MVV transfergeruchten 2023-2024
29 juli 2023 22:21
Laat ze toch lekker in hun sop gaarkoken daar. Transfergeruchten graag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, ASR
Discussie gesloten.
30 juli 2023 07:42
bokkesprongen schreef : Roda jc nieuws
Verkeerde forum.
Discussie gesloten.
30 juli 2023 11:25
Discussie gesloten.
30 juli 2023 11:44
Het lijkt mij vrij reeel - en ook niet per se slecht voor MVV - dat in ieder geval Souren en Matthys nog vertrekken. Als je voor beiden bij elkaar meer dan een miljoen kan krijgen is het onmogelijk daar nee tegen te zeggen. Souren's vertrek lijkt mij vrijwel een zekerheidje. Matthys moet wat meer mazzel hebben dat er ergens iets vrij komt.
MVV heeft niet de middelen om "vooruit" alternatieven vast te leggen. Dat plaatst de club voor een dilemma. Beter dat die 2 snel vertrekken dan dat dat pas over drie weken gebeurt. Wat je zeker niet wilt is dat je in een situatie komt waarin Matthys en Souren laat weggaan, er geen tijd meer is om fatsoenlijke vervangers te halen en een speler als Kostons vervolgens ook zijn conclusie trekt op de valreep van de transferdeadline.
Discussie gesloten.
30 juli 2023 12:24
30 juli 2023 12:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Clochard schreef : Het lijkt mij vrij reeel - en ook niet per se slecht voor MVV - dat in ieder geval Souren en Matthys nog vertrekken. Als je voor beiden bij elkaar meer dan een miljoen kan krijgen is het onmogelijk daar nee tegen te zeggen. Souren's vertrek lijkt mij vrijwel een zekerheidje. Matthys moet wat meer mazzel hebben dat er ergens iets vrij komt.
MVV heeft niet de middelen om "vooruit" alternatieven vast te leggen. Dat plaatst de club voor een dilemma. Beter dat die 2 snel vertrekken dan dat dat pas over drie weken gebeurt. Wat je zeker niet wilt is dat je in een situatie komt waarin Matthys en Souren laat weggaan, er geen tijd meer is om fatsoenlijke vervangers te halen en een speler als Kostons vervolgens ook zijn conclusie trekt op de valreep van de transferdeadline.
Maar toch Romain en Souren blijven gewoon hun minuten maken, dan zou je toch zeggen als er al eventueel sprake zou zijn van een eventuele transfer dat ze gewoon mee trainen maar niet spelen ivm blessures….mvrgr Opa.
....
Discussie gesloten.
31 juli 2023 05:27
Steuckers en van Helden in de basisopstelling gisteren bij de winst op Standard. Die kunnen we dan al doorstrepen op ons lijstje. Wel sjiek voor de jongens!
Discussie gesloten.
31 juli 2023 08:00
Mooi voor hun inderdaad, maar zoals de selectie er nu opgebouwd is (eigendom ipv huur) blijft toch beter.
Discussie gesloten.
31 juli 2023 09:53
Jim Cemint
Platinum Boarder
tuutsje schreef : Steuckers en van Helden in de basisopstelling gisteren bij de winst op Standard. Die kunnen we dan al doorstrepen op ons lijstje. Wel sjiek voor de jongens!
Sjiek voor die jongens inderdaad! Van Steuckers lag dit wel in de lijn der verwachtingen. Die gaat ook op dat niveau van zich laten horen. Van Helden hadden de meeste STVV fans op voorhand nog niet in de basis verwacht. Maar ook hij deed het schijnbaar prima. Ze waren overigens allebei in De Geusselt afgelopen zaterdag. Idem dito Waem.
Discussie gesloten.
31 juli 2023 10:40
Heel fijn. Super. En nu nog 2 goeie vleugelspelers met 10+ doelpunten!
Discussie gesloten.
31 juli 2023 11:47
opadiehard
Platinum Boarder
Mosae schreef : Heel fijn. Super. En nu nog 2 goeie vleugelspelers met 10+ doelpunten!
Als je af gaat op de laatste wedstrijd tegen patro zie je dat als de tegenstander stug voetbald MVV geen kansen weet te creëren.
Dan ben ik het helemaal met je eens bij ons mogen er indd wel twee goede vleugelspelers bij komen.
Alhoewel een linker en rechter back zou ook nog wenselijk zijn,labylle niet verkeerd maar toch!
Ik vond Tim de afgelopen weken in de oefenwedstrijden nonchalant spelen en niet echt met zijn taken bezig zijn,achter was hij vaker zijn mannetje kwijt en opbouwend te ver door gevoerd.
Terwijl een Tim in vorm alle twee de taken goed volbrengt,we wachten af wat er eventueel nog bij gaat komen of vertrekken.
Ik verwacht nog steeds dat romain gaat vertrekken naar een Belgische club in de hoogste klas!…Mvrgr Opa.
....
Discussie gesloten.
31 juli 2023 12:31
Ik ga vooralsnog alleen uit van de buitenkansjes die nog vastgelegd gaan worden.
Voorin zal het worden: Buifrahi op links, Koen centraal en Maho op rechts.
Vond Maho tegen Leuven niet slecht spelen, en MVV heeft nu eenmaal geen budget om daar de ECHTE versterkingen te halen.
Wellicht dat dit verandert als Souren en Matthys nog vertrekken (wat ik wel zie gebeuren).
Discussie gesloten.
31 juli 2023 12:42
Boredass
Platinum Boarder
Sjappie schreef : Ik ga vooralsnog alleen uit van de buitenkansjes die nog vastgelegd gaan worden.
Voorin zal het worden: Buifrahi op links, Koen centraal en Maho op rechts.
Vond Maho tegen Leuven niet slecht spelen, en MVV heeft nu eenmaal geen budget om daar de ECHTE versterkingen te halen.
Wellicht dat dit verandert als Souren en Matthys nog vertrekken (wat ik wel zie gebeuren).
Maho gaat echt geen basis worden, die rechtsbuiten komt er sowieso
Discussie gesloten.
01 aug 2023 12:40
Vriethof18
Expert Boarder
De naam van Koen Kostons word genoemd bij excelsior.
Ben benieuwd wat uiteindelijk het bod gaat zijn als dit daadwerkelijk serieus is.
Discussie gesloten.
01 aug 2023 17:03
Een vraagprijs van 800.000 euro voor de productiefste speler van de KKD lijkt mij redelijk. Als er geen clausule in zijn contract staat natuurlijk.
Discussie gesloten.
01 aug 2023 20:22
Gianni Bruno
Junior Boarder
Afgezien van het feit dat je deze speler liever niet ziet vertrekken. Leuk om geld te krijgen, maar waar moet je een gelijkwaardige speler vandaan halen?
Mestreech, door alle iewen heer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden