan mis je maar een paar wedstrijden.
bokkesprongen schreef : Je bent aan het zeuren Houten Gerard
Je hebt een seizoens kaart mij mvv waar je van tevoren voorwaarden aan vebonden waren en daarvoor heb je flink korting gehad en het was ook om MVV de corona tijd goed te laten door komen .
En nu helaas wil je een seizoens kaart met Ganse voorwaarden voor Halve prijs ..... wil je er ook nog een gouden pols horlge bij ....