MVV transfergeruchten 2023-2024

12 juni 2023 19:58
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #121
Dat is wat Ruben van Bommel MVV gegund heeft en is het tekengeld wat AZ normaal aan hem had gegeven als er wel een contract was geweest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Clermonts

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2023 20:14
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 801
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #122

Roed en Wit 70 schreef : Dat is wat Ruben van Bommel MVV gegund heeft en is het tekengeld wat AZ normaal aan hem had gegeven als er wel een contract was geweest.


Dus een bedrag tussen 50 duizend en 100 duizend euro? Heb je een betrouwbare bron?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2023 20:26 12 juni 2023 20:30 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #123
Ben, niet vwb het bedrag zelf, Ruben zou anders dat bedrag zelf hebben gekregen wat heel normaal is. Wellicht dat mvvfan1984 die bron vh bedrag zelf wel heeft, want dat bedrag komt niet zomaar ergens vandaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2023 20:30
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #124
Ben de bron zelf mag ik niet vermelden maar kan wel zeggen dat diezelfde bron ook vertelde dat mvv ook in gesprek is of is geweest met een oud speler, of die gaat komen weet ik niet. Dit is alles wat ik er over kan vertellen, Wellicht dat er binnenkort wat naar buiten gaat komen met betrekking tot de transfer van Ruben van Bommel en onze ex speler, mocht dit rond komen natuurlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2023 21:05
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #125
Zal toch niet dat ze Duin dan weer deze kant opsturen he ‘in ruil voor’.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2023 21:25
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #126
Nee nee geen Jelle duin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2023 21:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Onderwerp Auteur
MVV transfergeruchten 2023-2024 #127

MVVFAN1984 schreef : Ben de bron zelf mag ik niet vermelden maar kan wel zeggen dat diezelfde bron ook vertelde dat mvv ook in gesprek is of is geweest met een oud speler, of die gaat komen weet ik niet. Dit is alles wat ik er over kan vertellen, Wellicht dat er binnenkort wat naar buiten gaat komen met betrekking tot de transfer van Ruben van Bommel en onze ex speler, mocht dit rond komen natuurlijk.


Volgens mij gaat dat niet door. Maar dat kan natuurlijk altijd veranderen

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2023 21:34
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #128
Zal waarschijnlijk om smeets gaan, heeft ook al een gesprek plaatsgevonden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2023 21:37
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #129
Klopt gaat om Bryan Smeets , of dit rond komt geen idee, weet wel dat er idd een gesprek heeft plaats gevonden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2023 08:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #130
Als Smeets fit en gemotiveerd is, is het los van de centen natuurlijk op voetbalgebied altijd een aanwinst voor MVV. En een jongen uit de jeugdopleiding, uit de stad. Dat is ook mooi. Volgens de geruchten vroeg hij een tijdje geleden nog 10.000 euro per maand, dat zijn bedragen die MVV neem ik aan nog altijd niet wil en kan betalen. Dus of Smeets moet flink in zijn eisen zijn gezakt, of de Amerikanen zijn inderdaad wat van plan. Of het wordt gewoon wederom geen deal.

Overigens sportief gezien natuurlijk wel een kleine puzzel, Buifrahi komt naar verwachting als vervanger van Steuckers. Souren lijkt me buiten alle discussie staan. Dan lijkt het dat Smeets in de Dzepar/Kleinen rol gaat spelen, leveren we daarmee niet te veel duelkracht en defensieve arbeid in? En Kleinen en wat mij betreft zeker ook El Basri wil je komend seizoen veel minuten laten maken. Gaat dat wel lukken met een Smeets in de selectie? Van de andere kant zagen we in de tweede seizoenshelft en play-offs dat de selectie veel te smal is om serieus mee te doen bovenin. Vanuit die optiek: laat Smeets maar komen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902, bokkesprongen, Clermonts

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2023 09:22
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #131
Destijds bij Sparta gewoon een dragende kracht, niemand begreep waarom hij opeens weg ging.

Smeets brengt wel een brok aan ervaring, voetballend vermogen en zeker duel kracht. Op het oog lijkt het soms laks, maar Smeets legt behoorlijk wat meters af.

Ik denk voor dit jonge team juist een ervaren speler heel fijn is. Iemand die ook de eredivisie heeft meegemaakt en de ervaring kan delen met de andere. Tevens is Smeets een speler wat jongens in het veld durft te coachen. Vooral dat laatste is iets wat ik persoonlijk wel gemist heb laatste 2 jaren. Als het even slecht gaat de “ tot hier en niet verder” mentaliteit.

Wat mij betreft meteen doen. Een sjeng uit de eigen opleiding terug in Mestreech.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, bokkesprongen, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2023 09:29
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #132
En Smeets is toch een speler die er staat op belangrijke momenten om een paar voorbeelden te noemen. In de Geusselt tegen Roda, de goal voor de graafschap waardoor Ajax het kampioenschap mis liep en tegen mvv in de Geusselt in de playoffs, hij kan wat extra’s brengen. Maarja we laten ons verrassen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2023 10:22 13 juni 2023 10:26 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #133
Mijn persoonlijke mening is dat je in je handjes mag wrijven als je een speler als Smeets kunt ,,binnen,, halen!
Laat het een man zijn met een aparte manier van handelen een soort van enfanterible!
Op het veld kan hij een elftal aansturen en iemand diep aanspelen dat heeft hij vaak genoeg laten zien.
Waarom hij bij Sparta en zeer onverwachts bij Lommel vertrok blijft natuurlijk een vraagteken.
Ik vraag mij alleen af of het gevraagde salaris,(en ik ga er vanuit dat hij bij die andere clubs zeker een ton verdiende) haalbaar is en je moet inzetten op een salaris die te hoog ligt naar de MVV normen?
Maar voor mij persoonlijk zeg ik laat hem komen,twee van dat ,,transfers,,op korte termijn en je zal zien dat de seizenskaarten verkoop weer in stijgende lijn gaat…..maar dat is mijn mening!
En Jacques ik denk dat je het wel moet gaan doen met dubbele bezettingen want wat we allemaal konden zien hadden we op het laatste toch niet echt een ,,brede,,selectie?…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2023 10:56
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Onderwerp Auteur
MVV transfergeruchten 2023-2024 #134

Jacques schreef : Als Smeets fit en gemotiveerd is, is het los van de centen natuurlijk op voetbalgebied altijd een aanwinst voor MVV. En een jongen uit de jeugdopleiding, uit de stad. Dat is ook mooi. Volgens de geruchten vroeg hij een tijdje geleden nog 10.000 euro per maand, dat zijn bedragen die MVV neem ik aan nog altijd niet wil en kan betalen. Dus of Smeets moet flink in zijn eisen zijn gezakt, of de Amerikanen zijn inderdaad wat van plan. Of het wordt gewoon wederom geen deal.

Overigens sportief gezien natuurlijk wel een kleine puzzel, Buifrahi komt naar verwachting als vervanger van Steuckers. Souren lijkt me buiten alle discussie staan. Dan lijkt het dat Smeets in de Dzepar/Kleinen rol gaat spelen, leveren we daarmee niet te veel duelkracht en defensieve arbeid in? En Kleinen en wat mij betreft zeker ook El Basri wil je komend seizoen veel minuten laten maken. Gaat dat wel lukken met een Smeets in de selectie? Van de andere kant zagen we in de tweede seizoenshelft en play-offs dat de selectie veel te smal is om serieus mee te doen bovenin. Vanuit die optiek: laat Smeets maar komen.


Ik denk dat je je inderdaad moet afvragen of een Smeets , die ondanks de salarissen bij MVV niet voor een habbekrats komt ballen, niet to much is gezien het budget van MVV.

Zoals je goed aangeeft is Buifrahi gehaald als vervanger van Steuckers. Souren is een zekerheidje en Kleinen komt op de plek van Dzepar. Voor onze begrippen is het hebben van een wissel in de persoon van Buifrahi, Kleinen of Smeets toch iets te veel van het goede. Dan zal Buifrahi al moeten uitwijken naar linksbuiten of MVV in een ander systeem gaan voetballen (wat ik niet verwacht)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2023 10:59
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #135

Lijnsje@tappunt schreef :

Jacques schreef : Als Smeets fit en gemotiveerd is, is het los van de centen natuurlijk op voetbalgebied altijd een aanwinst voor MVV. En een jongen uit de jeugdopleiding, uit de stad. Dat is ook mooi. Volgens de geruchten vroeg hij een tijdje geleden nog 10.000 euro per maand, dat zijn bedragen die MVV neem ik aan nog altijd niet wil en kan betalen. Dus of Smeets moet flink in zijn eisen zijn gezakt, of de Amerikanen zijn inderdaad wat van plan. Of het wordt gewoon wederom geen deal.

Overigens sportief gezien natuurlijk wel een kleine puzzel, Buifrahi komt naar verwachting als vervanger van Steuckers. Souren lijkt me buiten alle discussie staan. Dan lijkt het dat Smeets in de Dzepar/Kleinen rol gaat spelen, leveren we daarmee niet te veel duelkracht en defensieve arbeid in? En Kleinen en wat mij betreft zeker ook El Basri wil je komend seizoen veel minuten laten maken. Gaat dat wel lukken met een Smeets in de selectie? Van de andere kant zagen we in de tweede seizoenshelft en play-offs dat de selectie veel te smal is om serieus mee te doen bovenin. Vanuit die optiek: laat Smeets maar komen.


Ik denk dat je je inderdaad moet afvragen of een Smeets , die ondanks de salarissen bij MVV niet voor een habbekrats komt ballen, niet to much is gezien het budget van MVV.

Zoals je goed aangeeft is Buifrahi gehaald als vervanger van Steuckers. Souren is een zekerheidje en Kleinen komt op de plek van Dzepar. Voor onze begrippen is het hebben van een wissel in de persoon van Buifrahi, Kleinen of Smeets toch iets te veel van het goede. Dan zal Buifrahi al moeten uitwijken naar linksbuiten of MVV in een ander systeem gaan voetballen (wat ik niet verwacht)



Is Souren een zekerheidje? Heb het idee dat hij graag een stap wil maken. Of is er iets veranderd?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden