>
Ontvangen bedankjes 228
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Nietzsche schreef : De website wordt gemaakt door Ivengi in ruil voor een paar stoelen en sponsorbord. Die gasten spenderen zo weinig mogelijk tijd aan de website en zetten een keer per jaar een stagiair erop om te updaten. Mag niks kosten, dus krijg je dit.
Overigens, volgens mij heeft mvv eens aangeheven dat ze social media zouden gaan gebruiken voor de laatste nieuwtjes. Dat lukt steeds beter via linkedin, insta, twitter en fb. Chapeau!
Geusseltmania schreef : Weer een mail om mijn wedstrijd voorkeur aan te geven. Had ik al gedaan. Iemand ook weer een mail naar ontvangen?
Ik ook, maar je hoeft het niet opnieuw te doen. Je voorkeuren staan geregistreerd (hoop ik).opadiehard schreef :
Geusseltmania schreef : Weer een mail om mijn wedstrijd voorkeur aan te geven. Had ik al gedaan. Iemand ook weer een mail naar ontvangen?
Ja hoor vandaag weer een reserverings formulier ontvangen,wat is de bedoeling hier van?
Heb dit een week geleden al ingevuld met mijn voorkeurs wedstrijden,morgen maar eens bellen....Gr opa.
pinobel schreef :
Ik ook, maar je hoeft het niet opnieuw te doen. Je voorkeuren staan geregistreerd (hoop ik).opadiehard schreef :
Ja hoor vandaag weer een reserverings formulier ontvangen,wat is de bedoeling hier van?
Heb dit een week geleden al ingevuld met mijn voorkeurs wedstrijden,morgen maar eens bellen....Gr opa.
MVVke schreef :
Dat vèlt inderdaod te hope jao. Op m'ne ''nuie'' mail stoont naomelek bij 't klikke op de link tot de reserveringe stopgezat waore...
Sjotelsplak schreef : Een aantal minuten na 12 het formulier ingevuld, klopt het dat in de bevestigingsmail geen enkele data staat van wat je hebt ingevuld?