>
Ontvangen bedankjes 144
29 juni 2002 staat dat er nou echt ik zie het nou pas lol was het nog maar juni 2002 God wat was dat een super fijne tijd. Wonend in Maastricht voor en met de knapste meid van Malberg. Ik zou er wat over hebben om de tijd naar toen terug te kunnen draaien. Want die tijd is veel te snel voorbij gegaan enige wat er nu nog over is tussen ons is haat en verdriet (eerste van haar, tweede van mij) #fmlBen Salemans schreef : De teller stond vlak voor de persconferentie van vandaag, 29 juni 2002, op 1007.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
FatyPapy1990 schreef : Komt er een Open Dag met een leuke oefenwedstrijd tegen een leuk Engels clubje zoals enkele jaren geleden (waar je dan tegelijk je seizoenskaart kunt verlengen)? Anders weer wachten tot de eerste wedstrijd voor aanvang (is dat niet op een Maandag tegen nac)?
10 euro per wedstrijd (of zoiets ) is werkelijk niet te veel ...iedere wedstrijd rennen zich 20 spelers de longen uit het lijf (dat is minder als 50 Cent per speler)? Er zitten altijd leuke wedstrijden tussen.
Waren spelen de broers Martina momentaan ?
Die waren beter als het gemiddelde (in ieder geval beter als Kuipers);
kunnen we die niet terughalen ? De ene had een perfecte timing bij koppen (springen) en de ander gaf hele goede passes vaak over 30 meter. Jongens uit de eigen jeugd (ze zijn nog steeds jong)
FatyPapy1990 schreef : Of Kuuper de betere was daar zijn we dan verschil van mening.
Waarschijnlijk waren we gepromoveerd de beruchte uit-wedstrijd in Kerkrade toen Kuupers mocht meedoen ipv van Martina, met zijn domme rode kaart.
De Martina's hadden de wedstrijden ervoor nogwel zeer verdienstelijk gespeeld (uit tegen Cambuur toen Kuupers geschorst was).
Enkele weken ervoor had hij ook al een domme rode kaart tegen RKC thuis gekregen; alles onkunde wat mij betreft).
Zou me trouwens niks verbazen als hij bij mvv zijn carriere komt afsluiten....
Jim Cemint schreef :
FatyPapy1990 schreef : Of Kuuper de betere was daar zijn we dan verschil van mening.
Waarschijnlijk waren we gepromoveerd de beruchte uit-wedstrijd in Kerkrade toen Kuupers mocht meedoen ipv van Martina, met zijn domme rode kaart.
De Martina's hadden de wedstrijden ervoor nogwel zeer verdienstelijk gespeeld (uit tegen Cambuur toen Kuupers geschorst was).
Enkele weken ervoor had hij ook al een domme rode kaart tegen RKC thuis gekregen; alles onkunde wat mij betreft).
Zou me trouwens niks verbazen als hij bij mvv zijn carriere komt afsluiten....
Ik hoop nog steeds dat niet alleen Kuipers, maar ook Smeets en Braken bij MVV hun carriere komen afsluiten. Alleen niet als ze dan al 35 zijn. En wat de Martina's betreft: ze zaten allebei op de tribune tegen Brugge. De verdediger van de 2 zouden we best kunnen gebruiken denk ik. Van die andere was ik niet zo kapot. Maar middenvelders hebben we ook al genoeg.
Mestreech1902 schreef : Zegt degene die met zijn 'plan' ook niet 1,2,3 in MVV 1 zou investeren...maar juist alle randvoorwaarden wou verbeteren zodat MVV geld zou gaan maken. Na wat ik gehoord/gezien heb tijdens het voorstellen en bekendmaken van investeerders, komt dit op hetzelfde neer...mjeh jij bent niet degene die dit 'uitvoert' dus ben je gepikeerd...
Mestreech1902 schreef : En waar had jij dit 'sneller' voor elkaar kunnen krijgen dan? Ben het overigens met je eens dat het budget moet groeien en liefst zoveel en z.s.m. alles in MVV1 wordt gestoken (begrijp me niet verkeerd), maar het verschilt niet zoveel als het 'plan' van jou...
Vriethof18 schreef : Iemand al een bericht gekregen wanneer hij/zij zijn seizoenskaart kan ophalen? Ik heb namelijk nog geen mail gehad?