MVV transfergeruchten 2023-2024

17 juni 2023 10:51 17 juni 2023 10:56 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #196
Ik verwijt dat wat er nu gebeurt, meer een zaakwaarnemer dan een speler. Los van die foto en een bericht. Die wist op dat moment dat die brief eraan zat te komen en die heeft 100% zeker aan Waem gevraagd of hij die brief al had ontvangen. Wel is het zo dat Waem zich naar mvv, waarschijnlijk door toedoen van de zaakwaarnemer stil heeft gehouden totdat de deadline van die optiebrief verstreken was. Begrijp sowieso niet dat als iemand bij je op kantoor zit, alles niet meteen schriftelijk afgehandeld kan worden. Een brief sturen lijkt zo achterhaald in 2023. Wellicht in toekomstige contracten erbij vermelden danwel aangetekend danwel persoonlijk en schriftelijk. Het is overigens in deze niet zo dat MVV geen brief gestuurd heeft. Wel niet naar het juiste adres, dat zou mvv hebben toegegeven. Hopelijk neemt mvv ook dit proces onder de loep want ook de TM en secretariaat heeft steken laten vallen. Secretariaat lijkt me duidelijk met die brief retour en niet volgen digitaal. Waarom de TM...zoals ik al eerder twee keer vermeld heb, veel spelers zijn niet te spreken (geweest) over zijn communicatie naar hen. Als hij meer contact had gehad met Waem in die weken, had hij ook geweten dat die brief er nog niet was. Als beide partijen slim zijn, proberen ze een bedrag af te spreken waar beide water bij de wijn doen. Dan gaat Waem tenminste nog door de voordeur weg. Stel mvv krijgt wel gelijk en blijft alsnog met zo'n speler zitten, brengt niks.

Dan terug naar het feit dat iemand hier iets post. Hoe vervelend ook, er kan niet altijd alles gezegd worden wat een bron verteld. Vraag is klopt dat verhaal al helemaal (als het de hoofdpersoon niet zelf is), maar als je hier alles vermeld, kan dat terugleiden naar jou als persoon. Bovendien kan ik me in deze zo voorstellen dat die club nog steeds geïnteresseerd is en dat vermelden schaadt andere zaken. Helemaal niets plaatsen als we alle info 'eisen' is dan het gevolg.

Iemand nog geruchten behalve Smeets ?
Discussie gesloten.
17 juni 2023 11:46
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #197
Waar gaat het eigenlijk over. Men ziet mekaar toch dagelijks. Er wordt net gedaan, of de persoon 500km verderop woont. Wat een communicatie. Bedroevend. En dit anno 2023 met schriftelijk, mail, app. Als dit nu de jaren '80 vorige eeuw was gebeurd, maar nee, het wordt alleen maar minder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
20 juni 2023 17:04
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #198
Ferre Slegers, Belgisch jeugd international is net aangekondigd door MVV
Discussie gesloten.
20 juni 2023 17:36 20 juni 2023 17:37 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #199
Prima als ze talentvol zijn, maar moeten zich nog ontwikkelen. Horen nog wat zwaargewichten naast te komen. Hopelijk wordt El Basri ook nog vastgelegd, laten we bankzitters die geen minuten gemaakt hebben gaan en bestaat er een kans het duurdere contract van Remans te ontbinden. Slegers speelt graag op 10, terwijl Buifrahi dat blijkbaar ook het liefst doet. Linkspoot wel altijd fijn erbij te hebben.
Discussie gesloten.
20 juni 2023 18:17
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #200
Vorig seizoen hadden we Noviello , die is naar Vv bocholter vertrokken en was niet goed genoeg voor mvv.
Ik denk Slegers ipv is gekomen.

De ervaren spelers zullen ook nog wel komen
Discussie gesloten.
20 juni 2023 18:19
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #201

Boredass schreef : Vorig seizoen hadden we Noviello , die is naar Vv bocholter vertrokken en was niet goed genoeg voor mvv.

Zoals??.. Bryan Smeets, Roel Janssen?:whistle:
Discussie gesloten.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #202
Noviello kreeg niet voor niks maar een 1-jarig contract.
Slegers krijgt 2 jaar + een optie.
Ronny zal echt niet zomaar zulke contractjes uitdelen.
Heel makkelijk om een nieuwe aanwinst zo weg te zetten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, MF
Discussie gesloten.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #203
Volgens geruchten komt er vandaag nog een speler.
Discussie gesloten.
20 juni 2023 18:30
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #204

Boredass schreef : Vorig seizoen hadden we Noviello , die is naar Vv bocholter vertrokken en was niet goed genoeg voor mvv.

Vorig jaar hadden we Steuckers, die is naar sint truiden terug gegaan. En was net goed genoeg voor mvv.

Werkelijk hij krijgt een 2 jarig contract + optie. Dat zegt al veel.
Het kan een goudmijn zijn die bij Sint truiden niet uit zijn verf kwam en hier wel komt.
Kijk naar afgelopen seizoen Remans om on streden in de basis eigenlijk en een jonge knaap knikkert hem eruit. Wie weet.
Nee als ze zo'n jongen geen contract geven en dan blijkt het een goeie speler te zijn die uiteindelijk geen contract tekent. Dan is MVV ook weer de sjaak.
Discussie gesloten.
20 juni 2023 18:34
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #205

Vriethof18 schreef :

Zoals??.. Bryan Smeets, Roel Janssen?:whistle:

Bijvoorbeeld
Discussie gesloten.
20 juni 2023 18:37
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #206

CatenaccioMestreech schreef : Noviello kreeg niet voor niks maar een 1-jarig contract.

Precies, dat is het verschil
Discussie gesloten.
20 juni 2023 23:55
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #207

Boredass schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Noviello kreeg niet voor niks maar een 1-jarig contract.

Dus jij serveert op voorbaad deze jongen al af zonder dat je hem aan het werk gezien hebt?
Erg makkelijk en zielig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
21 juni 2023 06:30
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #208
Op transfermarkt staat nu dat Waem vanaf 1 juli "zonder club" is. Dus transfervrij.

Hetzelfde staat bij Dzepar, maar dat wisten we natuurlijk al. Hoop dat hij toch nog bij MVV kan blijven. Uitstekende speler voor onze club. Je gaat niet zomaar eentje vinden die beter is denk ik.
Discussie gesloten.
21 juni 2023 07:44
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #209

CatenaccioMestreech schreef :

Boredass schreef :

Dus jij serveert op voorbaad deze jongen al af zonder dat je hem aan het werk gezien hebt?
Erg makkelijk en zielig.

Ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt?? Waar serveer ik deze speler af?
Ik ben blij met deze speler en dat ie een meerjarig contract heeft getekend. Ik heb heus al info ingewonnen over hem.

Ik geef alleen aan dat Mvv vorig met Noviello ook een jonge speler haalde , die het dan weliswaar niet heeft gered.
ik zie deze speler als opvolger van Noviello en dan bedoel ik niet dat hij niet gaat spelen, maar dat het ook een jonge speler is van een belofte elftal.
Discussie gesloten.
21 juni 2023 07:51
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #210
Ik vind het juist positief dat MVV contracten aanbiedt. Hebben ze in ieder geval geleerd van de gemaakte fouten.

Is het een parel, dan maak je winst. Zo niet, speelt hij tenminste 2,3 jaar bij de club en zit je niet met geleende spelers die ineens basisspeler zijn en je na 1 jaar afscheid van moet nemen.

goed om talenten vast te leggen. Ervaren spelers zullen eerst ergens anders proberen veel geld te pakken, mocht dit niet lukken zal voor hun MVV een prima alternatief zijn (Smeets, Janssen).
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden