>
Ontvangen bedankjes 850
Hier ook hetzelfde.Mr Sjaan schreef :
De_Lange schreef : Ik heb an wel weer een mail gehad mbt mijn huidige kaart maar weer geen voor het bestellen van een nieuwe.
Vraag me af met hoeveel mailinglijsten ze dan werken...
Bij mij precies hetzelfde.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dary66 schreef : Ik heb mijn sk nog niet verlengd omdat het weer eens niet lukt om de een of andere reden. Maar ik neem toch aan dat je je eigen plaats behoud en dat daar een tijd voor staat dat dat kan! Jammer dat ik nog geen mail heb ontvangen zoals andere jaren, maar ga ervan uit dat we dit recht behouden!
Maosbrögk schreef :
Pas na afloop (en ook door de bevestigingsmail van MVV) besefte ik me dat ik de seizoenkaart al in handen heb. De kaart was toch voor een paar seizoenen geldig en werd gewoon opnieuw geactiveerd? Nou ja: €2,50 extra naar MVV dan
MVVke schreef : Al sins jaore krijg iech m'n kaart via 't AZM, en eder jaor opnui weer es 'ch m'ch daan wèl aonmelde, zeet 'r tot de kaart neet besteit.
.
Maosbrögk schreef :
MVVke schreef : Al sins jaore krijg iech m'n kaart via 't AZM, en eder jaor opnui weer es 'ch m'ch daan wèl aonmelde, zeet 'r tot de kaart neet besteit.
.
Ik normaal ook via azm, maar heb nu besloten dat ik dat dit jaar niet doe, zodat écht iedere euro naar MVV gaat.
Die datum zal samenvallen met het begin van het seizoen. Je koopt de kaart immers voor het nieuwe seizoen. Het seizoen start normaal begin augustus geloof ik. Dus als hij over een paar weken 17 wordt dan zul je de volle prijs moeten betalen vrees ik.007 schreef : Ik wil de seizoenskaart van mijn zoon verlengen. Hij wordt over een paar weken 17.
Valt hij dan onder groep 13-16 Jarigen of moet ik een vol tarief kaart bestellen?
Misschien dat een van de forumbezoekers me kan helpen met een antwoord. Anders bel ik morgen het kantoor wel. Voorheen stond er een datum op de site waar de grens getrokken wordt, maar dit kan ik helaas niet meer vinden.