Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

13 juni 2022 16:39
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #91
Zou tips toch eerder ff naar Ronny sturen ;-) Beetje verval in zijn carrière, tijdje terug nog een aardige transferwaarde, maar een ervaren spits erbij altijd prettig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2022 22:02
Insider
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #92
Komt er ook (weer) een nieuwe keeperstrainer?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2022 01:22
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #93

Insider schreef : Komt er ook (weer) een nieuwe keeperstrainer?


We hebben Tom Muyters toch gekregen vanaf Januari ipv Spilmann die naar Aachen ging?
Of heb ik iets gemist en is Muyters ook vertrokken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2022 07:58
Insider
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #94
Die schrijft op zijn socials dat hij voor zijn werk binnenkort weer naar de USA gaat…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2022 10:31
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #95
TRANSGERGERUCHTEN 2022/2023!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2022 11:50
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #96
Welkom Thijs, dit zal de reserve keeper worden.

MVV legt doelman vast
Donderdag 16 juni 2022
MVV heeft de 1.89 meter lange doelman Thijs Lambrix voor het eerste team vastgelegd. Hij tekende een contract voor de duur van een jaar. Lambrix komt over van Lommel SK over, waar hij twee jaar doelverdediger was.

Voor Thijs Lambrix is De Geusselt geen onbekend terrein. Hij speelde er al in de jeugd. Vervolgens ging hij via Standard Luik naar Anderlecht waar hij in de O17, O19 en O21 speelde.

Zoals vrijwel iedere doelman begon Thijs zijn carrière als veldspeler. “Maar in het doel staan vond ik veel leuker. Ik vond duiken naar een bal prachtig. En je kon ook zo heerlijk vuil worden”, lacht de 21-jarige Lambrix die woonachtig is in Vliermaal bij Tongeren. “En ik hou nu eenmaal meer van ballen uit het doel te houden dan om een doelpunt te scoren.”

De goalie weet dat een doelman direct wordt afgerekend op zijn fouten. “Een speler mag drie keer voor het doel falen maar als keeper word je al bij één fout boos aangekeken. Maar ik houd wel van die druk. Ik kan daar goed mee omgaan. Zaak is het altijd om de draad weer snel op te pakken.”

Naast het keepen volgt Lambrix ook nog een opleiding Lichamelijke Oefening aan de UCLL in Diepenbeek. “Ik zie de komst naar MVV als een goede stap in mijn carrière. Ik ken MVV als familiare club en heb hier in het verleden altijd heel graag gespeeld.” Gevraagd naar zijn specialiteiten in het doel zegt hij: “Meevoetballen, afstandsschoten, hoge ballen en 1-op-1.”

Technisch directeur Ronny van Geneugden is blij met de komst van Thijs Lambrix. “Het is een jonge jongen die past bij de visie van de club. Hij is zeer talentvol die de club uit het verleden al goed kent. Hij is echt een aanwinst voor ons keeperskorps.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2022 12:44
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #97
Keepersgilde lijkt me compleet nu. Matthys, Lambrix en Ancion.

Nu de verdediging versterken.
Een nieuwe rechtsback. 4 nieuwe centrale verdedigers. 5 bij een mogelijk vertrek van Waem. En twee linksbacks en dan nog Schenk achter de hand als linksback.

Middenveld:
4 stuks erbij. Twee centrale (verdedigende) middenvelders, een aanvallend ingestelde middenvelder. Twee mocht Alberg vertrekken. Mocht er nog iets mogelijk zijn, kan altijd nog eens gekeken worden naar een middenvelder (transfervrij of huur).

Aanval:
Twee spitsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2022 13:32
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #98

Mie leef Mestreech schreef : Keepersgilde lijkt me compleet nu. Matthys, Lambrix en Ancion.

Nu de verdediging versterken.
Een nieuwe rechtsback. 4 nieuwe centrale verdedigers. 5 bij een mogelijk vertrek van Waem. En twee linksbacks en dan nog Schenk achter de hand als linksback.

Middenveld:
4 stuks erbij. Twee centrale (verdedigende) middenvelders, een aanvallend ingestelde middenvelder. Twee mocht Alberg vertrekken. Mocht er nog iets mogelijk zijn, kan altijd nog eens gekeken worden naar een middenvelder (transfervrij of huur).

Aanval:
Twee spitsen.


Ik weet even niet hoelang Essers nog eruit ligt, maar ik vermoed dat ze Essers zien als CV. Dus in principe heb je de 2 zeegers op rb, Essers Waem als cv, op links Labylle (?) Keulen (?) en Schenk. Middenveld 4 stuks erbij? 3 posities en je hebt Alberg Dzepar Souren Kleinen , en vanuit de jeugd ook nog Penders. Daar komen nooit van zijn lang zal zijn leve 4 man bij haha. Met beetje geluk komt er wellicht 1 iemand bij.. meer zie ik niet gebeuren.

2 spitsen, een reserve links en rechtsbuiten ( weet niet of er wat in de jeugd rondloopt).

Mijn gok; 2 cvs 1 middenvelder, 4 aanvallende versterkingen. Op linksback weet ik even de contract situaties niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2022 13:58 16 juni 2022 14:08 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #99
Is de optie van Essers al gelicht dan ?

Ligt er normaal toch wel tot september/oktober eruit voordat die wedstrijdfit is. Die heeft eind augustus 2021 getekend. Indien niet gelicht...klinkt hard, persoonlijk zeg ik niet lichten en geen risico nemen. Hij was al niet de rapste, wie zegt of hij op niveau terigkomt. Welkom salaris om aan een andere back/cv uit te geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2022 14:41
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #100
Keeperstrio is compleet. Fijn om eens te zien dat een eerste doelman nog minimaal twee jaar vast ligt, de tweede doelman ook vast ligt en de derde doelman een jeugdkeeper is. Nooit begrepen waarom een tweede (daar kan ik nog inkomen) maar zeker een derde keeper gehuurd moest worden.

Achterin heb je op de rechtsback T. Zeegers, centraal Waem-R. Zeegers en linksback Labylle en Schenk (contract aangeboden). Keulen en Essers zijn de contracten niet verlengd (tot nu) en de huurlingen zijn de deur uit. Ik denk dat we hier nog een rechtsback (Tim back-up), een centrale verdediger (Rico back-up) en een linksback mogen verwachten. MVV zit niet in een positie om vijf centrale verdedigers onder contract te hebben. Dzepar kan ook als het echt moet een linie worden teruggezet.

Middenveld hebben we Van Bommel, Penders (contract aangeboden) , Kleinen, Alberg, Souren en Dzepar. Daarbij ga ik ervan uit dat Souren en Dzepar voor de basis zijn en er nog een aanvallende middenvelder bijkomt. Kleinen kan mij betreft ook het niveau aan en een prima optie voor CM. Als je dan Alberg (laten we in godsnaam hopen dat die opsodemietert) , Van Bommel, Kleinen en Penders op de bank hebt is dat voor ons niveau momenteel reëel.

Voorin momenteel enkel Blummel en Remans. Daar zullen de meeste versterkingen bij moeten komen.

Kortom: rechtsback, centrale verdediger, linksback, aanvallende middenvelder, (twee) spits (en) en twee buitenspelers. Afhankelijk waar Verberne Remans ziet spits of buitenspeler.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2022 14:43
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #101
Ik verwacht niet dat er zo veel bijkomt, aangezien veel spelers nog vastliggen. Opstelling als volgt met tussen haakjes de reserves:

Doelman - Matthys (Lambrix) (Ancion)

Rechtback - Zeegers (Zeegers)
Rechtcentraal - Aankoop - (aankoop)
Linkscentraal - Waem (aankoop)
Linksback - Aankoop (Labylle) (Schenk)

Defensief middenveld - Souren (Van Bommel) (Penders)
Centraal middenveld - Dzepar (Kleinen)
Aanvallend middenveld - Aankoop (Alberg)

Links aanval - Remans (aankoop)
Spits - Aankoop (Aankoop)
Rechts aanval - Blummel (Aankoop)

Essers en Keulen kunnen ze eventueel nog verlengen, dan zijn op die posities geen/minder aanwinsten nodig.
Ook kan Rico Zeegers centraal in de verdediging spelen en Blummel op 10, dus het ligt er een beetje aan met welke opstelling de coach gaat spelen natuurlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2022 16:56
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #102
Essers en Keulen zijn (nog) niet verlengd. Geen idee of MVV voor 'betere' zou gaan of dat ze er onderling niet uitkomen.

Laten we alsjeblieft stoppen met 4-3-3 en Remans als linkerspits op te stellen. Hij werkt wel, maar dat gaat ten koste van zijn afronding voor de goal.
Ik zie meer iets in een 4-3-1-2 systeem.

Matthys

Nieuw-Nieuw-Waem-Nieuw

Nieuw-Souren-Dzepar

Blummel

Remans
Nieuw

Of voor mijn part Blummel naast Remans, Dzepar op 10 en dan naast Souren kan Kleinen spelen en een middenvelder a la Daemen, Ippel, Kienle of iemand die de leiding kan nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De heeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2022 18:03
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #103
Ik ben het met je eens dat Remans het best functioneert als spits in een tweespitsen systeem.

Ik verwacht dat een van de 2 Zeegers wel gewoon als rechtsback gaat spelen en dat daar geen nieuwe aankoop voor de basis komt.
Denk dat Rico Zeegers vooral veel minuten maakte op CV door de absentie van Essers/het vertrek van Delferriere

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2022 09:49
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #104
Ik denk dat momenteel nog te vroeg is om naar een ideale tactische opstelling te praten is vermits van binnenkomend transfers nog geen sprake is. Wij beginnen de voorbereiding met jongens die afgelopen seizoen al deel maakte van de kern, dus afwachten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2022 13:37
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #105
Iemand iets opgevangen of vandaag nieuwe gezichten gezien rondom de Geusselt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden