>
Ontvangen bedankjes 239
Boredass schreef :
Mie leef Mestreech schreef : Urbanus is rechtsbenig. Maar was Waem vorig seizoen ook niet de enige linkspoot van de centrale verdedigers?
Ik denk dat Wout Coomans de opvolger is Waem. Dat is een linkspoot en wat tot nu zie lijkt ie kwa spel ook wel op Waem.
Jim Cemint schreef :
Komopdieroeie schreef : Wat betreft Gabri Urbanus, geen idee hoe goed hij is. Maar 13 doelpunten en 5 assists in 64 wedstrijden als verdediger is een ongekend moyenne, ook al hebben we het over de Tweede Divisie.
Tweede Divisie is 1 niveau lager dan KKD. Daar spelen geen koekenbakkers. Spakenburg speelt bijvoorbeeld Tweede Divisie. We weten allemaal wat die afgelopen seizoen hebben gedaan tegen Groningen, Utrecht en PSV. Menig KKD club (ook wij) zou de handen vol hebben aan welke tegenstander uit die klasse dan ook.
Brncic schreef : Volgens mij is er geen concrete interesse voor Matthys. MVV wil vier keepers hebben voor selectie en U21.
Die heb je nu met Matthys, Lambrix, Martens en Stevens.
Van Hecke en Ancion zijn weg.
Buurke76 schreef : Gisteren 'rare' post van Mathys op zijn insta. Donkere foto van hemzelf en eronder groene handschoenen en zwart hartje...
transfer naar Cercle Brugge ?
Buurke76 schreef : Inderdaad, ik las dat deze jongen (Stevens) diverse nationale jeugdelftallen heeft doorlopen. Dan kun je wel wat op je 18e lijkt me.
Of bij de huidige keepers dan een basisspeler zit, dat betwijfel ik. Een keeper pakt punten voor je , dat is met Romain wel gebleken.
als hij blijft zou me dat zeer verbazen, na zo een topseizoen. Dat zal in België zeker niet onopgemerkt zijn gebleven.