Seizoen 2020 - 2021

20 mei 2020 08:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1846
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #31

bokkesprongen schreef : Allemaal leuk en aardig deze suggesties om MVV te helpen aan 8000 kaartjes maar toch is de korste weg ..............


Wordt id van Veer Zien MVV voor de prijs van 4 glazen Bier per maand .............Helaas maar 300 leden ........maak er eens 800 van is de helft van het
aantal seizoens kaart houders[ .


@bokkie... VZM heeft 300 donateurs..super gaaf en wellicht zit er nog een beetje rek in maar veel meer gaat t niet worden. Mensen willen blijkbaar iets terug voor hun geld .... dat toont dit wel aan dat je daar niet de echte aantallen mee maakt
Daarom zou 49,95 of 59,95 voor een seizoenskaart wel gaan werken...mensen krijgen dan 19 thuiswedstrijden voor terug als de poorten weer open gaan en gaan ze niet open gaan is over die 5 tientjes wel heen te komen...immers je hebt je club mede ondersteunt ( dus ook een VZM idee) ...echter iets terug ontvangen is een hele belangrijke factor.

Ik ben er van overtuigd en ik zou t ook aandurven om dit te proberen 50 piek voor 8000 plekken !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 09:41
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #32
Ik geloof best wel in dit idee. Of meteen de 8000 haalbaar is, is misschien niet geheel realistisch nu. Uiteraard wel een doel & ambitie. Ik verwacht dat zo 4000-6000 seizoenskaarten iets realistischer is. Zolang er nog niks zeker m.b.t. het bezoeken van wedstrijden zullen er maar weinigen zijn die €130,- of meer neerleggen voor een onbekend aantal wedstrijden. De drempel om dit "risico" te nemen met €50,- is bij velen minimaal.

Zoals gezegd, er zijn genoeg personen die normaal €50.- aan losse kaartjes besteden en maar 4 wedstrijden per seizoen komen.....

Ps. Dreeke, ik begrijp je punt. Kan me hier echt helemaal in vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 10:58
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #33
Ik denk dat het aantal seizoenskaarten bij het goedkoper maken gewoon gelijk blijft. Dit baseer ik op het jaar, dat MVV een half jaar bovenaan stond, en de winterkampioen werd. Door het failliet gaan van andere clubs, kreeg MVV punten in mindering en ging Cambuur er met de prijs vandoor. We kennen allemaal het verhaal. Ironisch trouwens dat het Cambuur is, dat zich nu zo benadeeld voelt en naar de rechter stapte. Dat had MVV moeten doen. Enfin, dat jaar kwam MVV niet boven de 5000 toeschouwers, terwijl het een half jaar bovenaan stond, na járen eerste divisie. Dit wilt zeggen dat het vertrouwen bij heel veel mensen weg is, laat staan dat MVV vóór het seizoen begint al 5000 seizoenskaarten verkoopt. Dit is natuurlijk nooit haalbaar. Ook niet als het goedkoper wordt. Daarvoor moeten de prestaties drastisch omhoog. En dat voor heel wat jaren omhoog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 11:26
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #34
Schapendonk je slaat de spijker vol op zijn kop we moeten met mvv weer naar een niveau wat bij een stad als maastricht en dat is de eredivisie ,en als daar mensen voor moeten wijken dan moet dat maar ,en dat wil niet zeggen dat deze mensen hun best niet hebben gedaan maar we moeten nu doorpakken en daar horen dus ook harde maatregelen bij en of dat nou met napoleon zijn mensen of andere mensen maar er moet iets gaan veranderen en snel ook,want op deze manier zakken we steeds verder .ik hoop dat er snel goed nieuws komt en dat we met mvv een mooie toekomst tegen moet gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 11:29
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #35
Schapendonk je slaat de spijker vol op zijn kop we moeten met mvv weer naar een niveau wat bij een stad als maastricht Hoort en dat is de eredivisie ,en als daar mensen voor moeten wijken dan moet dat maar ,en dat wil niet zeggen dat deze mensen hun best niet hebben gedaan maar we moeten nu doorpakken en daar horen dus ook harde maatregelen bij en of dat nou met napoleon zijn mensen of andere mensen maar er moet iets gaan veranderen en snel ook,want op deze manier zakken we steeds verder .ik hoop dat er snel goed nieuws komt en dat we met mvv een mooie toekomst tegen moet gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 11:44
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #36

dreekemvvke schreef : Schapendonk je slaat de spijker vol op zijn kop we moeten met mvv weer naar een niveau wat bij een stad als maastricht Hoort en dat is de eredivisie ,en als daar mensen voor moeten wijken dan moet dat maar ,en dat wil niet zeggen dat deze mensen hun best niet hebben gedaan maar we moeten nu doorpakken en daar horen dus ook harde maatregelen bij en of dat nou met napoleon zijn mensen of andere mensen maar er moet iets gaan veranderen en snel ook,want op deze manier zakken we steeds verder .ik hoop dat er snel goed nieuws komt en dat we met mvv een mooie toekomst tegen moet gaan.


Dreekemvvke, je slaat de spijker volledig door je eigen argumenten. Toen we wél bovenaan stonden, zaten vrijwel precies dezelfde personen in het huidige bestuur. Hieronder ook dhr. Elsen waarop jij constant zit te hameren met de hamer die nu de spijker door je wijsvingertje heeft geslagen. Toen stonden we bovenaan MET Elsen erin en kregen we niet meer toeschouwers. Waarom zou het nu dan alsnog aan het bestuur liggen? Met goede resultaten , waar ze toen wel voor slaagde , lukte het ook niet. Een kromme redenatie mijn inziens.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 12:04 20 mei 2020 12:05 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #37

dreekemvvke schreef : Schapendonk je slaat de spijker vol op zijn kop we moeten met mvv weer naar een niveau wat bij een stad als maastricht Hoort en dat is de eredivisie ,en als daar mensen voor moeten wijken dan moet dat maar ,en dat wil niet zeggen dat deze mensen hun best niet hebben gedaan maar we moeten nu doorpakken en daar horen dus ook harde maatregelen bij en of dat nou met napoleon zijn mensen of andere mensen maar er moet iets gaan veranderen en snel ook,want op deze manier zakken we steeds verder .ik hoop dat er snel goed nieuws komt en dat we met mvv een mooie toekomst tegen moet gaan.


Dreeke, je blijft maar met die hamer slaan maar ik blijf maar wachten dat je ook eens de plank raak slaat in plaats van altijd maar mis. Lijnsje geeft het perfect weer, toen we jaren geleden bovenaan stonden en bijna gepromoveerd waren (als enkele clubs niet failliet waren gegaan) deden we het ook al met dhr. Elsen. Toen stond je waarschijnlijk vooraan in de polonaise en was je pro Elsen. Dat het nu minder gaat betekend dus niet dat gelijk alles en iedereen weg moet, iets wat je zo’n beetje elke dag wel roept. Je roept toch ook niet tegen je vrouw dat ze weg moet als ze de aardappeltjes een keertje iets te lang gekookt heeft?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 12:09
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #38
Uiteraard haalt Dreeke hier een goed punt aan. Iedereen moet weg. Dan lossen we op die manier alles op en promoveren we zeker. Zeker zonder onderbouwd plan gaat dit goed lukken. Ik snap dan ook niet dat jullie achter dit MVV blijven staan en de oogkleppen ophouden. Iedereen weg! Eredivisie Hier wie Kom!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 12:29
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #39

Zeikbak schreef :

dreekemvvke schreef : Schapendonk je slaat de spijker vol op zijn kop we moeten met mvv weer naar een niveau wat bij een stad als maastricht Hoort en dat is de eredivisie ,en als daar mensen voor moeten wijken dan moet dat maar ,en dat wil niet zeggen dat deze mensen hun best niet hebben gedaan maar we moeten nu doorpakken en daar horen dus ook harde maatregelen bij en of dat nou met napoleon zijn mensen of andere mensen maar er moet iets gaan veranderen en snel ook,want op deze manier zakken we steeds verder .ik hoop dat er snel goed nieuws komt en dat we met mvv een mooie toekomst tegen moet gaan.


Dreeke, je blijft maar met die hamer slaan maar ik blijf maar wachten dat je ook eens de plank raak slaat in plaats van altijd maar mis. Lijnsje geeft het perfect weer, toen we jaren geleden bovenaan stonden en bijna gepromoveerd waren (als enkele clubs niet failliet waren gegaan) deden we het ook al met dhr. Elsen. Toen stond je waarschijnlijk vooraan in de polonaise en was je pro Elsen. Dat het nu minder gaat betekend dus niet dat gelijk alles en iedereen weg moet, iets wat je zo’n beetje elke dag wel roept. Je roept toch ook niet tegen je vrouw dat ze weg moet als ze de aardappeltjes een keertje iets te lang gekookt heeft?


Als mijn vrouw openlijk flirt met de buurman , mijn kinderen niet in het gareel kan houden en al 20 jaar vertikt om brood op te plank te brengen , sterker nog, alleen mijn geld er door jaagt dan vergeet ik gauw onze trouwdag. Ook goede huwelijken stranden. Als je toch van metaforen houd over je vriend. Uiteindelijk staan we al 20 jaar in de 1e divisie met een groot aantal jaren met Ron als eindverantwoordelijke. Geen raketwetenschap. En moeten we nou echt gaan teren op die bevlieging van Verheidt in Leeuwarden in een wel heel belabberd seizoen?! Waar ik op teer is de gigantische animo opeens voor us MVV'ke in die periode. Stadion had 2x kunnen uitverkopen. Het kan, zo zie je maar. En dat is niet de verdienste van Ron, maar van De MVV supporters en sympathisanten die geloven in een MVV in de eredivisie. En dat gaat alleen komen met een nieuwe frisse club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 12:33 20 mei 2020 12:36 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #40

Lijnsje@tappunt schreef :

dreekemvvke schreef : Schapendonk je slaat de spijker vol op zijn kop we moeten met mvv weer naar een niveau wat bij een stad als maastricht Hoort en dat is de eredivisie ,en als daar mensen voor moeten wijken dan moet dat maar ,en dat wil niet zeggen dat deze mensen hun best niet hebben gedaan maar we moeten nu doorpakken en daar horen dus ook harde maatregelen bij en of dat nou met napoleon zijn mensen of andere mensen maar er moet iets gaan veranderen en snel ook,want op deze manier zakken we steeds verder .ik hoop dat er snel goed nieuws komt en dat we met mvv een mooie toekomst tegen moet gaan.


Dreekemvvke, je slaat de spijker volledig door je eigen argumenten. Toen we wél bovenaan stonden, zaten vrijwel precies dezelfde personen in het huidige bestuur. Hieronder ook dhr. Elsen waarop jij constant zit te hameren met de hamer die nu de spijker door je wijsvingertje heeft geslagen. Toen stonden we bovenaan MET Elsen erin en kregen we niet meer toeschouwers. Waarom zou het nu dan alsnog aan het bestuur liggen? Met goede resultaten , waar ze toen wel voor slaagde , lukte het ook niet. Een kromme redenatie mijn inziens.

Het gaat niet om goede resultaten. Niet voor een half jaar. Het gaat om goede resultaten, jaar na jaar. Goed lezen! Daarom ook niet meer toeschouwers. En ook geen 8000 seizoenskaarten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 12:58
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #41
Zeikbak je moet niet doorslaan in je woorden ik ben nooit fan geweest van elzen nu niet en toen niet en lijntje nou daar mag je trots op zijn een keer bovenaan in 20jaar als jij daarop wil teren dan moet je die mensen mooi laten zittendan ook niet lopen zeiken als er nooit meer in Maastricht een waardige eredivieclub komt en dat willen de mensen hier ,en daarom moet er een frisse wind door mvv gaan waaien niets meer en niet minder,en waarom komen er niet meer mensen naar mvv omdat ze het zat zijn om maar te blijven moeten kijken naar net voetbal in de keuken divisie en als je dat zelf niet ziet dan ga jij kijken maar de meeste mensen niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 13:03 20 mei 2020 13:05 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #42
Als reactie op de meningen vwb risico MVV of supporter, participatie van supporters bij bepaalde sk prijzen. Er zijn heel wat varianten te bedenken (reeds in werking bij andere clubs). Ga je voor 1 lage prijs van bijvoorbeeld 50/60 euro en het toeschouweraantal (misschien tijdelijk) ook buiten de vaste kern omhoog te stuwen met het oog op de toekomst. Of ga je voor hogere seizoenskaart prijzen met keuzemogelijkheden als geld terug, dranktegoed of sk korting 21-22 bij gemiste wedstrijden. Ook daarbij kun je meer buiten de vaste kern werven en een minimum opbrengst voor MVV zijnde bepalen per kaart. Maar hoe meer het 'netto risico' oploopt, loopt zoals napoleon ook zegt, de kans ook op dat men vindt te weinig voor de kaart terug te krijgen en haken velen wellicht alsnog af. Wat is de juiste balans, wat is het beste...zeg 't maar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 13:22 20 mei 2020 13:37 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #43
Je hebt altijd 1500 mensen die een seizoenskaart kopen. Als je de seizoenskaarten naar 50€ doet verkoop je er misschien hooguit 2500. Dan maak je dus verlies. Voor de seizoenskaarten naar 5000 te krijgen, moet je al jaar na jaar top 5 draaien. Dat was ook de strekking van het verhaal, dat na een half jaar bovenaan, niet meer dan 5000 mensen kwamen. Dus zelfs als je bovenaan staat, hebben 3000 mensen ( ik neem 8000 nu) géén zin meer om te komen kijken! Nog niet 1 wedstrijd, met een los kaartje! Zoveel mensen is MVV m.a.w. al kwijt na 20 jaar eerste divisie. Die komen alleen terug om jaar na jaar te presteren en niet een half jaar. Wat je hiervoor nodig hebt, is om te beginnen een spits, die er 35 inknalt exclusief een nr.10 die het doel weet te vinden. Dan komt de rest vanzelf..
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 13:47 20 mei 2020 13:52 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #44
Zit wat in qua extra verkoop bij een kaart van 50 euro mede gezien het sentiment rondom mvv. Maar denk dat je je er ook nog in kan vergissen dat de huidige sk houders zomaar zullen verlengen zonder tegemoetkoming. Ik namelijk niet, ook omdat ik er meer heb te betalen. Zullen velen wat van vinden, maar ieder zijn mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 14:43
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Seizoen 2020 - 2021 #45

webmastersfm schreef :

Zeikbak schreef :

dreekemvvke schreef : Schapendonk je slaat de spijker vol op zijn kop we moeten met mvv weer naar een niveau wat bij een stad als maastricht Hoort en dat is de eredivisie ,en als daar mensen voor moeten wijken dan moet dat maar ,en dat wil niet zeggen dat deze mensen hun best niet hebben gedaan maar we moeten nu doorpakken en daar horen dus ook harde maatregelen bij en of dat nou met napoleon zijn mensen of andere mensen maar er moet iets gaan veranderen en snel ook,want op deze manier zakken we steeds verder .ik hoop dat er snel goed nieuws komt en dat we met mvv een mooie toekomst tegen moet gaan.


Dreeke, je blijft maar met die hamer slaan maar ik blijf maar wachten dat je ook eens de plank raak slaat in plaats van altijd maar mis. Lijnsje geeft het perfect weer, toen we jaren geleden bovenaan stonden en bijna gepromoveerd waren (als enkele clubs niet failliet waren gegaan) deden we het ook al met dhr. Elsen. Toen stond je waarschijnlijk vooraan in de polonaise en was je pro Elsen. Dat het nu minder gaat betekend dus niet dat gelijk alles en iedereen weg moet, iets wat je zo’n beetje elke dag wel roept. Je roept toch ook niet tegen je vrouw dat ze weg moet als ze de aardappeltjes een keertje iets te lang gekookt heeft?


Als mijn vrouw openlijk flirt met de buurman , mijn kinderen niet in het gareel kan houden en al 20 jaar vertikt om brood op te plank te brengen , sterker nog, alleen mijn geld er door jaagt dan vergeet ik gauw onze trouwdag. Ook goede huwelijken stranden. Als je toch van metaforen houd over je vriend. Uiteindelijk staan we al 20 jaar in de 1e divisie met een groot aantal jaren met Ron als eindverantwoordelijke. Geen raketwetenschap. En moeten we nou echt gaan teren op die bevlieging van Verheidt in Leeuwarden in een wel heel belabberd seizoen?! Waar ik op teer is de gigantische animo opeens voor us MVV'ke in die periode. Stadion had 2x kunnen uitverkopen. Het kan, zo zie je maar. En dat is niet de verdienste van Ron, maar van De MVV supporters en sympathisanten die geloven in een MVV in de eredivisie. En dat gaat alleen komen met een nieuwe frisse club.


Hoop niet dat je vrouw dat bij je flikt ;)

Waarom er toen ineens zo veel animo was? Resultaten! Puur resultaten! Daar komen de succes supporters op af. En denk je dat die resultaten ineens weer komen als we de directie eens even op straat zetten en nieuwe mensen op die plek gaan zetten? Als er overigens al mensen willen instappen, dat is vraag 2, want als je mensen eruit werkt zul je ook vervangers op korte termijn moeten aanstellen, anders glij je nog verder af.
Resultaten gaan alleen komen als er een (betrouwbare) zak met geld komt, en die ligt nou eenmaal niet voor het oprapen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.271 seconden