Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

20 juni 2022 14:45
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #106

Bromsnor-West schreef : Iemand iets opgevangen of vandaag nieuwe gezichten gezien rondom de Geusselt?

Wasio Taiwo, bij het tankstation en Peter Gerards bij de McDonald en Cees Schapendonk voor de tunnel op doorreis naar Luxemburg om te gaan tanken daar

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2022 17:24 20 juni 2022 17:25 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #107
PERSBERICHT
20 juni 2022

MVV legt Lorenzo Noviello vast

MVV heeft aanvallend middenvelder Lorenzo Noviello voor de duur van een seizoen aan de club weten te binden. De 20-jarige Noviello komt over van Westerlo. Bijna een jaar geleden debuteerde Noviello in het betaalde voetbal. Noviello liep bij Westerlo uit zijn contract en heeft MVV de jonge speler, die als middenvelder of als aanvaller ingezet kan worden, vast weten te leggen. “MVV is een zeer professionele club. Men gaat hier prima met jonge spelers om. Daarbij staat de Keuken Kampioen Divisie hoog aangeschreven. Veel goede teams met prima kwaliteiten én daardoor vaak voetbal op hoog niveau. Voor mij geen moeilijke keuze om voor MVV te kiezen”, zegt Lorenzo Noviello die in Genk geboren en getogen is. Gevraagd naar zijn specialiteiten zegt hij: “Ik heb een goed inzicht, ben 2-benig en heb een goed schot en pass in de benen. Het liefst speel ik als aanvallend middenvelder.” “MVV is een ontwikkelclub. Lorenzo Noviello krijgt de mogelijkheid om zich bij ons verder op de kaart te zetten”, zegt technisch manager Ronny van Geneugden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

20 juni 2022 18:04
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #108
“MVV is een zeer professionele club............ Daarbij staat de Keuken Kampioen Divisie hoog aangeschreven"

Wat hebben ze die wijsgemaakt ?

20 juni 2022 18:54
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #109
:side:

20 juni 2022 18:57
MVVMestreech02
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #110
Het is maar wat je wilt lezen. Ik denk dat hij bedoelt dat je je snel in de kijker kan spelen vanuit de KKD.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

20 juni 2022 22:55
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #111
Dit wordt het seizoen dat ook Ronny zich moet gaan bewijzen. Noor heb ik vrij weinig vertrouwen in, maar
Bij Van Geneugden heb ik best een goed gevoel.

Tot dusver 2 spelers aangetrokken, iemand wellicht wat meer informatie betreffende deze 2 spelers ? Ik denk dat het best wel een leuke transfer periode kan worden. Waem en blummel hebben beide nog een één jarig contract. Probeer je beide te houden voor een zo sterk mogelijk team? Of ga je voor het geld? Spannend.

22 juni 2022 12:56
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #112
Dailon Rocha Livramento is op proef bij de eerste training van de selectie. Komt van de jeugd van Aachen-Noord.

www.transfermarkt.nl/dailon-rocha-livram...rofil/spieler/676411

22 juni 2022 13:28
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #113
Tuutsje ,

MVV kan beter Roda jc reserves worden en voetballen in Kerkrade .........

22 juni 2022 15:59
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #114
Beste Fanaten,

Livramento traint op dit moment mee, en heeft het natuurlijk niet onaardig gedaan in 045. Echter is dit wel in de 021 geweest...... Als hij echt zo goed was,dan had hij bij 045 toch ook wel de kans gehad in de voorbereiding?

Ik zelf ken ook nog wel een redelijk aardige spits die op dit moment transfervrij is.

Tim Schepop, speelde afgelopen seizoen voor Werder Bremen 2 in de Regionnaliga Nord, oorspronkelijk uit De graafschap en Twente jeugd. Nu een goede leeftijd met zijn 23 jaar om het in een eerste elftal te proberen lijkt mij. Dit seizoen in de Regionalliga Nord: 18 wedstrijden, 14 goals en 5 assist. In de play-off ook nog 1x gescoord en 1 assist. Lijkt mij wel is de moeite waard om die jongen een kansje te geven.

Hierbij zijn profiel:

www.transfermarkt.nl/tim-van-de-schepop/profil/spieler/357916

22 juni 2022 16:05
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #115

Voetbalfanaat schreef : Beste Fanaten,

Livramento traint op dit moment mee, en heeft het natuurlijk niet onaardig gedaan in 045. Echter is dit wel in de 021 geweest...... Als hij echt zo goed was,dan had hij bij 045 toch ook wel de kans gehad in de voorbereiding?

Ik zelf ken ook nog wel een redelijk aardige spits die op dit moment transfervrij is.

Tim Schepop, speelde afgelopen seizoen voor Werder Bremen 2 in de Regionnaliga Nord, oorspronkelijk uit De graafschap en Twente jeugd. Nu een goede leeftijd met zijn 23 jaar om het in een eerste elftal te proberen lijkt mij. Dit seizoen in de Regionalliga Nord: 18 wedstrijden, 14 goals en 5 assist. In de play-off ook nog 1x gescoord en 1 assist. Lijkt mij wel is de moeite waard om die jongen een kansje te geven.

Hierbij zijn profiel:

www.transfermarkt.nl/tim-van-de-schepop/profil/spieler/357916

Toevallig hebben we het hier met een paar al over gehad.
Alleen is deze al op gesprek bij PEC Zwolle geweest en in de wandelgangen werd al gezegd dat hij daar ging tekenen.
Absoluut een leuke optie voor MVV, maar we kunnen met clubs als Zwolle niet concurreren als het op de centen gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

22 juni 2022 16:46
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #116
Echter heeft PEC Zwolle ook al Lennart Thy binnengehaald en dat is natuurlijk wel een groot verdiener, dus de beoogde eerste spits.

Ik denk dat Tim daar geen eerste spits zal worden maar voor ons een leuke aankoop zou zijn.

Wanneer is hierover gesproken, en wanneer heb jij gehoord dat hij met Pec in gesprek was? Wellicht is het afgeketst

22 juni 2022 16:50 22 juni 2022 16:53 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #117

Voetbalfanaat schreef : Echter heeft PEC Zwolle ook al Lennart Thy binnengehaald en dat is natuurlijk wel een groot verdiener, dus de beoogde eerste spits.

Ik denk dat Tim daar geen eerste spits zal worden maar voor ons een leuke aankoop zou zijn.

Wanneer is hierover gesproken, en wanneer heb jij gehoord dat hij met Pec in gesprek was? Wellicht is het afgeketst

Berichten op Twitter.

Hier de link:

Kan niet zeggen of dit allemaal concreet was.
Heeft blijkbaar ooit al eens daar meegetraind maar toen te licht bevonden.
Maar lijkt mij dat ze daar niet zo maar over beginnen.
Alleen is er nog geen bericht uit over dat hij heeft getekend dus kan nog alles mogelijk zijn.

23 juni 2022 10:28
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #118
Ah wellicht komt hij er niet uit met Zwolle. Dan adviseer ik MVV om toch is een lijntje uit te gooien.

Je kan een plaatje bieden als eerste spits en als hij er hier ook 15 inlegt staat de top eerste divisie/onderkant Eredivisie te wachten.

Bij PEC wordt hij hoogstens tweede spits en zal die misschien wel het dubbele kunnen verdienen als hier, maar als die hier een jaar presteert dan komt die ook bij PEC of een andere club als een gearriveerde naam binnen en zal hij nog een stuk meer kunnen verdienen

25 juni 2022 13:12
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #119

jovkle schreef :

johan schreef : een gerucht of zijn ze met deze bezig

Tip

Dit jaar geen gerucht geweest (meen in het verleden wel) maar Lallemand gaat naar Dender

26 juni 2022 17:36 26 juni 2022 17:36 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #120
Contract voor Lars Schenk

Zondag 26 juni 2022

MVV Maastricht heeft Lars Schenk een contract aangeboden, dat hem de komende twee jaar bindt aan de Sterrendragers. De speler van de O21 debuteerde eind januari in het duel met FC Eindhoven. Door blessures en coranabesmettingen ontbraken toen maar liefst elf spelers. Schenk mocht voor het eerst mee met MVV1, greep zijn kans en speelde zich vol in de kijker.

De 20-jarige linkervleugelverdediger speelde met name door blessures dit seizoen slechts acht wedstrijden. Desondanks heeft hij een zodanige indruk op de technische staf van MVV gemaakt dat deze met veel vertrouwen hem een contract aanbiedt. "Hij past ook nog eens precies binnen het profiel van de club. Een talentvolle speler van eigen MVV Academy die nog flink kan doorgroeien", zegt technisch manager Ronny van Geneugden.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden