MVV transfergeruchten 2023-2024

15 juni 2023 08:13 15 juni 2023 08:16 door Pierrot.
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #166
Zoals eerder gezegd hoop ik dat Smeets gaat tekenen voor ons. Kan ook uit zijn interview opmaken dat hij heel graag weer aan de slag gaat bij MVV. We gaan het zien. Hopelijk komt het snel rond.
Discussie gesloten.
15 juni 2023 09:22 15 juni 2023 09:47 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #167
Hij trainde afgelopen tijd als het goed is mee bij De Graafschap die hem vorige zomer wilde vastleggen, toen ging hij naar RWDM. De Graafschap gaf meteen al aan dat als het tot een contract zou komen hij met minder loon genoegen moest nemen aangezien hij zich naar een behoorlijk financieel niveau had opgewerkt. De Graafschap zal dan wel geen optie meer zijn als hij zich aanbiedt bij MVV. En zal hij op de eerste plaats financieel toch flinke concessies moeten doen. Heeft hij zich ook aangeboden bij MVV om mee te trainen afgelopen maanden ? Want als dat niet zo is, dan zit mvv wellicht niet zo in zijn hart als sommigen beweren. Hij tast gewoon zijn opties af waaronder mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae
Discussie gesloten.
15 juni 2023 09:50
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #168
Vreemd is het natuurlijk niet dat MVV en Bryan Smeets met elkaar praten. Smeets wil zijn carrière een nieuwe impuls geven nadat zijn Belgische avontuur niet is geworden wat hij ervan gehoopt had. MVV kan aan de andere kant de ervaring van een speler als Smeets en zijn voetballende kwaliteiten goed gebruiken. Sterker nog, als hij aan de selectie kan worden toegevoegd zit je op het middenveld wel goed denk ik. Met Souren, Kleinen, Buifrahi en Smeets zul je (bij 4-3-3) één iemand op de bank moeten zetten. Een last of een luxe positie voor een trainer? Bankzitters moet je tevreden houden. Maar we hebben afgelopen seizoen ook gezien dat bij blessures en schorsingen er voldoende kwaliteit achter de hand moet zijn.
Smeets heeft meer dan voldoende kwaliteit, ervaring en body(!) om van meerwaarde te zijn. Ik vind het belangrijker of MVV hem kan betalen en of er dan genoeg overblijft voor andere kwaliteitsimpulsen in de selectie.
Overigens, heb ik me nooit zo gestoord aan Bryan als sommigen kennelijk hebben gedaan. Zijn stijl van spelen oogt nonchalant, zeker als het niet loopt. Maar hij verzet wel degelijk werk.
Ergens vind ik het zonde dat Maastrichtse jongens het buiten de gemeentegrenzen beter doen dan hier (Braken, Kuipers, Smeets). Zijn we (on)terecht kritischer op Maastrichtse spelers? Of komen ze buiten de stadsmuren beter tot hun recht? Ik bekijk het positief: Smeets heeft ervaring opgedaan op verschillende plekken en kan daarmee jonge gasten op sleeptouw nemen. Op je 30e ben je niet afgeschreven. Dus als-ie hier nog een paar jaar kan ballen (voor de juiste prijs) zie ik hem graag komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
15 juni 2023 09:57
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #169

Roed en Wit 70 schreef : Hij trainde afgelopen tijd als het goed is mee bij De Graafschap die hem vorige zomer wilde vastleggen, toen ging hij naar RWDM. De Graafschap gaf meteen al aan dat als het tot een contract zou komen hij met minder loon genoegen moest nemen aangezien hij zich naar een behoorlijk financieel niveau had opgewerkt. De Graafschap zal dan wel geen optie meer zijn als hij zich aanbiedt bij MVV. En zal hij op de eerste plaats financieel toch flinke concessies moeten doen. Heeft hij zich ook aangeboden bij MVV om mee te trainen afgelopen maanden ? Want als dat niet zo is, dan zit mvv wellicht niet zo in zijn hart als sommigen beweren. Hij tast gewoon zijn opties af waaronder mvv.

Smeets heeft zich in het verleden vaker aangeboden om mee te trainen maar dat wilde mvv niet
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70
Discussie gesloten.
15 juni 2023 10:26 15 juni 2023 10:29 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #170

Roed en Wit 70 schreef : Want als dat niet zo is, dan zit mvv wellicht niet zo in zijn hart als sommigen beweren. Hij tast gewoon zijn opties af waaronder mvv.

Natuurlijk!! Maar dat mensen dit denken door een MVV- bril kan ik begrijpen. Echter heeft Bryan ná het geniale doelpunt tegen rjc, zélf gezegt in een interview, nadat hij in de hekken hing, dat hij niet goed kon begrijpen, dat er mensen zo door het dolle heen raakten van een doelpunt. M.a.w. emoties tellen niet zo voor hem, maar alleen het praktische. Dus ook in dit geval. Er zal weer iets van geld zijn bij MVV (een bodempje) en daar komen nu eenmaal spelers op af (en makelaars), om te peilen/checken/vissen.
Discussie gesloten.
15 juni 2023 10:28
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #171

Boredass schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Hij trainde afgelopen tijd als het goed is mee bij De Graafschap die hem vorige zomer wilde vastleggen, toen ging hij naar RWDM. De Graafschap gaf meteen al aan dat als het tot een contract zou komen hij met minder loon genoegen moest nemen aangezien hij zich naar een behoorlijk financieel niveau had opgewerkt. De Graafschap zal dan wel geen optie meer zijn als hij zich aanbiedt bij MVV. En zal hij op de eerste plaats financieel toch flinke concessies moeten doen. Heeft hij zich ook aangeboden bij MVV om mee te trainen afgelopen maanden ? Want als dat niet zo is, dan zit mvv wellicht niet zo in zijn hart als sommigen beweren. Hij tast gewoon zijn opties af waaronder mvv.

Smeets heeft zich in het verleden vaker aangeboden om mee te trainen maar dat wilde mvv niet

MVV heeft smeets ook vaker proberen terug te halen, maar Smeets vroeg destijds onrealistische bedragen.

Dus hopelijk hebben we nu wel een match
Discussie gesloten.
15 juni 2023 10:53
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #172
Ik zie graag Dylan Seys die transfervrij is graag naar MVV komen. 26-jarige rechtsbuiten die ook als aanvallende middenvelder ingezet kan worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Clermonts
Discussie gesloten.
15 juni 2023 12:47
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #173
Discussie gesloten.
15 juni 2023 13:11 15 juni 2023 13:18 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #174
Wat een aasgieren. Wachten tot een contract afloopt bij clubs die in het verdoemhoekje zitten, en dan toeslaan. Het is me wat geworden. Hier zal MVV continue mee te maken gaan krijgen. Zo wordt het wel moeilijk om eens een keer een bedragje te vangen. Wat dat betreft zit het muurvast. Zul je zien, dat Waem daarna voor 4 miljoen naar Twente gaat of zoiets degelijks. Klinkt negatief misschien, maar het is niet of nooit eens raak.
Discussie gesloten.
15 juni 2023 13:15 15 juni 2023 13:17 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #175
Mvv haalt toch ook transfervrij als het kan. Vele clubs kunnen niet anders, enkel salaris betalen dan. Dat MVV zo dom is om haar eigen toko niet goed te runnen en op die manier geld mislopen, kunnen andere clubs niets aan doen. Niks meer over gehoord overigens, zal wel gevalletje onder tapijt schuiven zijn.
Discussie gesloten.
15 juni 2023 13:20 15 juni 2023 13:27 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #176
Ja dat klopt. De transfervrije hoek. Heracles en AZ doet dat bij b.v. MVV, maar het verschil is dat MVV weer van voor af aan moet beginnen. Zij niet. En daar bedoel ik mee, een speler ontdekken die kan uitgroeien, tot weer een, tja transfervrije transfer naar een grotere club. Daar hoeven zij niet naar te gaan zoeken. Die komt er vanzelf. De kunst is om op de plek te komen, waar zij in verkeren. En er wordt niet zo graag stuivertje gewisseld.
Discussie gesloten.
15 juni 2023 13:48
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV transfergeruchten 2023-2024 #177

Mosae schreef : Wat een aasgieren. Wachten tot een contract afloopt bij clubs die in het verdoemhoekje zitten, en dan toeslaan. Het is me wat geworden. Hier zal MVV continue mee te maken gaan krijgen. Zo wordt het wel moeilijk om eens een keer een bedragje te vangen. Wat dat betreft zit het muurvast. Zul je zien, dat Waem daarna voor 4 miljoen naar Twente gaat of zoiets degelijks. Klinkt negatief misschien, maar het is niet of nooit eens raak.

Wat een domme reactie , sorry.

MVV geeft aan een opleidingsclub te willen zijn ; jonge spelers contracteren, vlieguren laten maken en verkopen. Dan moet je als club wel op een juiste manier een contract verlengen. Dan kun je wel gaan roepen dat andere clubs aasgieren zijn , maar als MVV haar zaakjes op orde had, was er gewoon geld in het laatje gekomen. Er is wel verkondigd op een nette manieren weg te gaan bij MVV, maar de fout ligt nog altijd bij MVV.

Voor Mateo denk ik een prima stap. Al vond ik hem nog altijd verdedigend (te) kwetsbaar.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
15 juni 2023 14:00 15 juni 2023 14:06 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #178
Wel a.ub. gewoon netjes antwoorden. Iets een domme reactie noemen, vind ik namelijk nóg dommer, dan die reactie zélf. Er zijn geen domme reacties of/en vragen. Jij bent iemand schijnbaar, die zijn hele leven al altijd álles goed doet zeker.
Discussie gesloten.
15 juni 2023 14:05
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #179
Eerst eens kijken wie gelijk krijgt : mvv of Kamp Waem.

Ik gun hem zijn transfer wel ondanks het een beetje hyprocriet is om eerst met shirt te gaan staan poseren en dan zeggen dat je transfervrij weg wil.

Ik hoop dat mvv 2 ervaren verdedigers gaat aantrekken als opvolgers van Waem en Van Helden.
Onze verdediging was toch matig vorig seizoen
Discussie gesloten.
15 juni 2023 14:05
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #180

Mosae schreef : Wel a.ub. gewoon netjes antwoorden. Iets een domme reactie noemen, vind ik namelijk nóg dommer, dan een reactie zélf. Er zijn geen domme reacties of/en vragen. Jij bent iemand schijnbaar, die zijn hele leven al altijd álles goed doet zeker.

Goed dom is wellicht het verkeerde woord.. maar behoorlijk naïef is jouw bericht wel. Is toch logisch dat clubs uitkijken naar transfervrije spelers? Alsof MVV dat niet doet. In dit geval had MVV haar zaken gewoon op orde moeten brengen, eigen schuld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.361 seconden