Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

07 mei 2022 21:07 04 juli 2022 01:21 door Ben Salemans.
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #1
Hopelijk brengt MVV snel een soortgelijk bericht als afgelopen jaar naar buiten: www.mvv.nl/nieuws/wie-blijft-of-vertrekt-er-bij-mvv
Kijkend naar de datum mogen we dit wellicht komende week verwachten. Ik ben benieuwd welke spelers de club mogen verlaten en met wie MVV wil verlengen.

Persoonlijk hoop ik dat MVV de contracten van Keulen en Essers zal verlengen. Essers, een Maastrichtenaar, pech met zijn blessure. Kan zeker een aanwinst zijn voor onze defensie voor komend seizoen.
Verder mag Lake worden vastgelegd, zodat we onze voorhoede behouden met Blummel en Remans. Wellicht zelfs Ntelo behouden, mits betaalbaar en voor de breedte. Kan een goed breekijzer zijn in de slotfases om iets te forceren.

Matthys

Essers/R. Zeegers - NIEUW - Waem - Keulen

Souren - Dzepar
NIEUW

Blummel - Remans - Lake

Wat mij betreft alle ballen op een creatieve nummer 10 en een ervaren centrumverdediger. En hopen dat bijvoorbeeld Waem onze club trouw blijft. Eén van de steunpilaren afgelopen seizoen. Hiermee moet toch zeker een plek in de play-off/linkerrijtje behaald kunnen worden.

Investeerder(s) kom er maar in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2022 09:48 08 mei 2022 09:49 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #2
Kay Tejan nr 10 bij Oss zijn contract loopt af in juni 2022 is 25 jaar,gaf vrijdag aan graag te willen komen voor wat het waard is….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2022 10:18
Everlastt
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #3
Ik denk dat MVV een beetje moet zoeken naar ervaring. Dit jaar stond er een team vergelijkbaar met de jong teams op het veld. De ervaren krachten die we hebben gaven niet echt thuis.

Andere kant denk ik dat Waem en Blummel verkocht gaan worden. Ergens hoop ik dat Waem blijft, maar ik denk dat we voor MVV begrippen hier een mooi centje uit kunnen slaan. Blummel ben ik persoonlijk geen fan van. Mag indien er een goed bod komt meteen vertrekken, beter voor beide partijen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2022 11:44
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #4
volgens wat geneugden verteld heeft zijn er 16 spelers nog onder contract voor volgend seizoen. waren er toen 15 en matthys heeft contract gekregen dus staat de teller op 16.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2022 12:04
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #5
@opadiehard, dat is Justin Mathieu wat je bedoelt. Een hele leuke speler die ik ook al een aantal jaren volg. Dat zou een goede versterking zijn.

Qua aflopende contracten zou ik Essers verlengen. Een jongen uit Maastricht inderdaad. Als hij fit is, kan hij een goede speler zijn voor MVV.
Tim Zeegers zou ik ook verlengen, die kun je als 12-13-14e man gebruiken. Datzelfde geldt voor Mitchel Keulen.

Toshio Lake behouden? Nee, dan zie ik liever die Mathieu van Top Oss of een andere spits/flankspeler.

Mitchy Ntelo zal niet blijven, hij gaat terug naar Standard Luik. Dat heeft hij in een interview na Jong Ajax zelf gezegd.

Ik kan me ook indenken dat Matteo Waem, die een sterk seizoen heeft gehad, op het lijstje zou staan bij clubs als Excelsior, 045, NAC of De Graafschap. Ik hoop dat hij blijft. Voor komend seizoen belangrijk dat hij een ervaren centrale verdediger naast hem krijgt. Zo'n type Toine van Huizen van FC Dordrecht.

Belangrijk is inderdaad dat er ervaren spelers bij moeten komen. Spelers die leiding geven. Denk aan een Tom Daemen, Nick Kuipers, Ricardo Ippel. Die ook de rol als aanvoerder kan zijn. Blummel is dat in mijn ogen niet, dit gaat ten koste van zijn kwaliteit.

Matthys

Nieuw---Nieuw---Waem---Keulen

Nieuw---Souren---Dzepar

Blummel (vrije rol vanaf de '10')

Remans---Nieuw
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2022 15:33 08 mei 2022 15:37 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #6
Kan me hierin vinden. Ntelo te licht, zelden een duel gewonnen. Rico Zeegers is geen CV, stond vaak verkeerd. Labylle en Alberg liggen nog vast wat helaas flink salaris opslokt, met beiden is een verkeerde inschatting gemaakt, wellicht paniek. Dus zou zelf met Essers geen risico nemen om nog iemand vast te leggen die wellicht niet fit genoeg wordt, was al best langzaam. Bösing, Lazaar, Aziz laten gaan. Kastrati niet overnemen van Fortuna. Lake twijfelgeval om eventueel over te nemen, heeft na een aantal leuke acties/doelpunten en superwedstrijd bij Den Haag toch wisselvallig gespeeld. Er zullen echt wat beteren met ervaring bij moeten anders wordt het een herhaling van dit seizoen. Want er liggen ook nog spelers als van Bommel vast waar smaak noch kraak aan zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2022 16:16
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #7
Mitch Ntelo is helaas geen geschikte spits voor MVV. Ik moet wel zeggen dat hij gewerkt heeft als een paard in Oss.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2022 20:53
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #8
Het is vooral belangrijk dat de as van het elftal gaat bestaan uit ervaren en dragende spelers. Een solide centraal duo achterin; we hebben veel te veel doelpunten tegen gekregen (ondanks de goed keepende Matthys). Nicky Souren als controlerende middenvelder voor het hart van de verdediging. Dzepar meer achter de spitsen spelend.

Een echt imponerende spits hebben we niet gehad dit seizoen. Hoogstens spelers die enkele wedstrijden voor gevaar wisten te zorgen. Blummel is ver teruggevallen onder Wels; hij durft nauwelijks duels aan (terwijl we weten dat hij dat wel kan). Remans werkt keihard, maar sticht te weinig gevaar voor de goal (ook al omdat hij meestal weinig bespeelbare ballen krijgt).

Hoe dan ook: er moeten ervaren spelers bij, die in staat zijn andere spelers in het veld te coachen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2022 21:40 08 mei 2022 21:41 door De heeg.
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #9
Als we het positief moeten bekijken heeft MVV in ieder geval een grotere selectie aan het begin van het seizoen dan de afgelopen jaren. Blummel, Waem, Dzepar, Souren, Matthys, Remans?, zijn (potentiel) prima basisspelers voor MVV. Zaak is dat we een aantal ervaren spelers aantrekken op belangrijke posities. En proberen Alberg&Labylle te lozen.

Van de huurlingen zou ik alleen Lake vastleggen, dit kan in potentie uitgroeien tot een goede speler verwacht ik. Ook Essers verdient ondanks zijn blessure een nieuw contract. Daarnaast zoeken we nog een ervaren cv en een cam. Werker & Smeets hebben een aflopend contract en Nwakali is momenteel clubloos, niet geschoten is altijd mis.

Opstelling volgend jaar:

Matthys

Essers — Werker? — Waem — Keulen

Souren — Dzepar

Blummel. — Smeets? — Remans

Lake

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2022 21:55
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #10
Stop maar met Nwakali te roepen. Die jongen heeft geen Europees paspoort, dus die zou dan voor belachelijk veel geld op de loonlijst komen. Daarnaast zijn er ongetwijfeld grotere clubs die hem kunnen vastleggen. Zal wel ergens in Servië of Kroatië uitkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2022 22:28
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #11
Nwakali is totaal niet haalbaar. Al zou ik hem graag terug willen zien.
Om maar even twee spelers te noemen:
Boyd Reith van Helmond Sport, rechtsback, vertrekt daar. Die heeft zich prima ontwikkeld daar. Ik zou eens een poging wagen. Al zou hij bij de (sub)topclubs uit de KKD ook wel op het lijstje staan. Dat zou een goede versterking zijn.
Kevin Felida van FC Den Bosch, centrale middenvelder, vertrekt daar ook. Ook een interessante speler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2022 22:44
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #12
Daar heb je een punt, is onbetaalbaar zonder EU paspoort. Ik hoop in ieder geval wel op kwaliteitspelers met ervaring voor de posities CV en CAM voor volgend seizoen

Bryan maar eens bellen dan ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2022 23:56
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #13

Frank Salemans schreef : Het is vooral belangrijk dat de as van het elftal gaat bestaan uit ervaren en dragende spelers. Een solide centraal duo achterin; we hebben veel te veel doelpunten tegen gekregen (ondanks de goed keepende Matthys). Nicky Souren als controlerende middenvelder voor het hart van de verdediging. Dzepar meer achter de spitsen spelend.

Een echt imponerende spits hebben we niet gehad dit seizoen. Hoogstens spelers die enkele wedstrijden voor gevaar wisten te zorgen. Blummel is ver teruggevallen onder Wels; hij durft nauwelijks duels aan (terwijl we weten dat hij dat wel kan). Remans werkt keihard, maar sticht te weinig gevaar voor de goal (ook al omdat hij meestal weinig bespeelbare ballen krijgt).

Hoe dan ook: er moeten ervaren spelers bij, die in staat zijn andere spelers in het veld te coachen.








We hebben inderdaad te veel tegen doelpunten gekregen Frank . Maar als je bedenkt dat we 1/3 van die tegen doelpunten in 4 wedstrijden Emmen 7 ..Den Haag 6 ..VVV 5 ... en Volendam 5 . Dan ziet het heel anders uit .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2022 23:01
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #14
Vanavond was er een uitzending tv op Brt canvas genaamd Allez Union .... wat overeenkomsten toont met MVV en vooral de Angelside van Mvv .


Een aanrader om terug te kijken .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2022 06:18
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #15
Verberne: 'Ik wil trainer blijven van MVV Maastricht'
Joost SchreursGeplaatst opmaandag 9 mei 2022 - 20:58

Hij is nu nog interim-trainer maar Maurice Verberne wil ook volgend seizoen de hoofdtrainer zijn van MVV Maastricht.

Verberne sprak over de afgelopen weken en de toekomst in het L1-programma AvondGasten Sport.

Ruime voldoende
Verberne stond de laatste zes wedstrijden van het seizoen aan het roer bij de Maastrichtse club na het ontslag van Klaas Wels. Onder Verberne kende MVV een goed einde van het seizoen met elf punten uit zes wedstrijden. Verberne geeft zichzelf een ruime voldoende voor de afgelopen zes weken. "Natuurlijk vanwege de resultaten, maar ook de ontwikkeling die we hebben doorgemaakt, bijvoorbeeld op mentaal vlak."

Te laag
MVV is uiteindelijk als zestiende geëindigd in de Keuken Kampioen Divisie, een plaats waar Verberne niet tevreden over is. "Ik vind, kijkend naar de groep, dat er meer had ingezeten. We zijn te laag geëindigd. Bij de winterstop stonden we tiende of elfde en dan moet je rond die plaats blijven strijden."

Zelfevaluatie
Verberne was al assistent-trainer bij Roda JC. Uit die periode heeft de Brabander veel geleerd. "Voordat ik bij MVV begon heb ik mezelf geëvalueerd. Ik ben minder verlangend geworden en ik ben ik meer gefocust op ontwikkeling en het creëren van een veilige omgeving." Verberne wil heel graag door in Maastricht. "Ik kan en ik wil blijven en nu is het aan de club wat zij willen. Daar gaat de komende dagen of weken meer duidelijkheid over komen."

Assistent
Mocht Verberne geen hoofdtrainer worden, wil hij ook als assistent blijven. "Op dit moment wel. Ik heb nog een doorlopend contract en ik weet waar de club naar toe wil. Zij willen talenten ontwikkelen en een bepaalde visie neerzetten en daar pas ik goed in. Het liefst als hoofdtrainer natuurlijk, maar als ik een stap terug moet zetten is het zo en dan pas ik me aan."

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden