>
Ontvangen bedankjes 205
opadiehard schreef : Ook speelt mee dat ze ruimer kunnen vissen op de spelersmarkt,met twee clubs uit Rotterdam in de eredivisie op dit moment en een ruimer budget als bijv de gemiddelde eerste divisie club zeker mvv kunnen zij relatief goed in kopen!
En ga er maar vanuit dat hun scouting giga loopt dat kun je hier niet echt zeggen of dat is inmiddels ook opgewaardeerd?….mvrgr Opa.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Audiowaste schreef :
Excelsior heeft inderdaad zonder twijfel een veel hoger budget dan wij. Eindhoven heeft ook een hoger budget dan wij, maar ook niet extreem veel hoger.CatenaccioMestreech schreef : Excelsior en Eindhoven hebben absoluut een hogere begroting dan ons… We hebben volgens Transfermarkt de 4e laagste begroting boven Oss, Helmond en Dordt.
Waarvan ik weet dat Helmond sowieso over ons heen gaat, en ik zie die andere 2 (mits die investeerder komt) ook zo over ons heen gaan.
Of Helmond Sport ons voorbij gaat in budget weet ik niet, ze hebben wel Philippe van Esch die daar jaarlijks geld in pompt maar het is niet bekend hoeveel. Het geldt wat hij er in stopt is ook pure noodzaak.
CatenaccioMestreech schreef :
Audiowaste schreef :
Excelsior heeft inderdaad zonder twijfel een veel hoger budget dan wij. Eindhoven heeft ook een hoger budget dan wij, maar ook niet extreem veel hoger.CatenaccioMestreech schreef : Excelsior en Eindhoven hebben absoluut een hogere begroting dan ons… We hebben volgens Transfermarkt de 4e laagste begroting boven Oss, Helmond en Dordt.
Waarvan ik weet dat Helmond sowieso over ons heen gaat, en ik zie die andere 2 (mits die investeerder komt) ook zo over ons heen gaan.
Of Helmond Sport ons voorbij gaat in budget weet ik niet, ze hebben wel Philippe van Esch die daar jaarlijks geld in pompt maar het is niet bekend hoeveel. Het geldt wat hij er in stopt is ook pure noodzaak.
Helmond sport gaat hun budget met 1 miljoen verhogen.. Misschien zelfs meer.
Dus die gaan MVV ook zo voorbij.
Brncic schreef : Volgens DDL heeft MVV een gesprek gehad met Stan van Dijck van VVV Venlo:
www.transfermarkt.nl/stan-van-dijck/profil/spieler/457090
SintServaos schreef : Wederom een afdankertje, hebben we nou echt niet zelf speler met een meerwaarde op het oog? Valt me tegen als dit het netwerk van RvG moet voorstellen
Boschpoort schreef : Geen transfer maar toch selectienieuws:
PERSBERICHT
24 mei 2022
Tim Zeegers verlengt zijn contract
De 22-jarige Tim Zeegers heeft zijn contract bij MVV Maastricht verlengd. Hij tekende een contract voor de duur van een jaar met een optie voor nog een extra jaar.
Tim Zeegers is afkomstig uit de eigen MVV Academy. De uit Geulle afkomstigeZeegers manifesteerde zich, mede door zijn veelzijdigheid, vooral in de eindfase van de afgelopen competitie nadrukkelijk. “Ik ben blij ook volgend seizoen voor MVV te mogen uitkomen”, zegt een tevreden Tim Zeegers die in zijn carrière al 49 keer in het eerste team van MVV speelde. “Mooi dat we opnieuw een talentvolle jongen uit eigen Academy een contract kunnen aanbieden en hopen dat hij zich verder kan doorontwikkelen”, zegt technisch manager Ronny van Geneugden.