Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

29 juli 2022 23:06
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #286
Hier ben ik het mee eens.
Ik denk zelf dat dit ook een breedte aanwinst is.
Voorin hadden we weinig concurrentie, dus dit is alleen maar goed om de boel op scherp te houden.
We zullen helaas zoals ieder jaar tot de laatste week moeten wachten voor eventuele sterkhouders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2022 23:44
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #287
Eens met mijn voorgangers. Wat we ook van het beleid vinden, er zit tenminste een beleid achter. Aanwinsten uit de regio, jong met mogelijkheden tot groei (ook in waarde). Daarnaast zullen deze jonge spelers niet veel salaris vragen. Wel had ik graag een cluboptie gezien, ook gemist bij Keulen afgelopen seizoen. Hopelijk maakt deze jongen een mooie ontwikkeling door, zoals Souren.
Dit filmpje ziet er in ieder geval veelbelovend uit:

Ik zie snelheid, diepgang en scorend vermogen terug (ook in de lucht). Deze jongen is natuurlijk voor de breedte gehaald achter Blummel en Remans. Nu nog een spits, centrale verdediger en Essers verlengen. Dan zijn we compleet en dat vóór de start van het seizoen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, itsman, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 03:28 30 juli 2022 03:29 door TPC.
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #288
Kijk hoe shite Keulen, Alberg en Remans zijn. En houd op over verkeerde posities. Dn Remans wou de confrontatie aangaan tegen zijn directe tegenstander van Brugge youth. Schandalig en schaamteloos net als vorig seizoen: niks tot weinig lukt hem.

Jimmy heeft nauwelijks bij roda 1 gespeeld integenstelling tot toiletbloemetje Mart. Nog paar niveautjes lager dus. Waarschijnlijk kost het contract bijna niks gezien zijn 1 jarig contract (Livremento moet er hele voorbereiding voor werken).



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 08:42
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #289

pinobel schreef : Kan er komend seizoen iemand degraderen? Wie weet dit? Zo ja ben ik bang dat we met stip de eerste gegadigde zijn.


Ik snap dat je dit cynisch bedoeld maar toch een serieus antwoord,er lopen plannen dat er nooit iemand kan degraderen….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 10:03 30 juli 2022 10:09 door Pierrot.
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #290

Hier menier schreef : Hier ben ik het mee eens.
Ik denk zelf dat dit ook een breedte aanwinst is.
Voorin hadden we weinig concurrentie, dus dit is alleen maar goed om de boel op scherp te houden.
We zullen helaas zoals ieder jaar tot de laatste week moeten wachten voor eventuele sterkhouders.


Allemaal waar, alleen het riedeltje 'we moeten weer wachten tot de laatste week' begint langzaamaan ook vervelend te worden. Alle begrip voor het feit dat er niet lukraak met geld gesmeten wordt, maar als het elk jaar aankomt op de laatste week, dan kunnen we beter een parttime TD aanstellen die pas in augustus in actie komt. Het is een te makkelijk excuus voor het bestuur om zich achter te verschuilen en daar moeten ze steeds kritisch op aangesproken worden. Ook door de supporters vind ik. Het is en blijft onacceptabel voor een BVO om het seizoen op deze manier in te gaan, punt.
Ik hoop dat die Amerikanen met hun kennis en know-how ervoor kunnen zorgen dat we volgend jaar eens wat eerder onze selectie op orde kunnen brengen. Het lukt Noor, Van Geneugden en voorgangers niet om het voor elkaar te krijgen. Terug te zien in het aantal seizoenskaarten dat verkocht is.

On topic: Ik las gisteren op een lokale AD-site dat MVV oud-tester Gabri Urbanus in de gaten blijft houden. Er is nog steeds contact tussen hem en Verberne. Dus als hij terug is van zijn blessure krijgt 'ie wellicht nog een kans.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 10:23
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #291

Pierrot schreef :

Hier menier schreef : Hier ben ik het mee eens.
Ik denk zelf dat dit ook een breedte aanwinst is.
Voorin hadden we weinig concurrentie, dus dit is alleen maar goed om de boel op scherp te houden.
We zullen helaas zoals ieder jaar tot de laatste week moeten wachten voor eventuele sterkhouders.


Allemaal waar, alleen het riedeltje 'we moeten weer wachten tot de laatste week' begint langzaamaan ook vervelend te worden. Alle begrip voor het feit dat er niet lukraak met geld gesmeten wordt, maar als het elk jaar aankomt op de laatste week, dan kunnen we beter een parttime TD aanstellen die pas in augustus in actie komt. Het is een te makkelijk excuus voor het bestuur om zich achter te verschuilen en daar moeten ze steeds kritisch op aangesproken worden. Ook door de supporters vind ik. Het is en blijft onacceptabel voor een BVO om het seizoen op deze manier in te gaan, punt.
Ik hoop dat die Amerikanen met hun kennis en know-how ervoor kunnen zorgen dat we volgend jaar eens wat eerder onze selectie op orde kunnen brengen. Het lukt Noor, Van Geneugden en voorgangers niet om het voor elkaar te krijgen. Terug te zien in het aantal seizoenskaarten dat verkocht is.

On topic: Ik las gisteren op een lokale AD-site dat MVV oud-tester Gabri Urbanus in de gaten blijft houden. Er is nog steeds contact tussen hem en Verberne. Dus als hij terug is van zijn blessure krijgt 'ie wellicht nog een kans.


Ik snap het punt wat je maakt. Tuurlijk is het vervelend dat MVV de selectie altijd zo laat op orde heeft.

Alleen moet je wel beseffen dat MVV echt onderaan de voedselketen staat. Wij moeten wachten of er überhaupt nog vlees aan het bot zit zodra wij aan de beurt zijn. Als je geen geld hebt om spelers te kopen, ben je afhankelijk van het hele transfer riedeltje.

Dat begint bij de top wat koopt bij de subtop, subtop bij de middenmoot .. etc etc. En als het al die lagen heeft gepasseerd.. dan mag MVV eens rondkijken. Daar gaan die Amerikanen geen verschil in maken, en je kan aanspreken wie jij wilt. Maakt geen fluit uit.

Zonder geld om te investeren is het hopen op een wonder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 13:24 30 juli 2022 13:44 door houtengerard.
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #292
Waarom Waem verkopen NU ,leg hem een verbetert contract voor 3 jaar en verkoop hem over 2 jaar aan een eredivisie club voor voor een top prijs die 30,00 tot 50.000 euro helpen MVV ook Nu niet .Betaal dit verbetert contract uit Veer Zien Mvv gelede jaarlijks zo,n 40.000 euro .Ga je zo door zoals het nu gaat bestaat immers Veer Zien MVV ook niet meer .
Blijft Waem ,Blummel .heb je wel spelers in huis met voetbal inzicht en vermogen om jeugdige spelers beter te maken .Het is toch voor de zotte dat MVV Blummel gaat verlopen aan Fc Den Bosch voor zo,n 30.000 euro een club gelijk waardig aan MVV en zo hun voetballend vermogen kwijt raakt .Geef Blummel ook wat meer centen als waardering dat hij hier al 2 jaar zijn best doet .Het is een blijk van waardering en betaalt zich terug in prestatie ,Bespaar op een Kwart speler minder immers kwarten blijven kwarten zonder Ganse .
Immers heb je alleen maar Halve blijft je spelers ook het niveau van Halve , Ganse maken van Halve Ganse .Alleen maar Halve worden kwarten


Edit houtengerard:
SVP stoppen met kwartet plaatsingen van een bericht. Dit is al de tweede keer dat er verwijderd moest worden. Niet teveel achter elkaar op plaatsen drukken, wacht geduldig af of probeer een ander apparaat. Bedankt.

Tip: Kopieer wat je getypt hebt naar het geheugen of naar een tekstbestand voordat je op plaatsen duwt. Dan kun je het gewoon plakken in een nieuw bericht mocht iets fout gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 16:35
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #293
Eens, Blummel en Waem houden en inderdaad langer vastleggen. Een van de twee krijg je zwz wel een keer verkocht voor een goede som. Als zij nu de deur uitlopen krijg je weer een kutseizoen. Je kan nu weer zeer kleine bedragen ontvangen en daarmee tijd kopen. Maar daar schiet je helemaal niks mee op. Als we onderin de Jupiler League blijven glijdt je alleen maar verder af.

We hebben een laag spelersbudget. Dus op basis van individuele klasse zul je niet snel een play off plek halen. Dat moet op basis van inzet en teamspirit, synergie tussen spelers die al langer met elkaar voetballen. Jeugd die beter wordt, inderdaad door met ervaren talenten te spelen zoals Blummel en Waem.

Pakken we nu die paar tientjes, krijgen we wat mindere of minder-ervaren spelers terug. Zijn de kosten weer een paar maandjes gedekt. Zo komen we geen steek verder.

Om toch nog positief af te sluiten, ben ik blij met de terugkomst van Kostons, met het aanblijven van onze keeper en met Livramento. Het zou toch mooi zijn als Blummel en Waem hierbij blijven en er nog een goede extra spits bij kan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 19:24
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #294
Waarschijnlijk ben ik de enige, maar Blummel heeft mij nooit kunnen overtuigen. Mag van mij voor wat centen Bosche bollen gaan eten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 21:40
Klaos Dèks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #295
Forget it! MVV is in ieder opzicht een ‘ontwikkelingselftal, -club, -organisatie’. Daar zit het verdienmodel. Sportieve ambitie nauwelijks aanwezig; middenmoot KKD -want dan val je tenminste nog een beetje op- en voor de rest stinkjaloers op Fortuna die MVV in alle opzichten ver achter zich heeft gelaten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 23:35 30 juli 2022 23:38 door Mestreech1902. Reden: Dubbel bericht, moest een quote zijn...
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #296
Benieuwd waar MVV nog mee op de proppen komt..

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2022 23:36
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #297

ASR schreef : Waarschijnlijk ben ik de enige, maar Blummel heeft mij nooit kunnen overtuigen. Mag van mij voor wat centen Bosche bollen gaan eten...


Zeker niet de enige! ;-)

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2022 13:59
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #298
Hoop dat ze nog voor de wedstrijd tegen Jong AZ, Livramento contracteren.
Ook Ruben van Bommel een contract van 3-4 jaar geven.
Jongen speelt alsof hij al jaren bij het eerst van MVV speelt, en zijn tweebenigheid is ook natuurlijk grandioos.
Steuckers vind ik trouwens een goede toevoeging aan de selectie.
Van Vijgen nog te weinig gezien.

Ben benieuwd wie er nog bij komt of vertrekt.
Blummel had een lichte blessure, en dit werd ook bevestigd door zijn vader onder een Facebook bericht zag ik.
Maar goed, het kan ook zijn dat hij wel gewoon bezig is met een vertrek.
Ikzelf zou er niet mega rouwig om zijn.
Waem zou ik wel erg jammer vinden.
Maar als hij voor flink wat centen kan vertrekken, moet MVV dat accepteren en snel doorpakken.
Urbanus die binnen 2 weken fit is zou ik zeker halen en daarnaast dan een ervaren cv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2022 10:31
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #299
MVV heeft sportief en financieel gewoon niets te bieden. Waarom zou Waem of Blummel hier voor meerdere jaren bijtekenen? Over een jaar zijn ze zonder contract en daarmee veel aantrekkelijker voor andere clubs en strijken ze een tekenbonus op vanwege hun transfervrije status.

Hopelijk krijgen we nog 2-3 sterkhouders erbij, maar dan zullen we echt moeten wachten tot de deadline nadert. Spelers mikken nu nog op een sportieve en financieel aantrekkelijkere optie.

Wel ben ik blij met het vooralsnog beperken van het aantal nietszeggende-huurlingen-waarvan-niemand-ooit-heeft-gehoord-en-na-een-paar-maanden-weer-weg-zijn, in de categorie Mami, Libert, Aziz, Malungu, Kalala, Yegen, Frenoy, Lathouwers, Swanson etc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2022 16:01
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #300

Larsbak schreef : nietszeggende-huurlingen-waarvan-niemand-ooit-heeft-gehoord-en-na-een-paar-maanden-weer-weg-zijn, in de categorie Mami, Libert, Aziz, Malungu, Kalala, Yegen, Frenoy, Lathouwers, Swanson etc.

Respect dat jij al die namen weet te noemen. Er zijn erbij die me werkelijk helemaal niets zeggen! (zegt misschien iets over mijn betrokkenheid de laatste tijd, maar toch...)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.477 seconden