Seizoenskaarten 2022-2023

20 juni 2022 09:38
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 170
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #61
tja..ik snap alle verhalen hier boven.
Ik ga toch weer verlengen, waarom ?? ik hou van voetbal en gezellig met vrienden lachen om het drama op het veld... Meer is het toch niet, 1 echte derby en voor de rest paar leuke tegenstanders en stiekem genieten van talenten bij de tegenstanders...van MVV zelf wordt niemand warm. de talenten van MVV komen bij Scharn, Meerssen of Heer niet eens op het 1e.
Het is dat er korting wordt gegeven aan de verlengers, als het duurder wordt dan bedenk ik me want de service is dramatisch (vieze gore stoelen, slecht geluid, k*t muziek , dure drank/eten).
Dus ja...waarom verlengen ?? bij gebrek aan alternatief....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2022 09:47
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #62
ach ja toch maar weer verlengd maar meer als nagedachtenis aan mn pa die er sinds vorig jaar niet meer is en op zijn laatste seizoenskaart helaas nooit meer is kunnen gaan. Weet nu al dat ik dit seizoen n paar thuiswedstrijden zal missen maar waar dit vroeger echt vreselijk was heb ik nu zo iets ach ja t zal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2022 11:46
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #63
Het wel of niet verlengen van je seizoenkaart is de eeuwige spagaat tussen het luisteren naar ons hart en ons verstand.
Diep van binnen wil iedereen niks liever dan verlengen. We hebben MVV allemaal in ons hart gesloten, anders zouden we ons hier ook nooit zo druk overmaken. Maar het verstand zegt vaak wat anders.

Ik zou graag zien dat MVV de komende weken ons verstand wat meer kan voeden met redenen om te verlengen.
Niet enkel met beloftes, maar vooral met daden. Laat ons zien wat er allemaal gebeurd en neem ons mee in deze ontwikkeling.

Ons hart is al overtuigd, nu ons verstand nog.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2022 12:24
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #64

SintServaos schreef : Dees stad verdeent ouch un beter niveau stadsbestuur B en W en raod, I toch zitte veur ut groetste deil dezelfde klojo's d'r weer opnuij



Je krijgt een stads bestuur wat je verdient .................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2022 14:45
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #65
Dat velt nog mer te bezien es iech moot aofgoan op de recente aksie vaan justitie...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2022 15:47
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #66
Altijd een seizoenkaart gepakt maar ga nu niet meer verlengen. Ik pak hier en daar wel een wedstrijdje mee met een losse kaart.
Het beleid van Mvv heeft mij zo teleurgesteld, geen enkele ambitie en vooral veel praatjes van Noor.
Het enige waar ik veel bewondering voor heb is de Angel-side, geweldig hoe deze groep aanwezig is in het stadion en voor een geweldige sfeer zorgt.
Met zowat het laagste budget van de KKD wordt alleen nog maar slechter. Het doet echt pijn om te zien hoe ver Mvv is afgegleden.
De spelers valt niet veel te verwijten, de meeste doen hun stinkende best maar het ontbreekt ze aan kwaliteit.
Hoop ooit op beter tijden...hadden we maar al die miljoenen gehad die investeerders en weldoeners in die club van Aken-noord hebben gestoken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2022 13:37
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #67
Al enkele dagen staat op MVV.nl dat er tot nu 511 seizoenkaarten verkocht zijn. Is dit het werkelijke aantal of wordt dit niet dagelijks geactualiseerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2022 13:53
Sjakie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #68
Ik vrees dat dit aantal niet veel verder zal toenemen. ongeveer 1200 SK houders van vorig jaar zullen twijfelen of afhaken. Het is niet anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2022 14:11
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2022-2023 #69
Ik denk dat dit niet bijgewerkt is, en niet het daadwerkelijke aantal. En die 1200 "twijfelaars" zullen er echt niet zoveel zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2022 16:27
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #70

Mr Sjaan schreef : Al enkele dagen staat op MVV.nl dat er tot nu 511 seizoenkaarten verkocht zijn. Is dit het werkelijke aantal of wordt dit niet dagelijks geactualiseerd?


ik ben bang dat dit de harde realiteit is. De binding tussen club en supporters is totaal weg. Het sociale aspect wordt ook steeds minder voor het zien van bekende omdat deze contacten ook ergens anders kunnen worden onderhouden waar wel goede faciliteiten en klantvriendelijkheid zijn.

Het beleid van de afgelopen twee jaar, krijgt nu zijn uitwerking. Veer zien MVV naar buiten gewerkt, binding verloren met de regio en lokale sponsors en de voorheen vaste seizoenskaarthouders zullen zich nog 2 keer achter de oren krappen voordat ze een kaart kopen.

De club mag blij zijn als ze dit jaar max. 1000 kaarten gaan verkopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2022 16:50
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #71

Driver schreef : Altijd een seizoenkaart gepakt maar ga nu niet meer verlengen. Ik pak hier en daar wel een wedstrijdje mee met een losse kaart.
Het beleid van Mvv heeft mij zo teleurgesteld, geen enkele ambitie en vooral veel praatjes van Noor.
Het enige waar ik veel bewondering voor heb is de Angel-side, geweldig hoe deze groep aanwezig is in het stadion en voor een geweldige sfeer zorgt.
Met zowat het laagste budget van de KKD wordt alleen nog maar slechter. Het doet echt pijn om te zien hoe ver Mvv is afgegleden.
De spelers valt niet veel te verwijten, de meeste doen hun stinkende best maar het ontbreekt ze aan kwaliteit.
Hoop ooit op beter tijden...hadden we maar al die miljoenen gehad die investeerders en weldoeners in die club van Aken-noord hebben gestoken.


Dit is ook de reden dat ik dit jaar mijn seizoenkaart niet ga verlengen. Ik ben de afgelopen 2/3 seizoenen al zelden/tot niet geweest in de Geusselt ondanks dat ik toen wel mijn seizoenkaart steeds verlengde, maar nu niet meer.
En het is niet enkel dezelfde reden als Driver die ik heb, ook financieel en qua vervoer heb of red ik het gewoon niet.
Ik had, al ver voordat de seizoenkaarten verlengd konden worden, MVV hierover gebeld dus die wisten al dat ik niet ging verlengen. Spijtig, maar het is niet anders. Misschien in de toekomst weer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2022 16:53 22 juni 2022 16:58 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #72
Het is ook wel treurig hoe diep MVV afgezonken is in het laatste decennium.
Vroeger waren we nog een geduchte ploeg en waren we gewoon de 2e club van Limburg (zeker in de eerste helft van de jaren 90) en nu zijn we aan alle kanten voorbij gestreven en zijn we in alle facetten van het woord de kleinste club van Limburg geworden. En dat is, voor een club uit verreweg de grootste/mooiste stad van Limburg, echt héél erg triest!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2022 13:00
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #73
De teller is bijgewerkt en staat nu op 913
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2022 23:07
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #74
De teller stond vlak voor de persconferentie van vandaag, 29 juni 2002, op 1007.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2022 14:46 06 juli 2022 14:53 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #75
De teller van de seizoenskaarten op de homepage van MVV staat nu op 1122.

Ook staat er op die homepage een nieuw item met vragen en antwoorden over de seizoenskaarten. Tevens wordt er in dat item ingegaan op de telefonische bereikbaarheid van MVV. Zie: www.mvv.nl/nieuws/vraag-en-antwoord-seizoenkaarten .


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.467 seconden