MVV transfergeruchten 2023-2024
25 juli 2023 20:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
bokkesprongen schreef : @Duin .
MVV heeft pas 1400 seizoens kaarten verkocht dat zijn er pak weg 1000 minder als vorig jaar ..... steek daar maar eens meer energie in ....en minder / geen boete,s ...
Discussie hoort op zich niet hier thuis, maar kan het niet laten om hier toch even op te reageren.
Seizoenskaarten zijn niet 1000 minder als vorig jaar. Vorig jaar zijn er door onze fantastische eerste seizoenshelft en de tweede seizoenshelft (en deels gedurende de eerste seizoenshelft) veel extra kaarten verkocht. Voorafgaand aan het seizoen hadden we zelfs voor mijn gevoel minder kaarten dan we tot nu toe hebben verkocht.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
25 juli 2023 20:23
Dat denk ik niet .......
Je moet de as Mathijss ..... Sour ..... Kostons ......behouden ........ en uitbouwen .....
MVV heeft pas 1400 seizoens kaarten verkocht dat zijn er pak weg 1000 minder als vorig jaar ..... steek daar maar eens meer energie in ....en minder / geen boete,s ...
Er is geen verband tussen het aantal boetes en Matthys en Souren in een Mvv-shirt.
En elke ploeg raakt zijn beste spelers kwijt aan een ploeg die meer betaalt. Behalve Al Hilal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mestreech28
Discussie gesloten.
26 juli 2023 12:03
26 juli 2023 12:07 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Dat denk ik niet .......
Je moet de as Mathijss ..... Sour ..... Kostons ......behouden ........ en uitbouwen .....
Doe eerst even onderzoek voordat je zo'n onzin roept want dit bericht slaat natuurlijk op niks. Daarbij moet je misschien je bericht van vorig jaar rond dit tijdstip in het topic "seizoenskaarten 2022/2023" even bekijken. Toen was je net zo negatief. En daar zie je ook dat het aantal seizoenkaarten welke je hier noemt (1000 minder dan vorig jaar) onzin is.
www.mvvfans.nl/forum/2-nieuws-en-gerucht...n-2022-2023?start=90
Om antwoord te geven op de vraag van opadiehard van toentertijd: zo te zien was zijn garantie toch verlopen.
Discussie gesloten.
28 juli 2023 14:52
28 juli 2023 14:52 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Matthys gaat definitief weg hoorde ik. Wie weet of het de waarheid is?
Discussie gesloten.
28 juli 2023 15:29
opadiehard
Platinum Boarder
mvv4ever schreef : Matthys gaat definitief weg hoorde ik. Wie weet of het de waarheid is?
Zal pas naar buiten komen als het ten eerste waar is en ten tweede als er een contract getekend is.
Mvv werkt officieel niet met geruchten!…Mvrgr Opa.
....
Discussie gesloten.
28 juli 2023 16:02
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Als hij morgen geen minuut keept, is dat een indicatie.
Discussie gesloten.
28 juli 2023 16:15
Sander70
Platinum Boarder
Dat gaat een aantal plekken kosten als dit echt zo is
Discussie gesloten.
28 juli 2023 16:50
De club waar hij waarschijnlijk naar toe gaat verliest waarschijnlijk zijn topscorer met 22 doelpunten, die fans denken ook dat dat hun een paar plaatsen gaat schelen. Als MVV er een ton of drie, vier en een doorverkooppercentage aan overhoudt, is het voor de club op de lange termijn alleen maar goed.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
28 juli 2023 17:16
ouwe rot
Platinum Boarder
22 doelpunten ?
In welk land ?
Discussie gesloten.
28 juli 2023 17:17
Boredass
Platinum Boarder
ouwe rot schreef : 22 doelpunten ?
In welk land ?
Ik denk dat Uede van Cercle Brugge wordt bedoeld
Discussie gesloten.
28 juli 2023 17:51
Volgens de site van Brugge gaan zij in zee met een Roemeense keeper.
Maar Roda JC is ook op zoek naar een nieuwe keeper!
Discussie gesloten.
28 juli 2023 18:07
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Sjakie schreef : Volgens de site van Brugge gaan zij in zee met een Roemeense keeper.
Maar Roda JC is ook op zoek naar een nieuwe keeper!
Zit je op de verkeerde pagina kerel?
Die van Aachen noord gaan Matthys zeker niet kunnen betalen. Of de gemeente moet weer de kas spekken.
Matthys zal wel naar een subtopper uit de Jupiler Pro League gaan als Cercle, Eupen of STVV
Discussie gesloten.
28 juli 2023 18:19
In de wedstrijd tegen Leuven zat R. Servais naast mij op tribune. 10 min na het begin van de tweede helft verliet hij de tribune...
Discussie gesloten.
28 juli 2023 18:28
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Waarom zou die Matthys nog komen bekijken?
Die weet toch wel wat die kan.
Discussie gesloten.
28 juli 2023 18:38
Volgens mij is Cercle Brugge niet op zoek naar een keeper. Zij beschikken momenteel over 4 keepers. nl. Warleson, Delanghe, Bruzesse en Langenbick. Warleson zou een goede indruk maken in de voorbereiding en Bruzesse is een keeper met ervaring op het hoogste niveau in België.
Keeper Didillion traint momenteel apart in afwachting van een mogelijke transfer. Maar die is dus ook nog niet van de loonlijst af.
Cercle Brugge is nu meer bezig met het zoeken naar alternatieven voor Ueda (aanvaller), Deman (flankverdediger), die de vereniging mogelijk gaan verlaten via een transfer.
Andere Belgische clubs net onder de top zijn niet direct op zoek naar een keeper: OH Leuven heeft Nordin Jackers (ex-Genk), KV Mechelen heeft Gaetan Coucke (ex-Genk), Charleroi heeft Herve Koffi, KVC Westerlo heeft Sinan Bolat (ex-Genk), Standard heeft Arnaud Bodart.
Bij STVV houdt men wel rekening met het vertrek van Daniel Schmidt, die eventueel als doublure van Simon Mignolet gebruikt kan gaan worden door Club Brugge.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden