Seizoenskaarten 2022-2023

14 juni 2022 10:44
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #46

jasonke7 schreef : Die 500 zien de echte


D'r zien aoch nog echte die gewoen aofwachte of Noor zien beloftes/towzegkinge nog naokump.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2022 11:18
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #47
Wat n onzin dat deze 500 de “echte” zouden zijn….
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2022 13:50
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #48
Dat is woer mannen, sorry

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2022 15:26
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #49

jovkle schreef :

jasonke7 schreef : Die 500 zien de echte


D'r zien aoch nog echte die gewoen aofwachte of Noor zien beloftes/towzegkinge nog naokump.


Denk ook dat er nog veel mensen eerst op vakantie gaan en misschien wachten met kopen van een SK tot na de vakantie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2022 17:59
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #50
Je hebt altijd mensen die zonder nadenken verlengen. Dat zijn niet perse de echte. Bedenk cq reserveringstijd is ook kort dit keer. Tot maandag, daarna vervallen plaatsen al. Mvv wil mensen zo aansporen sneller een kaart te pakken, kan ook averechts werken, uitstel =. Wellicht zitten mensen in deze tijd financieel slechter. Anderen willen gezien de afgelopen 2 seizoenen met o.a. op commercieel gebied weinig vooruitgang sowieso al langer wachten voordat men verlengd/kaart koopt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2022 13:33
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #51
Iedereen moet zijn eigen afweging maken. Heb ik ook gedaan: Twee kaarten Boschpoort verlengd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2022 14:04
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #52
Vandaag toch maar weer 2x boschpoort verlengd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2022 15:35 17 juni 2022 15:37 door Mr Sjaan.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #53
Ik heb niet verlengd en zal dat voorlopig ook niet doen. Ik hoef jullie niet uit te leggen dat de club mij zeer na aan het hart ligt (heb sinds 1984 onafgebroken een seizoenkaart en ging in de jaren daarvoor ook al vaak kijken met losse kaartjes) maar de tijd dat verlenging voor mij een vanzelfsprekendheid was is voor mij voorbij. Het voetbal was in de laatste jaren (met name onder Usta en Wels) niet om aan te zien en alleen het sociale aspect (bier drinken en ouwehoeren met een groepje vrienden en bekenden) maakte dat ik toch zonder na te denken telkens verlengde. Helaas is ons groepje in de laatste 2 jaar, door diverse omstandigheden, behoorlijk uitgedund en heb ik deze reden om te gaan niet meer (sorry Boschpoort).

Naast het bovenstaande ben ik enorm teleurgesteld in de prestaties van onze directie in de afgelopen jaren, we hebben een spelers budget van € 700.000,- waarmee we net boven Telstar eindigen in de budget ranglijst en enige hoop of perspectief is niet waar te nemen. Er wordt vergeten om NOW geld aan te vragen (waarvoor nooit excuses zijn gemaakt richting alle betrokkenen), is het eigen vermogen van € 410.000,- volledig verdampt en zijn de langlopende schulden (geen idee waar deze uit bestaan) gestegen van € 340.000,- naar € 1.100.000,- . Deze laatste moet vanaf 1 oktober 2022 in 5 jaar tijd worden afgelost, ga er maar aanstaan.

Daarnaast roept Eric Noor al anderhalf jaar dat een akkoord met een geldschieter aanstaande is. Nu is de deadline weer 1 juli, dat is dus over 2 weken. Het zal mij benieuwen maar al te veel vertrouwen heb ik er niet in. En als hij wel komt hoeven we de vlag ook niet uit te steken want naar het schijnt gaat het om een minderheidsaandeel van 24%. Dan blijft natuurlijk de vraag waar die 24% betrekking op heeft. De waarde van de club is volgens mij nagenoeg nihil, er zijn geen bezittingen en de selectie vertegenwoordigt ook nagenoeg geen waarde. Een investering van 24% over weinig is dus ook niet veel.

Dan is er ook nog het nietszeggende visiedocument "De magie van Maastricht" dat werkelijk niets van ambitie uitstraalt of mij ook maar enige hoop geeft dat zaken ten goede zullen keren. Over een paar jaar proberen mee te hobbelen in het linkerrijtje van de eerste divisie, wat is dat nu voor een streven?

Het speerpunt van MVV wordt nu de MVV Academy, een opleidingsinstituut voor de jeugd en verdienmodel voor de toekomst. Ook hierover krab ik eens achter mijn oren, de laatste 2 zelf opgeleide spelers die na MVV in de eredivisie hebben gespeeld waren (als ik mij goed herinner) Sven Braken en Bryan Smeets. Beide spelers vertrokken in 2015 transfervrij....................... En zoals anderen voor mij al hebben gezegd, zo gauw een spelertje op 10 of 11 jarige leeftijd echt talent lijkt te hebben staan PSV en Genk op de stoep en zijn ze weg. Het blijft mij echter verbazen dat Xavier Mbuyamba nooit eerder ontdekt is door andere clubs.

Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik sla onder de huidige omstandigheden over, ik wens dit wanbeleid niet mede te financieren middels een seizoenkaart (hoe klein die bijdrage ook is maar het gaat om het principe). Om mij heen hoor ik overigens soortgelijke geluiden, het zou mij verbazen als er meer dan 1000 stuks verkocht zouden worden.

Voor degenen die toch verlengen hoop ik oprecht dat ze een leuke tijd hebben en goede wedstrijden zullen zien, ik zal de club van een afstand(je) blijven volgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Napoleon, Sjotelsplak, opadiehard, Lassie80, De_Lange, Boer458, De Zwarte Vogel, peeke, bokkesprongen en3 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2022 16:01 17 juni 2022 16:01 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #54
Mr Sjaan veel waardering voor deze uitgebreide verklaring met een hoog waarheidsgehalte. Ik heb wel verlengd, maar dat is pure sponsoring, ik kom niet vaak in het stadion. Buiten het slechte financiële beleid stoort het mij mateloos dat het bestuur c.s. op geen enkele wijze een positieve uitstraling heeft
naar sponsoren, supporters en stad. Daar is met weinig middelen heel veel te bereiken!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2022 16:11
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #55

De Zwarte Vogel schreef : Mr Sjaan veel waardering voor deze uitgebreide verklaring met een hoog waarheidsgehalte. Ik heb wel verlengd, maar dat is pure sponsoring, ik kom niet vaak in het stadion. Buiten het slechte financiële beleid stoort het mij mateloos dat het bestuur c.s. op geen enkele wijze een positieve uitstraling heeft
naar sponsoren, supporters en stad. Daar is met weinig middelen heel veel te bereiken!!


Tsja, deze supporters en stad verdienen veel beter maar ik ben bang dat we met een zwanenzang bezig zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2022 17:00
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #56
Gelukkig lijkt Oriom hier op de grens van Berg en Dal en Nijmegen te promoveren naar de Derde Divisie. Ik heb dan een placebo voor het gemis van de club die al welhaast 60 jaar in mijn hart zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2022 20:17
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #57
Dees stad verdeent ouch un beter niveau stadsbestuur B en W en raod, I toch zitte veur ut groetste deil dezelfde klojo's d'r weer opnuij

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2022 09:42
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #58
Natuurlijk verlend, voor het 40e jaar op rij, trouwens in het begin losse kaartjes, dochter nu 10e seizoenskaart op rij, zoon voor het 3e jaar op rij.
Het zal me de kut wezen, hoe waar met wie we spelen, ik ga voor het magische gevoel van het zien van de ster op de borst.
Dat gezeiks hier op het forum hangt mij na 2 dagen lezen alweer de keel uit, daarom zeker 2 jaar niet meer ingelogd.
Maar owee als we dalijk 6 uit 3 hebben is weer alles hosanna
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2022 10:06 19 juni 2022 10:10 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #59

De Zwarte Vogel schreef : Mr Sjaan veel waardering voor deze uitgebreide verklaring met een hoog waarheidsgehalte. Ik heb wel verlengd, maar dat is pure sponsoring, ik kom niet vaak in het stadion. Buiten het slechte financiële beleid stoort het mij mateloos dat het bestuur c.s. op geen enkele wijze een positieve uitstraling heeft
naar sponsoren, supporters en stad. Daar is met weinig middelen heel veel te bereiken!!


Ook ik heb dezelfde visie als Mr Sjaan al meerdere keren kenbaar gemaakt,maar ondanks dat blijf ik wel,,investeren,,in een seizoenskaart.
Waarom….omdat ik na al die jaren mij geen leven kan voorstellen zonder MVV.
Ook ik loop/liep weleens weg tijdens een wedstrijd maar dat was altijd uit een enorme teleurstelling over de ,,voortgang,,binnen het gehele MVV en zijn beleidsmakers/bepalers en zie dat we onderaan bungelen met (nog) niet veel vooruitzicht op beter!
Ik ben het met het hele verhaal eens,alleen zal ik er komend seizoen wel weer zitten met een seizoenskaart.
Nogmaals hoop op betere tijden maar kan het mij niet voorstellen dat ik na 55 jaar op afstand dus niet meer live aanwezig zal zijn tijdens de thuiswedstrijden in de Geusselt….mvrgr OPAdiehard.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2022 12:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Seizoenskaarten 2022-2023 #60
Een heel sterk stuk van Mr Sjaan waarin mijn inziens heleboel wegen elkaar kruisen

De verandering die MVV bewust 2 jaar geleden heeft ingezet door iemand van buiten het bekende ons kent ons cultuurtje aan te nemen heeft 2 jaar verder aantoonbaar niet bijgedragen door een stijgende lijn van groei ambitie en een sterker MVV . Sterker nog samen met Telstar zijn we nu de 2 clubs met het minst te besteden aan spelersbudgetten
Als toen Joris en Lange en Banier en al die bestuursleden je ze de vraag had gesteld met het aannemen van een nieuwe directeur staan we in Juni 2022 op een budget wat lager is dan in nu (2020) moeten we die vent nemen , dan hadden ze zeker dat niet gedaan dan wel tegengesproken dat met de komst van de nieuwe AD MVV er veel sterker zou voor staan .

Maar niks is minder waard , we hebben een schuld van 1,1 miljoen voornamelijk opgebouwd uit uitgestelde huren aan Gemeente , Belastingen en overige en met het nieuwe visie plan de magie van Maastricht ( ik snap wederom werkelijk niet waar die titel op slaat) straalt er nog minder ambitie uit dan het nietige Telstar .

We zijn in het voetballandschap toch helemaal door het ijs gezakt , met in mijn ogen het dieptepunt de club te moeten verkopen om in ieder geval niet in de financiele problemen te komen en betaald voetbal te behouden voor Maastricht
Maar wat stelt dat betaald voetbal nog voor , gaan we dit volhouden wederom 3 jaar en langer meedoen voor niks . Gaat dit gewoon niet een sterfhuis constructie worden waarin we steeds dieper en dieper in het moeras verzinken .

Mijn motto is je doet het goed of niet , en 24% van de aandelen is halve bak werk daar schieten we niks mee op . Daarmee houdt je al die figuren op het pluche die er voor gezorgd hebben dat we in deze situatie zijn beland

Het is gebrek aan respect voor een club van 1902 dat er zo mee wordt om gesprongen , maar omdat ik op 7 jarige leeftijd van mijn opa het bekende shirt MVV eredivisie kreeg , uit respect naar hem toe heb ik mijn kaart verlengd , veel zal ik niet komen bij MVV meer want onze douze points en dito investeringen gaan elders naar toe . Zonde maar dit wanbeleid ga ik net zoals Mr Sjaan aangeeft niet mede financieren !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klaos Dèks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden