Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

10 mei 2022 11:35
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #16

peeke schreef : Verberne: 'Ik wil trainer blijven van MVV Maastricht'
Joost SchreursGeplaatst opmaandag 9 mei 2022 - 20:58

Hij is nu nog interim-trainer maar Maurice Verberne wil ook volgend seizoen de hoofdtrainer zijn van MVV Maastricht.

Verberne sprak over de afgelopen weken en de toekomst in het L1-programma AvondGasten Sport.

Ruime voldoende
Verberne stond de laatste zes wedstrijden van het seizoen aan het roer bij de Maastrichtse club na het ontslag van Klaas Wels. Onder Verberne kende MVV een goed einde van het seizoen met elf punten uit zes wedstrijden. Verberne geeft zichzelf een ruime voldoende voor de afgelopen zes weken. "Natuurlijk vanwege de resultaten, maar ook de ontwikkeling die we hebben doorgemaakt, bijvoorbeeld op mentaal vlak."

Te laag
MVV is uiteindelijk als zestiende geëindigd in de Keuken Kampioen Divisie, een plaats waar Verberne niet tevreden over is. "Ik vind, kijkend naar de groep, dat er meer had ingezeten. We zijn te laag geëindigd. Bij de winterstop stonden we tiende of elfde en dan moet je rond die plaats blijven strijden."

Zelfevaluatie
Verberne was al assistent-trainer bij Roda JC. Uit die periode heeft de Brabander veel geleerd. "Voordat ik bij MVV begon heb ik mezelf geëvalueerd. Ik ben minder verlangend geworden en ik ben ik meer gefocust op ontwikkeling en het creëren van een veilige omgeving." Verberne wil heel graag door in Maastricht. "Ik kan en ik wil blijven en nu is het aan de club wat zij willen. Daar gaat de komende dagen of weken meer duidelijkheid over komen."

Assistent
Mocht Verberne geen hoofdtrainer worden, wil hij ook als assistent blijven. "Op dit moment wel. Ik heb nog een doorlopend contract en ik weet waar de club naar toe wil. Zij willen talenten ontwikkelen en een bepaalde visie neerzetten en daar pas ik goed in. Het liefst als hoofdtrainer natuurlijk, maar als ik een stap terug moet zetten is het zo en dan pas ik me aan."



Ik ben zelf van mening dat we Verberne gewoon een kans moeten geven.. Aangezien de goeie resultaten, ligt zeer goed bij de spelers, en heeft echt iets met MVV.

Als het dan toch blijkt dat het minder uitpakt, kun je nog altijd Verberne doorschuiven naar de assistenten-rol.
Want hij gaf bij avondgasten nu ook al aan dat hij dit zou accepteren als MVV deze beslissing wilde nemen.

Ik zeg gewoon proberen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2022 21:21
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #17
Buiten het feit dat we nu allemaal tevreden zijn met de afgelopen resultaten en ook het feit dat Verberne beter en rustiger uit zijn woorden komt dan Wels, kan ik me herinneren dat Wels ook een goede start van het seizoen had waardoor we ook even 7e of 8e hebben gestaan.
Zelf vind ik het na 6 wedstrijden nog allemaal lastig in te schatten.
Wél ben ik het ook er mee eens dat we Verberne mogen laten doorwerken aan waar hij nu mee bezig is. Wie weet hebben wij eens geluk met een relatief onbekende jonge trainer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 10:59
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #18
Waem behouden lijkt me moeilijk. Staan al berichten online dat clubs als. Fortuna Düsseldorf & Beerschot & Viborg FF & Willem II zich gemeld zouden hebben. Tevens zou ik dat jammer vinden. Maar het deze jongen wel gunnen. Heeft zich ten opzichten van het Maastrichtse publiek wel getoond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 11:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #19

Bromsnor-West schreef : Waem behouden lijkt me moeilijk. Staan al berichten online dat clubs als. Fortuna Düsseldorf & Beerschot & Viborg FF & Willem II zich gemeld zouden hebben. Tevens zou ik dat jammer vinden. Maar het deze jongen wel gunnen. Heeft zich ten opzichten van het Maastrichtse publiek wel getoond.


Je moet Waem nu ook gewoon verkopen. Waem is met een amateurcontract binnen gekomen (heeft dus niets gekost) en heeft nog voor één jaar een contract. MVV geeft aan dat het nieuwe beleid jongens uit de regio vastleggen en doorverkopen is, dan is dit een prima voorbeeld! Als je eens ieder jaar een dergelijke transfer kunt maken (dit jaar Waem, volgend jaar bij deze ontwikkeling Mathys) en wellicht per seizoen nog één ga je prima opbouwen. Dit geld kan deels in de club en deels in de selectie worden gestoken.

Er zullen altijd mensen zeggen ''zo bouw je nooit iets op'' , maar we moeten ook iets kunnen verdienen. Anders loopt hij volgend jaar gratis de deur uit en is het ook weer niet goed (je kunt het nooit voor iedereen goed doen).

Iedereen bij MVV is vervangbaar, zo ook Waem.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 12:23
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #20

Lijnsje@tappunt schreef :

Bromsnor-West schreef : Waem behouden lijkt me moeilijk. Staan al berichten online dat clubs als. Fortuna Düsseldorf & Beerschot & Viborg FF & Willem II zich gemeld zouden hebben. Tevens zou ik dat jammer vinden. Maar het deze jongen wel gunnen. Heeft zich ten opzichten van het Maastrichtse publiek wel getoond.


Je moet Waem nu ook gewoon verkopen. Waem is met een amateurcontract binnen gekomen (heeft dus niets gekost) en heeft nog voor één jaar een contract. MVV geeft aan dat het nieuwe beleid jongens uit de regio vastleggen en doorverkopen is, dan is dit een prima voorbeeld! Als je eens ieder jaar een dergelijke transfer kunt maken (dit jaar Waem, volgend jaar bij deze ontwikkeling Mathys) en wellicht per seizoen nog één ga je prima opbouwen. Dit geld kan deels in de club en deels in de selectie worden gestoken.

Er zullen altijd mensen zeggen ''zo bouw je nooit iets op'' , maar we moeten ook iets kunnen verdienen. Anders loopt hij volgend jaar gratis de deur uit en is het ook weer niet goed (je kunt het nooit voor iedereen goed doen).

Ligt er maar aan wat het oplevert.
Iedereen bij MVV is vervangbaar, zo ook Waem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 12:23
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #21
Ligt er maar aan wat het oplevert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 12:31
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #22
Actuele marktwaarde:
300 dzd. €

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 12:42
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #23
Deze club zou het grote voorbeeld moeten zijn.



Een filmpje van 3 jaar oud en ondertussen speelt men in een nieuw stadion, speelt men de Duitse bekerfinale volgende week en volgend seizoen zelfs Europees.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 13:11
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #24
Mattheo Waem op de radar van Beerschot, Dusseldorf, Viborg en Willem 2. Beerschot zou zich al hebben gemeld volgens Voetbalkrant.com

Heeft nog een doorlopend contract en is volgens transfermarkt.com 300.000,- euro waard.

Aan de ene kant jammer als die verkocht wordt omdat hij afgelopen seizoen de beste verdediger van ons was. Aan de andere kant positief voor de cash-flow en mogelijkheid om de transferopbrengsten verder te investeren in de selectie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 13:27
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #25
Snap zeker dat er mensen zijn die het weer dramatisch zouden vinden dat weer een sterkhouder weg zou gaan..
Maar 300.000 is echt een hoop geld voor ons clubke!

Misschien is er zelfs meer mogelijk aangezien hij 1 jaar + nog een optie voor een jaar heeft.
Maar goed we gaan het meemaken.
Zou heel goed snappen als MVV het iniedergeval doet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 15:02
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #26
Optie lichten, zodat hij een contract heeft voor twee jaar.
Daarna verkopen voor de hoofdprijs, marktwaarde is 300.000, dan is dat ook de bodemprijs wat mij betreft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 15:17 11 mei 2022 15:19 door Mestreech.
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #27
Helmond sport heeft mischien ook wel een intressante speler voor mvv waar tevens het contract van afloopt. jellert van landschoot kan als aanvaller en middevelder uit de voeten 13goals 3 assist dit seizoen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 16:20
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #28

peeke schreef : Actuele marktwaarde:
300 dzd. €

Marktwaarde ≠ Verkoopwaarde

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 16:31
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #29

Mestreech schreef : Helmond sport heeft mischien ook wel een intressante speler voor mvv waar tevens het contract van afloopt. jellert van landschoot kan als aanvaller en middevelder uit de voeten 13goals 3 assist dit seizoen


Contract loopt pas in Juni 2023 af..
Zal voor MVV te duur zijn aangezien hij ook een marktwaarde heeft van 400.000.
Zou daarintegen absoluut een aanwinst zijn hoor, daar heb je zeker gelijk in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2022 21:07
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #30
MVV heeft belangstelling voor Roda JC-verdediger Xander Lambrix, die een aflopend contract heeft in het Parkstad Limburg Stadion. Dat bevestigen goed ingevoerde bronnen woensdag tegenover ZO-NWS.

De 22-jarige Belg, die in de jeugdopleiding van KRC Genk speelde, kwam in de zomer van 2020 naar Kerkrade. De linkspoot maakte na zijn komst nog enige tijd speelminuten in het team van trainer Jurgen Streppel, maar verdween uiteindelijk naar de bank.

Lambrix’ contract in het Parkstad Limburg Stadion loopt medio dit jaar af, waardoor hij transfervrij naar elders kan vertrekken. MVV ziet in de Belg een versterking voor de verdediging van de hoofdmacht komend seizoen.


Mooi, wederom een afdankertje uit 045. Nu alweer zin in het nieuwe seizoen! Misschien maar eens kijken welke contracten nog aflopen in kerkrade van bankzitters daar. Dikke kans dat ze komend seizoen hier spelen. Bahbah
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden