Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

28 juli 2022 07:01
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #256
Bij MVV ontbraken gisteren Alberg, Blummel en Waem. Geblesseerd of bezig met een vertrek? DDL: “Vertrek lonkt voor MVV-verdediger Matteo Waem, Maastrichtenaren verliezen oefenduel van beloftenploeg KRC Genk”
Te hopen dat de deal(s) snel beklonken worden, zodat we vervangers kunnen aantrekken voor de start van het seizoen.

MVV MAASTRICHT: Matthys – Schenk (46’ El Basri), Zeegers R. (46’ Noviello), Zeegers T. (46’ Van Bommel T.) – Labylle, Souren (46’ Nuhaj), Kleinen, van Bommel R. (46’ Livramento), – Dzepar (46’ Steuckers), Kostons (46’ Penders), Remans (46’ Joordens).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2022 08:27
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #257
Heeft Remans al een goal gemaakt deze voorbereiding? Hoop dat hij net als Alberg en Labylle vertrekt..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2022 09:05
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #258

TPC schreef : Heeft Remans al een goal gemaakt deze voorbereiding? Hoop dat hij net als Alberg en Labylle vertrekt..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk


Wellicht haalt Klaas hem weer op. Het ligt ook niet geheel aan hem. Hij wordt verkeerd gebruikt en past totaal niet in systeem

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2022 09:37
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #259

TPC schreef : Heeft Remans al een goal gemaakt deze voorbereiding? Hoop dat hij net als Alberg en Labylle vertrekt..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk


Als die ze maar in de competitie maakt. Plus het feit dat hij niet op zijn juiste plek staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2022 09:38
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #260
Hoop wel als blummel en Waem verkocht worden dat het op zeer korte termijn gebeurd.
Dat er dan ook zo snel mogelijk spijkers met koppen worden geslagen ivm het aantrekken van goede vervangers.
Nu is al weken ,,te,,rustig door de bekende redenen nl geen of te weinig geld.
Als enkele ,,sterkholders,,wegvallen zal er wel geld vrij komen voor spelers waar ze mee in onderhandeling zijn en die nu in de wachtkamer zitten….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2022 09:41
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #261

opadiehard schreef : Als enkele ,,sterkholders,,wegvallen zal er wel geld vrij komen voor spelers waar ze mee in onderhandeling zijn en die nu in de wachtkamer zitten….mvrgr Opa.

Ik denk dat vooral MVV in de wachtkamer zit. Er zullen vast en zeker wel wat lijntjes uitgegooid zijn en er zullen zeker ook wel gesprekken plaatsvinden. Maar er zullen ook spelers zijn die gewoon wachten of nog iets beters voorbij komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2022 14:41
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #262
MVV Maastricht heeft de 21-jarige Jimmy Vijgen vastgelegd. De uit Heerlen afkomstige rechtsbenige speler genoot zijn opleiding bij Roda JC. Daar doorliep hij alle elftallen. In het eerste team kwam hij tien keer in actie. Bij MVV Maastricht tekent hij een contract voor de duur van één jaar.

Jimmy Vijgen voelt zich het meest op z’n gemak als buitenspeler. “Ik ben dan wel rechtsbenig maar ik voel mij het meest in mijn element aan de linkerzijde. Ik zoek graag de diepte op maar ook mijn directe tegenstander”, zegt Jimmy Vijgen die het prachtig vindt om bij MVV Maastricht aan de slag te kunnen gaan. “Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk minuten gaan maken en belangrijk voor het team zijn met assists en doelpunten.”

Technisch manager Ronny van Geneugden: “Jimmy Vijgen is een jonge talentvolle speler uit de regio. Kan met zijn snelheid een toegevoegde waarde zijn voor onze selectie.”

www.mvv.nl/nieuws/mvv-legt-buitenspeler-jimmy-vijgen-vast

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2022 14:52
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #263

Loyaal schreef : MVV Maastricht heeft de 21-jarige Jimmy Vijgen vastgelegd. De uit Heerlen afkomstige rechtsbenige speler genoot zijn opleiding bij Roda JC. Daar doorliep hij alle elftallen. In het eerste team kwam hij tien keer in actie. Bij MVV Maastricht tekent hij een contract voor de duur van één jaar.

Jimmy Vijgen voelt zich het meest op z’n gemak als buitenspeler. “Ik ben dan wel rechtsbenig maar ik voel mij het meest in mijn element aan de linkerzijde. Ik zoek graag de diepte op maar ook mijn directe tegenstander”, zegt Jimmy Vijgen die het prachtig vindt om bij MVV Maastricht aan de slag te kunnen gaan. “Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk minuten gaan maken en belangrijk voor het team zijn met assists en doelpunten.”

Technisch manager Ronny van Geneugden: “Jimmy Vijgen is een jonge talentvolle speler uit de regio. Kan met zijn snelheid een toegevoegde waarde zijn voor onze selectie.”

www.mvv.nl/nieuws/mvv-legt-buitenspeler-jimmy-vijgen-vast


Nog nooit van de jongen gehoord.
Maar heeft blijkbaar onder Verberne en Luijpers gedebuteerd bij r*da.
Dus die zullen wel weten wat ze in huis halen.
Al lijkt mij dit alles behalve iemand voor de basis 11.
Hopelijk kan hij ons verrassen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2022 15:07
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #264
Een ding weet ik wel over Ronny. Die neemt ons echt niet serieus! Al die afdankertjes van roda echt waar. Ik vindt het maar zonde van het beperkte geld die td.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2022 15:14
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #265
Inmiddels weten we waar het "groentetuintje "van Ronny ligt en waar hij iedere dag schoffelt
Aan de Parkstraat 4 in Kerkrade ligt deze vruchtbare grond !


Met op dit moment "slechts" 1226 seizoenkaarten is wel duidelijk wat de supporters vinden van de "opbrengst " van deze groentetuin !

En het publiek heeft altijd gelijk !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2022 15:25
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #266
tsja n grote onbekende........ wellicht n verrassing die onze geweldige TD uit zn hoge netwerkhoed tovert...... een voordeel van n TD die niet verder reist dan 25 km om mestreech hij kan alles op t fietsje doen.............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2022 15:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #267
Ik denk jaarlijks ''het kan niet slechter '' , maar de groententuin van ons Ronny met bedorven zaadjes lijkt het toch weer te overtreffen. Ja, laten we de nieuwe ''aanwinst'' een kans geven, maar het is toch werkelijk dramatisch. Nu kun je ook geen groentetuin in een vervuilde omgeving hebben. Het sentiment goedkoop , je kunt je geen bult vallen etc. zal allemaal wel. We hebben op dit moment nog geen enkele versterking voor de basis. Tel daarbij op dat je vorig jaar met de huidige selectie bijna onderaan bent geëindigd, er geen spits is en Waem op het punt van vertrekken staat. Ik heb laatst een bericht gemaakt dat we ook niet veel hoeven te verwachten, maar deze jonge is voor mij weer een aanwinst onder de ondergrens. Maar goed, hopelijk staan we straks zij aan zij op de Markt!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2022 16:03
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #268
Gaan we ons inschrijven als Jong MVV komend seizoen. Wat een aanfluiting. Ben echt jaloers op de supporters van de andere Limburgse BVO’s.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2022 16:03
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #269
Gaan we ons inschrijven als Jong MVV komend seizoen. Wat een aanfluiting. Ben echt jaloers op de supporters van de andere Limburgse BVO’s.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2022 16:17
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #270

Lijnsje@tappunt schreef : Ik denk jaarlijks ''het kan niet slechter '' , maar de groententuin van ons Ronny met bedorven zaadjes lijkt het toch weer te overtreffen. Ja, laten we de nieuwe ''aanwinst'' een kans geven, maar het is toch werkelijk dramatisch. Nu kun je ook geen groentetuin in een vervuilde omgeving hebben. Het sentiment goedkoop , je kunt je geen bult vallen etc. zal allemaal wel. We hebben op dit moment nog geen enkele versterking voor de basis. Tel daarbij op dat je vorig jaar met de huidige selectie bijna onderaan bent geëindigd, er geen spits is en Waem op het punt van vertrekken staat. Ik heb laatst een bericht gemaakt dat we ook niet veel hoeven te verwachten, maar deze jonge is voor mij weer een aanwinst onder de ondergrens. Maar goed, hopelijk staan we straks zij aan zij op de Markt!


Als je nou zeggen dat deze jongen een verborgen parel is dan kan ik er enigszins mee wegkomen. Alleen getuigende dat hij een 1 jarig contract tekent verpulverd deze gedachte. Laat ik nogmaals uit mijn optimistisch vaatje tappen en zeggen dat deze jongen praktisch gezien niets kost en de echte parels nog van de zeebodem geplukt gaan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden