MVV transfergeruchten 2023-2024

05 juni 2023 15:36 05 juni 2023 15:37 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #91
Boschpoort, staan de bedragen tav vernielingen in uitvakken apart vermeld in de cijfers van een jaarverslag ? Goed om dit bedrag inzichtelijk te maken...kunnen sommigen die daar bij betrokken zijn zich eens achter de oren krabben dat het een leuke speler kan schelen als ze dit niet doen. Maar waarschijnlijk tevergeefs en iets met dovemansoren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2023 16:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #92

Roed en Wit 70 schreef : Boschpoort, staan de bedragen tav vernielingen in uitvakken apart vermeld in de cijfers van een jaarverslag ? Goed om dit bedrag inzichtelijk te maken...kunnen sommigen die daar bij betrokken zijn zich eens achter de oren krabben dat het een leuke speler kan schelen als ze dit niet doen. Maar waarschijnlijk tevergeefs en iets met dovemansoren.

Het zal niet apart als post in het jaarverslag staan maar ik denk dat het wel inzichtelijk te krijgen is. Ik zal eens navragen of dat mogelijk is. Zal wel even duren want ik weet niet of het totale schadebedrag van Willem II en NAC al bekend is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2023 17:26
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #93

Roed en Wit 70 schreef : Ik denk als je een dure 18 jarige vastlegt waar de top van België achteraan zit .


Met alle respect, maar je moet niet alles geloven wat er geschreven wordt.
Geloof je nu echt zelf dat een speler waar de Belgische topclubs achteraan zitten, bij MVV komt voetballen ??
Dream on ........
Ik zeg niet, dat het geen goede aankoop is, of kan zijn, maar als je een beetje realistisch nadenkt moet je me toch gelijk geven he ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2023 17:29
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 569
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #94

Zwegel schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Ik denk als je een dure 18 jarige vastlegt waar de top van België achteraan zit .


Met alle respect, maar je moet niet alles geloven wat er geschreven wordt.
Geloof je nu echt zelf dat een speler waar de Belgische topclubs achteraan zitten, bij MVV komt voetballen ??
Dream on ........
Ik zeg niet, dat het geen goede aankoop is, of kan zijn, maar als je een beetje realistisch nadenkt moet je me toch gelijk geven he ?


Wat valt er niet te geloven?
Antwerp en Genk zaten achter deze speler aan maar hebben hem laten zitten.
Is gewoon een erg groot talent waar Ronny snel mee heeft doorgepakt. Snap niet wat je niet geloofd?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2023 18:23 05 juni 2023 18:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #95

Zwegel schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Ik denk als je een dure 18 jarige vastlegt waar de top van België achteraan zit .


Met alle respect, maar je moet niet alles geloven wat er geschreven wordt.
Geloof je nu echt zelf dat een speler waar de Belgische topclubs achteraan zitten, bij MVV komt voetballen ??
Dream on ........
Ik zeg niet, dat het geen goede aankoop is, of kan zijn, maar als je een beetje realistisch nadenkt moet je me toch gelijk geven he ?


Noem het onrealistisch of onwaarschijnlijk maar echt wel mogelijk,zou hij eventueel naar een Belgische topclub gaan zou hij toch naar een van de jongere elftallen gaan!
In belgie zijn ze niet zo scheutig om de jeugd een kans te geven!
Mvv heeft echt wel een signaal af gegeven door het verhaal Ruben!
Meerdere gehuurde spelers maken echt wel sprongen zoals Van helden,streukens en onze keep!
Dan heeft Ronnie echt veel werk verzet en hem verschillende keren deze kant laten opkomen tijdens de thuiswedstrijden van MVV!
Dan redelijk wat gesprekken gevoerd en hem kunnen overtuigen dat hij hier zijn speelminuten gaat maken en zich zo kan door ontwikkelen en zich in de picture kan spelen!
Oostende heeft een geweldige ,,fout ,,gemaakt door dit talent geen contract aan te bieden en door die,,fout,, gaat MVV nu aan de haal met deze Marokkaanse speler!
We zullen zien of hij hier gaat slagen en laat dan het verhaal dat die topclubs in belgie niet in het spel waren maar in de mist blijven hangen,ik geef hem het voordeel van de twijfel en hoop op een mooi seizoen voor hem en ons!
Ik vind het ook klinken als een sprookje maar ben daar graag deelgenoot van!….mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2023 18:28
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #96

Zwegel schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Ik denk als je een dure 18 jarige vastlegt waar de top van België achteraan zit .


Met alle respect, maar je moet niet alles geloven wat er geschreven wordt.
Geloof je nu echt zelf dat een speler waar de Belgische topclubs achteraan zitten, bij MVV komt voetballen ??
Dream on ........
Ik zeg niet, dat het geen goede aankoop is, of kan zijn, maar als je een beetje realistisch nadenkt moet je me toch gelijk geven he ?


Ik citeer het volgende: ‘ Bij RSC Anderlecht werd Buifrahi weggeplukt door Club Brugge dat hem vervolgens naar KV Oostende zag vertrekken.’

Zijn toch 3 grote clubs in België. Dat zeg genoeg over zijn talent. Daarbij, als je een beetje onderzoek doet en kijk naar wat de supporters van Oostende over hem schrijven, dan zie je hoe onnodig je bericht is. Ze snappen zijn keuze naar MVV niet, maar is een goede technische voetballer met veel talent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2023 19:20
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 469
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #97
Ik snap zijn keuze voor MVV wel. Hij gaat blijkbaar redelijk verdienen bij MVV, en het is een springplank naar de eredivisie in Nederland. Schijnbaar heeft dat de voorkeur bij hem, zoals idd Ruben. Maar met één verschil dat MVV hem gelijk langer vastlegt. Toch iets geleerd nu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2023 19:24
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #98

Mosae schreef : Ik snap zijn keuze voor MVV wel. Hij gaat blijkbaar redelijk verdienen bij MVV, en het is een springplank naar de eredivisie in Nederland. Schijnbaar heeft dat de voorkeur bij hem, zoals idd Ruben. Maar met één verschil dat MVV hem gelijk langer vastlegt. Toch iets geleerd nu.


Juist. Daarbij, is die weggaan bij Oostende omdat de jeugd daar geen kans krijgt. Het eerste elftal heeft problemen daar, en de jeugd elftallen doen het allemaal goed maar krijgen de kans niet. Staat een groot artikel over op het internet. Hij is waarschijnlijk bang dat die in dezelfde situatie terecht zou komen bij een andere grote Belgische club. Beter een stapje lager en minuten maken en daarna een grote transfer maken. Beide goed gehandeld zowel MVV als hij zelf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2023 20:06
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #99
Ik ken de speler niet dus of ie talent heeft laat ik even in het midden.
Dat ie niet naar een Belgische topclub wil, geloof ik best. Kans is dan idd groot dat ie op de bank beland.
Maar kom op zeg, als er echt topclubs achter hem aan zitten, kan ie ook heus wel aan de bak bij een middenmoter waar ie een kans kan krijgen op het hoogste niveau in Belgie.
Ik hoop in ieder geval van harte dat ie bij MVV goed uit de verf komt, en dat we veel plezier aan hem kunnen beleven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2023 20:09
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #100

Mosae schreef : Ik snap zijn keuze voor MVV wel. Hij gaat blijkbaar redelijk verdienen bij MVV


Ik denk dat jij werkelijk geen idee hebt wat er in Belgie betaald wordt.
Er zijn zelfs amateurclubs waar de spelers meer verdienen dan bij MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2023 20:14
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #101

Zwegel schreef : Ik ken de speler niet dus of ie talent heeft laat ik even in het midden.
Dat ie niet naar een Belgische topclub wil, geloof ik best. Kans is dan idd groot dat ie op de bank beland.
Maar kom op zeg, als er echt topclubs achter hem aan zitten, kan ie ook heus wel aan de bak bij een middenmoter waar ie een kans kan krijgen op het hoogste niveau in Belgie.
Ik hoop in ieder geval van harte dat ie bij MVV goed uit de verf komt, en dat we veel plezier aan hem kunnen beleven.


In België werkt dat anders dan in Nederland. De talenten in België krijgen bijna geen kans. Daarom vertrekken de meeste spelers ook vanuit België naar bijvoorbeeld Nederland. De club waar die nu voor speelde heeft enorme geld problemen. het beleid is echt slecht daar. Er is nog een andere jongen met heel veel doelpunten, die is ook vertrokken. Ze willen de jeugd geen kans geven daar. Hij zal het zelf waar moeten maken hier. Soms moet je een klein risico nemen. Voor MVV begrippen een prima speler. Als spelers als essers, en Rico hier in de basis mogen staan, dan verdient die jongen ook een kans. De tijd zal het leren!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2023 02:05
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 469
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #102

Zwegel schreef :

Mosae schreef : Ik snap zijn keuze voor MVV wel. Hij gaat blijkbaar redelijk verdienen bij MVV


Ik denk dat jij werkelijk geen idee hebt wat er in Belgie betaald wordt.
Er zijn zelfs amateurclubs waar de spelers meer verdienen dan bij MVV.

Jawel, dat heb ik wel, maar we komen nu langzaam naar de discussie welke competitie nu hoger staat aangeschreven. De Nederlandse of de Belgische, en ik denk niet dat het hier de plek is voor die discussie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2023 06:27
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #103

Zwegel schreef : Ik ken de speler niet dus of ie talent heeft laat ik even in het midden.
Dat ie niet naar een Belgische topclub wil, geloof ik best. Kans is dan idd groot dat ie op de bank beland.
Maar kom op zeg, als er echt topclubs achter hem aan zitten, kan ie ook heus wel aan de bak bij een middenmoter waar ie een kans kan krijgen op het hoogste niveau in Belgie.
Ik hoop in ieder geval van harte dat ie bij MVV goed uit de verf komt, en dat we veel plezier aan hem kunnen beleven.


Hij kiest nu eenmaal voor zijn carrière ipv het geld.
Zijn tegenwoordig niet veel mensen die dit doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2023 08:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #104
Er hadden wel degelijk clubs in België interesse die een maatje (of twee) groter zijn dan MVV. Maar deze jongen heeft de laatste jaren bij meerdere Belgische (grotere) clubs rondgelopen en kreeg daar niet het gevoel dat er een strak plan lag om hem naar het eerste elftal te helpen. Hij heeft dan ook geen zin om bij een Belgische eersteklasser in de reserves weg te rotten of om op 31 augustus alsnog uitgeleend te worden. MVV had blijkbaar wel een mooi plan klaar, heeft hem weten te overtuigen. Ik denk dat Ronny VG hier heel goed werk heeft verricht.

Laten we hopen dat die jongen de belofte waarmaakt. En laten we ook hopen dat er geen afkoopclausule in zijn contract staat (of een erg hoge). Maar als ik die jongen was, zou ik juist alleen bij MVV tekenen als er een gelimiteerde afkoopsom in het contract staat. Hopen dat het bedrag voor MVV-begrippen een mooi bedrag is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2023 09:35
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #105
Amin Nasri 20 jaar
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.431 seconden