Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

06 juli 2022 13:26
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 584
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #166

jasonke7 schreef :

opadiehard schreef :

Brncic schreef : Nu breken natuurlijk de interessante tijden aan voor MVV. Leg je Van Dijck en Livramento al vast, of wacht je of er mogelijk aantrekkelijkere opties vrijkomen? Clubs gaan nu kiezen, de transfers aan de top beginnen en die sijpelen dan vanzelf door naar de KKD. Blijven Blummel en Waem? Wat te doen met Alberg en Labylle? Allemaal vragen die ons budget gaan bepalen.

Overigens meldde Trepke B gisteren een nieuweling: Jarne Steuckers, nummer 10/rechtsbuiten, afkomstig van STVV. Voorbode voor vertrek Blummel?
www.transfermarkt.nl/jarne-steuckers/profil/spieler/707159


Ik zou doorpakken ivm Van Dijck en livramento,zo kun je door en kijken op welke posities er nog wat bij moet komen.
Als ik een keus mag maken….vind blummel niet sterk spelen en iedereen is vervangbaar ook Waem.
Wat Alberg en labylle betreft die mogen van mij vertrekken,labylle red het niet meer en Alberg heeft zich veels te weinig laten zien afgelopen seizoen.
In alle linies zouden er nog spelers bij moeten komen,en wat de twee Van bommels betreft de jongste moet echt nog rijpen ondanks dat hij echt kan mee voetballen en Thomas moet nu door gaan pakken is er ook nog niet,hoop dat hij nog wat groei maakt en dan bedoel ik niet in de lengte……mvrgr Opa


Vernomen dat alberg weg is!


Dan hang ik alvast de vlag uit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2022 17:17
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #167

jasonke7 schreef : Vernomen dat alberg weg is!


Dan hoop ik dat MVV daarmee voor het laatst zich vergaloppeerd heeft aan een oudere grootverdiener. Dat je voor een jonge speler meer salaris uitgeeft en dit vervolgens niet volgens wens verloopt heb ik meer vrede mee dan met zo'n type Alberg. Daar zit 0 restwaarde in en met een beetje pech moet je hem nog een zak geld meegeven ook. Het contract van een jonge speler kan vaker verbroken worden zonder al te veel extra kosten, omdat de kans op een nieuwe club veel hoger is.

Overigens vind ik de komst van Kostons redelijk veelzeggend. Waar hij eerder werd bedankt omdat hij tekort kwam, halen ze hem nu terug. In de Zweedse 2e divisie zal hij niet veel beter zijn geworden ben ik bang. Als hij echt puur als bankzitter is gehaald, vooruit dan maar. Als hij is gehaald met het oog als directe concurrent voor een basisplaats, dan schrik ik ervan.

Om dit behoorlijk met azijn gevulde stukje toch positief af te sluiten: het is nog heel vroeg in het seizoen én het is lekker om weer bezig te kunnen zijn met transfergeruchten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 08:58
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #168
Ook Saul Penders voor twee jaar vastgelegd. Kon me vorig seizoen best bekoren, al heeft hij natuurlijk nog vlieguren nodig.
Selectie nu:

Romain Matthys
Thijs Hendrix
Logan Ancion

Tim Zeegers
Rico Zeegers
Matteo Waem
Ermin Cavcic
Lars Schenk
Leroy Labylle

Saul Penders
Thomas van Bommel
Nicky Souren
Orhan Dzepar
Marko Kleinen
Roland Alberg

Sven Blummel
Mart Remans
Lorenzo Noviello

Jeugd:
Besfort Arifi
Ruben van Bommel
Nabil El Basri
Hugo Deenen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 09:14
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #169

Brncic schreef : Ook Saul Penders voor twee jaar vastgelegd. Kon me vorig seizoen best bekoren, al heeft hij natuurlijk nog vlieguren nodig.
Selectie nu:

Romain Matthys
Thijs Hendrix
Logan Ancion

Tim Zeegers
Rico Zeegers
Matteo Waem
Ermin Cavcic
Lars Schenk
Leroy Labylle

Saul Penders
Thomas van Bommel
Nicky Souren
Orhan Dzepar
Marko Kleinen
Roland Alberg

Sven Blummel
Mart Remans
Lorenzo Noviello

Jeugd:
Besfort Arifi
Ruben van Bommel
Nabil El Basri
Hugo Deenen


+Kostons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 15:03
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #170
Met de nieuwe aanwinsten is Jong MVV klaar voor de competitie. Hopelijk komt er ook nog wat bij voor het eerste elftal.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2022 12:35
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #171
Penders wat meer laten invallen en spelen want ik denk dat dit best een grote (Voor MVV begrippen) kan gaan worden.
Kleine beetjes wat hij al heeft laten zien dan. Net zoals Schenk vind ik wel leuk spelen.
Natuurlijk wil ik het ook zien als ze wat meer met druk moeten presteren. Dat ze het moeten laten zien.

Verder denk ik zelf dat er nog wel het een en ander gaat gebeuren bij MVV.
Zowel als spelers weggaan als dat er nog een aantal ervoor terug komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2022 13:05
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #172

mvv4ever schreef : Penders wat meer laten invallen en spelen want ik denk dat dit best een grote (Voor MVV begrippen) kan gaan worden.
Kleine beetjes wat hij al heeft laten zien dan. Net zoals Schenk vind ik wel leuk spelen.
Natuurlijk wil ik het ook zien als ze wat meer met druk moeten presteren. Dat ze het moeten laten zien.

Verder denk ik zelf dat er nog wel het een en ander gaat gebeuren bij MVV.
Zowel als spelers weggaan als dat er nog een aantal ervoor terug komen.


Mee eens. Penders , Schenk , Kleinen zouden zich prima kunnen ontwikkelen tot prima spelers voor MVV. Alleen aan wie moeten deze jongens zich optrekken ? Labylle is volgens mij de enige 30 plusser. Nu zegt leeftijd uiteraard niet alles. Maar je hebt wel leiderschap nodig in het elftal. Vorig jaar hebben we gezien dat dit ontbreekt. Blummel, Remans , Dzepar bijvoorbeeld zijn kwalitatief op papier de betere spelers, maar hebben niet in groepsverband de “ tot hier en niet verder” mentaliteit. En soms hebben de jonge jongens gewoon correcties nodig van bepalende spelers. Jongens waar in een groep een beetje tegen op wordt gekeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2022 15:49
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #173
Ik ben ook voorstander om Kleinen, Penders en Schenk veel minuten te geven. Kleinen misschien als basisspeler. Dit zal zijn seizoen moeten worden van de definitieve doorbraak. Ook is het nu aan Thomas van Bommel om te laten zien of hij het betaald voetbal niveau aankan. Zo niet, dan na dit seizoen afscheid nemen.

Aan de andere kant moet je ook ervaren spelers aantrekken die Schenk, Penders en andere jeugdspelers kunnen begeleiden. Zowel buiten als op het veld. Dzepar kan dat. Labylle vind ik daar het type niet voor. Alberg zou dat ook moeten doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2022 19:19
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #174
Ik zou een nieuwe 'ervaren' speler halen.
En dan gaat mijn idee eruit voor een centrale verdediger met wat ervaring.
Alberg en Labylle (nu zie ik dit ook in) moeten gewoon weg.
Dan kan Schenk meteen voor de leeuwen worden gegooid of je haalt er een andere basisspeler. Al zou ik dit overbodig vinden omdat deze dan in de weg zou staan voor Schenk.
Kleinen basis met zowiezo Dzepar en Souren in de basis . Ligt aan waar de trainer mee doorgaat 4-3-3 of 4-4-2. Anders nog een basisspeler erbij want Thomas vind ik te zwak of je moet 4-3-1-2 spelen met Kostons achter de spitsen maar, dan komt Dzepar niet meer tot zijn recht.
Voorin Remans en Blummel en als je 4-3-3 gaat spelen moet er een basis spits erbij komen. En misschien wel een linksbuiten dat evt Remans naar spitsenpositie gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2022 19:54
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #175
Was Alberg er gisteren nog bij of is hij inderdaad weg?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2022 20:07
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 584
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #176
Was er niet bij, en zijn wat ik heb gehoord bezig om hem zijn contract te ontbinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2022 21:51
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #177
Ik verwacht niet meer al te veel. Achterin een CV en als Waem vertrekt 2. Hopelijk kan daar een ervaren iemand voor worden die o.a. Schenk bij de hand kan nemen. Van Dijck is prima om erbij te hebben.

Middenveld hooguit een buitenkansje die aanvallend is ingesteld. Souren-Kleinen-Dzepar is voor onze begrippen een normaal middenveld.

Voorin verwacht ik dat Blummel vertrekt. Dan volgt er nog een nieuwe buitenspeler , spits en ik denk ook Livramento. Aangevuld met jeugd heb je het budget dan zo goed als gespendeerd

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2022 12:22
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #178
Wat een flop die Alberg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2022 10:41
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #179
Er moet simpelweg echt wat ervaring bijkomen anders wordt het een heel erg lastig seizoen. Ik schat ons op dit moment niet hoger in dan plek 15/16.

Hierbij wat Nederlandse spelers die transfervrij zijn en wat kunnen toevoegen voor MVV.

- Luis Pedro ( 30 )
- Randy Wolters ( 32 )
- Junior van der Velden ( 23 )
- Lerin Duarte ( 31 )
- Chris David ( 29 )
- Wouter Marinus ( 27 )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2022 11:31
since1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #180
Die mannen voegen mijn inziens helemaal niks toe. Ik vind dat MVV op iedere positie een spelers moet hebben die beter kan worden en waar we mogelijk nog iets aan kunnen verdienen (zie Alberg en Labylle). Ik zie dan nog liever huurspelers die mogelijk na de verhuurperiode bij MVV kunnen blijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden