MVV transfergeruchten 2023-2024
15 juni 2023 14:09
15 juni 2023 14:11 door Mosae.
Mithrandir schreef :
Mosae schreef : Wel a.ub. gewoon netjes antwoorden. Iets een domme reactie noemen, vind ik namelijk nóg dommer, dan een reactie zélf. Er zijn geen domme reacties of/en vragen. Jij bent iemand schijnbaar, die zijn hele leven al altijd álles goed doet zeker.
Goed dom is wellicht het verkeerde woord.. maar behoorlijk naïef is jouw bericht wel. Is toch logisch dat clubs uitkijken naar transfervrije spelers? Alsof MVV dat niet doet. In dit geval had MVV haar zaken gewoon op orde moeten brengen, eigen schuld.
Je kijkt niet 1 bericht verder. Ik ga het niet nog eens herhalen. Ja en inderdaad, het is MVV zijn eigen schuld. Het is ook niet zo, dat ik dat niet vind. Staat nergens.
Discussie gesloten.
15 juni 2023 14:12
MVVFAN1984
Junior Boarder
Ben benieuwd of Mvv, Rein Van Helden nog een extra jaartje kan huren van Sint Truiden.
Discussie gesloten.
15 juni 2023 14:29
Boredass
Platinum Boarder
MVVFAN1984 schreef : Ben benieuwd of Mvv, Rein Van Helden nog een extra jaartje kan huren van Sint Truiden.
Hij traint al weer mee daar meen ik
Maar die zal daar geen kans krijgen
Discussie gesloten.
15 juni 2023 14:47
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Boredass schreef :
MVVFAN1984 schreef : Ben benieuwd of Mvv, Rein Van Helden nog een extra jaartje kan huren van Sint Truiden.
Hij traint al weer mee daar meen ik
Maar die zal daar geen kans krijgen
stvv.com/nl/nieuws/artikel/nieuwe-gezich...en-training-bij-stvv
Van Helden (en Steuckers) worden genoemd onder het kopje ‘Jeudig talent’. Zou voor MVV mooi zijn als Van Helden nog een jaartje gehuurd kan worden. Ik vind dat hij wel potentie heeft.
Discussie gesloten.
16 juni 2023 08:18
mvv4ever
Platinum Boarder
Waem.... Net of hij niet wist dat de optie werd gelicht. Foto maken filmpje maken. En dan uiteindelijk zeggen dat hij geen brief heeft gekregen. Heeft hij opzettelijk een verkeerde adres op gegeven? Heeft mvv de fout gemaakt? Nou dat weet je niet. Maar 1 ding wist hij wel, dat zijn optie werd gelicht. Hij had vorig jaar al liever weg gewild en dacht zeker dat mvv nu ook een stokje ervoor wilde steken. Dus doet hij het op deze manier heb ik zo'n gevoel.
Maar de mondelinge afspraak telt toch? Foto's, filmpjes is bewijs genoeg toch voor mvv?
Discussie gesloten.
16 juni 2023 08:53
Zoals Boschpoort terecht een tijdje geleden al uitlegde: in “normale” rechtspraak zou dat zeker meewegen, dat Waem overduidelijk wist dat MVV zijn optie had gelicht. Dan zou de rechter ook meewegen dat Waem voor 1 april nooit heeft gemeld “die filmpjes en zo zijn leuk en aardig, MVV, maar ik heb nog geen brief gehad!”
Maar dit is profvoetbal en daarin komen dit soort dingen voor een arbitragecommissie. En in het betaald voetbal kijken die over het algemeen veel strikter naar wat er contractueel is vastgelegd. Dus dan telt een foto van Waem met shirt 2024 en een filmpje waarin hij letterlijk zegt dat hij een jaar langer vastligt, simpelweg niet. Als in contract staat dat een aangetekende brief nodig is en MVV kan niet bewijzen dat die geleverd is, dan is hij waarschijnlijk de facto transfervrij.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
16 juni 2023 08:58
16 juni 2023 09:04 door JulioB.
Jacques schreef : Zoals Boschpoort terecht een tijdje geleden al uitlegde: in “normale” rechtspraak zou dat zeker meewegen, dat Waem overduidelijk wist dat MVV zijn optie had gelicht. Dan zou de rechter ook meewegen dat Waem voor 1 april nooit heeft gemeld “die filmpjes en zo zijn leuk en aardig, MVV, maar ik heb nog geen brief gehad!”
Maar dit is profvoetbal en daarin komen dit soort dingen voor een arbitragecommissie. En in het betaald voetbal kijken die over het algemeen veel strikter naar wat er contractueel is vastgelegd. Dus dan telt een foto van Waem met shirt 2024 en een filmpje waarin hij letterlijk zegt dat hij een jaar langer vastligt, simpelweg niet. Als in contract staat dat een aangetekende brief nodig is en MVV kan niet bewijzen dat die geleverd is, dan is hij waarschijnlijk de facto transfervrij.
Als hij geblesseerd was geraakt was hij wel degelijk gebleven. Als je toch van je werkgever en brief verwacht, want laten we eerlijk zijn, beide partijen weten van die brief, dan vraag je toch na een week waar die blijft of niet soms? Ze hebben er over gesproken en er zijn zelfs foto’s gemaakt. Gewoon triest.
Hij heeft nu gewoon gewacht om te kijken of hij er profijt uit kon halen en helaas is hem dat gelukt.
Desalniettemin had mvv dit beter moeten regelen maar om nu te zeggen dat Waem of zijn manager geen blaam treft is ook niet juist.
Discussie gesloten.
16 juni 2023 09:36
Dat zeg ik ook niet, dat Waem of zijn manager geen blaam treft. Ik gaf simpelweg antwoord op de vraag van mvv4ever dat mondelinge afspraak ook geldt en dat foto's en filmpjes bewijs zijn. Normaal gezien klopt dat, maar in dit soort zaken telt dat helaas veel minder zwaar en telt de letter van het contract erg zwaar.
Natuurlijk is de manager van Waem een klootzak en Waem een mismieter dat ze het op deze manier doen. Ze wisten heel goed dat MVV de optie gelicht had en gebruiken een technicaliteit om er onderuit te komen. En net zo goed treft MVV blaam doordat ze niet geschakeld hebben toen ze de aangetekende brief retour afzender ontvingen op kantoor.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, bokkesprongen, JulioB
Discussie gesloten.
16 juni 2023 12:52
16 juni 2023 12:56 door Mosae.
Ach kom op mensen. De fout ligt gewoon bij MVV. Is hun eigen schuld. Waem naar Heracles en moet MVV (logisch) ook maar op zoek gaan naar transfervrije spelers, bij....VV Berg '28.
Discussie gesloten.
16 juni 2023 13:05
Mithrandir
Expert Boarder
Mosae schreef : Ach kom op mensen. De fout ligt gewoon bij MVV. Is hun eigen schuld. Waem naar Heracles en moet MVV (logisch) ook maar op zoek gaan naar transfervrije spelers, bij....VV Berg '28.
Jij vind waarschijnlijk dat de schuld bij Heracles ligt , pikken zomaar een transfervrije speler op.
Keiharde conclusie; lijkt erop dat we tonnen mislopen door niet daadkrachtig handelen bij Van Bommel , en door een stommiteit met Waem. Euros die keihard nodig zijn om eventuele schulden te dekken, maar ook een acceptabele selectie neer te kunnen zetten.
Hier mag men zich toch eens goed achter de oren gaan krabben.
Discussie gesloten.
16 juni 2023 13:10
16 juni 2023 13:50 door Mosae.
Dan begrijp je me verkeerd. Ik zei al eerder in een bericht dat MVV zélf in de positie moet komen van clubs als Heracles, maar dat er niet graag stuivertje wordt gewisseld, en dat het muurvast zit. Clubs als Heracles degraderen en promoveren weer meteen. Logisch dat ze daarna gaan kijken naar de top 7 eerste divisie die het nét niet haalden. En bij MVV wel erg gemakkelijk steeds (fout op fout). Er zijn nu al zeker 4 spelers bij MVV (transfervrij) weggegaan, die veel tot zeer veel hadden kunnen opbrengen. Met dat geld had je daar nu misschien gestaan.
Discussie gesloten.
16 juni 2023 13:52
Och wat bin iech toch stom… iech meinde altied tot es de titel vaan n onderwerp geruchten is tot t dao ouch euver mos gaon?
Discussie gesloten.
16 juni 2023 16:13
moonghoya66
Senior Boarder
Vanuit de entourage van Waem kan ik jullie bevestigen dat het verhaal dat nu circuleert ivm Heracles een grote luchtbel is vermits de club tot heden geen contact heeft gehad en met de speler en met zijn makelaar, vanwaar en hoe dit verhaal is ontstaan is een grote vraagteken. De " mismieter " Waem ( zoals Jacques het zo mooi formuleert ) kreeg in januari ( weer ) de kans om naar een eredivisie club te verhuizen maar heeft toen zelf aangegeven te willen blijven bij MVV ( welke ploeg het was mag ik niet zeggen )Hij kon het niet opbrengen om de team in de steek te laten en droomde om met zijn allen te promoveren. Er is nog heel veel wat mensen niet weten , mss op een latere tijdstip een uitleg hieromtrent. Groetjes
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Mosae
Discussie gesloten.
17 juni 2023 01:14
moonghoya66 schreef : Vanuit de entourage van Waem kan ik jullie bevestigen dat het verhaal dat nu circuleert ivm Heracles een grote luchtbel is vermits de club tot heden geen contact heeft gehad en met de speler en met zijn makelaar, vanwaar en hoe dit verhaal is ontstaan is een grote vraagteken. De " mismieter " Waem ( zoals Jacques het zo mooi formuleert ) kreeg in januari ( weer ) de kans om naar een eredivisie club te verhuizen maar heeft toen zelf aangegeven te willen blijven bij MVV ( welke ploeg het was mag ik niet zeggen )Hij kon het niet opbrengen om de team in de steek te laten en droomde om met zijn allen te promoveren. Er is nog heel veel wat mensen niet weten , mss op een latere tijdstip een uitleg hieromtrent. Groetjes
Erg knap dat jij Waem niet als een mismieter kunt neerzetten. Laat ik anders met een shirt op de foto gaan met 2024 erop en ik wil transfervrij vertrekken. Kun jij het rijmen? Nee dat is onmogelijk. Of jij nou heel veel weet of niet, dit is achterbaks en niet goed te praten. Wees een man!
Discussie gesloten.
17 juni 2023 01:45
17 juni 2023 01:46 door MF.
moonghoya66 schreef : Vanuit de entourage van Waem kan ik jullie bevestigen dat het verhaal dat nu circuleert ivm Heracles een grote luchtbel is vermits de club tot heden geen contact heeft gehad en met de speler en met zijn makelaar, vanwaar en hoe dit verhaal is ontstaan is een grote vraagteken. De " mismieter " Waem ( zoals Jacques het zo mooi formuleert ) kreeg in januari ( weer ) de kans om naar een eredivisie club te verhuizen maar heeft toen zelf aangegeven te willen blijven bij MVV ( welke ploeg het was mag ik niet zeggen )Hij kon het niet opbrengen om de team in de steek te laten en droomde om met zijn allen te promoveren. Er is nog heel veel wat mensen niet weten , mss op een latere tijdstip een uitleg hieromtrent. Groetjes
Ongeloofwaardig. Ten eerste, Heeft hij niets te willen. Hij staat nog steeds onder contract t/m 30 Juni. Ten tweede, heeft die al meerdere keren duidelijk gemaakt via de media dat die een stapt wilt maken. Dat die zogenaamd wilde blijven om samen te promoveren is onzin. Hij en zijn zaken waarnemer spelen een vies spelletje. Die wachten gewoon af tot 30 Juni en dan maakt die alsnog een gratis overstap naar een andere club. Zijn zaken waarnemer zal waarschijnlijk zijn commissie krijgen + eventueel ook nog het tekengeld. Op deze manier naait die niet alleen de club, maar, ook ons als supporters. (Sportief gezien. Nieuwe spelers etc.) hij verdient geen enkele vorm van bescherming. Daarbij, en niet alleen naar jouw gericht, dat geheimzinnig gedoe met bijvoorbeeld jouw als voorbeeld nu, (van welke ploeg dan mag ik niet zeggen.) is ook overbodig. Als je A zegt, zeg dan ook B. Maar goed, ik had hem hoog zitten, maar dit is de druppel voor mij. Als die echt zo nodig wilde blijven, als die het echt nodig vond dat MVV een transfersom zou krijgen, dan was dit allang geregeld. Daarbij laat ik het. Het bovenstaande is gebaseerd op hoe ik het zie en op mijn mening over hem.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden