Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

26 juli 2022 12:15
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 508
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #241
Vraog is :is RvG zien geld wel weerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2022 12:30
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #242
De vraag stellen is m beantwoorden….. die man is totaal onzichtbaar en ligt lekker in n belgisch tuintje zich helemaal krom te lachen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2022 13:27
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #243
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2022 13:29 26 juli 2022 13:31 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #244

steefmestreech schreef : De vraag stellen is m beantwoorden….. die man is totaal onzichtbaar en ligt lekker in n belgisch tuintje zich helemaal krom te lachen


Blijft toch bijzonder hoe mensen dit toch altijd weten…
Volgens mij is dit het topic “transfergeruchten”, niet het topic “zeiken over Noor en Geneugden.” Kunnen we dus weer terug naar het topic, azijnzeikers?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Boschpoort, peeke, Burgundian043, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2022 13:41
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #245
Inkomende spelers waarvoor n onzichtbare td
Verantwoordelijk is dus ja mag je in dit topic kritisch zijn maar waarschijnlijk kijk jij alles door n rood witte bril en vindt je dat t top gaat ook prima

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2022 14:15
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #246

steefmestreech schreef : Inkomende spelers waarvoor n onzichtbare td
Verantwoordelijk is dus ja mag je in dit topic kritisch zijn maar waarschijnlijk kijk jij alles door n rood witte bril en vindt je dat t top gaat ook prima


Volgens mij heb ik nergens geschreven dat het top gaat, dat maak jij er nu van. Ook ik zie liever dat de gehele selectie nu al rond is, alleen als je realistisch bent dan weet je dat zoiets voor een club als mvv onhaalbaar is. Mvv is afhankelijk van buitenkansjes en die zijn er nou eenmaal in juli niet, die komen pas op het eind van de transferperiode en die loopt nog een dikke maand. Daarna mogen we de balans opmaken en kunnen we kritisch zijn of de TD zijn werk naar behoren heeft uitgevoerd (ook met in het achterhoofd dat we een klein spelersbudget hebben). Nu al kritisch zijn op een TD mag je doen bij een club als Ajax als zij hun selectie nu niet rond hebben, bij een club als mvv is dat totaal onrealistisch.

En nu weer terug naar het topic.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Boschpoort, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2022 14:17
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #247

steefmestreech schreef : Inkomende spelers waarvoor n onzichtbare td
Verantwoordelijk is dus ja mag je in dit topic kritisch zijn maar waarschijnlijk kijk jij alles door n rood witte bril en vindt je dat t top gaat ook prima


Dus je hebt liever dat er een karrenvracht aan 'halven' komt, dan gericht (met iets langer wachten) misschien een 'ganse'? We zagen wat ons dat vorig jaar gebracht heeft, niks! Eens dat het qua communicatie te stil blijft, maar ik draai liever elke cent 5x om met de gedachte dat ik zeker een goede heb ipv het maar klakkeloos uitgeven voor het sentiment onder supporters. Dat kan MVV simpelweg niet, toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2022 17:54
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #248
Livramento zal wel snel tekenen omdat het bijna 1-8 is.
Voor de rest zal het wachten worden tot de laatste week van augustus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2022 20:24
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #249

Loyaal schreef : Voor mijn gevoel hadden we vorig seizoen al 10 filmpjes met nieuwe spelers voorbij zien komen en blijft het “vuurwerk” nu een beetje achterwege. Dan maar vuurwerk (lees: spektakel) op het veld… Een update vanuit MVV zou in dit stadium wel prettig zijn, wil je de laatste mensen over de streep trekken een seizoenskaart te kopen. Daarin is het niet eens nodig om namen te noemen, maar wel: mogen we nog iets verwachten? Op welke posities wordt gekeken voor versterkingen? Wie zijn er op dit moment op proef en wat is de stand van zaken? Met welke spelers van het afgelopen seizoen voert MVV nog gesprekken?


Ik heb het even voor je nagekeken. Het klopt dat MVV vorig seizoen rond deze tijd meer spelers had gepresenteerd. In juli Dzepar en de huurlingen Nijhuis, Ntelo, Delferriere, Kalala, Aziz, Matthys en Libert. In augustus kwamen daar nog Keulen, Labylle, Souren, Alberg en Essers bij. Die laatste drie kwamen in de vijf dagen voor het sluiten van de transferdeadline (toen waren we al drie à vier competitiewedstrijden onderweg). Een hoop spelers dus, maar ik hoop dit jaar op gerichtere, kwalitatieve versterkingen. Overigens heeft MVV dit jaar ook al een ‘completere’ selectie om mee te beginnen in vergelijking met vorig jaar.
Volgens mij gaf Verberne gisteren in de krant nog aan op zoek te zijn naar een (centrale) verdediger. Wat dit betekent voor andere posities en of ze daar al spelers voor op het oog hebben/gecontacteerd hebben weet ik niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2022 21:54
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #250
Er is tot nu toe weinig tot geen salaris budget vrij gekomen. Als je eind vorig jaar aan je budget zat van 750k dan zit je daar nu nog ongeveer. Denk dat zolang Blummel, Alberg of Waem niet weg is er weinig mogelijk is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2022 08:09
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #251
Denk je nu werkelijk dat MVV nog in staat is om nog 'een ganse' te halen ???? Dream on .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2022 08:39
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #252
Keepers: Mathys , Lambrix en Ancion --> hier gaat niets meer gebeuren

Rechtsback: Tim Zeegers, Luc Joordens en later Clint Essers--> hier gaat niets meer gebeuren (als het gerucht rondom Essers klopt)
Centrale verdediger: Rico Zeegers, Matteo Waem en Ermin Cavcic--> hier komt nog minimaal één CV bij. Daarbij speelt Schenk nu ook centraal
Linksback: Leroy Labylle en Lars Schenk--> hier gaat niets meer gebeuren

Centraal verdedigende middenvelder: Nicky Souren, Marko Kleinen, Saul Penders en Thomas van Bommel--> Hier gaat niets meer gebeuren
Links half / links buiten: Ruben van Bommel (zonder contract), Sven Blummel, Jarne Steuckers --> Hier gaat niets meer gebeuren
Aanvallende middenvelder: Orhan Dzepar, Roland Alberg, Jarne Steuckers en in de voorbereiding Sven Blummel--> Hopelijk vertrekt Alberg en kan er een multifunctionele gehaald worden
Rechtshalf / rechtsbuiten: Mart Remans en Sven Blummel--> Met vertrek Alberg een multifunctionele middenvelder/aanvaller

Spits: Koen Kostons en Hugo Deenen. Hier verwacht ik ook nog een aankoop.

Zoals dus gezegd en kijkend naar het budget, hoeven we echt niet meer veel te verwachten. Achterin enkel een centrale verdediger en bij vertrek van Waem twee, op het middenveld iemand die op beide flanken kan spelen en een spits. Laten dit nu net de posities zijn die doorgaans pas voor MVV in de laatste weken voor het gewenste niveau te realiseren zijn. Dan hoef je de komende periode niets te verwachten en is dat voor mij ook niet raar. Het is geen jaar waarin we zonder selectie begonnen, iedere dag testers om de oren kregen en wekelijks wel een nieuwe gepresenteerd werd. Dat moest ook als je 15 nieuwe spelers nodig had.

Ik verwacht nog 2 huurlingen van één club en rond de laatste dagen een buitenkansje. Zoals al heel vaak door mij gezegd hoop ik ook dat Alberg vertrekt waardoor we wellicht nog één gerichte versterking kunnen doen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80, Brncic, Burgundian043, JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2022 09:46
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #253

Lijnsje@tappunt schreef : Keepers: Mathys , Lambrix en Ancion --> hier gaat niets meer gebeuren

Rechtsback: Tim Zeegers, Luc Joordens en later Clint Essers--> hier gaat niets meer gebeuren (als het gerucht rondom Essers klopt)
Centrale verdediger: Rico Zeegers, Matteo Waem en Ermin Cavcic--> hier komt nog minimaal één CV bij. Daarbij speelt Schenk nu ook centraal
Linksback: Leroy Labylle en Lars Schenk--> hier gaat niets meer gebeuren

Centraal verdedigende middenvelder: Nicky Souren, Marko Kleinen, Saul Penders en Thomas van Bommel--> Hier gaat niets meer gebeuren
Links half / links buiten: Ruben van Bommel (zonder contract), Sven Blummel, Jarne Steuckers --> Hier gaat niets meer gebeuren
Aanvallende middenvelder: Orhan Dzepar, Roland Alberg, Jarne Steuckers en in de voorbereiding Sven Blummel--> Hopelijk vertrekt Alberg en kan er een multifunctionele gehaald worden
Rechtshalf / rechtsbuiten: Mart Remans en Sven Blummel--> Met vertrek Alberg een multifunctionele middenvelder/aanvaller

Spits: Koen Kostons en Hugo Deenen. Hier verwacht ik ook nog een aankoop.

Zoals dus gezegd en kijkend naar het budget, hoeven we echt niet meer veel te verwachten. Achterin enkel een centrale verdediger en bij vertrek van Waem twee, op het middenveld iemand die op beide flanken kan spelen en een spits. Laten dit nu net de posities zijn die doorgaans pas voor MVV in de laatste weken voor het gewenste niveau te realiseren zijn. Dan hoef je de komende periode niets te verwachten en is dat voor mij ook niet raar. Het is geen jaar waarin we zonder selectie begonnen, iedere dag testers om de oren kregen en wekelijks wel een nieuwe gepresenteerd werd. Dat moest ook als je 15 nieuwe spelers nodig had.

Ik verwacht nog 2 huurlingen van één club en rond de laatste dagen een buitenkansje. Zoals al heel vaak door mij gezegd hoop ik ook dat Alberg vertrekt waardoor we wellicht nog één gerichte versterking kunnen doen.


Spijker op de kop, al mag je ervan uit gaan dat voor de spits Livramento er ook bij komt. Anders blijft die niet meetrainen en spelen. Als er salarisruimte komt is idd iets meer mogelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2022 10:36
ErwinvP
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #254
ik denk dat we moeten wachten tot 1 augustus...dan zijn de spelers officieel transfervrij

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2022 11:55
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #255

Lijnsje@tappunt schreef : Links half / links buiten: Ruben van Bommel (zonder contract), Sven Blummel, Jarne Steuckers --> Hier gaat niets meer gebeuren


Ik hoop toch dat hier wel nog iets gaat gebeuren, namelijk Ruben van Bommel een 3-jarig contract laten tekenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden