MVV transfergeruchten 2023-2024

13 juni 2023 21:38
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #151
In de gouden jaren was Brokamp ook niet veel goed doen in de Geusselt een van de grappen was als hij zeer goed voetbalde. Brokamp heeft gisteren goed getraint hij was nog om half 4 s,nachts dus op de speeldag in de Reserve ..bar en .. danzing in Vroenhoven Belgie en moest te voet naar huis lopen ......

Overgins vond ik Brokamp naar Cruiff de beste speler van Nederland ......in die tijd ....... .
Discussie gesloten.
14 juni 2023 08:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #152

bokkesprongen schreef : In de gouden jaren was Brokamp ook niet veel goed doen in de Geusselt een van de grappen was als hij zeer goed voetbalde. Brokamp heeft gisteren goed getraint hij was nog om half 4 s,nachts dus op de speeldag in de Reserve ..bar en .. danzing in Vroenhoven Belgie en moest te voet naar huis lopen ......

Overgins vond ik Brokamp naar Cruiff de beste speler van Nederland ......in die tijd ....... .

Dat was indd een geniale voetballer en in zijn tijd indd een van de betere.
We hoorden vaak in uitwedstrijden dat het een prachtige voetballer was en vaker de uitspraak nog niet echt gezien binnen Nederland.
Terwijl Brokamp buiten het veld indd niet het voorbeeld was van de ideale prof,maar op het veld was hij de Man…mvrgr Ampa.

....
Discussie gesloten.
14 juni 2023 09:11
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #153
Prachtige herinneringen maar kunnen we weer terug naar de geruchten? Denk niet dat Brokamp nu nog een versterking zou zijn ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peeke, bokkesprongen
Discussie gesloten.
14 juni 2023 11:16
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #154
www.sudinfo.be/id676547/article/2023-06-...dien-arrive-verlaine

Onze 3de (?) doelman Logan Ancion vertrekt naar RCS Verlaine, dat speelt op het 4de niveau van België.
Discussie gesloten.
14 juni 2023 17:51
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
14 juni 2023 18:13
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #156

mvv4ever schreef : m.limburger.nl/cnt/dmf20230614_95402443?...ook&utm_term=fbgroup

Laten we daar toch alsjeblieft niet aan beginnen!
Afgelopen 2 seizoenen in totaal maar 24 wedstrijden gespeeld, waarvan veel wedstrijden niet eens 90 minuten.
Ik begrijp de sentimenten rond dit soort spelers niet zo. Ja het is een Sjeng, maar toen hij hier speelde vond niemand hem goed genoeg en nu is hij simpelweg op zijn retour.
Daarbij betwijfel ik of hij de motivatie kan opbrengen om hier de kar te gaan trekken en daar kan me ook nog iets bij voorstellen.
Discussie gesloten.
14 juni 2023 18:16
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #157
Ben het vaak met je eens Duin maar nu niet ;-)
Het MVV van vorig seizoen miste echte ervaring en killersmentaliteit. Twee facetten die juist Bryan Smeets met zich meebrengt. Bovendien een jongen uit de eigen ‘groententuin’ dus wat mij betreft welkom! Middenveld Smeets-Souren-Kleinen is niet verkeerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, bokkesprongen, ASR, Hier menier
Discussie gesloten.
14 juni 2023 18:24
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #158

Brncic schreef : Ben het vaak met je eens Duin maar nu niet ;-)
Het MVV van vorig seizoen miste echte ervaring en killersmentaliteit. Twee facetten die juist Bryan Smeets met zich meebrengt. Bovendien een jongen uit de eigen ‘groententuin’ dus wat mij betreft welkom! Middenveld Smeets-Souren-Kleinen is niet verkeerd.

Ik betwijfel of Bryan vooral die killersmentaliteit nog kan brengen, maar aangezien je vaak gelijk hebt in je posts zal ik me daaraan vastklampen :-)
Discussie gesloten.
14 juni 2023 18:42
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #159
De Bryan bij MVV toen hoef ik niet meer terug.

Maar erna is hij flink gegroeid en heeft ervaring opgedaan.
En dan nog wat gezegd is wat is zijn vorm nu? En wat voor salaris verwacht hij te krijgen? Want anders heb ik liever een andere ervaren speler.
Dus ik betwijfel ook of we hem moeten halen.
Discussie gesloten.
14 juni 2023 18:47
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #160
Tuurlijk was Bryan Smeets niet geliefd bij iedereen maar goed, ook Smeets is ouder geworden en zal er anders in staan.
Mensen die zeggen nu snel dat hij lang niet gespeeld heeft etc. Maar als die fit is zal die absoluut van waarde zijn.
Alleen al qua ervaring zou Smeets top zijn op ons middenveld met onze jonkies.

Maar goed, hij zal eerst moeten tekenen en dan mag die zich weer bewijzen voor ons als supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, ASR
Discussie gesloten.
14 juni 2023 19:35
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #161
Nouja op zijn retour.. ik bedoel hij is 30(?) jaar. Heeft ondertussen heel wat ervaring opgedaan buiten MVV , ook in de eredivisie. Dat hij minder speelde afgelopen seizoen zegt mij niet veel. Amrabat was niks bij Feyenoord en nada bij Brugge. Speelde afgelopen WK heel sterk. Wat ik hiermee wil zeggen is dat “succes” van zoveel factoren afhankelijk is. Blessures , speelstijl , omgeving kunnen allemaal van belang spelen.

Ik heb Bryan zien spelen bij Oss, de Graafschap en Sparta.. en daar zag je gewoon dat hij voor MVV een dikke meerwaarde kan zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, ASR
Discussie gesloten.
14 juni 2023 20:16
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #162
Laat Bryan Smeets maar komen, die jongen is een echte kwaliteitsversterking.
Bryan zijn hart ligt nog altijd bij Mvv, met hem erbij worden we weer een stuk sterker.
Discussie gesloten.
14 juni 2023 21:42
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #163
Laat Smeets maar komen. Ervaren, slimme positionering, winnaarsmentaliteit. Kan veel toevoegen aan deze jonge selectie (net als Labylle).

Contract 2+1 geven (is tegen die tijd dan 33) en opleiding om aan de slag te blijven bij MVV na zijn voetbalcarriere. Jongens als Labylle en Smeets hebben een rood-wit hart en moet je waarderen! Zeker niet vanzelfsprekend tegenwoordig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic
Discussie gesloten.
14 juni 2023 23:28
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #164
Ja laat Brian Smeets maar komen, dat is inderdaad een speler a la Labylle die sterk aan de bal is (tgv techniek) …. dwz zo krijg je rust in de ploeg (in tegenstelling tot de meeste backs die we nu nog hebben die bang zijn als ze de bal krijgen….
Bij een inworp wachten ze zo lang totdat iedereen gedekt is, en dan maar ver naar voren gooien en hopen dat de bal niet terugkomt….
MVV zal een beter team moeten zoeken wil ik me bij de eerste thuiswedstrijd weer een seizoenskaart halen.
Zolang Ronny er zit zal het wel goedkomen, en met de 5e plek zullen wel betere spelers willen komen.
Discussie gesloten.
15 juni 2023 07:27 15 juni 2023 07:29 door Silverav.
Silverav
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #165
Ik hoop ook dat Brian Smeets komt een brok aan ervaring
Beter zullen we niet kunnen krijgen met zo.n kleine begroting
En smeets kan voor de jongere spelers voor grote waarde zijn.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden