Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

11 mei 2022 21:40
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #31
Weer een afdankertje van daar. Pfff. Maar wat wil je ook met zo'n krakkemikkig budgetje. Dan mag je blij zijn dat iemand komt. Maar kijk eens naar Nicky Souren. Die heeft zich toch goed en sterk ontwikkeld. Wie weet...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 21:41
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #32

Sander70 schreef : MVV heeft belangstelling voor Roda JC-verdediger Xander Lambrix, die een aflopend contract heeft in het Parkstad Limburg Stadion. Dat bevestigen goed ingevoerde bronnen woensdag tegenover ZO-NWS.

De 22-jarige Belg, die in de jeugdopleiding van KRC Genk speelde, kwam in de zomer van 2020 naar Kerkrade. De linkspoot maakte na zijn komst nog enige tijd speelminuten in het team van trainer Jurgen Streppel, maar verdween uiteindelijk naar de bank.

Lambrix’ contract in het Parkstad Limburg Stadion loopt medio dit jaar af, waardoor hij transfervrij naar elders kan vertrekken. MVV ziet in de Belg een versterking voor de verdediging van de hoofdmacht komend seizoen.


Mooi, wederom een afdankertje uit 045. Nu alweer zin in het nieuwe seizoen! Misschien maar eens kijken welke contracten nog aflopen in kerkrade van bankzitters daar. Dikke kans dat ze komend seizoen hier spelen. Bahbah


Je zult de realiteit onder ogen moeten zien. Hun spelersbudget is vele malen hoger waardoor hun “wisselspelers” voor ons “basisspelers” zijn. Daarbij vind ik Souren toch echt een vooruitgang, wordt Remans verkeerd gebruikt en word ik al moe als ik over Alberg moet schrijven.

Volgens mij had MVV ook al interesse in deze jongen, maar koos toen anders. Verdedigend kan het op Waem na niet slechter

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 23:05
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #33
Xander Lambrix is een centraal verdediger en linkspoot, dus ik verwacht dat dit de opvolger van Waem gaat worden. Ben niet heel bekend met zijn kwaliteiten dus gaat afwachten worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2022 00:44
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #34

De heeg schreef : Xander Lambrix is een centraal verdediger en linkspoot, dus ik verwacht dat dit de opvolger van Waem gaat worden. Ben niet heel bekend met zijn kwaliteiten dus gaat afwachten worden.


Er is alleen interesse in Waem.. Hij is nog niet weg hè..
Als Waem verkocht word kun je een nieuwe kopen van dat geld en niet zo’n afdankertje.

Word wel echt moe van die kut afdankertjes, maar dit zal niet veranderen als ons budget zo beperkt blijft…

Pssst investeerder komt snel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2022 11:38
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #35
Daarom is het dus belangrijk om de optie op het contract van Waem te lichten, en dan hem te verkopen.
Transferopbrengst in selectie steken en bouwen aan een nieuw (lees: beter) team.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2022 13:19
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #36

Sjappie schreef : Daarom is het dus belangrijk om de optie op het contract van Waem te lichten, en dan hem te verkopen.
Transferopbrengst in selectie steken en bouwen aan een nieuw (lees: beter) team.


Een optie kun je pas na het aflopen van het laatste contractjaar toepassen. Het is niet als iemand voor 2 jaar contract heeft je dan al de optie gaat lichten.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2022 15:13
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #37
Aan het einde van het seizoen is er altijd een aantal spelers dat bij de betaalde voetbalclubs vertrekt. Dit is natuurlijk ook bij MVV Maastricht het geval.

Het merendeel van de contracten van de spelers - en dat is andere jaren al eens anders geweest - loopt echter gewoon door. We hebben het dan over 14 spelers. Daarbij is MVV nog met een aantal spelers in onderhandeling om hun aflopende overeenkomst te verlengen.

In totaal neemt MVV - vooralsnog - afscheid van elf spelers. Negen keer gaat het om spelers die MVV gehuurd heeft en zich weer bij hun eigen club dienen te melden.

Dit geldt niet voor Kai Bösing en Medhi Lazaar. Hun contract was aflopend en zal niet worden verlengd.

Verder verlaten de volgende spelers De Geusselt: Marciano Aziz, Arjan Kastrati, Ruben van Kouwen, Fostave Mabani, Levi Malungu, Mitchy Ntelo, Elano Yegen, Joshua Wehking en Toshio Lake. Het is overigens nog niet zeker dat al deze genoemde (huur)spelers volgend seizoen niet meer in Maastricht te zien zijn. MVV is namelijk op dit moment met de clubs van twee spelers bezig om deze jongens volgend voetbalseizoen voor de Sterrendragers te behouden. Ook zal de MVV-selectie worden aangevuld met talentvolle spelers uit de eigen Academy.

Ben benieuwd met welke spelers MVV nog in onderhandeling is. Denk dan nog met Essers en van de huurspelers met Lake & Yegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2022 15:25
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #38
Dit is inderdaad anders dan andere dan andere jaren. Gezien de eindstand zou je er niet blij mee moeten zijn. Anderszijds kun je nu wel 5 echte basisspelers halen , als er geld is :-)
Normaal gesproken was je iedere jaar ook blij als iedereen weg ging, maar uiteindelijk kreeg je er niks voor terug.

Overigens zie ik nog wel meer spelers vertrekken( Waem,Laybille, Alberg)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2022 17:26
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #39
Iemand ook iets vernomen wat betreft de aflopende contracten van Mitchel Keulen, Tim Zeegers en Clint Essers?

Lake heeft een aflopend contract bij Fortuna. Maar die hoeft wat mij betreft niet te blijven.

Twee huurlingen die misschien nog blijven... Yegen dan hooguit. Voor de rest was het allemaal niks.

Verder Alberg en Labylle proberen te lozen. En daar een goede voor in de plaats halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2022 18:00
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #40
Volgens mij is Essers bij kange na nog niet fit en heeft dat nog maanden nodig.. Als dit zo is heb je aan hem dus ook vrij weinig en lijkt het mij onnodig om dat +1 jaar te lichten.
Of je moet hem al 2 jaar contract aanbieden.

Lake moet je als hij transfervrij is, gewoon een contract aanbieden. Was gewoon degelijk maar geen transfersom waard.

Waem moeten we voor 3 of 4 ton laten gaan..
Hoe moeilijk we het ook vinden omdat hij de sterkhouder is..
Maar hij loopt als hij niet zijn contract zou verlengen weer voor niks weg na komend seizoen.
En we zullen toch ook eens winst moeten maken op dit soort spelers en ze proberen te verkopen.
Voor 3/4 ton kun je weer een hele hoop doen en is voor MVV veel geld.

Keulen, Tim Zeegers vind ik ook gewoon prima spelers.
Zeegers is een jongen van de club en vind ik vaak echt goed invallen. Keulen ook zeker geen slecht seizoen gedraaid.

Labylle en Alberg moet je eigenlijk proberen te verkopen.. Maar ik zou oprecht niet weten welke club zo stom is om ze te halen.. Want ik vind ze beide gewoon te traag voor dit niveau.

Lazaar en Bösing allebei echt amateurniveau..
Laat dan maar jeugdspelers op de bank plaats nemen ipv deze gasten.

Ben benieuwd of jeugdspelers als Penders en Schenk een contract krijgen.
Vind dat ze dit wel verdienen want beide vond ik ze bij vlagen vrij prima en ze zijn nog jong en een voorbeeld voor andere Academy spelers.


Er zal veel gebeuren bij MVV voor het komend seizoen, kijk er naar uit en ben benieuwd waar ze mee voor de dag komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2022 19:34
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #41
Helemaal eens met de reactie van catenaccio,zijn hele post volledig mijn mening….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2022 10:44
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #42
als ik MVV was zou ik kuipers eens polsen voor een terug keer nao MVV krijg je wel meer routine terug

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2022 11:36
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #43

johan schreef : als ik MVV was zou ik kuipers eens polsen voor een terug keer nao MVV krijg je wel meer routine terug


Die heeft nog contract en gaat echt niet terugkeren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2022 12:12
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #44
Nuij stadion is veur MVV ech nuudig, DeGeusselt remt de greujkanse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2022 12:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #45

SintServaos schreef : Nuij stadion is veur MVV ech nuudig, DeGeusselt remt de greujkanse


Nu ben ik je ff kwijt…..we leven nog en zitten al heel lang aan de beademing…nieuw stadion?….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden