Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

14 mei 2022 12:38
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #46
Randvoorwaarden om vooruit te komen is een juiste topsportomgeving met bijbehorende faciliteiten, de Geusselt is helaas een bouwval die niet meer aan de eisen van deze tijd voldoet. De Gemeente Maastricht moet zich kapot schamen dat ze de boel hebben laten vervallen. Een gemeente met een sportvisie zou trots moeten zijn op mooie faciliteiten en had al lang een nieuw stadion gerealiseerd. Helaas heeft de Gemeente Maastricht op meerdere gebieden totaal geen visie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, Sefke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2022 23:08 14 mei 2022 23:08 door Sefke.
Sefke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #47
Gemeente Maastricht en sportvisie. 2 grotere tegenpolen bestaan niet. Kijk naar de debacles van het Zwembad en de Sporthal. Verder het vakkundig elimineren van de voetbalclubs in diverse wijken, waardoor er veel mensen en zeker ook heel veel kinderen gestopt zijn met sporten. Arrogntie tem top.van de dames en heren op het Maastrichtse pluche. Gek is het overigens niet als een stel senioren het voor het zeggen heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, jovkle, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2022 02:31
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #48

Sefke schreef : Gemeente Maastricht en sportvisie. 2 grotere tegenpolen bestaan niet. Kijk naar de debacles van het Zwembad en de Sporthal. Verder het vakkundig elimineren van de voetbalclubs in diverse wijken, waardoor er veel mensen en zeker ook heel veel kinderen gestopt zijn met sporten. Arrogntie tem top.van de dames en heren op het Maastrichtse pluche. Gek is het overigens niet als een stel senioren het voor het zeggen heeft.


Sefke, ik snap je ergens wel. Alleen als je wilt sporten kan dat ten alle tijden overal. Ook als je in de bijstand zit. Het vakkundig elimineren van voetbalclubs kun je niet meteen afrekenen naar de gemeente. Dat heeft ook met aanwas te maken. Kijkend naar IBC. Buiten dat is dit het topic transfergeruchten, ik weet niet wat je gedronken hebt, het is niet veel soeps.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2022 07:56
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #49

tuutsje schreef :

Sefke schreef : Gemeente Maastricht en sportvisie. 2 grotere tegenpolen bestaan niet. Kijk naar de debacles van het Zwembad en de Sporthal. Verder het vakkundig elimineren van de voetbalclubs in diverse wijken, waardoor er veel mensen en zeker ook heel veel kinderen gestopt zijn met sporten. Arrogntie tem top.van de dames en heren op het Maastrichtse pluche. Gek is het overigens niet als een stel senioren het voor het zeggen heeft.


Sefke, ik snap je ergens wel. Alleen als je wilt sporten kan dat ten alle tijden overal. Ook als je in de bijstand zit. Het vakkundig elimineren van voetbalclubs kun je niet meteen afrekenen naar de gemeente. Dat heeft ook met aanwas te maken. Kijkend naar IBC. Buiten dat is dit het topic transfergeruchten, ik weet niet wat je gedronken hebt, het is niet veel soeps.


Toch heeft Sefke hier wel een punt, ongeacht dat dit idd het verkeerde topic hiervoor is.
Waar vroeger rkvcl gevestigd was schijten nu de honden en staat meters hoog het onkruid, waar vroeger sportclub caberg was schijten nu de honden en staat er onkruid...
Weet niet of dit een meerwaarde heeft voor de stad maastricht en of dit idd goed beleid voeren is m.b.t sport.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2022 07:45 16 mei 2022 07:46 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #50

Vriethof18 schreef :

tuutsje schreef :

Sefke schreef : Gemeente Maastricht en sportvisie. 2 grotere tegenpolen bestaan niet. Kijk naar de debacles van het Zwembad en de Sporthal. Verder het vakkundig elimineren van de voetbalclubs in diverse wijken, waardoor er veel mensen en zeker ook heel veel kinderen gestopt zijn met sporten. Arrogntie tem top.van de dames en heren op het Maastrichtse pluche. Gek is het overigens niet als een stel senioren het voor het zeggen heeft.


Sefke, ik snap je ergens wel. Alleen als je wilt sporten kan dat ten alle tijden overal. Ook als je in de bijstand zit. Het vakkundig elimineren van voetbalclubs kun je niet meteen afrekenen naar de gemeente. Dat heeft ook met aanwas te maken. Kijkend naar IBC. Buiten dat is dit het topic transfergeruchten, ik weet niet wat je gedronken hebt, het is niet veel soeps.


Toch heeft Sefke hier wel een punt, ongeacht dat dit idd het verkeerde topic hiervoor is.
Waar vroeger rkvcl gevestigd was schijten nu de honden en staat meters hoog het onkruid, waar vroeger sportclub caberg was schijten nu de honden en staat er onkruid...
Weet niet of dit een meerwaarde heeft voor de stad maastricht en of dit idd goed beleid voeren is m.b.t sport.


Maar toch oké geen sportklimaat maar in Limmel ontstaat op die ,,hondenuitlaatplek,, nu wel een prachtige woonwijk met 950 woningen!
En vergeet niet helaas was de voetbalclub al jaren lang ,,dood,,met bijna geen leden en geen jeugd!(the same in itteren/borgharen)!
Je kunt niet als gemeente onbeperkt blijven faciliteren als de gemeenschap geen invulling/belangstelling heeft om sportieve invulling te geven bij deze voetbalclub…helaas is het een teloorgang bij de voetbalclubs en ligt de bal letterlijk en figuurlijk niet bij de gemeente deze keer!….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2022 07:57
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 70
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #51
Kunnen we het weer hebben over waar dit topic voor bedoeld is, namelijk transfergeruchten?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2022 12:14
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #52
Ik heb is even het internet lopen afspeuren naar jongens die vanaf nu transfervrij zijn, Onderstaande lijken mij prima versterkingen voor MVV. Niet iedereen zal haalbaar zijn, maar al zou je er een paar kunnen halen dan kom je al heel ver.

- Immanuel Pherai ( Dortmund 2 ) 21 jaar oud, aanvaller/aanvallende middenvelder
- Bryan Smeets
- Daan Rienstra ( Volos ) 29 jaar oud, middenvelder
- Justin Mathieu ( Top Oss ) 26 jaar oud, Rechtsbuiten
- Jesper Verlaat ( Waldhoff Manheim ) 25 jaar oud, centrale verdediger
- Dean van der Sluijs ( Helmond sport ) 26 jaar oud, Linksback
- Oussama Bouyaghlafen ( Almere city ) 24 jaar oud, Linksbuiten
- Mees Kreekels ( Jong PSV ) 20 jaar oud, centrale verdediger
- Eros Maddy ( Jong Utrecht ) 21 jaar oud, Rechtsbuiten
- Junior van der Velden ( AC Arezzo ) 23 jaar oud, Centrale verdediger
- Delano Ladan ( Jong Feyenoord ) 22 jaar oud, Spits
- Dennis van der Heijden ( Chobry Glogow ) 25 jaar oud, Spits
- Bram Franken ( Jong AZ ) 20 jaar oud, Middenveld
- Alex Plat ( Volendam ) 24 jaar oud, Middenveld
- Robert Klaasen ( R*da ) 30 jaar oud, middenveld

Genoeg interessante namen denk ik en zeker ook genoeg ervaring
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, De heeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2022 12:59
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #53
Bryan Smeets heeft bij molenbeek getekend, die kunnen we dus doorstrepen.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2022 19:24
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #54
Net als afgelopen seizoen, heb ik ook dit seizoen weer een mail gestuurd naar MVV met veel transfervrije spelers op elke positie. Wellicht (lees: bijna zeker) tegen beter weten in, maar ieder steentje dat wij als supporter kunnen bijdragen, lijkt me mooi meegenomen. Zal de lijst niet delen onder het mom de vijand slaapt niet. Vorig seizoen trouwens een nette, uitgebreide reactie ontvangen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2022 23:02
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #55
Waarom heeft Excelsior en Eindhoven een super seizoen en MVV met ongeveer dezelfde middelen een K seizoen ? en Nac en de Graafschap met veel meer middelen als MVV een K seizoen .... ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2022 23:30
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #56
Hoe kom je erbij dat Eindhoven en Excelsior een vergelijkbare begroting hebben?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 01:32
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #57
Excelsior en Eindhoven hebben absoluut een hogere begroting dan ons… We hebben volgens Transfermarkt de 4e laagste begroting boven Oss, Helmond en Dordt.
Waarvan ik weet dat Helmond sowieso over ons heen gaat, en ik zie die andere 2 (mits die investeerder komt) ook zo over ons heen gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 09:30
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #58

CatenaccioMestreech schreef : Excelsior en Eindhoven hebben absoluut een hogere begroting dan ons… We hebben volgens Transfermarkt de 4e laagste begroting boven Oss, Helmond en Dordt.
Waarvan ik weet dat Helmond sowieso over ons heen gaat, en ik zie die andere 2 (mits die investeerder komt) ook zo over ons heen gaan.

Excelsior heeft inderdaad zonder twijfel een veel hoger budget dan wij. Eindhoven heeft ook een hoger budget dan wij, maar ook niet extreem veel hoger.
Of Helmond Sport ons voorbij gaat in budget weet ik niet, ze hebben wel Philippe van Esch die daar jaarlijks geld in pompt maar het is niet bekend hoeveel. Het geldt wat hij er in stopt is ook pure noodzaak.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 09:46
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #59
Eindhoven heeft een budget van €900.000 of €1.000.000.
Dus inderdaad nog altijd hoger dan MVV. Excelsior geen idee hoeveel hun budget is. Misschien wel de budgetten van MVV en Eindhoven bij elkaar opgeteld. Of misschien nog iets meer.

Vervolgens is het een kwestie van goed scouten en de juiste spelers vinden. Excelsior heeft volgens mij geen ruime selectie, maar wel in iedere linie een of twee uitstekende spelers. Zoals een betrouwbare keeper van Gassel, aanvoerder El Yaakoubi en de aanvallers Azarkan, Dallinga en nr 10 Niemeijer.

Eindhoven een betrouwbare keeper met Bertrams. Amevor, Vermeulen, Sleegers, vd Sande.

Hopelijk vind MVV ook een of twee van dat soort spelers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2022 10:23 19 mei 2022 10:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #60
Ook speelt mee dat ze ruimer kunnen vissen op de spelersmarkt,met twee clubs uit Rotterdam in de eredivisie op dit moment en een ruimer budget als bijv de gemiddelde eerste divisie club zeker mvv kunnen zij relatief goed in kopen!
En ga er maar vanuit dat hun scouting giga loopt dat kun je hier niet echt zeggen of dat is inmiddels ook opgewaardeerd?….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.470 seconden