Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

04 juli 2022 20:21
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #151
Welkom terug Koen! Fijn dat je weer voor MVV hebt gekozen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2022 21:18
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #152
Ik vond Kostons geen meerwaarde voor MVV in zijn jaren dat ie hier speelde. Met name in duels vond ik hem veel te soft.
Maar wie weet hebben de jaren in het buitenland hem goed gedaan. Nog altijd jong en eigen jeugd, dus dan heb je wat meer credits.
Het klopt natuurlijk wel wat hier gezegd wordt: op meerdere posities inzetbaar en liever een Kostons (op de bank) dan zo'n Bösing of Lazaar ofzoiets.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2022 09:59
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #153
Welkom terug Koen. Een jongen van de club. Mooi dat hij terug is. Al heb ik me vaak aan hem geergerd. Ben het eens met Maosbrögk: hij was niet echt een meerwaarde. Maar hij heeft een succesvol jaar in Zweden gehad met mooie statistieken (11 goals in 14 wedstrijden). Hopelijk kan hij die lijn hier doortrekken. Ik denk overigens dat hij zich op de spitspositie moet richten. Dzepar en Souren zijn wat mij betreft een zekerheidje centraal op het middenveld. En dan heb je ook nog van Bommel, Kleinen, Penders en Alberg. En ook Lorenzo Noviello werd als aanvallende middenvelder gepresenteerd. Het middenveld is dus tamelijk vol. Ik mag aannemen dat MVV zich nu op de posities gaat richten waar de nood hoger is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2022 12:28
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #154
Welkom terug, Koen. Misschien niet de gewenste aanvaller of aanvallende middenvelder, maar wel 'eine vaan us'. Liever hem dan zo'n Aziz of Bösing figuur.

Het middenveld lijkt me nu wel voldoende bezet. Met ook nog eventueel Labylle die daar kan spelen.
Persoonlijk zou ik gaan voor een middenveld met Kleinen en Souren centraal, Dzepar op 10. Blummel (mits hij blijft, Den Bosch wordt genoemd) rechts, Kostons spits, Remans linksbuiten. Al hoop ik ergens dat Remans niet meer wordt ingezet als linksbuiten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2022 17:05
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #155
Koen was clubloos...... Contract niet verlengd bij 3e (inmiddels 2e) divisionist in Zweden?
ik weet niet wat ik hiervan moet denken, of eigenlijk wel.
Typisch MVV....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2022 19:17
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 421
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #156

Mienclub1902 schreef : Koen was clubloos...... Contract niet verlengd bij 3e (inmiddels 2e) divisionist in Zweden?
ik weet niet wat ik hiervan moet denken, of eigenlijk wel.
Typisch MVV....


Ik zou zeggen: verklaar je nader. Weet jij überhaupt waarom dat contract niet verlengd is? Zou het kunnen dat Koen daar niet meer verder wilde?
Ik weet niet wat ik van jou moet denken, of eigenlijk wel: je roept maar wat maar kunt dat nergens op baseren/onderbouwen.
Gratis tip: Ga bij de Bananenboxer werken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2022 19:28
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #157

Mienclub1902 schreef : Koen was clubloos...... Contract niet verlengd bij 3e (inmiddels 2e) divisionist in Zweden?
ik weet niet wat ik hiervan moet denken, of eigenlijk wel.
Typisch MVV....


clubloos of contract laten ontbinden.... ;) volgens mij weet je niet wat er speelt met Koen of waarom hij terug is in Maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2022 19:56
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #158

Mienclub1902 schreef : Koen was clubloos...... Contract niet verlengd bij 3e (inmiddels 2e) divisionist in Zweden?
ik weet niet wat ik hiervan moet denken, of eigenlijk wel.
Typisch MVV....


Stop inderdaad maar met denken. Deze opmerking slaat kant nog wal.

Buiten dat, Koen was geen opvallende speler. In positieve en negatieve zin. Ik ken in ieder geval genoeg MVV supporters die wel blij zijn met zijn komst. Ik schaar me dan achter hen kennis en kunde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2022 21:39
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #159
Een nieuwe technische staf kan ervoor zorgen dat Koen opbloeit in zijn eigen tenue!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2022 22:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #160
Ik hoop nog op een kwaliteitsinjectie in de selectie. Vooral voorin. Middenveld wel oke. Maar voorin kunnen we geen potten breken. Dat weten we al jaren! Blummel kan helemaal niks creëeren, geen individuele actie. Ik heb het idee dat hij gewoon geen zin meer heeft. Zo komt het althans over. Wat mij betreft mag die richting Den Bosch vertrekken.

Van Dijck zou wel kunnen als centrale verdediger naast Waem. Dat zie ik wel iets worden. Een linksback is nodig. Schenk kan niet het hele seizoen spelen. Daar is hij veel te jong voor nog. Labylle als linksback moet je niet meer aan beginnen. Positief vind ik de jongste van Bommel. Daar zit wel iets van voetbal in. In ieder geval beter dan zijn broer. Wat een hout is dat. Die testspits heeft niet veel kunnen laten zien. Mede doordat hij geen ballen kreeg van de zijkanten. Geen rechtsbuiten, geen linksbuiten, geen opkomende backs. Dan is er voor zo'n lange spits niks te behalen. Livramento bevalt mij ook wel. Diepgang, snel. Toch geregeld al zijn goaltjes gemaakt.

Oja en Maurice als je dit leest, stop met Remans op te stellen als linksbuiten. Ga geen 4-3-3 spelen als je geen flankspelers hebt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2022 06:47
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #161
Over Koen ik ben blij met een jongen uit de regio die terug komt.
Maar als ik terug ga naar zijn MVV tijd en je wilt de weg omhoog gaan vinden dan hoop ik dat hij is gehaald voor als invaller.
Hij is natuurlijk in Zweden geweest en heeft toch mooie statistieken opgebouwd al is het maar voor een seizoen.
Dan hoop ik dat hij zich goed ontwikkeld heeft en dat hij dit uitstapje nodig heeft gehad om beter te worden.

Zelf hoop ik op een 4-4-2 systeem of een soort van 4-3-1-2 systeem.
Remans komt totaal niet uit zijn verf als linkervleugelaanvaller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2022 07:14
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #162

Mie leef Mestreech schreef : Ik hoop nog op een kwaliteitsinjectie in de selectie. Vooral voorin. Middenveld wel oke. Maar voorin kunnen we geen potten breken. Dat weten we al jaren! Blummel kan helemaal niks creëeren, geen individuele actie. Ik heb het idee dat hij gewoon geen zin meer heeft. Zo komt het althans over. Wat mij betreft mag die richting Den Bosch vertrekken.

Van Dijck zou wel kunnen als centrale verdediger naast Waem. Dat zie ik wel iets worden. Een linksback is nodig. Schenk kan niet het hele seizoen spelen. Daar is hij veel te jong voor nog. Labylle als linksback moet je niet meer aan beginnen. Positief vind ik de jongste van Bommel. Daar zit wel iets van voetbal in. In ieder geval beter dan zijn broer. Wat een hout is dat. Die testspits heeft niet veel kunnen laten zien. Mede doordat hij geen ballen kreeg van de zijkanten. Geen rechtsbuiten, geen linksbuiten, geen opkomende backs. Dan is er voor zo'n lange spits niks te behalen. Livramento bevalt mij ook wel. Diepgang, snel. Toch geregeld al zijn goaltjes gemaakt.

Oja en Maurice als je dit leest, stop met Remans op te stellen als linksbuiten. Ga geen 4-3-3 spelen als je geen flankspelers hebt.


Prima verwoord het had mijn tekst kunnen zijn,dit gaat hem echt niet worden met het geen ik gister zag.
Laten we hopen dat de technische staf nog flink wat huiswerk gaat doen.
Lichtpuntje de jongste van Bommel stukken beter dan zijn broer en vind ik een groeibriljantje….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2022 09:36
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #163
Nu breken natuurlijk de interessante tijden aan voor MVV. Leg je Van Dijck en Livramento al vast, of wacht je of er mogelijk aantrekkelijkere opties vrijkomen? Clubs gaan nu kiezen, de transfers aan de top beginnen en die sijpelen dan vanzelf door naar de KKD. Blijven Blummel en Waem? Wat te doen met Alberg en Labylle? Allemaal vragen die ons budget gaan bepalen.

Overigens meldde Trepke B gisteren een nieuweling: Jarne Steuckers, nummer 10/rechtsbuiten, afkomstig van STVV. Voorbode voor vertrek Blummel?
www.transfermarkt.nl/jarne-steuckers/profil/spieler/707159

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2022 11:37 06 juli 2022 11:39 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #164

Brncic schreef : Nu breken natuurlijk de interessante tijden aan voor MVV. Leg je Van Dijck en Livramento al vast, of wacht je of er mogelijk aantrekkelijkere opties vrijkomen? Clubs gaan nu kiezen, de transfers aan de top beginnen en die sijpelen dan vanzelf door naar de KKD. Blijven Blummel en Waem? Wat te doen met Alberg en Labylle? Allemaal vragen die ons budget gaan bepalen.

Overigens meldde Trepke B gisteren een nieuweling: Jarne Steuckers, nummer 10/rechtsbuiten, afkomstig van STVV. Voorbode voor vertrek Blummel?
www.transfermarkt.nl/jarne-steuckers/profil/spieler/707159


Ik zou doorpakken ivm Van Dijck en livramento,zo kun je door en kijken op welke posities er nog wat bij moet komen.
Als ik een keus mag maken….vind blummel niet sterk spelen en iedereen is vervangbaar ook Waem.
Wat Alberg en labylle betreft die mogen van mij vertrekken,labylle red het niet meer en Alberg heeft zich veels te weinig laten zien afgelopen seizoen.
In alle linies zouden er nog spelers bij moeten komen,en wat de twee Van bommels betreft de jongste moet echt nog rijpen ondanks dat hij echt kan mee voetballen en Thomas moet nu door gaan pakken is er ook nog niet,hoop dat hij nog wat groei maakt en dan bedoel ik niet in de lengte……mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2022 13:10
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #165

opadiehard schreef :

Brncic schreef : Nu breken natuurlijk de interessante tijden aan voor MVV. Leg je Van Dijck en Livramento al vast, of wacht je of er mogelijk aantrekkelijkere opties vrijkomen? Clubs gaan nu kiezen, de transfers aan de top beginnen en die sijpelen dan vanzelf door naar de KKD. Blijven Blummel en Waem? Wat te doen met Alberg en Labylle? Allemaal vragen die ons budget gaan bepalen.

Overigens meldde Trepke B gisteren een nieuweling: Jarne Steuckers, nummer 10/rechtsbuiten, afkomstig van STVV. Voorbode voor vertrek Blummel?
www.transfermarkt.nl/jarne-steuckers/profil/spieler/707159


Ik zou doorpakken ivm Van Dijck en livramento,zo kun je door en kijken op welke posities er nog wat bij moet komen.
Als ik een keus mag maken….vind blummel niet sterk spelen en iedereen is vervangbaar ook Waem.
Wat Alberg en labylle betreft die mogen van mij vertrekken,labylle red het niet meer en Alberg heeft zich veels te weinig laten zien afgelopen seizoen.
In alle linies zouden er nog spelers bij moeten komen,en wat de twee Van bommels betreft de jongste moet echt nog rijpen ondanks dat hij echt kan mee voetballen en Thomas moet nu door gaan pakken is er ook nog niet,hoop dat hij nog wat groei maakt en dan bedoel ik niet in de lengte……mvrgr Opa


Vernomen dat alberg weg is!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden