Seizoenskaarten 2022-2023

06 juli 2022 16:57
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #76

Ben Salemans schreef : De teller stond vlak voor de persconferentie van vandaag, 29 juni 2002, op 1007.

29 juni 2002 staat dat er nou echt :oops: ik zie het nou pas lol was het nog maar juni 2002 :( God wat was dat een super fijne tijd. Wonend in Maastricht voor en met de knapste meid van Malberg. Ik zou er wat over hebben om de tijd naar toen terug te kunnen draaien. Want die tijd is veel te snel voorbij gegaan :( enige wat er nu nog over is tussen ons is haat en verdriet (eerste van haar, tweede van mij) #fml
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2022 10:25
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2022-2023 #77
Huidige stand op 19-07-2022: 1122 Seizoenskaarten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2022 11:22
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #78

Sjappie schreef : Huidige stand op 19-07-2022: 1122 Seizoenskaarten.


Dat is al bijna twee weken de stand

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2022 12:35
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 432
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #79
Ik kan iedereen verzekeren dat het er minimaal 1123 zijn....bron mezelf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2022 12:50
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 174
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #80
Komt er een Open Dag met een leuke oefenwedstrijd tegen een leuk Engels clubje zoals enkele jaren geleden (waar je dan tegelijk je seizoenskaart kunt verlengen)? Anders weer wachten tot de eerste wedstrijd voor aanvang (is dat niet op een Maandag tegen nac)?
10 euro per wedstrijd (of zoiets ) is werkelijk niet te veel ...iedere wedstrijd rennen zich 20 spelers de longen uit het lijf (dat is minder als 50 Cent per speler)? Er zitten altijd leuke wedstrijden tussen.

Waren spelen de broers Martina momentaan ?
Die waren beter als het gemiddelde (in ieder geval beter als Kuipers);
kunnen we die niet terughalen ? De ene had een perfecte timing bij koppen (springen) en de ander gaf hele goede passes vaak over 30 meter. Jongens uit de eigen jeugd (ze zijn nog steeds jong)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2022 13:05
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #81

FatyPapy1990 schreef : Komt er een Open Dag met een leuke oefenwedstrijd tegen een leuk Engels clubje zoals enkele jaren geleden (waar je dan tegelijk je seizoenskaart kunt verlengen)? Anders weer wachten tot de eerste wedstrijd voor aanvang (is dat niet op een Maandag tegen nac)?
10 euro per wedstrijd (of zoiets ) is werkelijk niet te veel ...iedere wedstrijd rennen zich 20 spelers de longen uit het lijf (dat is minder als 50 Cent per speler)? Er zitten altijd leuke wedstrijden tussen.

Waren spelen de broers Martina momentaan ?
Die waren beter als het gemiddelde (in ieder geval beter als Kuipers);
kunnen we die niet terughalen ? De ene had een perfecte timing bij koppen (springen) en de ander gaf hele goede passes vaak over 30 meter. Jongens uit de eigen jeugd (ze zijn nog steeds jong)


Nee die opendag en met een leuk buitenlands potje komt er helaas niet.
En de Martina’s zouden nu niet zo veel toevoegen hoor.
Die hebben het niveau ook van toen niet meer en toen waren ze ook niet je van het.
Kuuper was absoluut de betere.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2022 18:13
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 174
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #82
Of Kuuper de betere was daar zijn we dan verschil van mening.
Waarschijnlijk waren we gepromoveerd de beruchte uit-wedstrijd in Kerkrade toen Kuupers mocht meedoen ipv van Martina, met zijn domme rode kaart.
De Martina's hadden de wedstrijden ervoor nogwel zeer verdienstelijk gespeeld (uit tegen Cambuur toen Kuupers geschorst was).
Enkele weken ervoor had hij ook al een domme rode kaart tegen RKC thuis gekregen; alles onkunde wat mij betreft).
Zou me trouwens niks verbazen als hij bij mvv zijn carriere komt afsluiten....
Als dat gebeurd dan weet je ook waarom we niet zo snel zullen promoveren.
Ze zullen op zoek moeten gaan naar jongens a la Waem; als je er 3 tegelijk vind doe je weer mee in de playoffs;
we zullen het zien :-)
In weze is KKD ook leuk, ik zou niet weten wat je op vrijdag avond anders beter kunt doen? Thuis naar de radio luisteren, nee dan liever life erbij zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2022 10:22
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #83

FatyPapy1990 schreef : Of Kuuper de betere was daar zijn we dan verschil van mening.
Waarschijnlijk waren we gepromoveerd de beruchte uit-wedstrijd in Kerkrade toen Kuupers mocht meedoen ipv van Martina, met zijn domme rode kaart.
De Martina's hadden de wedstrijden ervoor nogwel zeer verdienstelijk gespeeld (uit tegen Cambuur toen Kuupers geschorst was).
Enkele weken ervoor had hij ook al een domme rode kaart tegen RKC thuis gekregen; alles onkunde wat mij betreft).
Zou me trouwens niks verbazen als hij bij mvv zijn carriere komt afsluiten....


Ik hoop nog steeds dat niet alleen Kuipers, maar ook Smeets en Braken bij MVV hun carriere komen afsluiten. Alleen niet als ze dan al 35 zijn. En wat de Martina's betreft: ze zaten allebei op de tribune tegen Brugge. De verdediger van de 2 zouden we best kunnen gebruiken denk ik. Van die andere was ik niet zo kapot. Maar middenvelders hebben we ook al genoeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2022 12:16
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #84

Jim Cemint schreef :

FatyPapy1990 schreef : Of Kuuper de betere was daar zijn we dan verschil van mening.
Waarschijnlijk waren we gepromoveerd de beruchte uit-wedstrijd in Kerkrade toen Kuupers mocht meedoen ipv van Martina, met zijn domme rode kaart.
De Martina's hadden de wedstrijden ervoor nogwel zeer verdienstelijk gespeeld (uit tegen Cambuur toen Kuupers geschorst was).
Enkele weken ervoor had hij ook al een domme rode kaart tegen RKC thuis gekregen; alles onkunde wat mij betreft).
Zou me trouwens niks verbazen als hij bij mvv zijn carriere komt afsluiten....


Ik hoop nog steeds dat niet alleen Kuipers, maar ook Smeets en Braken bij MVV hun carriere komen afsluiten. Alleen niet als ze dan al 35 zijn. En wat de Martina's betreft: ze zaten allebei op de tribune tegen Brugge. De verdediger van de 2 zouden we best kunnen gebruiken denk ik. Van die andere was ik niet zo kapot. Maar middenvelders hebben we ook al genoeg.



Die 3 zouden hier morgen spelen als ze ook een salaris zouden genieten wat pas bij hun kwaliteiten , maar goed we hebben nu een investeerder maar die investeert niet in MVV1 en waar draait eigenlijk om , waar gaan we naar kijken , juist naar MVV1 ! Ik snap die hele investering dus ook niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2022 12:35
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #85
Zegt degene die met zijn 'plan' ook niet 1,2,3 in MVV 1 zou investeren...maar juist alle randvoorwaarden wou verbeteren zodat MVV geld zou gaan maken. Na wat ik gehoord/gezien heb tijdens het voorstellen en bekendmaken van investeerders, komt dit op hetzelfde neer...mjeh jij bent niet degene die dit 'uitvoert' dus ben je gepikeerd...

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2022 13:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #86

Mestreech1902 schreef : Zegt degene die met zijn 'plan' ook niet 1,2,3 in MVV 1 zou investeren...maar juist alle randvoorwaarden wou verbeteren zodat MVV geld zou gaan maken. Na wat ik gehoord/gezien heb tijdens het voorstellen en bekendmaken van investeerders, komt dit op hetzelfde neer...mjeh jij bent niet degene die dit 'uitvoert' dus ben je gepikeerd...



Uiteindelijk moet het op het veld gebeuren en ja je hebt wat marge als dat niet in jaar 1 of 2 gebeurd , wij zitten in jaar 23 !
Wij gaan alleen maar groeien als er meer geld naar MVV1 kan en dus betere spelers gaan komen dat is het enigste model en dan kun je pas gaan bouwen

Dat doen bijna alle clubs in de KKD , wij staan met Telstar stil bij ons komt er niks bij in spelersbudget en met 750K is dat bizar weinig waarmee je moet werken

Je hebt gewoon minimaal 1,2 miljoen aan spelers budget nodig wil je die top 8 kunnen gaan aanvallen en dan is 1,2 structureel ook nog te weinig , je moet dan naar 1,5 toe structureel aan spelers budget

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2022 13:09
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #87
En waar had jij dit 'sneller' voor elkaar kunnen krijgen dan? Ben het overigens met je eens dat het budget moet groeien en liefst zoveel en z.s.m. alles in MVV1 wordt gestoken (begrijp me niet verkeerd), maar het verschilt niet zoveel als het 'plan' van jou...

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2022 13:18 21 juli 2022 13:19 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #88

Mestreech1902 schreef : En waar had jij dit 'sneller' voor elkaar kunnen krijgen dan? Ben het overigens met je eens dat het budget moet groeien en liefst zoveel en z.s.m. alles in MVV1 wordt gestoken (begrijp me niet verkeerd), maar het verschilt niet zoveel als het 'plan' van jou...


Als je het geld niet uit de markt krijgt/haalt met commercie ( want dat halen we amper )

Je moet je voorstellen dat de regel is dat een BVO 50% van zijn begroting uit commercie haalt , dat is wat de KNVB ook nastreeft en ik al die boekwerken gezien /gelezen van al die clubs . De meeste halen dat ook . MVV niet die zitten daar echt ver onder , halen dus niet de 50% van hun totale begroting uit commercie

Voor nu bv , we hebben (nog) geen hoofdsponsor , rug sponsor ( onderkant shirt ) dat zijn 2 posten goed voor 125.000-150.000 samen ! Bizar veel geld voor onze club
Daar had ik echt veel meer verwacht ( 2 jaar Noor) . Het punt in de KKD is dat bijna alle sponsoring uit je netwerk komt , dus via iemand . Landelijk bedrijven zonder TV minuten ( zoals de eredivisie) zijn bijna niet geinteresseerd in de KKD . Dus sponsoring is mega lokaal . Je netwerk moet dus top zijn wil je 1.5 miljoen en meer uit commercie halen .
MVV zat meen ik ergens rond de 650.000

Dus als bovenstaande tegenvalt dan moet je via investeerders je eigen vermogen opschroeven . Het is leuk om 24% voor 735.000 te doen en de volgende ook voor 735.000 dus dan heb je 48% verkocht voor 1,5 miljoen ! Zo groot is onze langlopende schuld al.
Fijn dat we t geld hebben maar hiermee kom je niet verder.
Wij hadden ( hoe pijnlijk misschien ook) maar gezien de matige commerciele prestaties de club moeten verkopen aan een partij die een meerderheid belang zouden nemen en met een open begroting dat zouden doen wat club nodig heeft om een rol van betekenis te spelen in de KKD en daar heb je gewoon structureel 2 miljoen aan spelers budget per jaar voor nodig

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2022 10:07
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #89
Iemand al een bericht gekregen wanneer hij/zij zijn seizoenskaart kan ophalen? Ik heb namelijk nog geen mail gehad?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2022 11:51 24 juli 2022 11:55 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #90

Vriethof18 schreef : Iemand al een bericht gekregen wanneer hij/zij zijn seizoenskaart kan ophalen? Ik heb namelijk nog geen mail gehad?


Ik weet niet of je al een seizoenskaart had in dat geval nl blijft je seizoenskaart van afgelopen seizoen gewoon doorlopen als je betaald hebt,en krijg je geen nieuwe toegestuurd.
Zie net dat mijn kaart zelfs doorloopt tot en met het seizoen 23/24….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden