Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)
12 juli 2022 22:25
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Voetbalfanaat schreef : Als we het dan toch over spelers in de tweede divisie hebben. Dan noem ik er ook 1!
Thomas Marijnissen van Kozakken Boys. Twee keer live zien spelen en wat beelden gezien, een speler die op een te laag niveau speelt nu. Geweldige techniek en individuele actie. Gaat continue dreiging vanaf.
Minpunt is dat als het ff niet lukt het ook niet meer goedkomt. Het kan dus soms echt een 3 zijn maar ook een 9. Al is het over het algemeen een goede voldoende. NAC zijn jeugdliefde is overigens ook druk bezig om hem terug te halen, gold daar in de jeugd als één van de grootste talenten alleen vanwege privé omstandigheden uiteindelijk teruggegaan naar zijn amateurclub en zich later verder opgewerkt tot Kozakken boys. Is nog jong en heeft het in de tweede divisie zeker laten zien
Marijnissen gaat terug naar NAC. Dat is bijna rond.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
12 juli 2022 23:12
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Team VVCS heeft wat bekende namen in de selectie al heb ik hun kwaliteiten niet (meer) zo goed op het netvlies. Woensdag spelen ze tegen Fortuna. Ik weet niet of er wat (betaalbaars) tussen zit voor MVV. Hier de lijst met spelers:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans
13 juli 2022 05:55
13 juli 2022 06:10 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel
13 juli 2022 15:11
opadiehard
Platinum Boarder
Nieuwe tester Gabri Urbanus op de training volgens Trepke b….mvrgr opa.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
15 juli 2022 11:11
ouwe rot
Platinum Boarder
Robbie Servais naar fc Genk.
Zwaar verlies voor MVV.
15 juli 2022 12:02
ouwe rot schreef : Robbie Servais naar fc Genk.
Zwaar verlies voor MVV.
Jammer, maar met het oog op zijn ontwikkeling een verstandige en begrijpelijke keuze.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot
15 juli 2022 12:27
opadiehard
Platinum Boarder
Zwaar verlies voor MVV.
Ja maar toch verwachte keuze met zijn UEFA papieren,hij had al een stap ,,terug,,gezet volgens mij om door te stromen naar een andere club,indd zoals ouwe rot schreef zwaar verlies en zag in hem meer potentie dan met Hermans….laat ik het maar mis hebben!
Vond het al apart dat luypers assistent werd en niet Rob…dus zag eigenlijk de ,,bui,,al hangen…..mvrgr Opa.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot
15 juli 2022 13:13
ouwe rot
Platinum Boarder
De vrienden club is weer terug blj Mvv.
Robbie bij Genk ligt je toekomst.
Heel veel succes.
15 juli 2022 13:23
Audiowaste
Platinum Boarder
opadiehard schreef :
Zwaar verlies voor MVV.
Vond het al apart dat luypers assistent werd en niet Rob…dus zag eigenlijk de ,,bui,,al hangen…..mvrgr Opa.
Oorzaak of gevolg? Ik vermoed dat de overstap van Robbie naar Genk al langer in de lucht hing.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
15 juli 2022 13:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Iedereen , maar dan ook iedereen, binnen MVV is vervangbaar. Zolang er maar een juiste vergoeding en opvolger tegenover staat, is niets aan de hand. Alleen, op het binnenhalen van een opvolger blijft het over het algemeen tot nu toe erg stil...
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
15 juli 2022 14:15
Boredass
Platinum Boarder
Lijnsje@tappunt schreef : Iedereen , maar dan ook iedereen, binnen MVV is vervangbaar. Zolang er maar een juiste vergoeding en opvolger tegenover staat, is niets aan de hand. Alleen, op het binnenhalen van een opvolger blijft het over het algemeen tot nu toe erg stil...
Is die er gewoon niet al met Hermans?
15 juli 2022 14:59
opadiehard
Platinum Boarder
Audiowaste schreef :
opadiehard schreef :
Zwaar verlies voor MVV.
Oorzaak of gevolg? Ik vermoed dat de overstap van Robbie naar Genk al langer in de lucht hing.
Beide denk ik….Mvrgr Opa
....
15 juli 2022 15:21
Jim Cemint
Platinum Boarder
Luypers moet je gewoon zien als vervanger van Maurice zelf. Die werd hoofdtrainer. Op dat moment was Robbie er nog als de andere assistent. Op een gegeven moment kwam Edwin Hermans er ook nog bij. Dat vond ik raar. Maar na het lezen van het bericht over het vertrek van Robbie, was het aantrekken van Hermans dus opeens weer logisch. Het speelde waarschijnlijk dus al iets langer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Burgundian043
19 juli 2022 21:35
Boredass
Platinum Boarder
Volgens HBVL is de eerder genoemde Jarne steuckers (stvv) nu echt op weg naar Mvv
20 juli 2022 11:39
Jim Cemint
Platinum Boarder
Boredass schreef : Volgens HBVL is de eerder genoemde Jarne steuckers (stvv) nu echt op weg naar Mvv
Ik ken hem verder niet, misschien is het wel een topper, maar het is alweer een middenvelder. Volgens mij hebben we er daar nu echt genoeg van. Twee centrale verdedigers en aanvallers hebben hogere prioriteit.
Tijd voor maken pagina: 1.458 seconden