Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

20 juli 2022 12:40
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #211
Jarne Steuckers kan ook linksbuiten spelen MAAR is wel herstellende van een blessure .Blummel gaat naar Den Bosch ....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2022 14:17
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #212
Heeft nog een contract tot einde van dit seizoen.. Laten gaan, is vervangbaar en nu ook niet de sterspeler van dit MVV.
Ook levert dit weer een (beperkte) transfersom op, zorgen voor een goede vervanger, eentje die wel wekelijks zijn stempel kan drukken.

20 juli 2022 14:31
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #213

bokkesprongen schreef : Jarne Steuckers kan ook linksbuiten spelen MAAR is wel herstellende van een blessure .Blummel gaat naar Den Bosch ....

Beetje voorbarig. Den Bosch heeft contact gehad met Blummel, maar van een transfer is op dit moment nog geen sprake.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

20 juli 2022 14:36
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #214
Allemaal leuk en wel. Maar op dit moment en met deze selectie word het toch heel somber. Naar verwachting zal in de komende weken Waem nog vertrekken.

20 juli 2022 14:50
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #215

Audiowaste schreef :

bokkesprongen schreef : Jarne Steuckers kan ook linksbuiten spelen MAAR is wel herstellende van een blessure .Blummel gaat naar Den Bosch ....

Beetje voorbarig. Den Bosch heeft contact gehad met Blummel, maar van een transfer is op dit moment nog geen sprake.

In de podcast wordt gezegd dat hij een huis heeft gekocht in Schijndel. Ik weet niet waar hij voorheen woonde of woont. Echter heeft het wel alle schijn ervan dat het een kwestie van tijd is.

20 juli 2022 15:35
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #216

tuutsje schreef :

Audiowaste schreef :

In de podcast wordt gezegd dat hij een huis heeft gekocht in Schijndel. Ik weet niet waar hij voorheen woonde of woont. Echter heeft het wel alle schijn ervan dat het een kwestie van tijd is.

Dat appartement in schijndel had hij al gekocht toen hij net naar MVV kwam.

20 juli 2022 19:22
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #217
Fred van Hoorn bestuurder van Fc Denbosch erkent dat ze intresse in Blummel ....

21 juli 2022 07:45
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #218

CatenaccioMestreech schreef :

tuutsje schreef :

Audiowaste schreef :

Dat appartement in schijndel had hij al gekocht toen hij net naar MVV kwam.

Sven is op dit MOMENT een HUIS aan het kopen in Schijndel.

21 juli 2022 09:06 21 juli 2022 09:06 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #219
Voor mijn gevoel was Blummel vorig seizoen de enige die voetballend wat kan bij MVV. Dan heb je nog Souren, Waem en Labylle met iets van niveau..wordt wel heel dun als Blummel vertrekt hoor..
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

21 juli 2022 09:42
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #220

Hill28 schreef : Voor mijn gevoel was Blummel vorig seizoen de enige die voetballend wat kan bij MVV. Dan heb je nog Souren, Waem en Labylle met iets van niveau..wordt wel heel dun als Blummel vertrekt hoor..

Blummel vond ik vorig seizoen ook niet geweldig. Met zijn kwaliteiten. Labylle van niveau? Die zakte vorig jaar door het ijs.
Ik vermoed dat Blummel misschien wel de best betaalde speler is. Als hij verkocht wordt, hebben we naast transfergeld ook weer salaris vrij voor een of misschien twee nieuwe spelers.

21 juli 2022 10:09
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #221
Het woordje niveau koppel ik bij Labylle vooral aan zijn verleden. Iedereen heeft afgelopen seizoen kunnen zien dat Labylle het niveau dat hij in zijn eerdere jaren bij MVV had niet meer haalde. Hij heeft natuurlijk wel een brok aan ervaring. En hij oogt momenteel duidelijk fitter. Met Schenk hijgt er wel een hongerige jonge wolf in zijn nek. Dus Labylle mag geen steken meer laten vallen. Wat Blummel betreft: volgens die podcast zijn er meer clubs die interesse hebben. Niet alleen Den Bosch. Ook werd verteld dat VVV hem afgelopen winterstop al wilde halen.

21 juli 2022 11:22
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #222
Blummel weg , halen we vast wel een 18 jarige huurling voor in de plaats . Dit MVV is straks het 5e Jong elftal in de KKD . Met het grote verschil dat het een bij elkaar geraapt zootje is in plaats van een ingespeeld jong elftal .

21 juli 2022 11:51
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #223
heet dit topic niet INkomende spelers?

21 juli 2022 12:13
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #224
Inkomend moet er echt wat gaan gebeuren , met Waem , Alberg en Blummel op de positie exit verlies je bijna al je voetballend vermogen

Blummel vind ik een hele fijne speler om naar te kijken , als je hem zou verliezen dan ga je wederom een stapje terug. Blummel behouden en je selectie versterken zou de visie moeten zijn .

Ik vraag me dan ook echt hardop af met welke selectie gaan we starten ? En nu spelers van de hand doen geeft geen garantie dat het geld wat vrijkomt je eentje haalt die wel aan je verwachtingen voldoet , miskopen zitten er altijd tussen ondanks verworven ervaringen van spelers .
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

21 juli 2022 12:39
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #225
Aangaande Waem ben ik het volledig mee eens.

Aangaande Blummel niet helemaal, de Blummel van afgelopen seizoen kunnen we gerust missen, als we de Blummel van 2 seizoenen terug ofzo krijgen, ben ik het met je eens.

Aangaande Alberg weer niet eens...die gast heeft werkelijk niets laten zien, kost alleen maar geld (denk een van best betaalde van de selectie), die kunnen we gerust missen.

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden