>
Ontvangen bedankjes 208
steefmestreech schreef : De vraag stellen is m beantwoorden….. die man is totaal onzichtbaar en ligt lekker in n belgisch tuintje zich helemaal krom te lachen
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
steefmestreech schreef : Inkomende spelers waarvoor n onzichtbare td
Verantwoordelijk is dus ja mag je in dit topic kritisch zijn maar waarschijnlijk kijk jij alles door n rood witte bril en vindt je dat t top gaat ook prima
steefmestreech schreef : Inkomende spelers waarvoor n onzichtbare td
Verantwoordelijk is dus ja mag je in dit topic kritisch zijn maar waarschijnlijk kijk jij alles door n rood witte bril en vindt je dat t top gaat ook prima
Loyaal schreef : Voor mijn gevoel hadden we vorig seizoen al 10 filmpjes met nieuwe spelers voorbij zien komen en blijft het “vuurwerk” nu een beetje achterwege. Dan maar vuurwerk (lees: spektakel) op het veld… Een update vanuit MVV zou in dit stadium wel prettig zijn, wil je de laatste mensen over de streep trekken een seizoenskaart te kopen. Daarin is het niet eens nodig om namen te noemen, maar wel: mogen we nog iets verwachten? Op welke posities wordt gekeken voor versterkingen? Wie zijn er op dit moment op proef en wat is de stand van zaken? Met welke spelers van het afgelopen seizoen voert MVV nog gesprekken?
Lijnsje@tappunt schreef : Keepers: Mathys , Lambrix en Ancion --> hier gaat niets meer gebeuren
Rechtsback: Tim Zeegers, Luc Joordens en later Clint Essers--> hier gaat niets meer gebeuren (als het gerucht rondom Essers klopt)
Centrale verdediger: Rico Zeegers, Matteo Waem en Ermin Cavcic--> hier komt nog minimaal één CV bij. Daarbij speelt Schenk nu ook centraal
Linksback: Leroy Labylle en Lars Schenk--> hier gaat niets meer gebeuren
Centraal verdedigende middenvelder: Nicky Souren, Marko Kleinen, Saul Penders en Thomas van Bommel--> Hier gaat niets meer gebeuren
Links half / links buiten: Ruben van Bommel (zonder contract), Sven Blummel, Jarne Steuckers --> Hier gaat niets meer gebeuren
Aanvallende middenvelder: Orhan Dzepar, Roland Alberg, Jarne Steuckers en in de voorbereiding Sven Blummel--> Hopelijk vertrekt Alberg en kan er een multifunctionele gehaald worden
Rechtshalf / rechtsbuiten: Mart Remans en Sven Blummel--> Met vertrek Alberg een multifunctionele middenvelder/aanvaller
Spits: Koen Kostons en Hugo Deenen. Hier verwacht ik ook nog een aankoop.
Zoals dus gezegd en kijkend naar het budget, hoeven we echt niet meer veel te verwachten. Achterin enkel een centrale verdediger en bij vertrek van Waem twee, op het middenveld iemand die op beide flanken kan spelen en een spits. Laten dit nu net de posities zijn die doorgaans pas voor MVV in de laatste weken voor het gewenste niveau te realiseren zijn. Dan hoef je de komende periode niets te verwachten en is dat voor mij ook niet raar. Het is geen jaar waarin we zonder selectie begonnen, iedere dag testers om de oren kregen en wekelijks wel een nieuwe gepresenteerd werd. Dat moest ook als je 15 nieuwe spelers nodig had.
Ik verwacht nog 2 huurlingen van één club en rond de laatste dagen een buitenkansje. Zoals al heel vaak door mij gezegd hoop ik ook dat Alberg vertrekt waardoor we wellicht nog één gerichte versterking kunnen doen.
Lijnsje@tappunt schreef : Links half / links buiten: Ruben van Bommel (zonder contract), Sven Blummel, Jarne Steuckers --> Hier gaat niets meer gebeuren