MVV transfergeruchten 2023-2024

25 juli 2023 14:10
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #406

Sjappie schreef : Logisch gevolg van een goed seizoen. Dan moet MVV vooral in de gaten houden hoeveel Volendam ontvangt van Twente en er een goed bedrag aan over houden. De opvolger staat wat mij betreft al klaar (Kleinen).

Okee maar alleen doorschuiven schiet echt op,neem aan dat er nog iemand aangetrokken word maar ik snap je redenatie…Mvrgr Opa.

....
Discussie gesloten.
25 juli 2023 14:36
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #407
En zo blijft van ons leuke team van afgelopen seizoen langzaam maar zeker niks over. Helaas ons lot.
Discussie gesloten.
25 juli 2023 14:44 25 juli 2023 14:45 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #408

pinobel schreef : En zo blijft van ons leuke team van afgelopen seizoen langzaam maar zeker niks over. Helaas ons lot.

Labylle, Schenk, Kleinen, El Basri, Penders, Kostons, Livramento en Remans zijn er allemaal nog.

Niet zo negatief. Dit gebeurd bij (bijna) elke KKD club. Als MVV na volgend seizoen Souren en Matthys gratis de deur uit laat lopen, is het ook weer niet goed en wordt er ook weer geklaagd. En zo kan MVV het op sommige vlakken toch nooit goed doen. We hebben een spelersbudget van 750K. Dan ga je zo'n spelers niet houden als je deze voor 300/400K kunt verkopen.

Maar het is zeker jammer, dat ben ik met je eens.
Discussie gesloten.
25 juli 2023 14:49
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #409

Mestreech28 schreef :

pinobel schreef : En zo blijft van ons leuke team van afgelopen seizoen langzaam maar zeker niks over. Helaas ons lot.

Labylle, Schenk, Kleinen, El Basri, Penders, Kostons, Livramento en Remans zijn er allemaal nog.

Niet zo negatief. Dit gebeurd bij (bijna) elke KKD club. Als MVV na volgend seizoen Souren en Matthys gratis de deur uit laat lopen, is het ook weer niet goed en wordt er ook weer geklaagd. En zo kan MVV het op sommige vlakken toch nooit goed doen. We hebben een spelersbudget van 750K. Dan ga je zo'n spelers niet houden als je deze voor 300/400K kunt verkopen.

Ja en daarvan zijn er 3 potentiele basisspelers. Labylle, Kleinen en Kostons. De rest van de basis is weg. Oftewel tussenjaar "ik ben de tel kwijt".
Discussie gesloten.
25 juli 2023 14:54
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #410

pinobel schreef :

Mestreech28 schreef :

Ja en daarvan zijn er 3 potentiele basisspelers. Labylle, Kleinen en Kostons. De rest van de basis is weg. Oftewel tussenjaar "ik ben de tel kwijt".

Poeh. Wat een geweldenaren zijn we kwijt. Blummel, Dzepar, Noviello, Thomas van Bommel, en twee keepers die geen minuut hebben gekeept. De 3 belangrijkste spelers zijn nog altijd aanwezig. Niet zo negatief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mestreech28, Clermonts
Discussie gesloten.
25 juli 2023 15:23
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #411
Natuurlijk zou het balen zijn als we Souren en Mathys kwijtraken. Maar het voelt voor mij toch anders dan vorige jaren. We hebben een Technisch manager die 3 jaar vast ligt en bezig is jonge talenten een paar jaar vast te leggen. We halen basis speler(s) van andere KKD teams en ons budget wordt wat groter. Een paar van deze vervelende transfer zijn nodig om een kans te hebben om door te groeien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Frank Salemans, Clermonts
Discussie gesloten.
25 juli 2023 15:32
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #412

MF schreef :

pinobel schreef :

Mestreech28 schreef :

Poeh. Wat een geweldenaren zijn we kwijt. Blummel, Dzepar, Noviello, Thomas van Bommel, en twee keepers die geen minuut hebben gekeept. De 3 belangrijkste spelers zijn nog altijd aanwezig. Niet zo negatief.

Je vergeet er voor het gemak maar een paar: Waem, Ven Helden, Steuckers, Ruben van Bommel, Rico Zeegers. Als daar ws Matthys en Souren nog bij komen heb je echt alle kwaliteit laten gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen
Discussie gesloten.
25 juli 2023 15:39
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #413

pinobel schreef :

MF schreef :

pinobel schreef :

Mestreech28 schreef :

Je vergeet er voor het gemak maar een paar: Waem, Ven Helden, Steuckers, Ruben van Bommel, Rico Zeegers. Als daar ws Matthys en Souren nog bij komen heb je echt alle kwaliteit laten gaan.

Ten eerste, Romain heeft nog een contract van 2 jaar.
Voor Souren is er ook nog geen concrete interesse.

Voor Waem hebben we nu Aktas. Die kwalitatief beter is.

Buifrahi is op papier een waardige vervanger voor van Bommel.

Rico Zeegers was niet goed genoeg.

Van Helden kan waarschijnlijk nog terugkeren.

Daarbij hebben we Smeets. Die meer ervaring heeft dan alle centrale middenvelders van vorig jaar.

We hebben nu al betere spelers als vorig jaar.

Daarbij, hebben we Kostons tot nu toe behouden. Een van de belangrijkste spelers van vorig seizoen.

De transfermarkt is open tot eind augustus.

Geen reden voor negativiteit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard
Discussie gesloten.
25 juli 2023 15:42 25 juli 2023 15:43 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #414
Even voor het beeld:
Waem had een contractconflict en heeft uiteindelijk nog wat opgelost > ADO.
Van Helden, gehuurd en zou altijd terugkeren naar STVV.
Steuckers, gehuurd en zou altijd terugkeren naar STVV.
Ruben van Bommel was transfervrij wegens het ontbreken van een contact, heeft uiteindelijk nog wat geld opgebracht> AZ.
Rico Zeegers staat op dit moment nog nergens onder contract, dat zegt ook wat over de kwaliteiten van deze speler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, MF
Discussie gesloten.
25 juli 2023 16:26
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #415
Aktas en Coomans zijn nu al een beter duo dan Waem en Van Helden, zowel kwalitatief als qua ervaring.
Hetzelfde geldt voor Smeets t.o.v. Steuckers.

Livramento is verder als vorig jaar, net als Kleinen en El Basri. Natuurlijk wil je Souren niet kwijt, maar qua middenveld gaan we weinig kwaliteit inleveren denk ik.
Verdediging is beter en voorin zal het erom hangen.
Discussie gesloten.
25 juli 2023 16:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #416
Dit is uiteraard de val van MVV, na een goed jaar gaan de meeste van de beste spelers weg. Dat geldt ook op hoger niveau nog voor de meeste teams - Feyenoord is Kokcu al kwijt, aan Gimenez wordt getrokken, etc. Ajax had vijf jaar geleden een leuk seizoen in de champions league en De Jong en De Ligt hadden na één of twee seizoenen als basisspeler en beiden nog als tiener al genoeg gezien in Nederland. Voor MVV werkt het echt niet anders.

Als het lukt om geen basisspelers meer te huren zal het in ieder geval moeten leiden tot langzaam steeds hogere transferinkomsten. En dat leidt weer tot meer budget voor de seizoenen er na. Ja, mochten Souren en Matthys vertrekken dan is dat overduidelijk sportief balen. Maar tegelijkertijd precies wat je als MVV wil hebben. Dat mensen daarover klagen, ik snap het wel, maar dan begrijp je echt de positie van MVV in de voetbalwereld niet.

Ik vertrouw er op dat juist met transferinkomsten van die twee Ronny nog een aantal mooie verrassingen te voorschijn tovert. Dat levert op de wat langere termijn alleen maar een sterkere selectie op.

Het nadeel zal naar mijn verwachting wel zijn dat we iets minder sterk dan vorig seizoen aan de competitie beginnen omdat de basiself nog niet rond is/lijkt. Maar ook dat overleven we wel weer. In Ronny we trust en Ave Verberne.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, MF
Discussie gesloten.
25 juli 2023 16:45
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #417

Duin schreef : Aktas en Coomans zijn nu al een beter duo dan Waem en Van Helden, zowel kwalitatief als qua ervaring.

Livramento is verder als vorig jaar, net als Kleinen en El Basri. Natuurlijk wil je Souren niet kwijt, maar qua middenveld gaan we weinig kwaliteit inleveren denk ik.

Je meent toch niet serieus dat Smeets een verbetering is ten opzichte van Steuckers hoop ik ??
Discussie gesloten.
25 juli 2023 16:57
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #418

Sjonnie schreef :

Duin schreef : Aktas en Coomans zijn nu al een beter duo dan Waem en Van Helden, zowel kwalitatief als qua ervaring.

Je meent toch niet serieus dat Smeets een verbetering is ten opzichte van Steuckers hoop ik ??

Het zijn twee totaal verschillende voetballers eigenlijk niet met elkaar te vergelijken!….Mvrgr Opa.

....
Discussie gesloten.
25 juli 2023 17:03
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #419

opadiehard schreef :

Sjonnie schreef :

Het zijn twee totaal verschillende voetballers eigenlijk niet met elkaar te vergelijken!….Mvrgr Opa.

Ik wil zeggen dat een middenveld Smeets, Kleinen, El Basri/Slegers op KKD niveau gelijkwaardig is aan een middenveld Souren, Dzepar, Steuckers.
Discussie gesloten.
25 juli 2023 19:32
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #420
@Duin .
Dat denk ik niet .......

Je moet de as Mathijss ..... Sour ..... Kostons ......behouden ........ en uitbouwen .....

MVV heeft pas 1400 seizoens kaarten verkocht dat zijn er pak weg 1000 minder als vorig jaar ..... steek daar maar eens meer energie in ....en minder / geen boete,s ...
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden