Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

21 juli 2022 13:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #226

Mestreech1902 schreef : Aangaande Waem ben ik het volledig mee eens.

Aangaande Blummel niet helemaal, de Blummel van afgelopen seizoen kunnen we gerust missen, als we de Blummel van 2 seizoenen terug ofzo krijgen, ben ik het met je eens.

Aangaande Alberg weer niet eens...die gast heeft werkelijk niets laten zien, kost alleen maar geld (denk een van best betaalde van de selectie), die kunnen we gerust missen.


we zijn het voor 1/3 eens ;-)

Alberg wordt door MVV of beter gezegd werd door MVV verkeerd gebruikt , die heeft geen loopvermogen maar kan oh zo goed voetballen

Blummel is een topper voor MVV , zonder Blummel zijn we 20-30 procent minder , scorend vermogen heeft hij niet ,snelheid mist hij ook maar met de rug naar de goal van de zijkanten is hij extreem goed. Ook voor hem geldt vind maar eens n betere, dat is wat ik hier veel lees ( en niet zo zeer bij jou)
We denken we doen Blummel en Alberg weg er komt X geld vrij en de vervangers zijn beter, ja niet dus !!
Blummel en Alberg vast houden betere spelers erbij zoeken die ook bij hun iets van druk eraf halen en dan zul je zien wat voor rendement die gasten maken
Maar dat is ons probleem , 750K spelersbudget en iedere speler moet een schot in de roos zijn en al helemaal de bepalende spelers . Nou dat kan dus niet en daar ligt ook het punt . Zet maar eens een Smeets naast een Alberg en Blummel in het veld , man je weet niet wat je maakt !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2022 14:38
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #227
MVV wil door met Clint Essers, Belg Jarne Steuckers wordt gehuurd van Sint Truiden

MVV zal zich op korte termijn versterken met de Belg Jarne Steuckers. De 20-jarige speler van Sint Truiden traint al mee bij MVV en zal naar verwachting snel officieel aansluiten bij de Maastrichtse formatie.
De aanvallende middenvelder wordt dan voor een seizoen gehuurd van STVV, dat uitkomt op het hoogste niveau in België. Hij verlengde onlangs nog zijn contract bij de ploeg uit Belgisch Limburg.

Het ziet er tevens naar uit dat MVV verdergaat met Clint Essers. Essers raakte gedurende het afgelopen seizoen zwaar geblesseerd. Hij liep tijdens een training een afgescheurde kruisband en beschadigde meniscus op. Het contract van de verdediger liep deze zomer af, maar nu zijn herstel dichterbij komt, is hij een interessante optie voor de club om mee verder te gaan. Hij traint inmiddels al mee in De Geusselt.

Ook Jorrit Smeets is op het veld van MVV te vinden. Hij trok de afgelopen maanden samen op met Essers omdat zij van dezelfde blessure moesten revalideren. Hij heeft echter een doorlopend contract bij Almere City en is dus geen optie voor MVV.

Bron: DDL
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2022 17:36
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 79
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #228

Jim Cemint schreef : MVV wil door met Clint Essers, Belg Jarne Steuckers wordt gehuurd van Sint Truiden

MVV zal zich op korte termijn versterken met de Belg Jarne Steuckers. De 20-jarige speler van Sint Truiden traint al mee bij MVV en zal naar verwachting snel officieel aansluiten bij de Maastrichtse formatie.
De aanvallende middenvelder wordt dan voor een seizoen gehuurd van STVV, dat uitkomt op het hoogste niveau in België. Hij verlengde onlangs nog zijn contract bij de ploeg uit Belgisch Limburg.

Het ziet er tevens naar uit dat MVV verdergaat met Clint Essers. Essers raakte gedurende het afgelopen seizoen zwaar geblesseerd. Hij liep tijdens een training een afgescheurde kruisband en beschadigde meniscus op. Het contract van de verdediger liep deze zomer af, maar nu zijn herstel dichterbij komt, is hij een interessante optie voor de club om mee verder te gaan. Hij traint inmiddels al mee in De Geusselt.

Ook Jorrit Smeets is op het veld van MVV te vinden. Hij trok de afgelopen maanden samen op met Essers omdat zij van dezelfde blessure moesten revalideren. Hij heeft echter een doorlopend contract bij Almere City en is dus geen optie voor MVV.

Bron: DDL


Denk je eindelijk iets te lezen over iemand met ervaring die gehaald wordt, namelijk Jorrit Smeets. Hij traint echter mee om fit te worden en bij Almere City door te gaan. Ik vraag me serieus af wat voor belang MVV hierbij heeft. Hoop dat er iets meer speelt op de achtergrond en Almere hem niet meer nodig heeft. Zou een prima versterking zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2022 18:41
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 89
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #229

Pierrot schreef :

Jim Cemint schreef : MVV wil door met Clint Essers, Belg Jarne Steuckers wordt gehuurd van Sint Truiden

MVV zal zich op korte termijn versterken met de Belg Jarne Steuckers. De 20-jarige speler van Sint Truiden traint al mee bij MVV en zal naar verwachting snel officieel aansluiten bij de Maastrichtse formatie.
De aanvallende middenvelder wordt dan voor een seizoen gehuurd van STVV, dat uitkomt op het hoogste niveau in België. Hij verlengde onlangs nog zijn contract bij de ploeg uit Belgisch Limburg.


Het ziet er tevens naar uit dat MVV verdergaat met Clint Essers. Essers raakte gedurende het afgelopen seizoen zwaar geblesseerd. Hij liep tijdens een training een afgescheurde kruisband en beschadigde meniscus op. Het contract van de verdediger liep deze zomer af, maar nu zijn herstel dichterbij komt, is hij een interessante optie voor de club om mee verder te gaan. Hij traint inmiddels al mee in De Geusselt.

Ook Jorrit Smeets is op het veld van MVV te vinden. Hij trok de afgelopen maanden samen op met Essers omdat zij van dezelfde blessure moesten revalideren. Hij heeft echter een doorlopend contract bij Almere City en is dus geen optie voor MVV.

Bron: DDL


Denk je eindelijk iets te lezen over iemand met ervaring die gehaald wordt, namelijk Jorrit Smeets. Hij traint echter mee om fit te worden en bij Almere City door te gaan. Ik vraag me serieus af wat voor belang MVV hierbij heeft. Hoop dat er iets meer speelt op de achtergrond en Almere hem niet meer nodig heeft. Zou een prima versterking zijn.


Inderdaad, lijkt af en toe wel een liefdadigheids instelling...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2022 19:20
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #230

Vriethof18 schreef :

Pierrot schreef :

Jim Cemint schreef : MVV wil door met Clint Essers, Belg Jarne Steuckers wordt gehuurd van Sint Truiden

MVV zal zich op korte termijn versterken met de Belg Jarne Steuckers. De 20-jarige speler van Sint Truiden traint al mee bij MVV en zal naar verwachting snel officieel aansluiten bij de Maastrichtse formatie.
De aanvallende middenvelder wordt dan voor een seizoen gehuurd van STVV, dat uitkomt op het hoogste niveau in België. Hij verlengde onlangs nog zijn contract bij de ploeg uit Belgisch Limburg.


Het ziet er tevens naar uit dat MVV verdergaat met Clint Essers. Essers raakte gedurende het afgelopen seizoen zwaar geblesseerd. Hij liep tijdens een training een afgescheurde kruisband en beschadigde meniscus op. Het contract van de verdediger liep deze zomer af, maar nu zijn herstel dichterbij komt, is hij een interessante optie voor de club om mee verder te gaan. Hij traint inmiddels al mee in De Geusselt.

Ook Jorrit Smeets is op het veld van MVV te vinden. Hij trok de afgelopen maanden samen op met Essers omdat zij van dezelfde blessure moesten revalideren. Hij heeft echter een doorlopend contract bij Almere City en is dus geen optie voor MVV.

Bron: DDL


Denk je eindelijk iets te lezen over iemand met ervaring die gehaald wordt, namelijk Jorrit Smeets. Hij traint echter mee om fit te worden en bij Almere City door te gaan. Ik vraag me serieus af wat voor belang MVV hierbij heeft. Hoop dat er iets meer speelt op de achtergrond en Almere hem niet meer nodig heeft. Zou een prima versterking zijn.


Inderdaad, lijkt af en toe wel een liefdadigheids instelling...


Een fitte Essers is van meerwaarde als je hem op zn favoriete plek laat spelen : rechtsback

Jorrit Smeets moet je alleen laten meetrainen als je hem ook wilt halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2022 20:10
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #231

Vriethof18 schreef :

Pierrot schreef :

Jim Cemint schreef : MVV wil door met Clint Essers, Belg Jarne Steuckers wordt gehuurd van Sint Truiden

MVV zal zich op korte termijn versterken met de Belg Jarne Steuckers. De 20-jarige speler van Sint Truiden traint al mee bij MVV en zal naar verwachting snel officieel aansluiten bij de Maastrichtse formatie.
De aanvallende middenvelder wordt dan voor een seizoen gehuurd van STVV, dat uitkomt op het hoogste niveau in België. Hij verlengde onlangs nog zijn contract bij de ploeg uit Belgisch Limburg.


Het ziet er tevens naar uit dat MVV verdergaat met Clint Essers. Essers raakte gedurende het afgelopen seizoen zwaar geblesseerd. Hij liep tijdens een training een afgescheurde kruisband en beschadigde meniscus op. Het contract van de verdediger liep deze zomer af, maar nu zijn herstel dichterbij komt, is hij een interessante optie voor de club om mee verder te gaan. Hij traint inmiddels al mee in De Geusselt.

Ook Jorrit Smeets is op het veld van MVV te vinden. Hij trok de afgelopen maanden samen op met Essers omdat zij van dezelfde blessure moesten revalideren. Hij heeft echter een doorlopend contract bij Almere City en is dus geen optie voor MVV.

Bron: DDL


Denk je eindelijk iets te lezen over iemand met ervaring die gehaald wordt, namelijk Jorrit Smeets. Hij traint echter mee om fit te worden en bij Almere City door te gaan. Ik vraag me serieus af wat voor belang MVV hierbij heeft. Hoop dat er iets meer speelt op de achtergrond en Almere hem niet meer nodig heeft. Zou een prima versterking zijn.


Inderdaad, lijkt af en toe wel een liefdadigheids instelling...


Wishfull thinking; misschien een geste naar Almere met het oog op een huurperiode?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2022 04:21
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 583
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #232
Leuk dat ze doorgaan met Clint Essers.
Maar dat die Jorrit Smeets meetraind dat slaat inderdaad nergens op, tenzij je hem zou kunnen verhuren dit seizoen.
Maar dat zal ook wel niet het plan zijn.
Want ervaring heeft hij wel voor op het middenveld.

Voor de rest vind ik het echt bizar stil in de geruchtenmolen.
Livramento word ondertussen al 5/6 weken getest.
Hoe kun je het nog steeds niet over een contract eens zijn?
Ik hoop dat die Steuckers een goede huurling is, hebben we in de toekomst weinig aan, maar wie weet waar die ons dit seizoen aan kan helpen.

Over Blummel en de geruchten rondom hem…
Van mij mag die best vertrekken.
Heeft het in het begin zeker prima gedaan en leuke dingen laten zien.
Maar volgens mij is hij zelf ook de motivatie aan het verliezen.
En als hij nu niet voor iets weg gaat, dan gaat hij op het einde van ‘t seizoen weer voor niks.
Ook hij is vervangbaar.
Alberg idemdito.
En die heeft al helemaal niks laten zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2022 13:19 22 juli 2022 13:19 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #233
Voor een club die geen of weinig geld heeft een behoorlijk groot risico iemand met die blessure (kruisband/meniscus) weer een contract te geven. En zoveel indruk heeft Essers op de momenten dat hij speelde niet echt op mij gemaakt, vrij traag ook. Maar ze zullen hem wel eerst zeer uitgebreid testen. Vwb die livramento...gevalletje lang wachten totdat wellicht wat beters voorbij komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2022 13:56
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 583
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #234

Roed en Wit 70 schreef : Voor een club die geen of weinig geld heeft een behoorlijk groot risico iemand met die blessure (kruisband/meniscus) weer een contract te geven. En zoveel indruk heeft Essers op de momenten dat hij speelde niet echt op mij gemaakt, vrij traag ook. Maar ze zullen hem wel eerst zeer uitgebreid testen. Vwb die livramento...gevalletje lang wachten totdat wellicht wat beters voorbij komt.


Essers was gewoon vaak prima, en bij Fortuna ook.
Voetballend gewoon prima voor MVV.
Livramento heeft genoeg laten zien, veel beter gaat MVV echt niet kunnen aantrekken met het geld dat beschikbaar is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2022 16:46
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #235

CatenaccioMestreech schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Voor een club die geen of weinig geld heeft een behoorlijk groot risico iemand met die blessure (kruisband/meniscus) weer een contract te geven. En zoveel indruk heeft Essers op de momenten dat hij speelde niet echt op mij gemaakt, vrij traag ook. Maar ze zullen hem wel eerst zeer uitgebreid testen. Vwb die livramento...gevalletje lang wachten totdat wellicht wat beters voorbij komt.


Essers was gewoon vaak prima, en bij Fortuna ook.
Voetballend gewoon prima voor MVV.
Livramento heeft genoeg laten zien, veel beter gaat MVV echt niet kunnen aantrekken met het geld dat beschikbaar is.


Huurspelers?…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2022 16:27
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #236
Ja die krijgen ze ook niet meer zo makkelijk die huurspelers uit België. Nu Luik & Genk O23 zelf op 2de niveau van België spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2022 17:51
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #237
t netwerk van ome ronny is echt grandioos..... en zo knap hoe de heertjes noor en van geneugden t voor elkaar krijgen om bijna al de hele zomer niets van zich te laten horen ....af en toe n foto met n 'businesspartner" maar voor de rest geen actie mbt hoe krijg je supporters t stadion in, geen enkele nieuwe speler.... geen shirtsponsor.........n amateurclub heeft nog meer info te delen in de zomerperiode................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2022 18:45
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 424
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #238

steefmestreech schreef : t netwerk van ome ronny is echt grandioos..... en zo knap hoe de heertjes noor en van geneugden t voor elkaar krijgen om bijna al de hele zomer niets van zich te laten horen ....af en toe n foto met n 'businesspartner" maar voor de rest geen actie mbt hoe krijg je supporters t stadion in, geen enkele nieuwe speler.... geen shirtsponsor.........n amateurclub heeft nog meer info te delen in de zomerperiode................


Ga daar dan kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2022 20:32
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #239
Stan Van Dijck heeft getekend bij 1.FC Phönix Lübeck.
Had toch graag een ervaren/hardere verdediger naast de voetballende Waem gezien in het centrum. Maar ik verwacht dezelfde defensie waarmee we vorig seizoen geëindigd zijn: T. Zeegers (later Essers) - R. Zeegers - Waem - Schenk. Gemiste kans om Urbanus of Van Dijck geen contract aan te bieden.

Vraag mij daarnaast af waarom MVV wéér een middenvelder wil binnenhalen met Steuckers. Het middenveld is wat mij betreft ruim voldoende bezet. Zie liever een spits en een flankspeler erbij komen. Toshio Lake nog steeds transfervrij? Livramento vastleggen?

Voor mijn gevoel hadden we vorig seizoen al 10 filmpjes met nieuwe spelers voorbij zien komen en blijft het “vuurwerk” nu een beetje achterwege. Dan maar vuurwerk (lees: spektakel) op het veld… Een update vanuit MVV zou in dit stadium wel prettig zijn, wil je de laatste mensen over de streep trekken een seizoenskaart te kopen. Daarin is het niet eens nodig om namen te noemen, maar wel: mogen we nog iets verwachten? Op welke posities wordt gekeken voor versterkingen? Wie zijn er op dit moment op proef en wat is de stand van zaken? Met welke spelers van het afgelopen seizoen voert MVV nog gesprekken?

Zoals ieder seizoen beginnen de gezonde zenuwen voor het nieuwe seizoen te komen. Maar zoals ieder seizoen, met in het achterhoofd dat dit van zeer korte duur kan zijn, voordat we weer onderaan mee ballen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2022 08:47
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #240

Loyaal schreef : Stan Van Dijck heeft getekend bij 1.FC Phönix Lübeck.
Had toch graag een ervaren/hardere verdediger naast de voetballende Waem gezien in het centrum. Maar ik verwacht dezelfde defensie waarmee we vorig seizoen geëindigd zijn: T. Zeegers (later Essers) - R. Zeegers - Waem - Schenk. Gemiste kans om Urbanus of Van Dijck geen contract aan te bieden.

Vraag mij daarnaast af waarom MVV wéér een middenvelder wil binnenhalen met Steuckers. Het middenveld is wat mij betreft ruim voldoende bezet. Zie liever een spits en een flankspeler erbij komen. Toshio Lake nog steeds transfervrij? Livramento vastleggen?

Voor mijn gevoel hadden we vorig seizoen al 10 filmpjes met nieuwe spelers voorbij zien komen en blijft het “vuurwerk” nu een beetje achterwege. Dan maar vuurwerk (lees: spektakel) op het veld… Een update vanuit MVV zou in dit stadium wel prettig zijn, wil je de laatste mensen over de streep trekken een seizoenskaart te kopen. Daarin is het niet eens nodig om namen te noemen, maar wel: mogen we nog iets verwachten? Op welke posities wordt gekeken voor versterkingen? Wie zijn er op dit moment op proef en wat is de stand van zaken? Met welke spelers van het afgelopen seizoen voert MVV nog gesprekken?

Zoals ieder seizoen beginnen de gezonde zenuwen voor het nieuwe seizoen te komen. Maar zoals ieder seizoen, met in het achterhoofd dat dit van zeer korte duur kan zijn, voordat we weer onderaan mee ballen.


Ik begrijp niet waarom die Stan van Dijck door sommige zo opgehemeld hier wordt door sommige. Hij heeft meegespeeld tegen amateurs en viel hierin totaal niet op. Ja , hij was lang en dat missen we momenteel in de selectie. Maar hij was ook graatmager en had geen enkele body. Daar zijn echt betere verdedigers voor te halen. Daarbij niet behouden bij Roda, mocht weg bij VVV en dan zou hij hier de redder zijn? Met het oog op de start van de competitie is een centrale verdediger zolang Waem nog rondhuppelt geen prioriteit. Dan neem maar het zogenoemde ''buitenkansje'' waar MVV altijd op doelt aan het eind van de transferwindow.

Jouw gevoel klopt m.b.t. de filmpjes, maar we hebben sinds jaren aan de start 14 spelers vastliggen. Of dat nu goed is met in het achterhoofd het vorige seizoen is een andere vraag, maar er komen dus minder spelers bij. Voorheen kregen we bijna een geheel nieuwe selectie. We weten ook hoe dat de afgelopen jaren heeft uitgepakt onder Usta, Kalezic en Wels. De enige die jaarlijks met een nieuwe selectie wel presteerde, was Elsen.

Steuckers schijnt, naar wat ik heb gehoord, een groot talent te zijn die wel een forse blessure heeft gehad. Heeft als ik me niet vergis één jaar contract en neem aan dat MVV wel iets heeft gecommuniceerd als het goed bevalt over de volgende jaren. Met een 4-2-3-1 dat MVV wilt gaan voetballen heb je ook meer middenvelders nodig dan voorgaande jaren. Ruben van Bommel kun je nog geen heel seizoen belasten, Alberg gaat hopelijk snel weg, Noviello is voor de O21 en voor Blummel sluimert nog altijd interesse. Alleen de positie CVM is met Souren, Kleinen, Thomas van Bommel en Penders volledig bezit. De linie ervoor totaal niet.

Ik ben benieuwd wat nog gaat komen. Zoals gezegd blijft het vanuit Geneugden , die hard aan het oogsten is in zijn groentetuintje , erg stil. Noor loopt alleen maar te pronken met partnerships die worden afgesloten om maar met een boog om het obstakel ''laagste spelersbudget'' heen te lopen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden