Seizoenskaarten 2022-2023

03 juni 2022 10:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #16

Hill28 schreef : Ik hoor net van een vaste Vak F-er: Woensdagavond is er vanaf 19:00 uur een info-bijeenkomst in de businessclub voor gedupeerden van de sluiting van Vak F.


Gedupeerden….overdrijven is ook een kunst.

Natuurlijk is het niet gegaan zoals het hoort te gaan, maar onderaan de streep valt het reuze mee wat ik heb gehoord. Enkel risicowedstrijden zal het vak gesloten. Wat niet betekent dat supporters de dupe moeten worden van de staat van het stadion, maar dat is nu eenmaal wel het geval.

De vorige was ik zelf “gedupeerde” en werd het uitstekend opgelost. Enige verschil met toen en nu is dat er toen supporters waren die het regelden en niet de club. Die weten vaak waar ze over praten

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2022 12:23 03 juni 2022 12:24 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #17
Ik ken genoeg mensen die helemaal gek worden als er iemand op 'hun' stoeltje zit of als er niet goed is schoongemaakt. Dat zal me nog allemaal worst wezen. Maar een vak dichtgooien..Ik weet niet in welk vak je zit, maar als ze jouw vak dichtgooien waar je zit met je vaste kliek en je er geen seizoenskaart meer voor kan kopen. Voel je je dan niet gedupeerd?

Los daarvan, zoals de Burgundians al aangeven, de problemen zitten helemaal niet bij de supporters van Vak F.

De rellen tegen R*da ontstonden in het uitvak, dat Vak F bekogelde met vuurwerk. En ja toen kwam er reactie. Maar wie reageert er niet als hij of zij bekogeld wordt met vuurwerk, sleutels en weet ik wat? Ik schat in dat als R*da de business club had bekogeld of - ik noem maar wat: het terras bij de McDonalds - had aangevallen, dat ook daar reactie vandaan was gekomen.

Als je dan als MVV meegaat in een veiligheidsbeleid, dat op de avond van de rellen zelf gemaskerde Romeo's loslaat op -en exclusief op- het thuispubliek - en ja ook op onschuldige supporters/vrouwen. En dan ook vervolgens nog eens klakkeloos meegaat in het dichtgooien van een heel supportersvak. Terwijl je nog geen maand geleden zegt dat MVV meer supporters moet trekken en meer uit commercie moet halen..Dan snap je volgens mij als directie helemaal niet wat er leeft op de tribunes, waarvoor mensen naar het stadion komen. De meeste komen nu nog uit nostalgie, uit clubliefde maar vooral ook voor de gezelligheid. Als die verneukt wordt door idiote veiligheidsmaatregelen, zie ik het stadion niet snel voller worden. Los daarvan leg je de schuldvraag voor de rellen tegen R*da ook veel te nadrukkelijk bij de MVV supporters/Vak F. Er is maar een vak dat dicht moet tegen dat kutvolk, en dat ligt rechts op de Noordtribune.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Roed en Wit 70, Vriethof18, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2022 14:31
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2022 15:47
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 461
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #19

Vriethof18 schreef : www.mvv.nl/nieuws/seizoenkaarten-verkoop...maastricht-van-start


Wat een onduidelijke tekst, is de 20% compensatie korting voor verlengers nu wel of niet in de getoonde tarieven verwerkt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2022 16:33 05 juni 2022 16:44 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #20
Zoals ik het lees krijgt de verlenger coronacompensatie 20% en is deze er automatisch afgehaald zodra je inlogt. Dat zou echter wel de korting van 20% van 165 euro (aside 2021-2022) moeten zijn en niet 150 omdat corona afgelopen seizoen speelde en de compensatie over dat seizoen ging. Dat wordt nergens vermeld. En ga er zelf vanuit over de nieuwe prijzen en niet van je betaalde prijs afgelopen seizoen.

Geen beloning meer zo te zien voor de verlenging ansich. Als iemand voor de eerste keer een sk haalt, wordt deze ook beloond voor de steun afgelopen 2 jaar met de verlaagde prijzen. Beetje vreemd dit! Verleng je niet, kan je de compensatie gewoon terugkrijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2022 10:35
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2022-2023 #21
Het komt in ieder geval neer op (kaart Angel-Side) van € 150,00 naar € 120,00

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2022 11:51
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #22
Zojuist verlengd. Ik moest 160€ betalen voor vak C op de Boschpoort.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2022 12:25 07 juni 2022 12:25 door Mithrandir.
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #23
Ondanks dat ik weinig vertrouwen heb in meneer Noor, toch besloten dat ik sinds circa 10 jaar weer een seizoenskaart pak. Vorig jaar een ontzettend jong team gehad, als deze mannen zich gaan ontwikkelen zoals de laatste competitie wedstrijden, dat hebben we hopelijk wat leuke wedstrijden in de Geusselt.

Leuke tegenstanders, sfeervolle angel-side, jeugdig team met veel jongens uit de regio. En MVV heeft “ons” altijd nodig, maar mijn gevoel zegt nu meer dan ooit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2022 12:26
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #24
Ik krijg op mijn laptop onder het kopje 'Seizoenskaart 2022-2023' wel de plattegrond van het stadion te zien, maar bij elk vak krijg ik de melding "section is not available". Straks nog maar een keertje proberen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2022 12:29
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #25
Klopt Ben, probleem wordt aan gewerkt begreep ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2022 12:38
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #26
Je moet je inloggen op de ticketpagina van MVV met of je e-mail adres of je nummer van je seizoenkaart. Dan krijg je in je scherm te zien of je wilt verlengen ipv plattegrond van het stadion.

Seizoenkaart net ook verlengd. Seizoen nr 23.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2022 13:41 07 juni 2022 14:17 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #27
Bedaaaaaank, Mie leef Mestreech. Op de seizoenskaartenpagina van mvv.nl ( shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/ ) staat rechtsboven 'Mijn account'. Daar moet je eerst inloggen. (Het zou wel gemakkelijk zijn geweest als dat ergens werd vermeld, want zo opvallend in dat 'Mijn account' niet. Maar dat kan aan mij liggen.) Als je ingelogd bent, is het verlengen van je seizoenskaart een fluitje van een cent. Ook ik heb dus zo-even mijn kaart verlengd. Nao väöre!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2022 14:15
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #28
€120,- voor AS . Vorig jaar €132,- dus prima. Volgens mij krijgen ook enkel de mensen die vorig jaar een SK hadden de 20% korting. Prima actie alleen een beetje onhandig gecommuniceerd

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2022 14:22
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #29
Geprobeerd, maar werkt niet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2022 14:48
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #30

De Zwarte Vogel schreef : Geprobeerd, maar werkt niet!


Had je eerst rechtsboven op 'Mijn account' geklikt en toen ingelogd?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden