MVV transfergeruchten 2023-2024

06 juni 2023 09:58
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #106

mvv4ever schreef : Amin Nasri 20 jaar


Die is voor Jong. MVV heeft een paar talenten vastgelegd voor jong zagen we. Kan best zijn dat die ook gekeurd zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2023 10:04
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #107

Brncic schreef :

mvv4ever schreef : Amin Nasri 20 jaar


Die is voor Jong. MVV heeft een paar talenten vastgelegd voor jong zagen we. Kan best zijn dat die ook gekeurd zijn.


Gisteren gehoord er zouden 4 spelers gekeurd worden indd waarschijnlijk voor jong MVV waaronder die Nasri….mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2023 10:05
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #108
Vanaf 2018 elk jaar een nieuwe club...DHC Delft Jeugd / Feyenoord Jeugd / Alphense B. O17 / Scheveningen 2 / Roda JC O18 / ODIN '59. Maar goed, Voor O21. Of dat soort jongens potentie hebben tot meer is de vraag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2023 10:27
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #109

Roed en Wit 70 schreef : Vanaf 2018 elk jaar een nieuwe club...DHC Delft Jeugd / Feyenoord Jeugd / Alphense B. O17 / Scheveningen 2 / Roda JC O18 / ODIN '59. Maar goed, Voor O21. Of dat soort jongens potentie hebben tot meer is de vraag.


Dat is inderdaad de vraag, maar ze kosten MVV verder weinig tot niets aangezien ze een amateurcontract hebben. Dan kunnen ze zich bij MVV bij de O21 bewijzen om daarna misschien door te stoten naar onze hoofdmacht en een contract verdienen. En als het toch niet is wat ze hadden verwacht dan is het net zo makkelijk afscheid nemen.

Ook een doel van MVV is dat de O21 promoveert en dat is steeds net niet het geval.
Dus hopelijk is het met de volgende aanwinsten mogelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2023 10:50
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #110
De onder - 21 is afgelopen seizoen geëindigd met 13 spelers. De overige spelers zijn veelal weggelopen. Juist voor dat elftal moet er eens goed gescout worden.

Voor een betere aansluiting naar de selectie toe is het essentieel dat de onder -21 op een hoger niveau gaat spelen. Afgelopen jaren zijn er gewoon allemaal spelertjes toegevoegd zonder enig kennis. Lijkt wel puur om een elftal op de been te brengen, en hopen dat er wat tussen zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2023 10:33 11 juni 2023 10:34 door Silverav.
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #111
Gerucht hoorde dat de Amerikaanse investeerders gingen door pakken en in gesprek zijn met Bryan Smeets

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2023 11:21 11 juni 2023 11:25 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #112
Zonder investeringen zal er nooit iets wezenlijks veranderen dus dat ansich zou zeer welkom zijn. Maar als die Amerikanen dat echt hadden gewild, waren opties van sommigen ook gelicht. En hopelijk blijft 't een gerucht vwb Smeets met zijn inmiddels 30 jaar ;-) Ligt wel in het verlengde van wat mvv vaak doet. Spelers met een krasje of ergens uitgerangeerd oppikken en dan hopen dat ie opbloeit. Maar niemand gaat me toch vertellen dat nadat we nu Souren gewend zijn als draaipunt in de manier hoe mvv speelt en Dzepar ernaast dat men daar Smeets wil, met alle respect. Bovendien vertegenwoordigt hij weinig transferwaarde meer naar een betere club als hij hier 1-2 jaar voetbalt, iets wat mvv juist wil creëren. Lijkt me waste of money, zelfs als ervaren man tussen de jongeren maar bovenstaande is uiteraard een persoonlijke mening.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2023 12:03
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #113
Tja Smeets. Volgens mij ook al een half jaar clubloos. Moet je daar wel weer aan beginnen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2023 12:09
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #114
Volgens mij is de ervaring van Smeets juist een enorme toevoeging. Denk dat er heel weinig clubs in de KKD zijn die hem niet zouden nemen. Met het vertrek van Waem, Dzepar en Blummel is extra ervaring broodnodig. Een eventuele komst van Smeets doet me een beetje denken aan Ricardo Ippel toen. En ook nog eens een jongen uit de stad, ook een mooie bijkomstigheid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2023 13:24 11 juni 2023 13:27 door MF.
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #115

Pierrot schreef : Volgens mij is de ervaring van Smeets juist een enorme toevoeging. Denk dat er heel weinig clubs in de KKD zijn die hem niet zouden nemen. Met het vertrek van Waem, Dzepar en Blummel is extra ervaring broodnodig. Een eventuele komst van Smeets doet me een beetje denken aan Ricardo Ippel toen. En ook nog eens een jongen uit de stad, ook een mooie bijkomstigheid.


30 jaar is al te oud. Ervaring zit hem niet alleen in leeftijd. Ik ben geen voorstander. Heeft ook geen restwaarde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2023 13:54
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #116

Silverav schreef : Gerucht hoorde dat de Amerikaanse investeerders gingen door pakken en in gesprek zijn met Bryan Smeets


Ik heb althans gehoord dat Brian zichzelf bij MVV heeft aangeboden en MVV zich netjes heeft bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2023 15:16
Clermonts
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #117
Iemand nog nieuws? Spelers gesignaleerd?

Hoop wel dat we dit seizoen meer spelers ter beschikking hebben, dit heeft ons genekt in de play offs.

Wat doet Kostons? Blijft hij?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2023 15:20
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #118

Clermonts schreef : Iemand nog nieuws? Spelers gesignaleerd?

Hoop wel dat we dit seizoen meer spelers ter beschikking hebben, dit heeft ons genekt in de play offs.

Wat doet Kostons? Blijft hij?


Kostons blijft als het goed is.
Alleen in het voetbal kan het altijd alle kanten op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Clermonts

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2023 10:20
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #119

MF schreef :

Pierrot schreef : Volgens mij is de ervaring van Smeets juist een enorme toevoeging. Denk dat er heel weinig clubs in de KKD zijn die hem niet zouden nemen. Met het vertrek van Waem, Dzepar en Blummel is extra ervaring broodnodig. Een eventuele komst van Smeets doet me een beetje denken aan Ricardo Ippel toen. En ook nog eens een jongen uit de stad, ook een mooie bijkomstigheid.


30 jaar is al te oud. Ervaring zit hem niet alleen in leeftijd. Ik ben geen voorstander. Heeft ook geen restwaarde.



Voor 9 van de 10 MVV'ers ontvangen we niks wanneer ze ons verlaten. Met alleen maar jonge talenten met restwaarde redden we het ook niet, dat zagen we duidelijk in de play-offs.

PEC en Zwolle zijn gepromoveerd met elke wedstrijd meerdere dertigers in het team. Bij Zwolle zelfs drie spelers van 36+.

Ervaring zit hem niet alleen in leeftijd, maar wel in de meer dan 100 Eredivisiewedstrijden die hij heeft gespeeld. In die zin zou Smeets een enorme aanwinst voor ons zijn. Zou nog makkelijk 3-4 jaar mee moeten kunnen op KKD-niveau. Geen idee hoe fit hij nog is, want heeft het afgelopen anderhalf jaar weinig gespeeld. Maar een jongen uit de eigen stad met zoveel wedstrijden in de benen zie ik toch graag komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2023 10:49 12 juni 2023 10:57 door MVVFAN1984.
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #120
Als het goed is hebben we tussen de 50 duizend euro en een ton gekregen voor Ruben van Bommel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden