MVV transfergeruchten 2023-2024

19 juli 2023 18:55
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #391

Boredass schreef :

Mie leef Mestreech schreef : Urbanus is rechtsbenig. Maar was Waem vorig seizoen ook niet de enige linkspoot van de centrale verdedigers?

Ik denk dat Wout Coomans de opvolger is Waem. Dat is een linkspoot en wat tot nu zie lijkt ie kwa spel ook wel op Waem.

Een collega van mij heeft met hem gespeeld bij Genk. Volgens hem is hij een verbeterde uitgave van Waem. We laten ons verrassen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
20 juli 2023 09:34
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #392

Jim Cemint schreef :

Komopdieroeie schreef : Wat betreft Gabri Urbanus, geen idee hoe goed hij is. Maar 13 doelpunten en 5 assists in 64 wedstrijden als verdediger is een ongekend moyenne, ook al hebben we het over de Tweede Divisie.

Tweede Divisie is 1 niveau lager dan KKD. Daar spelen geen koekenbakkers. Spakenburg speelt bijvoorbeeld Tweede Divisie. We weten allemaal wat die afgelopen seizoen hebben gedaan tegen Groningen, Utrecht en PSV. Menig KKD club (ook wij) zou de handen vol hebben aan welke tegenstander uit die klasse dan ook.

Ja, ik weet dat dit 1 niveau lager is dan de KKD. Ik weet ook dat daar geen koekenbakkers spelen en dat die het de meeste profclubs lastig zouden kunnen maken. Het is in het verleden vaker gebleken dat er ook spelers zijn die iets later tot bloei komen (Jamie Vardy is daar een mooi voorbeeld van). Met mijn post bedoelde ik dus ook niet te zeggen dat er een gigantisch niveauverschil is tussen deze twee competities. Toch hebben we het over een stap van de hoogste amateurklasse naar professioneel voetbal. Daar zit een verschil in. Ik weet niet of je het stadion van Excelsior Maassluis (waar Urbanus nu speelt) wel eens hebt gezien? Beetje flauw dat je één specifiek (klein) stukje uit mijn post highlight. Volgens mij zeg ik toch echt dat hij wat mij betreft welkom is om zich te komen bewijzen. Want ja, hij zal zich echt nog moeten bewijzen. Of is hij nu al de Messias?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
24 juli 2023 16:21
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #393
KRC Genk laat nog een speler andere oorden opzoeken
23 Juli 2023 09:03

KRC Genk blijft een schoonmaak houden in de oudere jeugdcategorieën. De Limburgers lijken ook niet meer te rekenen op Brent Stevens. Die dook verrassend genoeg op in Nederland, waar hij gisterenavond speelkansen kreeg in een oefenduel.

MVV kent via Ronny Van Geneugden de Belgische spelersmarkt zeer goed. Brent Stevens maakte minuten in het oefenduel tegen de beloften van Oud-Heverlee Leuven. Die partij werd met 6-1 gewonnen. Stevens lijkt Genk dus te hebben verlaten.

Na 11 jaar weg bij Genk
Een jaar geleden tekende hij daar nochtans zijn eerste contract. Hij maakte toen deel uit van Jong Genk. “Brent is een keeper die van nature beschikt over een goed reactievermogen en een grote explosiviteit. Daarnaast werd hij ook op regelmatige basis opgeroepen voor de nationale jeugdselecties”, liet Genk toen weten. De bijna 20-jarige doelman speelde sinds 2012 voor Genk, dat hem toen had weggehaald bij Heusden-Zolder.

Genk liet de afgelopen weken en maanden al spelers als Amine Et Taibi (Club NXT), Maarten Swerts (FC Eindhoven), Dario Cutillas (OHL), Tuur Rommens (Westerlo), Matisse Didden (Roda JC), Raf Smekens (Westerlo), Zenzo De Boeck (Westerlo) en Daan Dierckx (terug naar Parma) de club verlaten.

https://www.voetbalnieuws.be/news/725103/krc-genk-laat-nog-een-speler-andere-oorden-opzoeken
Discussie gesloten.
24 juli 2023 16:36
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #394
Moet MVV dan geen vergoeding betalen voor die keeper?….Mvrgr Opa.

....
Discussie gesloten.
24 juli 2023 16:56
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #395
Zou mvv dan toch rekenen op een vertrek van Mathys? Of hebben we geen keepers meer voor jong mvv waardoor Martens en deze stevens daar de keepers worden?
Ik begreep overigens dat die Martens een groot talent is die door een blessure langere tijd eruit heeft gelegen.
Discussie gesloten.
24 juli 2023 18:39
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #396
Volgens mij is er geen concrete interesse voor Matthys. MVV wil vier keepers hebben voor selectie en U21.
Die heb je nu met Matthys, Lambrix, Martens en Stevens.
Van Hecke en Ancion zijn weg.
Discussie gesloten.
24 juli 2023 19:18
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #397

Brncic schreef : Volgens mij is er geen concrete interesse voor Matthys. MVV wil vier keepers hebben voor selectie en U21.
Die heb je nu met Matthys, Lambrix, Martens en Stevens.
Van Hecke en Ancion zijn weg.

Ok ik dacht dat Van Hecke er nog was.
Discussie gesloten.
24 juli 2023 21:39
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #398
Onderstaand lijstje aangevuld.
Iemand nog geruchten, behalve de namen Martina, Urbanus, Roel Janssen en Nick Kuipers die we eerder langs zagen komen? Janssen traint mee bij VVV en Kuipers zie ik ook niet naar MVV komen. Volgens mij gaf opa eerder aan dat Urbanus in het oefenduel tegen Patro mee zou doen?

Zelf verwacht ik nog twee versterkingen, achterin en rechtsbuiten. Daarnaast verwacht ik in elke linie dat 1-2 jeugdspelers aan zullen sluiten. Afgaande op speeltijd in de voorbereiding heb ik Hofland, Tholens (centrumverdedigers), Yetimoglu (centrale middenvelder), Bouchentouf (10/linkerflank) en Maho (vleugelaanvaller) toegevoegd.

Positief dat MVV geen huurspelers meer haalt, maar inzet op doorverkoop met winst en eigen jeugd. Met nog twee versterkingen erbij zorg je in elk geval voor 12 wissels op de bank ieder duel, concurrentie en de mogelijkheid om tijdens trainingen 11-11 te spelen op een redelijk tot goed niveau.

Doel
#12 • Matthys • 24 jaar • tot 2024 met cluboptie
#1 • Lambrix • 21 jaar • tot 2024
#40 • Martens • 18 jaar • Contractduur onbekend
#41 • Stevens • 19 jaar • Contractduur onbekend

Verdediging
#32 • Zeegers • 23 jaar • tot 2025
#39 • Sy • 18 jaar • Contractduur onbekend

#3 • Aktas • 26 jaar • tot 2025
#4 • Coomans • 21 jaar • tot 2025 met cluboptie
NIEUW
#26 • Hofland • 18 jaar • Jeugdcontract
#27 • Tholens • 19 jaar • Jeugdcontract

#21 • Labylle • 32 jaar • tot 2024
#34 • Schenk • 21 jaar • tot 2024

Middenveld
#8 • Souren • 23 jaar • tot 2024
#31 • Kleinen • 21 jaar • tot 2025 met cluboptie
#6 • El Basri • 19 jaar • tot 2025 met cluboptie
#24 • Penders • 20 jaar • tot 2024
#20 • Yetimoglu • 20 jaar • Jeugdcontract

#5 • Smeets • 30 jaar • tot 2026
#18 • Slegers • 18 jaar • tot 2025 met cluboptie
#28 • Bouchentouf • 20 jaar • Jeugdcontract

Aanval
NIEUW
#17 • Maho • 21 jaar • Jeugdcontract

#10 • Kostons • 23 jaar • tot 2024
#22 • Livramento • 22 jaar • tot 2024 met cluboptie

#11 • Buifrahi • 18 jaar • tot 2025 met cluboptie
#9 • Remans • 25 jaar • tot 2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, daan4suz, opadiehard, Sjappie, jovkle, jasonke7, Brncic, M.V.V. 1902, LRB, CatenaccioMestreech
Discussie gesloten.
25 juli 2023 09:06
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #399
Gisteren 'rare' post van Mathys op zijn insta. Donkere foto van hemzelf en eronder groene handschoenen en zwart hartje...

transfer naar Cercle Brugge ?
Discussie gesloten.
25 juli 2023 09:09 25 juli 2023 09:10 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #400

Buurke76 schreef : Gisteren 'rare' post van Mathys op zijn insta. Donkere foto van hemzelf en eronder groene handschoenen en zwart hartje...

transfer naar Cercle Brugge ?

Het enigste wat ik daar op kan zeggen is hoop dat er een mooi bedrag betaald word zodat Ronnie kan doorpakken.
Niemand binnen de selectie is onvervangbaar,ik ben al content met die jongere keeper die de tweede helft tegen Leuven in het veld stond dan ben je goed bezig als je dit soort talenten kan binnen,,harken,,…Mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae
Discussie gesloten.
25 juli 2023 10:35
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #401
Inderdaad, ik las dat deze jongen (Stevens) diverse nationale jeugdelftallen heeft doorlopen. Dan kun je wel wat op je 18e lijkt me.
Of bij de huidige keepers dan een basisspeler zit, dat betwijfel ik. Een keeper pakt punten voor je , dat is met Romain wel gebleken.

als hij blijft zou me dat zeer verbazen, na zo een topseizoen. Dat zal in België zeker niet onopgemerkt zijn gebleven.
Discussie gesloten.
25 juli 2023 10:44
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #402

Buurke76 schreef : Inderdaad, ik las dat deze jongen (Stevens) diverse nationale jeugdelftallen heeft doorlopen. Dan kun je wel wat op je 18e lijkt me.
Of bij de huidige keepers dan een basisspeler zit, dat betwijfel ik. Een keeper pakt punten voor je , dat is met Romain wel gebleken.

als hij blijft zou me dat zeer verbazen, na zo een topseizoen. Dat zal in België zeker niet onopgemerkt zijn gebleven.

Cercle Brugge heeft 4 keepers momenteel.
Discussie gesloten.
25 juli 2023 11:29
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #403
Een andere doelman die het afgelopen jaar goed heeft gedaan (Bossin van Dordrecht) wordt ondertussen begeerd door KV Oostende.
Die had ik graag bij MVV gezien als vervanger van Matthys, is iets langer (1,91 ten opzicht van 1,83).

Ik ga ervan uit dat Matthys nog vertrekt en MVV een mooie cent oplevert.
Discussie gesloten.
25 juli 2023 13:55
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #404
Souren in de picture bij Volendam als Carel Eiting vertrekt.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
25 juli 2023 14:06
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #405
Logisch gevolg van een goed seizoen. Dan moet MVV vooral in de gaten houden hoeveel Volendam ontvangt van Twente en er een goed bedrag aan over houden. De opvolger staat wat mij betreft al klaar (Kleinen).
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden