>
Ontvangen bedankjes 467
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jim Cemint schreef : Trepke B meldt dat Gabri Urbanus vanaf vandaag op proef is.
Scorende verdediger Gabri Urbanus speelt zich in kijker bij profclubs: ‘Er zitten mooie clubs bij’
Gabri Urbanus beleefde het absolute jaar van zijn doorbraak. De 22-jarige verdediger van Excelsior Maassluis heeft zich dit seizoen in de kijker geknald en zag het als een ultieme bevestiging dat het amateurvoetbal niet zijn plafond is.
Acht doelpunten en vijf assists in de tweede divisie, en dat ook nog eens bij een middenmoter. Het zijn cijfers waar buitenspelers voorafgaand aan het seizoen blind voor zouden tekenen. Met zijn indrukwekkende statistieken kreeg Gabri Urbanus dit seizoen de schijnwerpers op zich gericht. In zijn eerste volledige examenjaar in de top van het amateurvoetbal slaagde hij met vlag en wimpel.
(Bron: AD)
Video:
Voetbalfanaat schreef : Er moet simpelweg echt wat ervaring bijkomen anders wordt het een heel erg lastig seizoen. Ik schat ons op dit moment niet hoger in dan plek 15/16.
Hierbij wat Nederlandse spelers die transfervrij zijn en wat kunnen toevoegen voor MVV.
- Luis Pedro ( 30 )
- Randy Wolters ( 32 )
- Junior van der Velden ( 23 )
- Lerin Duarte ( 31 )
- Chris David ( 29 )
- Wouter Marinus ( 27 )
moonghoya66 schreef : Wat ik heb vernomen heb is dat MVV geweigerd heeft om Waem te laten vertrekken ondanks concrete interesse van enkele clubs . Zelf meerdere pogingen van Viborg FF werden resoluut afgeketst.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mestreech1902 schreef :
Voetbalfanaat schreef : Er moet simpelweg echt wat ervaring bijkomen anders wordt het een heel erg lastig seizoen. Ik schat ons op dit moment niet hoger in dan plek 15/16.
Hierbij wat Nederlandse spelers die transfervrij zijn en wat kunnen toevoegen voor MVV.
- Luis Pedro ( 30 )
- Randy Wolters ( 32 )
- Junior van der Velden ( 23 )
- Lerin Duarte ( 31 )
- Chris David ( 29 )
- Wouter Marinus ( 27 )
-Wouter Marinus, --->> Voor KKD een goede middenvelder.
-Lerin Duarte --->> Afgelopen jaren uit beeld verdwenen, weinig gespeeld, maar kan met zijn ervaring zeker een bijdrage leveren. (Middenveld met Duarte--Souren en op 10 Dzepar, is voor KKD geen slecht middenveld).
-Randy Wolters --->> Altijd wel fan van hem geweest, er gebeurde altijd wat als hij aan de bal is.
Verder zou ik een poging wagen bij Nick Kuipers, ook altijd wel fan geweest van hem, sterk in de duels, goede pass en kan leiding geven aan de toch al jongen defensie.
Zou ik toch wel graag zien komen.
Mestreech1902 schreef : Op Voetbalzone staat het volgende...
MVV Maastricht
Nieuw
Romain Matthys (KAS Eupen, transfervrij)
Thijs Lambrix (Lommel SK Onder 21, transfervrij)
Lorenzo Noviello (Westerlo Onder 21, transfervrij)
Lars Schenk (doorgeschoven van Jong MVV Maastricht)
Logan Ancion (doorgeschoven van Jong MVV Maastricht)
Koen Kastons (Dalkurd FF, transfervrij)
Nathan Markelo (Excelsior, transfervrij) --->> Hebben wij hem vastgelegd? Heb deze naam niet zien voorbijkomen?
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=405308
bovenstaande is een link naar het artikel.