MVV transfergeruchten 2023-2024

13 juni 2023 11:02
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Onderwerp Auteur
MVV transfergeruchten 2023-2024 #136

JulioB schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

Jacques schreef : Als Smeets fit en gemotiveerd is, is het los van de centen natuurlijk op voetbalgebied altijd een aanwinst voor MVV. En een jongen uit de jeugdopleiding, uit de stad. Dat is ook mooi. Volgens de geruchten vroeg hij een tijdje geleden nog 10.000 euro per maand, dat zijn bedragen die MVV neem ik aan nog altijd niet wil en kan betalen. Dus of Smeets moet flink in zijn eisen zijn gezakt, of de Amerikanen zijn inderdaad wat van plan. Of het wordt gewoon wederom geen deal.

Overigens sportief gezien natuurlijk wel een kleine puzzel, Buifrahi komt naar verwachting als vervanger van Steuckers. Souren lijkt me buiten alle discussie staan. Dan lijkt het dat Smeets in de Dzepar/Kleinen rol gaat spelen, leveren we daarmee niet te veel duelkracht en defensieve arbeid in? En Kleinen en wat mij betreft zeker ook El Basri wil je komend seizoen veel minuten laten maken. Gaat dat wel lukken met een Smeets in de selectie? Van de andere kant zagen we in de tweede seizoenshelft en play-offs dat de selectie veel te smal is om serieus mee te doen bovenin. Vanuit die optiek: laat Smeets maar komen.


Ik denk dat je je inderdaad moet afvragen of een Smeets , die ondanks de salarissen bij MVV niet voor een habbekrats komt ballen, niet to much is gezien het budget van MVV.

Zoals je goed aangeeft is Buifrahi gehaald als vervanger van Steuckers. Souren is een zekerheidje en Kleinen komt op de plek van Dzepar. Voor onze begrippen is het hebben van een wissel in de persoon van Buifrahi, Kleinen of Smeets toch iets te veel van het goede. Dan zal Buifrahi al moeten uitwijken naar linksbuiten of MVV in een ander systeem gaan voetballen (wat ik niet verwacht)



Is Souren een zekerheidje? Heb het idee dat hij graag een stap wil maken. Of is er iets veranderd?


Als Souren blijft is hij inderdaad een zekerheidje. Dat bedoel ik ook te zeggen. Daarbij denk ik niet dat Smeets de 1-op-1 vervanger is voor Souren. Of hij moet meer loopvermogen hebben gekregen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
13 juni 2023 11:14
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #137

Lijnsje@tappunt schreef :

Jacques schreef : Als Smeets fit en gemotiveerd is, is het los van de centen natuurlijk op voetbalgebied altijd een aanwinst voor MVV. En een jongen uit de jeugdopleiding, uit de stad. Dat is ook mooi. Volgens de geruchten vroeg hij een tijdje geleden nog 10.000 euro per maand, dat zijn bedragen die MVV neem ik aan nog altijd niet wil en kan betalen. Dus of Smeets moet flink in zijn eisen zijn gezakt, of de Amerikanen zijn inderdaad wat van plan. Of het wordt gewoon wederom geen deal.

Overigens sportief gezien natuurlijk wel een kleine puzzel, Buifrahi komt naar verwachting als vervanger van Steuckers. Souren lijkt me buiten alle discussie staan. Dan lijkt het dat Smeets in de Dzepar/Kleinen rol gaat spelen, leveren we daarmee niet te veel duelkracht en defensieve arbeid in? En Kleinen en wat mij betreft zeker ook El Basri wil je komend seizoen veel minuten laten maken. Gaat dat wel lukken met een Smeets in de selectie? Van de andere kant zagen we in de tweede seizoenshelft en play-offs dat de selectie veel te smal is om serieus mee te doen bovenin. Vanuit die optiek: laat Smeets maar komen.


Ik denk dat je je inderdaad moet afvragen of een Smeets , die ondanks de salarissen bij MVV niet voor een habbekrats komt ballen, niet to much is gezien het budget van MVV.

Zoals je goed aangeeft is Buifrahi gehaald als vervanger van Steuckers. Souren is een zekerheidje en Kleinen komt op de plek van Dzepar. Voor onze begrippen is het hebben van een wissel in de persoon van Buifrahi, Kleinen of Smeets toch iets te veel van het goede. Dan zal Buifrahi al moeten uitwijken naar linksbuiten of MVV in een ander systeem gaan voetballen (wat ik niet verwacht)


Of Bryan een juiste aanwinst is voor MVV betwijfel ik ook nog. Maar kwa de financiën: als het klopt dat we 50k tot 100k voor Van Bommel hebben gekregen, zou dat hiermee mooi opgevangen kunnen worden.
Discussie gesloten.
13 juni 2023 11:16
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #138
Ik heb het persoonlijk nooit zo gehad op Bryan. Maar op papier zou het een aanwinst kunnen zijn. Vooral omdat we ervaring missen met zoveel jonge jongens. Ik ben heel benieuwd of dit gerucht klopt, en wat hieruit komt.
Discussie gesloten.
13 juni 2023 11:33
Clermonts
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #139
Mits financieel betaalbaar zie ik Smeets graag weer in de Geusselt voetballen. We hebben in iedere linie een ervaren speler nodig. Kleinen heeft mij afgelopen seizoen zeer positief verrast. Hij gaat nog meer groeien en zeer waardevol worden voor ons.

Mocht Matthys nog vertrekken.......dan hoop ik echt wel dat er weer een goede keeper voor terugkomt.
Matthys heeft genoeg punten gepakt.
Discussie gesloten.
13 juni 2023 11:43
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #140
Qua ervaring prima. Zo'n speler hebben we nodig. Maar als je Smeets haalt, dan zal hij echt voor de basis zijn. Smeets en ook Buifrahi haal je niet voor de bank. En Smeets vind ik op 10 beter dan op 8, wat Dzepar vervulde. Hem vond ik op 10 ook beter dan op 8. Dan zal Buifrahi linksbuiten moeten spelen, maar zijn voorkeur gaat uit naar de 10.

Als Smeets komt, zal hij in mijn ogen gelijk aanvoerder worden.
Discussie gesloten.
13 juni 2023 11:44
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 583
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #141
Als chauvinistische Sjeng zou ik Smeets met zijn ervaring echt wel een aanwinst vinden.
Ook een jongen van de stad, en ja niet bij iedereen geliefd maar hij is ook wat ouder geworden dus misschien is hij daar ook wat in veranderd.
Op voetballend gebied zou hij sowieso niet misstaan voor jongens als Kleinen, El Basri.
Ben wel benieuwd of die ook komt aangezien hij bij MVV inderdaad geen flink bedrag kan verdienen.

Hopelijk krijgen we deze week nog nieuws omtrent een nieuwe speler of wat dan ook.
Discussie gesloten.
13 juni 2023 11:49 13 juni 2023 11:50 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #142
Een eerder bericht gevonden waarin Tuutsje dit gerucht heeft ontkracht door te zeggen dat Smeets zich heeft aangeboden en mvv netjes zou hebben bedankt.
Discussie gesloten.
13 juni 2023 11:57
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 583
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #143

Roed en Wit 70 schreef : Een eerder bericht gevonden waarin Tuutsje dit gerucht heeft ontkracht door te zeggen dat Smeets zich heeft aangeboden en mvv netjes zou hebben bedankt.

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mestreech28
Discussie gesloten.
13 juni 2023 12:49
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #144
Tjonge, opeens iedereen vol lof over Brian Smeets! De messias, uit de stad, zelfs de aanvoerder heb ik zien voorbij komen. Hoe anders was het een tijd geleden. Ik hoop dat hij dit keer dan op handen wordt gedragen in de Geusselt, en niet wordt uitgejouwd na een slechte partij. Hier op het forum kan het in ieder geval niet meer fout gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
13 juni 2023 14:04
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #145
Op papier is Bryan Smeets absoluut een versterking, maar hij is hier nooit geliefd geweest op het laatste seizoen na.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
13 juni 2023 17:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #146

Mosae schreef : Tjonge, opeens iedereen vol lof over Brian Smeets! De messias, uit de stad, zelfs de aanvoerder heb ik zien voorbij komen. Hoe anders was het een tijd geleden. Ik hoop dat hij dit keer dan op handen wordt gedragen in de Geusselt, en niet wordt uitgejouwd na een slechte partij. Hier op het forum kan het in ieder geval niet meer fout gaan.


Hij speelde sindsdien een stuk of honderd eredivisiewedstrijden. Als we als forum al niet meer enthousiast worden van iemand met 100 eredivisiewedstrijden in de benen (en nog altijd qua leeftijd niet voetbalbejaard), dan weet ik het ook niet meer.

Maar ja, stel hij komt echt, dan gaan op het forum en in het stadion genoeg mensen zich flink ergeren. Want Bryan heeft nu eenmaal van nature een bepaalde houding/uitstraling die soms lijkt alsof hij er niet vol voor gaat en het hem allemaal niet zo veel interesseert. En hij legt veel risico in zijn spel, dus veel balverlies. Die combinatie levert vaak felle reacties op.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Ben Salemans, jesfen, opadiehard, ASR
Discussie gesloten.
13 juni 2023 17:39
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #147
Ik ben ook enthousiast over Brian. Daar niet vanaf gezien. Maar ik vind het alleen opvallend om te zien, hoe diep hij eigenlijk in de harten ligt van velen. Dat was in het stadion vaak niet te merken. Bovendien zag het na dat doelpunt in de playoffs, er niet naar uit dat hij nog ooit welkom zou zijn. Het kan verkeren. Een beetje hetzelfde verhaal als met Danny Schreurs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
13 juni 2023 18:19 13 juni 2023 18:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #148

Mosae schreef : Ik ben ook enthousiast over Brian. Daar niet vanaf gezien. Maar ik vind het alleen opvallend om te zien, hoe diep hij eigenlijk in de harten ligt van velen. Dat was in het stadion vaak niet te merken. Bovendien zag het na dat doelpunt in de playoffs, er niet naar uit dat hij nog ooit welkom zou zijn. Het kan verkeren. Een beetje hetzelfde verhaal als met Danny Schreurs.


Hier heb je gelijk in spelers uit het Maastrichtse moesten twee keer zo goed hun best doen,kijk indd naar Danny en bryan!
Vooral Smeets moest het heel vaak ontgelden en werd vaker uitgefloten,ik vind daarna heeft hij zich echt wel bewezen bij Sparta/De graafschap weet natuurlijk niet waarom hij bij Sparta vertrokken was en later ook weer Lommel?

Ik weet het is alweer een tijdje geleden maar och och was hij mooi dat doelpunt tegen kirchrao,dat staat diep in mijn geheugen gegrift….mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Mosae
Discussie gesloten.
13 juni 2023 18:35
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #149
Inderdaad opa, dat doelpunt was geniaal. Om in te lijsten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
13 juni 2023 21:18
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #150

Mosae schreef : Tjonge, opeens iedereen vol lof over Brian Smeets! ……. Hier op het forum kan het in ieder geval niet meer fout gaan.

Top business voor de lokale tattoshops!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden