MVV transfergeruchten 2023-2024

21 juni 2023 09:11
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #211
Zeker positief als mvv (in grote mate) overtuigd is van hun talent. Zoals waarschijnlijk in dit geval gezien de contractduur, want om te denken dat dit goedkoop is, is ook niet zo. De financiële positie van mvv laat het ga ik vanuit niet toe een paar van deze talenten lang vast te leggen. Het blijft een balans om uiteindelijk toch proberen bij de eerste acht te komen met een mix van de juiste spelers. Talenten, ervaring, maar je zult ook altijd juist vanwege de financien met huurspelers of met amateurcontracten te maken hebben. Hoe meer inkomsten mvv echter genereert des te meer je van dit soort jongens kunt vastleggen in de hoop ooit transfergeld te genereren. Dat moet dan op zijn laatst een jaar voor einde contract. Net zoals met Souren nou bijvoorbeeld en komend seizoen Matthys.
Discussie gesloten.
21 juni 2023 10:24 21 juni 2023 10:25 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #212
Laten we achteraf niet gaan zeuren als er weinig aan budget beschikbaar is voor de meer gesettelde/geroutineerde spelers door dat je nu het risico neemt door jonge getalenteerde spelers een contract te geven voor 2 jaar +1?
Mvv gaat nu volgens mij echt doorpakken op eigen jeugd en getalenteerde jeugd die ze aan trekken van buitenaf zonder een huurclausule!
Ik hoop echt al zal het dan op huurbasis zijn dat er achterin wat routine gaat bij komen,want door het wegvallen van de achterste lijn zal dat toch noodzakelijk zijn.
Het doelgemiddelde van 65/65 heeft zijn voor en zijn tegen,65 eigen doelpunten is natuurlijk positief maar dan die 65 tegen is wel heel erg veel en hoop dat er een middenweg in gevonden word hoop dat Ron met wat spelers te voorschijn komt op dat gebied en natuurlijk ook dat hij gaat bijtekenen…mvrgr Ampa.

....
Discussie gesloten.
21 juni 2023 10:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #213
Wat ik me afvraag wat gaat er aansluiten vanuit de o21 van MVV richting MVV1 met een contract ?!
Discussie gesloten.
23 juni 2023 15:34
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #214
Jongelingen Martens en Sy naar MVV Maastricht
Vrijdag 23 juni 2023

MVV Maastricht breidt zijn keepersbestand uit met Niels Martens. De 18-jarige Martens speelde eerder in de jeugd van Fortuna Sittard. Met de komst van Martens heeft MVV Maastricht de keepersformatie op peil. Ook Romain Matthys en Thijs Lambrix verdedigen het Maastrichtse doel.

Naast Martens heeft MVV ook Kanou Sy vastgelegd. Sy, die komende week 18 jaar wordt, is een verdediger die zowel op rechts- als op linksback uit de voeten kan. Hij genoot zijn opleiding bij KRC Genk en kiest nu voor de overstap naar Maastricht.

Technisch manager Ronny van Geneugden: “Bij MVV Maastricht geven we jonge jongens uit de regio een kans. Niels en Kanou passen helemaal in dat profiel. Zij hebben een goede opleiding gehad en krijgen bij MVV de kans een volgende stap in hun carrière te zetten.
Discussie gesloten.
23 juni 2023 16:06
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #215
Wat opvalt aan dit bericht is dat - in tegenstelling tot eerdere aankondigingen - niet vermeld staat voor hoe lang deze jongens zijn vastgelegd. Ik heb ook het bericht over de contractverlenging van Thijs Lambrix gemist.
Discussie gesloten.
23 juni 2023 16:16
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #216

Loyaal schreef : Wat opvalt aan dit bericht is dat - in tegenstelling tot eerdere aankondigingen - niet vermeld staat voor hoe lang deze jongens zijn vastgelegd. Ik heb ook het bericht over de contractverlenging van Thijs Lambrix gemist.

Had Lambrix geen doorlopend contract? Deze jongens ken ik verder niet
Discussie gesloten.
23 juni 2023 17:53
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #217

Loyaal schreef : Wat opvalt aan dit bericht is dat - in tegenstelling tot eerdere aankondigingen - niet vermeld staat voor hoe lang deze jongens zijn vastgelegd. Ik heb ook het bericht over de contractverlenging van Thijs Lambrix gemist.

Ik denk dat deze jongens een amateurcontract hebben gekregen.
Discussie gesloten.
25 juni 2023 19:03
Clermonts
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #218
Het is stil, erg stil hier.
Stilte voor de storm?

Zijn er nog geruchten?

Hoop dat we nog 2 a 3 ervaren spelers contracteren, ben ook benieuwd naar het budget dit jaar.
Discussie gesloten.
25 juni 2023 20:54
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #219
Denk toch dat we moeten wachten tot Laura hier begint. Dan krijgen we denk ik langzaam dingen te horen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Clermonts
Discussie gesloten.
25 juni 2023 21:02
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #220

Clermonts schreef : Het is stil, erg stil hier.
Stilte voor de storm?

Zijn er nog geruchten?

Hoop dat we nog 2 a 3 ervaren spelers contracteren, ben ook benieuwd naar het budget dit jaar.

Transfermarkt is pas net open en we hebben al 4 nieuwelingen.
We zijn al best verwend.
De 3-4 ervaren krachten zullen later wel gepresenteerd worden aangezien de meeste altijd wel even wachten om te kijken wat ze voor een aanbiedingen krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Clermonts
Discussie gesloten.
25 juni 2023 22:09 25 juni 2023 22:14 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #221

CatenaccioMestreech schreef :

Stilte voor de storm?

Zijn er nog geruchten?

We zijn al best verwend.
De 3-4 ervaren krachten zullen later wel gepresenteerd worden aangezien de meeste altijd wel even wachten om te kijken wat ze voor een aanbiedingen krijgen.

Wat CatenaccioMestreech schrijft. De zomertransferperiode loopt van 12 juni tot en met 31 augustus. De grote namen zullen pas laat (of later) in deze periode komen. Sterker nog, volgens mij lopen de contracten van veel spelers tot de 30e van deze maand. Dat betekent technisch gezien dat spelers die MVV (of willekeurig welke andere club) gaan verlaten tot die tijd nog onder contract staan. Natuurlijk kunnen daarvoor al zaken worden gedaan, maar - zoals gezegd - de grote transfers volgen vaak pas aan het eind van de transferwindow. Vaak komen er nog spelers bij als de competitie al bezig is.

Vooralsnog is het gerucht rond Bryan Smeets het meest 'concreet', als in: hij heeft zelf bevestigd dat hij met MVV praat om te bepalen of club en speler iets voor elkaar kunnen betekenen. Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat MVV met Sint Truiden wil praten over een eventueel langer verblijf van Rein van Helden. Alleen weet ik dat dus niet zeker. Dacht dat er ook met Leroy Labylle gepraat wordt over een nieuwe verbintenis.

Met de nieuwe aanwinsten betekent dat dat voor 2023/2024 inmiddels vastliggen:

Keepers: Romain Matthys, Thijs Lambrix, Niels Martens
Verdediging: Lars Schenk, Tim Zeegers, Kanou Sy
Middenveld: Nicky Souren, Marko Kleinen, Rayan Buifrahi, Ferre Slegers, Saul Penders
Aanval: Mart Remans, Koen Kostons, Dailon Livramento

Dat zijn 14 contractspelers nog voordat de eerste training is geweest. Volgens mij heeft MVV er wel eens slechter voorgestaan rond dit tijdstip. Wat we op basis van deze groep volgens mij nog nodig hebben is ervaring en body, met name (centraal) achterin en in de aanval. En op het middenveld is dat optioneel. Smeets daar erbij zou in dat opzicht niet verkeerd zijn. Achterin kun je met Labylle ervaring en met Van Helden talent toevoegen. Dan zou ik het liefst naast Van Helden nog een centrale verdediger zien met body en lengte. Ook aanvallend moet er nog wel wat bij (vleugel en centraal). Dan kun je de selectie verder aanvullen met jeugd of amateurcontracten.

Bovendien hoop op het vastleggen van Nabil El Basri. Een jonge gast met potentie en lengte die bovendien het duel niet schuwt. Ik ben benieuwd naar de nieuwe gezichten op de eerste training en de eerste oefenpotjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, jasonke7, CatenaccioMestreech, Mosae
Discussie gesloten.
25 juni 2023 22:19
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #222
Juist. Echter, is Smeets overbodig. We hebben momenteel genoeg middenvelders. Daarbij verwacht ik ook dat Bouchentouf, Letecheur, El Basri. De eerste twee uit de jeugd van MVV. Twee talenten. Dan zit je al op 7/8 middenvelders. Rein zal ook niet terugkeren. STVV is zeer tevreden over hem. Die kun je in principe vergeten. De achterhoede moet het meeste aan gewerkt worden. Dit lijkt mij wel duidelijk aangezien de velen tegendoelpunten vorig seizoen.

Het liefs zie ik CV’s met lengte en fysiek. Misschien Gabri Urbanus met een ervaren verdediger naast hem. Leroy deed het goed dit seizoen. Maar, ook daar is meer fysiek en snelheid nodig. Het huidige voetbal is vooral fysiek en snelheid. Dat ontbreekt beide bij Leroy. De meeste contracten zullen niet verlengd worden. Ik denk ook die van Leroy niet. Essers ook niet, en nog een paar jongens die in principe allemaal te kort komen. Laat het budget maar elders uitgegeven worden. Spelers met restwaarde die in de toekomst iets kunnen opleveren zodat we eindelijk echt eens vooruit kunnen.
Discussie gesloten.
25 juni 2023 23:07
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #223

M.V.V. 1902 schreef :

CatenaccioMestreech schreef :

Stilte voor de storm?

Zijn er nog geruchten?

We zijn al best verwend.

Wat CatenaccioMestreech schrijft. De zomertransferperiode loopt van 12 juni tot en met 31 augustus. De grote namen zullen pas laat (of later) in deze periode komen. Sterker nog, volgens mij lopen de contracten van veel spelers tot de 30e van deze maand. Dat betekent technisch gezien dat spelers die MVV (of willekeurig welke andere club) gaan verlaten tot die tijd nog onder contract staan. Natuurlijk kunnen daarvoor al zaken worden gedaan, maar - zoals gezegd - de grote transfers volgen vaak pas aan het eind van de transferwindow. Vaak komen er nog spelers bij als de competitie al bezig is.

Vooralsnog is het gerucht rond Bryan Smeets het meest 'concreet', als in: hij heeft zelf bevestigd dat hij met MVV praat om te bepalen of club en speler iets voor elkaar kunnen betekenen. Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat MVV met Sint Truiden wil praten over een eventueel langer verblijf van Rein van Helden. Alleen weet ik dat dus niet zeker. Dacht dat er ook met Leroy Labylle gepraat wordt over een nieuwe verbintenis.

Met de nieuwe aanwinsten betekent dat dat voor 2023/2024 inmiddels vastliggen:

Keepers: Romain Matthys, Thijs Lambrix, Niels Martens
Verdediging: Lars Schenk, Tim Zeegers, Kanou Sy
Middenveld: Nicky Souren, Marko Kleinen, Rayan Buifrahi, Ferre Slegers, Saul Penders
Aanval: Mart Remans, Koen Kostons, Dailon Livramento

Dat zijn 14 contractspelers nog voordat de eerste training is geweest. Volgens mij heeft MVV er wel eens slechter voorgestaan rond dit tijdstip. Wat we op basis van deze groep volgens mij nog nodig hebben is ervaring en body, met name (centraal) achterin en in de aanval. En op het middenveld is dat optioneel. Smeets daar erbij zou in dat opzicht niet verkeerd zijn. Achterin kun je met Labylle ervaring en met Van Helden talent toevoegen. Dan zou ik het liefst naast Van Helden nog een centrale verdediger zien met body en lengte. Ook aanvallend moet er nog wel wat bij (vleugel en centraal). Dan kun je de selectie verder aanvullen met jeugd of amateurcontracten.

Bovendien hoop op het vastleggen van Nabil El Basri. Een jonge gast met potentie en lengte die bovendien het duel niet schuwt. Ik ben benieuwd naar de nieuwe gezichten op de eerste training en de eerste oefenpotjes.

Hopelijk worden de contractperikelen rondom Waem snel opgelost en is hij nog aanwezig op de training (waarna hij verkocht zal worden).
Van El Basri verwacht ik ook dat hij aanwezig zal zijn en een contract aangeboden krijgt.
Persoonlijk hoop ik dat Bryan Smeets aansluit bij de eerste training. Al is het maar om te beoordelen hoe fit hij nog is en of hij vanaf het eerste competitieduel vol aan de bak kan. Zou een meer controlerende rol niet voor hem weggelegd zijn? In een soort 4-2-3-1 formatie naast Souren met Buifrahi voor zich?
Zonde dat Essers en Labylle waarschijnlijk geen nieuw contract krijgen aangeboden. Essers vond ik na zijn blessure bezig aan een stijgende lijn. Labylle vooral aan de bal sterk, met 9 van de 10 keer een goede pass naar voren. Qua waarde natuurlijk mee eens dat deze jongens niet met winst worden doorverkocht.
Ook ik zie graag Gabri Urbanus een nieuwe kans krijgen in de voorbereiding bij MVV. Hij staat nog open voor een overstap naar MVV. is lang, heeft bewezen scorend vermogen te hebben. Traint zich kapot is te zien op zijn Instagram. Vorig seizoen pech gehad dat hij geblesseerd moest afhaken in de voorbereiding.
Discussie gesloten.
25 juni 2023 23:54 25 juni 2023 23:54 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #224
Benieuwd of we Souren na de voorbereiding nog gaan zien na een goed seizoen. Vanuit financieel perspectief moet hij nu verkocht worden anders loopt hij volgend jaar gratis de deur uit. Waarna we met z'n allen weer kunnen zeggen, mvv verlengt geen contracten. Souren zijn optie is gelicht en gaat in principe zijn laatste jaar in. Dus hoezeer we hem er graag bij hebben, is cashen minstens zo belangrijk. Hopelijk is er een shortlist voor het geval dat.
Discussie gesloten.
26 juni 2023 00:48
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #225

Roed en Wit 70 schreef : Benieuwd of we Souren na de voorbereiding nog gaan zien na een goed seizoen. Vanuit financieel perspectief moet hij nu verkocht worden anders loopt hij volgend jaar gratis de deur uit. Waarna we met z'n allen weer kunnen zeggen, mvv verlengt geen contracten. Souren zijn optie is gelicht en gaat in principe zijn laatste jaar in. Dus hoezeer we hem er graag bij hebben, is cashen minstens zo belangrijk. Hopelijk is er een shortlist voor het geval dat.

Souren zal ook wel verkocht worden deze zomer. Of misschien in de winter. We hebben momenteel genoeg middenvelders. In de jeugd U18 en U21 lopen ook nog twee talentvolle middenvelders. 7 middenvelders lijkt me wel genoeg. Souren verdiend het naar mijn mening ook om een transfer te maken. Die jongen heeft zoveel pech gehad de afgelopen tijd. Hopelijk ook een mooie transfersom. Hoop wel dat Romain blijft. Daar ga ik ook vanuit. Aangezien ze nu 3 keepers hebben zie hem niet vertrekken. Koen blijft hopelijk ook. Anderzijds is dit ook een goed moment om Koen te verkopen. Ik denk niet snel dat hij deze statistieken gaat evenaren. Je kan nu het maximale voor hem vangen. Een speler met 10 doelpunten en 20 assist is gewoon je waardevolste speler.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden