Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

04 jan 2023 06:02
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #361

MF schreef : Hoezo is dit een buitenkansje? Lastige jongen, geen goede statistieken vrijwel geen assist en geen doelpunten. Vergelijk deze gozer met bijvoorbeeld Jarne steuckers.. Smeets hoef voor mij ook niet te komen. vergaande glorie. als club moet je vooruit kijken en jonge jongens de kans geven.


Lastige jongen ja, maar daar heb je Verberne voor. Denk dat dat de juiste trainer is voor deze speler.
Vergelijken Met Jarne? Jarne heeft ook geen goeie statistieken. Ja nu sinds dat hij bij MVV voetbalt ja en zijn waarde is meteen gestegen.
Willem 2 heeft ook niet voor niks interesse in hem. Hun hebben ook altijd neusjes voor dit soort spelers.
Je kunt altijd een half jaar aankijken en dan in zijn contract op laten stellen dat hij in de zomer een 2 jarig contract kan krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2023 17:16
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #362
Jarne heeft uitstekende statistieken. Gaat met dit gemiddelde bij meer dan 20 goals betrokken zijn dit seizoen.

Ik denk persoonlijk ook dat we ons basiselftal niet moeten gaan omgooien voor Smeets. Daarbij denk ik niet dat Bryan voor een MVV-salaris en zonder garantie op een basisplaats naar Maastricht wil komen. In de zomer zie ik hem wel graag terugkomen.

Over oude helden gesproken, Joeri komt helemaal niet aan de bak bij Willem II. In veel van onze wedstrijden was hij een heerlijke speler geweest om achter de hand te hebben. Ruben kan nog geen hele wedstrijd spelen, Blummel speelt altijd de negentig minuten uit terwijl hij er vaak helemaal doorheen zit. Bijvoorbeeld tegen Zwolle was het heerlijk geweest om Joeri te kunnen brengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2023 17:19
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #363
Joerie zou inderdaad altijd lekker zijn om er bij te hebben.
Maar die zal denk ik een lekker salaris verdienen bij Willem 2.
En heeft nog een contract tot 2024.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2023 18:15
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #364

Strucht schreef : MVV zou interesse hebben in Amine Benchaib van KV Kortrijk

www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1060424/wil...speler-kortrijk.html


Deze speler zal niet komen, gaat nu naar Roemenie volgens de belgische media

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2023 20:11
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #365
Contract morgen opengebroken of iemand nieuw?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2023 20:35
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #366
Ga er maar van uit dat dit een contract voor Ruben van Bommel is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2023 09:41
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #367

CatenaccioMestreech schreef : Ga er maar van uit dat dit een contract voor Ruben van Bommel is.


Ik mag toch hopen van niet. Dat zou betekenen dat hij of in de zomer al vertrekt (met 20 wedstrijdjes op de teller) of de zomer erna transfervrij. Ik mag toch hopen dat als hij tekent het voor minimaal 2,5 seizoen (nu) of 2 seizoenen (aan het eind van het huidige seizoen) is.

Ik zet mijn geld op een andere speler.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2023 10:03
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #368
Helemaal eens met Lijnsje. Wellicht Souren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2023 10:54
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #369

Lijnsje@tappunt schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Ga er maar van uit dat dit een contract voor Ruben van Bommel is.


Ik mag toch hopen van niet. Dat zou betekenen dat hij of in de zomer al vertrekt (met 20 wedstrijdjes op de teller) of de zomer erna transfervrij. Ik mag toch hopen dat als hij tekent het voor minimaal 2,5 seizoen (nu) of 2 seizoenen (aan het eind van het huidige seizoen) is.

Ik zet mijn geld op een andere speler.


Ik mag toch hopen dat dit sarcasme ten top is? We lopen nu al een extreem groot risico dat hij gratis de deur uitloopt. Met elk soort contract wat hij zou tekenen is al winst bij voorbaat. Dat gezegd hebbende, als hij al zou tekenen. Ik hang iig de slingers op als het Ruben betreft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Jim Cemint, bokkesprongen, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2023 13:49
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #370

Lijnsje@tappunt schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Ga er maar van uit dat dit een contract voor Ruben van Bommel is.


Ik mag toch hopen van niet. Dat zou betekenen dat hij of in de zomer al vertrekt (met 20 wedstrijdjes op de teller) of de zomer erna transfervrij. Ik mag toch hopen dat als hij tekent het voor minimaal 2,5 seizoen (nu) of 2 seizoenen (aan het eind van het huidige seizoen) is.

Ik zet mijn geld op een andere speler.


We mogen blij zijn als Ruben uberhaupt een contract tekent.
Er zal vast een regeling zijn dat hij voor een bepaald bedrag mag gaan maar dan gaat hij niet voor niks de deur uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2023 13:55
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #371
Prima als dit voor hem is, dan kun je aan het einde van dit seizoen (als hij zich zo blijft ontwikkelen) wat geld voor hem vangen en met dat bedrag bepaalde contracten verlengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2023 15:15
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #372
Onverwachte verlenging, maar het betreft Waem die nog een jaar langer vast ligt.

MVV Maastricht heeft de optie in het contract van Matteo Waem gelicht. MVV heeft de aanvoerder van de Sterrendragers tot deze zomer onder contract staan, plus nog eventueel een optiejaar. MVV is zeer gecharmeerd van het spel van de 22-jarige Belg en maakt daarom graag gebruik van deze optie in het contract om hem tot en met het seizoen 2023-2024 in De Geusselt vast te leggen

Matteo Waem is aan zijn derde seizoen bij de Maastrichtenaren bezig. Hij kwam in de zomer van 2020 op amateurbasis over van Antwerp FC.

“Ik ben blij met zoveel vertrouwen in mijn persoon”, zegt de MVV-verdediger. “Ik richt mij nu natuurlijk eerst vol op dit seizoen, om dit tot een goed einde te brengen.”

www.mvv.nl/nieuws/mvv-licht-optie-matteo-waem
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2023 16:15
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #373
uiteraard zal matteo als mvv niet promoveert toch een stapje hoger willen en om zich verder te ontwikkelen zelfs hoger moeten. maar dan beurt Mvv toch nog een transfersom. Dus ja goed nieuws van MVv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2023 16:24 19 jan 2023 16:29 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #374
Denk dat dit voornamelijk is om MVV een goede smak geld te laten verdienen.
Aangezien Waem aangaf sowieso een stap te willen maken rond de zomer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2023 08:33
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #375
Geen gerucht, maar viel me op en lijkt me wel een jongen met potentie. Zal niet te duur zijn en gratis op te pikken.

Roda JC heeft het contract van Mohamed Amissi ontbonden.
De vleugelaanvaller, die al een tijdje geen deel meer uitmaakte van de selectie, had in Kerkrade nog een contract tot het einde van dit seizoen. In goed overleg met de 22-jarige voetballer is besloten dat het voor beide partijen beter is om uit elkaar te gaan.
Dertien wedstrijden in de hoofdmacht
De aanvaller kwam een jaar geleden transfervrij over van Heracles Almelo. Hij maakte zijn debuut voor Roda JC op 2 februari 2022 in de uitwedstrijd tegen NAC Breda. In totaal speelde de international van Burundi dertien wedstrijden voor Roda JC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden