MVV transfergeruchten 2023-2024
28 juli 2023 18:41
Romain heeft nog een contract tot juni 2024 , en een cluboptie van 1 jaar . MVV hoeft hem niet te verkopen . Gewoon de hoofdprijs vragen minstens 1 miljoen . Het is voor MVV een win win situatie .
Discussie gesloten.
28 juli 2023 21:44
CatenaccioMestreech schreef : Waarom zou die Matthys nog komen bekijken?
Die weet toch wel wat die kan.
Lijkt mij ook, het viel me alleen op.
Discussie gesloten.
28 juli 2023 22:59
ASR schreef : In de wedstrijd tegen Leuven zat R. Servais naast mij op tribune. 10 min na het begin van de tweede helft verliet hij de tribune...
waarom niet gevraagd voor wie hij kwam, tegen Meerssen was hij ook aanwezig, de duitse rat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae
Discussie gesloten.
28 juli 2023 23:07
Boredass
Platinum Boarder
Als Mathys vertrekt , zou ik meteen eens een belletje doen naar Utrecht. Die hadden Branderhorst gehaald om te strijden als eerste keeper, maar halen oppeens Barkas weer.
Ik denk dat Branderhorst zich aardig bezeikt voelt
Discussie gesloten.
28 juli 2023 23:11
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Boredass schreef : Als Mathys vertrekt , zou ik meteen eens een belletje doen naar Utrecht. Die hadden Branderhorst gehaald om te strijden als eerste keeper, maar halen oppeens Barkas weer.
Die gaat echt niet aan ons verhuurd worden hoor.
Totaal niet realistisch.
Discussie gesloten.
28 juli 2023 23:29
Boredass
Platinum Boarder
CatenaccioMestreech schreef :
Boredass schreef : Als Mathys vertrekt , zou ik meteen eens een belletje doen naar Utrecht. Die hadden Branderhorst gehaald om te strijden als eerste keeper, maar halen oppeens Barkas weer.
Die gaat echt niet aan ons verhuurd worden hoor.
Totaal niet realistisch.
Dat weet je niet, die zal daar niet gaan blijven
Discussie gesloten.
28 juli 2023 23:33
Kan er naast zitten , maar heeft die Brandenhorst niet een blauwe maandag bij MVV gespeeld ??
Discussie gesloten.
28 juli 2023 23:35
Boredass
Platinum Boarder
Sjonnie schreef : Kan er naast zitten , maar heeft die Brandenhorst niet een blauwe maandag bij MVV gespeeld ??
Ja 1 seizoen, was gehuurd van willem 2
Discussie gesloten.
28 juli 2023 23:38
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Ik denk niet dat die in de KKD gaat komen keepen.
Nogmaals niet realistisch.
Discussie gesloten.
28 juli 2023 23:40
Sander70
Platinum Boarder
Branderhorst… we hebben nog steeds een onderkant kkd budget. Deze speler heeft een eredivisie salaris. Kansloos.
Discussie gesloten.
28 juli 2023 23:57
Frank Salemans
Platinum Boarder
Vergis je niet. Door het goede seizoen 22/23 en enkele interessante transfers, wordt MVV misschien door veel spelers (die eerder onhaalbaar waren) mogelijk als een springplank naar verder succes gezien. Als een soort investering: oké, een minder salaris, maar ik maak wel speelminuten. En ik kan me in de kijker spelen.
Discussie gesloten.
29 juli 2023 10:17
Maar waarom zou Branderhorst zich nog in de kijker moeten spelen.
Discussie gesloten.
29 juli 2023 13:43
ouwe rot
Platinum Boarder
Urbanus blijf bij Maassluis tot 2024.
Discussie gesloten.
29 juli 2023 21:25
bokkesprongen
Platinum Boarder
Roda jc nieuws .
De op brengsten van de verkopen van de van de spelers Limbobke naar Heracles en Vente naar Schotland zo,n 900 duizend euro voor Vente en 400 duizend voor Limboke zullen naar de de begroting gaan van Roda jc immers de opbrengsten waren op genomen in de begroting van Roda jc .... Dus geen cent om nieuwe spelers te halen . .............
Discussie gesloten.
29 juli 2023 22:13
bokkesprongen schreef : Roda jc nieuws .
De op brengsten van de verkopen van de van de spelers Limbobke naar Heracles en Vente naar Schotland zo,n 900 duizend euro voor Vente en 400 duizend voor Limboke zullen naar de de begroting gaan van Roda jc immers de opbrengsten waren op genomen in de begroting van Roda jc .... Dus geen cent om nieuwe spelers te halen . .............
En die Funders hebben er ook nog 2 milj ingepompt afgelopen seizoen, anders waren er betalings problemen gekomen, plus dat er ff 3milj schuld word kwijtgescholden, wat natuurlijk al maanden geleden beklonken was met de Gemeente. Dan toch een begrotings tekort van 1,5 milj over houden, dat vind ik best knap, volgens mij zitten er daar veel die hun zakken vullen achter de schermen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden