>
Ontvangen bedankjes 377
Loyaal schreef : Wat opvalt aan dit bericht is dat - in tegenstelling tot eerdere aankondigingen - niet vermeld staat voor hoe lang deze jongens zijn vastgelegd. Ik heb ook het bericht over de contractverlenging van Thijs Lambrix gemist.
Loyaal schreef : Wat opvalt aan dit bericht is dat - in tegenstelling tot eerdere aankondigingen - niet vermeld staat voor hoe lang deze jongens zijn vastgelegd. Ik heb ook het bericht over de contractverlenging van Thijs Lambrix gemist.
Clermonts schreef : Het is stil, erg stil hier.
Stilte voor de storm?
Zijn er nog geruchten?
Hoop dat we nog 2 a 3 ervaren spelers contracteren, ben ook benieuwd naar het budget dit jaar.
CatenaccioMestreech schreef :
Stilte voor de storm?
Zijn er nog geruchten?
Hoop dat we nog 2 a 3 ervaren spelers contracteren, ben ook benieuwd naar het budget dit jaar.
Transfermarkt is pas net open en we hebben al 4 nieuwelingen.
We zijn al best verwend.
De 3-4 ervaren krachten zullen later wel gepresenteerd worden aangezien de meeste altijd wel even wachten om te kijken wat ze voor een aanbiedingen krijgen.
M.V.V. 1902 schreef :
CatenaccioMestreech schreef :
Stilte voor de storm?
Zijn er nog geruchten?
Transfermarkt is pas net open en we hebben al 4 nieuwelingen.
We zijn al best verwend.
De 3-4 ervaren krachten zullen later wel gepresenteerd worden aangezien de meeste altijd wel even wachten om te kijken wat ze voor een aanbiedingen krijgen.
Wat CatenaccioMestreech schrijft. De zomertransferperiode loopt van 12 juni tot en met 31 augustus. De grote namen zullen pas laat (of later) in deze periode komen. Sterker nog, volgens mij lopen de contracten van veel spelers tot de 30e van deze maand. Dat betekent technisch gezien dat spelers die MVV (of willekeurig welke andere club) gaan verlaten tot die tijd nog onder contract staan. Natuurlijk kunnen daarvoor al zaken worden gedaan, maar - zoals gezegd - de grote transfers volgen vaak pas aan het eind van de transferwindow. Vaak komen er nog spelers bij als de competitie al bezig is.
Vooralsnog is het gerucht rond Bryan Smeets het meest 'concreet', als in: hij heeft zelf bevestigd dat hij met MVV praat om te bepalen of club en speler iets voor elkaar kunnen betekenen. Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat MVV met Sint Truiden wil praten over een eventueel langer verblijf van Rein van Helden. Alleen weet ik dat dus niet zeker. Dacht dat er ook met Leroy Labylle gepraat wordt over een nieuwe verbintenis.
Met de nieuwe aanwinsten betekent dat dat voor 2023/2024 inmiddels vastliggen:
Keepers: Romain Matthys, Thijs Lambrix, Niels Martens
Verdediging: Lars Schenk, Tim Zeegers, Kanou Sy
Middenveld: Nicky Souren, Marko Kleinen, Rayan Buifrahi, Ferre Slegers, Saul Penders
Aanval: Mart Remans, Koen Kostons, Dailon Livramento
Dat zijn 14 contractspelers nog voordat de eerste training is geweest. Volgens mij heeft MVV er wel eens slechter voorgestaan rond dit tijdstip. Wat we op basis van deze groep volgens mij nog nodig hebben is ervaring en body, met name (centraal) achterin en in de aanval. En op het middenveld is dat optioneel. Smeets daar erbij zou in dat opzicht niet verkeerd zijn. Achterin kun je met Labylle ervaring en met Van Helden talent toevoegen. Dan zou ik het liefst naast Van Helden nog een centrale verdediger zien met body en lengte. Ook aanvallend moet er nog wel wat bij (vleugel en centraal). Dan kun je de selectie verder aanvullen met jeugd of amateurcontracten.
Bovendien hoop op het vastleggen van Nabil El Basri. Een jonge gast met potentie en lengte die bovendien het duel niet schuwt. Ik ben benieuwd naar de nieuwe gezichten op de eerste training en de eerste oefenpotjes.
Roed en Wit 70 schreef : Benieuwd of we Souren na de voorbereiding nog gaan zien na een goed seizoen. Vanuit financieel perspectief moet hij nu verkocht worden anders loopt hij volgend jaar gratis de deur uit. Waarna we met z'n allen weer kunnen zeggen, mvv verlengt geen contracten. Souren zijn optie is gelicht en gaat in principe zijn laatste jaar in. Dus hoezeer we hem er graag bij hebben, is cashen minstens zo belangrijk. Hopelijk is er een shortlist voor het geval dat.