>
Ontvangen bedankjes 377
Het zal niet apart als post in het jaarverslag staan maar ik denk dat het wel inzichtelijk te krijgen is. Ik zal eens navragen of dat mogelijk is. Zal wel even duren want ik weet niet of het totale schadebedrag van Willem II en NAC al bekend is.Roed en Wit 70 schreef : Boschpoort, staan de bedragen tav vernielingen in uitvakken apart vermeld in de cijfers van een jaarverslag ? Goed om dit bedrag inzichtelijk te maken...kunnen sommigen die daar bij betrokken zijn zich eens achter de oren krabben dat het een leuke speler kan schelen als ze dit niet doen. Maar waarschijnlijk tevergeefs en iets met dovemansoren.
Roed en Wit 70 schreef : Ik denk als je een dure 18 jarige vastlegt waar de top van België achteraan zit .
Zwegel schreef :
Roed en Wit 70 schreef : Ik denk als je een dure 18 jarige vastlegt waar de top van België achteraan zit .
Met alle respect, maar je moet niet alles geloven wat er geschreven wordt.
Geloof je nu echt zelf dat een speler waar de Belgische topclubs achteraan zitten, bij MVV komt voetballen ??
Dream on ........
Ik zeg niet, dat het geen goede aankoop is, of kan zijn, maar als je een beetje realistisch nadenkt moet je me toch gelijk geven he ?
Zwegel schreef :
Geloof je nu echt zelf dat een speler waar de Belgische topclubs achteraan zitten, bij MVV komt voetballen ??
Dream on ........
Ik zeg niet, dat het geen goede aankoop is, of kan zijn, maar als je een beetje realistisch nadenkt moet je me toch gelijk geven he ?
Zwegel schreef :
Dream on ........
Mosae schreef : Ik snap zijn keuze voor MVV wel. Hij gaat blijkbaar redelijk verdienen bij MVV, en het is een springplank naar de eredivisie in Nederland. Schijnbaar heeft dat de voorkeur bij hem, zoals idd Ruben. Maar met één verschil dat MVV hem gelijk langer vastlegt. Toch iets geleerd nu.
Mosae schreef : Ik snap zijn keuze voor MVV wel. Hij gaat blijkbaar redelijk verdienen bij MVV
Zwegel schreef : Ik ken de speler niet dus of ie talent heeft laat ik even in het midden.
Dat ie niet naar een Belgische topclub wil, geloof ik best. Kans is dan idd groot dat ie op de bank beland.
Maar kom op zeg, als er echt topclubs achter hem aan zitten, kan ie ook heus wel aan de bak bij een middenmoter waar ie een kans kan krijgen op het hoogste niveau in Belgie.
Ik hoop in ieder geval van harte dat ie bij MVV goed uit de verf komt, en dat we veel plezier aan hem kunnen beleven.
Jawel, dat heb ik wel, maar we komen nu langzaam naar de discussie welke competitie nu hoger staat aangeschreven. De Nederlandse of de Belgische, en ik denk niet dat het hier de plek is voor die discussie.Zwegel schreef :
Mosae schreef : Ik snap zijn keuze voor MVV wel. Hij gaat blijkbaar redelijk verdienen bij MVV
Ik denk dat jij werkelijk geen idee hebt wat er in Belgie betaald wordt.
Er zijn zelfs amateurclubs waar de spelers meer verdienen dan bij MVV.
Zwegel schreef : Ik ken de speler niet dus of ie talent heeft laat ik even in het midden.
Dat ie niet naar een Belgische topclub wil, geloof ik best. Kans is dan idd groot dat ie op de bank beland.
Maar kom op zeg, als er echt topclubs achter hem aan zitten, kan ie ook heus wel aan de bak bij een middenmoter waar ie een kans kan krijgen op het hoogste niveau in Belgie.
Ik hoop in ieder geval van harte dat ie bij MVV goed uit de verf komt, en dat we veel plezier aan hem kunnen beleven.