>
Ontvangen bedankjes 205
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ben Salemans schreef : Wij kunnen Goppel dus niet betalen. En Roda, dat voor de zoveelste keer huilend aan de gemeente Kerkrade vraagt om de huur van het stadion te verlagen, kan hem wel betalen? Als Goppel inderdaad naar Roda gaat, omdat hij daar meer kan verdienen dan bij MVV, zou het echt een grof schandaal zijn als de gemeente Kerkrade instemt met een huurverlaging. Dit zou echt concurrentievervalsing zijn! Ik hoop, haast tegen beter weten in, dat de gemeente Kerkrade niet instemt met een huurverlaging. Hopelijk vraagt de gemeente aan Roda waarom die club aan Goppel een hoger loon kan betalen dan MVV maar niet in staat is om diverse financiële afspraken met de gemeente Kerkrade na te komen. Hier moet anders (als de gemeente de huur verlaagt of voor de zoveelste keer met financieel gunstige constructies voor Roda komt) toch door de KNVB of de overheid worden ingegrepen! Dit is zo oneerlijk, dergelijke evidente concurrentievervalsing!
Dary66 schreef : @Napoleon, net als meerdere stukken die je hier op het forum hebt geplaatst geloof ik in jou plannen. Idd je moet in mogelijkheden denken dat klopt, helaas heb ik het gevoel dat dat bij mvv op bestuurlijk niveau niet gebeurd. Zeker omdat je zelf aangeeft, ik citeer: als mvv de plannen niet omarmt er andere clubs geïnteresseerd zijn! Moet ik hieruit concluderen dat je al het een en ander voelt aankomen bij mvv dat ze niet met je in zee willen? Ik kan mij voorstellen dat zij dit ook volgen en dat ze bijvoorbaat al de hakken in het zand steken, ik hoop dat ik het fout heb!! Mijn zegen om je plannen door te drukken bij mvv heb je, zonder twijfel!