Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers)

20 jan 2023 09:25 20 jan 2023 09:27 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #376

tuutsje schreef : Geen gerucht, maar viel me op en lijkt me wel een jongen met potentie. Zal niet te duur zijn en gratis op te pikken.

Roda JC heeft het contract van Mohamed Amissi ontbonden.
De vleugelaanvaller, die al een tijdje geen deel meer uitmaakte van de selectie, had in Kerkrade nog een contract tot het einde van dit seizoen. In goed overleg met de 22-jarige voetballer is besloten dat het voor beide partijen beter is om uit elkaar te gaan.
Dertien wedstrijden in de hoofdmacht
De aanvaller kwam een jaar geleden transfervrij over van Heracles Almelo. Hij maakte zijn debuut voor Roda JC op 2 februari 2022 in de uitwedstrijd tegen NAC Breda. In totaal speelde de international van Burundi dertien wedstrijden voor Roda JC.


Ik zou deze,,gok,,wagen lijkt mij niet verkeerd om om weer een jonge speler bij de selectie te betrekken die,,gratis,,op te halen is….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2023 12:04
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #377
Is international van Burundi, dus speler buiten de EU.
Die moeten, dacht ik, een belachelijk hoog salaris krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2023 12:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #378
Geboren in België en ook gewoon Belgische nationaliteit - die buiten-EU regel is geen probleem. Anders speelde hij ook niet voor Roda.

Ik zie zelf niet waarom we hem er bij zouden willen hebben. Heeft zowel bij Roda als bij Heracles alleen wat invalbeurtjes gehad en nooit indruk gemaakt. Als hij bij de U21 van Roda goed speelde zouden die hem niet laten gaan. Zoals hij lopen er heel veel meer rond.

Maar goed als hij op amateurbasis er bij komt kan het nooit kwaad om eens te kijken wat ie kan natuurlijk. Maar dat geldt voor nog vijfhonderd transfervrije spelers uit de Benelux.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen, bokkesprongen, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2023 12:12 26 jan 2023 12:13 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #379
Ik meen me te herinneren dat MVV vorig jaar in de winterstop Yahcuroo Roemer van VVV wilde huren. Hij koos er toen voor om bij VVV te blijven. Vandaag las ik in de krant dat VVV een aanvaller van Jong AZ gaat halen en dat de speelkansen voor Roemer daardoor erg klein worden. Er zou interesse voor hem zijn van eerste divisie clubs. Zit MVV daar ook (weer) bij?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2023 12:23
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #380

Jim Cemint schreef : Ik meen me te herinneren dat MVV vorig jaar in de winterstop Yahcuroo Roemer van VVV wilde huren. Hij koos er toen voor om bij VVV te blijven. Vandaag las ik in de krant dat VVV een aanvaller van Jong AZ gaat halen en dat de speelkansen voor Roemer daardoor erg klein worden. Er zou interesse voor hem zijn van eerste divisie clubs. Zit MVV daar ook (weer) bij?


Volgens mij was dit al twee jaar geleden, onder Kalezic het geval. Als ik het mij goed herinner. Een rechtsbuiten zou zeker kunnen. Zeker gezien Blummel niet veel beslissend is (2 goals, 4 assists).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2023 21:10 30 jan 2023 21:11 door Silverav.
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #381
Jan Streuer heeft laten weten niet actief op zoek te gaan naar een opvolger voor Christos Tzolis. De Griek heeft van FC Twente toestemming gekregen om terug te keren naar Norwich City, de club die de linksbuiten anderhalf jaar voor meer dan 10 miljoen euro naar Engeland haalde. FC Twente gaat alleen wat doen als er een buitenkansje voorbij komt.
Leon ten Voorde heeft wel begrip voor de keuze van Streuer. Spelers die je haalt in januari zijn vaak niet honderd procent fit en het blijft een grote gok. In plaats van een speler te huren oppert Ten Voorde een andere mogelijkheid.

"Het meest ideale scenario is dat je een jonge speler uit de Keuken Kampioen Divisie kan kopen met het oog op de toekomst. Een speler die opvalt zoals Ruben van Bommel, de zoon van Antwerpen-trainer Mark van Bommel. Dat is een linkerspits van MVV. Stel dat dat zou kunnen, dan zou ik dat wel doen. Hij staat op een lijstje bij FC Twente, maar die lijst is vaak erg lang."
Ruben van Bommel is 18 jaar en is de revelatie van de eerste seizoenshelft van MVV. De aanvaller heeft in de eerste 19 wedstrijden 7 keer gescoord en 3 keer een assist gegeven. Wat de aanvaller extra interessant maakt is zijn transferstatus. Hij heeft geen profcontract bij MVV waardoor hij gratis is op te halen. Om die reden heeft de ploeg uit Maastricht Van Bommel recventelijk een contractvoorstel gedaan. De speler die ook 7 jaar in de jeugd speelde bij PSV heeft het voorstel nog in beraad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2023 07:20
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #382
Ruben zou in gesprek zijn met Fortuna.
Deze zouden hem voor niks komen ophalen en de rest van het seizoen nog uitlenen aan MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2023 09:06
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 56
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #383

ASR schreef : Ruben zou in gesprek zijn met Fortuna.
Deze zouden hem voor niks komen ophalen en de rest van het seizoen nog uitlenen aan MVV.


Dat zou echt heel jammer zijn, maar het viel wel een beetje te verwachten. Slechte deal voor ons als je naar de toekomst kijkt. Het zou al beter zijn als Fortuna 'm 1,5 jaar zou verhuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2023 11:25
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #384
Het is natuurlijk een makkelijk te plaatsen gerucht. Een typisch deadline day gerucht ook, waardoor ik het met een korreltje zout neem. Aan de andere kant is de familie van Bommel natuurlijk ook Fortuna minded. Dat én het feit dat een talent transfervrij is en de gok dus goed te nemen valt zou het zomaar eens kunnen gebeuren. Mocht hij inderdaad tekenen, dan laat hem ook per direct naar Sittard vertrekken. Dan zie ik liever een jeugdspeler minuten maken en zich het snot voor de ogen werken. Of een speler op amateurbasis. Je gaat er negen van de tien keer op achteruit, maar ik zie de meerwaarde in het opleiden voor Fortuna nou niet echt in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2023 11:45
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #385

ASR schreef : Ruben zou in gesprek zijn met Fortuna.
Deze zouden hem voor niks komen ophalen en de rest van het seizoen nog uitlenen aan MVV.

Niet een heel betrouwbaar account wat dat gerucht op Instagram plaatste overigens.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2023 11:58
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #386

Audiowaste schreef :

ASR schreef : Ruben zou in gesprek zijn met Fortuna.
Deze zouden hem voor niks komen ophalen en de rest van het seizoen nog uitlenen aan MVV.

Niet een heel betrouwbaar account wat dat gerucht op Instagram plaatste overigens.


Dit gerucht komt niet van instagram.
Ik hoop zelf ook van harte dat het niet klopt. Laat Ruben in godsnaam lekker hier een contact( je) tekenen. Zou ook heel dankbaar naar MVV zijn. Helaas werkt het niet altijd zo in het voetbalwereldje...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2023 18:13
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #387
Mvv zou in de afrondende fase zitten met een speler om wie het gaat is niet bekend. Bron l1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2023 18:19 31 jan 2023 18:27 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #388

MVVFAN1984 schreef : Mvv zou in de afrondende fase zitten met een speler om wie het gaat is niet bekend. Bron l1


Zou me niks verbazen als dat toch Roemer gaat worden aangezien vvv nog een buitenspeler heeft gehaald.

Ook bij fortuna mogen er spelers vertrekken maar die maken ons bank niet sterker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2023 19:47
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #389
Er gaat vandaag toch niks meer naar buiten komen, in de loop van de week zal waarschijnlijk nog een speler aan de selectie worden toegevoegd/ transfervrije speler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2023 20:59
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Transfergeruchten 2022-2023 (inkomende spelers) #390
Fc Twente zou ook interesse hebben in Ruben van Bommel .
Bron twenteinsite.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden